El Molino

Meer informatie over restaurant El Molino

Maandag t/m Zondag vanaf 16:00
Marjan-Blauwestad .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Heeft me goed gesmaakt en atmosfeer is prima.
Maar het was druk en daarom hadden we na 1.5 uur nog maar 2 hapjes gekregen. Vrijwel alles was pikant, wat niet iedereen lekker vindt. Om deze redenen niet geschikt om kinderen mee naar toe te nemen
Bart W.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2015
We kwamen hier zaterdag 15 augustus terecht nadat andere restaurants in de buurt vol bleken. Het eten bleek bij El Molino prima in orde. Ongedwongen sfeer, attente bediening en de tapas waren beter dan gemiddeld in NL. De wijn paste ook prima.
Anja D.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2014
Vergeet de negatieve recensies van maanden geleden. Fabio, de nieuwe bedrijfsleider, werkt er pas enkele maanden en heeft de zaken goed op de rails. Ook de koks zijn nieuw. Zeer attente en behulpzame barkeeper/bedrijfsleider. Neemt echt de tijd voor zijn klanten. Fantastisch gegeten.
Kok had een klein foutje gemaakt(varkenshaas i.p.v. ossenhaas) Geen probleem, kon ik de tweede keer gratis bestellen als compensatie. Fabio wist het ook nog. Weer geweldig en gezellig gegeten.
Volgende keer ga ik een paar andere gerechten uitproberen. Zeer voor herhaling vatbaar en iedereen aan te bevelen.
Wilhelmkoning .
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2014
Ondanks (of juist dankzij?) relatief lage prijzen (onbeperkt tapas eten a € 19,95 p.p.) tóch helaas een onvoldoende. Het vooraf gepresenteerde brood met aioli was in het uiterste binnen nog bevroren. Hapjes zijn fantasieloos bereidt en gepresenteerd. Soms niet op smaak gemaakt met Z/P (stonden ook niet op tafel). Stukjes haasbiefstuk droog doorbakken (met zeen) en stoofpotjesvlees gortdroog. Kipgerechtje met (curry-?)vulling bleek rolletje vleeswaar/kipfilet.
De bediening (vooral jongeman) deed beslist zijn best met trap op en -af rennen, maar "onbeperkt" wordt moeilijk als er tussen elke gang van 3 of 4 hapjes een uur wachten zit.
Alles bij elkaar erg jammer, want Winschoten heeft al zo weinig leuke en thematische horeca. Dat de inrichting niet mijn smaak is (beetje rommelig en goedkoop) zou heel veel minder relevant zijn, wanneer het eten smaakvol zou zijn.
Uitbater(s), een paar tandjes er bij! Kijk kritisch naar de bereiding en presentatie, dan is er nog een kans om een blijvertje te worden. Voor deze prijs kan er niet hoogstaand gekookt worden, maar nu is het mijns inziens echt onder de maat.
AnvdP .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2014
Ik vond dit erg tegenvallen. De tapas waren simpel en niet (voldoende) gekruid, de spareribs waren heel erg gaar, de gamba's werden niet goed geserveerd. De kaaskroketjes waren niet lekker. De bediening mag ook wel wat oplettender m.b.t. drankjes serveren en er werd ook niet gevraagd of alles naar wens was. Wel is het sfeervol en gezellig ingericht.
Lekkermm .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2014
We hebben hier met 5 personen gegeten gisteren, maar helaas kregen we maar porties voor 2-3 personen max. Weinig brood en de koude tapas waren net slecht gelukte borrelhapjes (extreem kleine rolletjes). Ook was het eten zeer smakeloos (letterlijk salade uit een zak+flauwe/weinig dressing), extreem gare courgette+brie en taaie biefstuk. De zalm die we kregen smaakten zuur en was duidelijk niet goed. Na klagen hierover kregen we een extra portie biefstuk, maar volgens de kok was de witte saus (?) te zuur. Iedereen had vervolgens buikklachten.
Lucy S.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2013
Leuke sfeer met een zeer aangename bediening! Heerlijke koude en warme tapasgerechten waarbij je per portie of onbeperkt kunt kiezen. Reserveren is aan te bevelen gezien de drukte in de weekenden.
Esther D.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2013
Door de week kookt "Chef Mieke". Het eten is dan geweldig! Een echte aanrader! Vriendelijke bediening, het restaurant is keurig, schoon en je kunt er onbeperkt Tapas eten voor een vast bedrag!
Gewoon een keertje uitproberen en het zal niet tegenvallen!