El Mundo Cocina Med.

Haven 7 4811 WK Breda Nederland Kaart
31-765222094

Over restaurant El Mundo Cocina Med.

Mediterrane sferen in Breda

Smullen van de mediterrane keuken in een ontspannen atmosfeer. Met lekker weer geniet je van een heerlijk menu in de mooie en rustige mediterrane stadstuin. De naam El Mundo betekent de wereld. De keuken is gebaseerd op Spaanse tapas, maar ze zijn hier niet bang om ook uit andere keukens invloeden te verwerken. De gezelligheid en gastvrijheid is wel warm en open, zoals in het warme zuiden.

Meer informatie over restaurant El Mundo Cocina Med.

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag en Donderdag 17:30 - 23:00
Vrijdag en Zaterdag 17:30 - 23:30

• Af te huren , Catering , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2016
Gisteravond hier geweest via de PLUS-actie (tweede persoon gratis). Normaal moet voor een menu (onbeperkt tapas inclusief desserts en exclusief drankjes) € 19,75 worden betaald. Het PLUS-menu bleek achteraf echter € 27,95 te kosten. Gezegd werd dat het (ijs)dessert was inbegrepen, maar in feite moest daarvoor € 8 worden betaald. Bovendien waren er slechts drie gangen die we niet zelf uit mochten zoeken. De kwaliteit van het eten was redelijk, ook de prijs van San Miguel-bier, maar toch overheerst het gevoel belazerd te zijn. De plezierige en snelle bediening doet daar weinig aan af.
Ricksteen .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Heerlijk gegeten in het gezellige en knusse tuinterras. Kwaliteit van het eten was heel erg goed. Veel keuze. Aanrader is de vers bereide tiramisu! Erg gezellige sfeer en vriendelijke bediening. Het enige minpuntje was dat het lang duurde voordat we de rekening kregen.
Jack M.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2016
Wat een teleurstelling! EL Mundo was zo een goed restaurant, waar je gezellig en goed kon eten. Gisterenavond heeft het 2 uur (van 19 tot 21u) geduurd om 3 gangen zeer matige tapas voorgeschoteld te krijgen. "Ja, wij kunnen zo-veel beter", aldus de gerant, "maar ik heb een persoon minder in de keuken". "U mag 5 euro per persoon minder betalen!". Uiteindelijk hebben we dat naar beneden onderhandeld naar 10 euro per persoon minder. Volgens mij zijn dit tekenen van een systematisch probleem bij el mundo, niet een incident.
Kirsten B.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2016
We hebben vandaag met 5 personen: waaronder 2 kinderen van 10 en n dreumes van 1,5 heerlijk gegeten bij El Mundo.
De gerechten waren stuk voor stuk heerlijk en de bediening enthousiast en geduldig met onze kleine die het hele restaurant door struinde. De carpaccio, biefstuk, gevulde champignons vond iedereen lekker, maar eigenlijk was alles meer dan aan te raden. Als we in de buurt zijn komen we zeker terug.
Esers .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Het is een heerlijk restaurant waar je nog echt uiteten bent. De bediening is goed en vriendelijk. Het menu was verdeeld in twee tapas rondes en een toetje. Veel verschillende tapas: vlees, vis, groente, aardappel, allemaal even lekker. Wij hebben een fantastische avond gehad en komen zeker nog eens terug.
Koremanmiranda .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Heerlijk gezellige avond gehad. Met AH Kaarten geweest. De tafel werd met meer dan genoeg eten vol gezet. Tapas van dit 3 gangen menu waren voor ons wat eenvoudig, maar dat maakte het er niet minder lekker op. Personeel vriendelijk. Na een misverstand over communicatie van beide kanten uit over de hoogte vd rekening zijn we de volgende dag gebeld en hebben we een tegemoetkoming mogen ontvangen. Dit vonden we attent wat ervoor zorgt dat we zeker nog wel een keer terug komen!
Wendboers58 .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Vriendelijke ontvangst. Prettige ambiance, tafelopstelling geeft voldoende ruimte voor rustig genieten van wat op het menu staat. De kleine gerechten zijn ruim voldoende en worden ook leuk geserveerd in Spaans aardewerk. De bediening is zeer vriendelijk en accuraat. El Mundo is voor herhaling vatbaar en beslist een aanrader.
Marloesvdbogaert .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
We waren hier met de Albert Heijn aktie. Service was top. Erg aardig personeel en lekker eten. We kwamen al graag bij El Mundo, we blijven zeker komen.
Ayla2501 .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
Ik wilde een vriendin trakteren op een AH-etentje bij El Mundo, maar wat een teleurstelling! We kregen het verrassingsmenu waarbij vooraf wel gevraagd werd of we een dieet hadden of dat ze rekening moesten houden met een allergie. We lieten ons graag verrassen, dus hebben geen voorkeur aangegeven. Het voorgerecht waren wat kleine traditionele tapashapjes, o.a olijfjes, tortilla, krabsalade, gefrituurde calamaris, brood met aioli. Op zich niet onaardig, maar niet verrassend. Het hoofdgerecht was de grootste teleurstelling: gehaktballetjes, drumsticks, vette aardappelschijfjes, chorizo en een klein schaaltje gekookte groente. Op de vraag of alles naar wens was, gaf ik aan dat ik een mix van vis, vlees en groente had verwacht. De ober reageerde verbaasd, dit was nu eenmaal het AH verrassingsmenu en als we liever vis hadden gehad, dan hadden we dat vooraf moeten zeggen. Geen compromis naar ons toe, terwijl we nog niet van de tapas hadden gegeten. Het dessert bestond uit ijs met slagroom en vruchtjes, ook niet echt een verrassend wereldgerecht, dus kozen we voor koffie en thee na.
Locatie en decor waren goed en er heerste een gezellige sfeer. Bediening was vriendelijk, maar niet flexibel. Jammer voor El Mundo, echt een gemiste kans!!
CorineSmans .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2016
Lekker gegeten via de AH-actie. Het eten was goed en voldoende. Vlotte en vriendelijke bediening. Goede uitleg over de tapas. Je moest wel even wennen dat de tafeltjes dicht bij elkaar staan, maar verder was alles prima.
F.farl .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
Erg gezellig restaurant zeer vriendelijk bediening en het eten is heerlijk. Zeker een aanrader om met een vrienden een gezellige avond te hebben. Gelegen aan de haven en midden in het bruisende uitgaanscentrum van de stad.
Eline_roosje .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
Bijzonder fijne en verraste avond bij El Mundo. Verborgen op de Haven, maar zeker een pareltje. Goed, veel en divers eten in combinatie met zeer professionele en fijne service. Bedankt'
Peter.haneveer .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
Het was onze eerste ervaring met el mundo en we komen zeker nog terug. Het eten was heerlijk en voor ons precies genoeg. Hele leuke bediening. Het leuke was dat we om een 2de wijntje vroegen en ze gewoon met de fles aan tafel kwamen om bij te schenken. Helaas waren we met de bus en moesten we snel weg. Zelfs toen vroeg men onze mening. Nou toppie hoor geweldige zaak.
Wim M.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
Het eten was goed en voldoende (anders dan de vorige keer).
Twee mensen hebben ons bediend en met beiden was dat prima in orde.
De tafeltjes staan wel dicht op elkaar, zodat het gesprek van onze buren ons niet ontging. En andersom was dat ook vast zo. Toch zullen we er nog weer een keer naar toegaan.
Roelie S.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
Via de AH actie kregen we 3 gangen werd ons verteld, incl. nagerecht. De eerste gang was teleurstellend. Een paar plakjes ham, schaaltje olijven, paprikareepjes uit het zuur en een tonijn salade (die wel lekker was) en brood met aioli. Daarna kregen patatas bravas maar niets erbij. Na een tijdje kwam er een schaaltje groente en een tijd weer niets. Eindelijk kwam het vlees. Een schaaltje met voor ieder een wat droog kipsateetje. En toen lange tijd niets. Toen ik ging vragen wat we nog konden verwachten zei de serveerster dat het nagerecht zo zou komen. Nu bleek dat er iets fout was gegaan en we vergeten waren. Het vlees was op de biefstukpuntjes na wel goed, vooral het stoofvlees in sinaasappelsaus. Als nagerecht kregen we lekker ijs. Wel raar dat op het bord voor op straat een prijs van € 19.95 all you can eat (excl. nagerecht) werd aangeboden en voor ons een menu van € 28.95. Het ijs zou dan € 9.00 kosten. Personeel was wel erg vriendelijk.
Tamara S.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
We hebben hier heerlijk gegeten met de AH restaurant actie. We kregen een door de chef gekozen menu, wat goed gevarieerd en zeer smakelijk was. De sfeer in het restaurant is levendig en gezellig. De bediening was snel en dacht goed met ons mee, toen we in tijdnood kwamen om onze film te halen. Super genoten!
Remondester11 .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
het was hier heerlijk om te eten. we hebben gegeten met de ah restaurantactie. een mooi menu echt voldoende, vriendelijk personeel, leuk en gezellig tentje. zeker voor herhaling vatbaar!!!!!
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
Gezellig met de kids gegeten! Met gebruik AH zegels een 3-gangenmenu met genoeg variatie.
Voldoende porties! Kids hebben nog wel een ander dessert genomen naast de coupe met ijs. Deze ging er smakelijk in!
Een gezellige drukte en entourage!
YunaTinhaCheung .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
Met de AH actie kreeg je geselecteerde gerechten van hun, eerste ronde koude gerechten en tweede ronde o.a. ook warme gerechten. Was prima (niet jut van het), kipspies en varkenshaas waren goed mals. Als laatst kreeg je een ijs/fruit toetje wat goed was. Sfeer was kantine-achtig en overige sfeer past bij het restaurant. Leuk om een keer geprobeerd te hebben.
Annekehendrikx .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2016
Geweldige mogelijkheid om goed vegetarisch te eten. Ook de niet-vegetariërs waren zeer tevreden! De bediening was erg goed.