El Mamma Boogaard

Steenvoordelaan 408 2284 EJ Rijswijk Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant El Mamma Boogaard

Raalettok .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Voor het eerst daar gegeten. De spareribs waren erg lekker. Het (tussendoor) schoonmaken van de vette vinger ging wat lastig door de afwezigheid van een bakje water met citroen, de aangeboden doekjes en servetten hielpen niet echt. Kom er zeker nog eens terug.

ps, toen ik de volgende dag langs fietste zag ik op de gevel , onbeperkt spareribs eten, had ik dat maar geweten !!!!
KellyVries64 .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2016
Als we trek hebben in spareribs, eten we hier! Zij maken de lekkerste spareribs van Nederland! We nemen ook expres geen voorgerecht, alleen een beetje brood, zodat we al onze spareribs opkunnen. De bediening is super vriendelijk en de zaak ziet er na de verbouwing netjes uit!
Geraldine K.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2016
Gezellige ambiance. Muziek wat hard. Converseren moeilijk. Toilet prima in orde. Zeep aanwezig; heel fijn! Bediening heel vriendelijk en attent. Eten waar voor je geld. Had zoete spareribs genomen. Mogen voor mij zoeter. Mixed grill van mijn vriendin naar tevredenheid. Voldoende eten. Schoon. Voor herhaling vatbaar.
Steven C.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2016
Het is er altijd gezellig, Makram is een super host! De service is harstikke goed. Het eten is ook altijd van super kwaliteit, je krijgt je geld waard. Ik zou het overduidelijk aanraden.
Marjolein .
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2016
Als je restaurant El Mamma in de Boogaard binnen loopt merk je direct dat de gastheer het je naar je zin wilt maken. Hij is altijd gezellig en maakt altijd een praatje. De schotels zijn groot en de prijs/kwaliteitsverhouding klopt. Het eten is lekker, zeker de spareribs of de mixed grill voor 2! Wij komen graag terug voor nog een gezellige en lekkere avond bij El Mamma!
Brenda R.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2015
Heerlijk gegeten bij El Mamma in de Boogaard. Eigenlijk altijd het geval. Nog nooit meegemaakt dat het eten een keer minder is of de bediening niet op en top gastvrij. Zeker tegenwoordig kom je dit niet vaak tegen. Super tent dus, en absoluut een AANRADER!!!!
Sisee .
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2015
Vernieuwde zaak. Erg mooi en sfeervol geworden; decor daarom een 8. Bediening vriendelijk als altijd. Schotels zeer goed. Mooie prijs kwaliteit verhouding en nooit te weinig. Zeker geen shoarmazaak maar meer een gezellig bistro restaurant. Zeker aan te bevelen ook voor grotere groepen. Bezorgd ook in de regio!

-Maris .
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2015
Al heel vaak heerlijke Hot sweet Chili spareribs gegeten ook met vrienden en hun kinderen inclusief beugels haha, altijd vrolijke en zeer gastvrije bediening maar nu ook het interieur verbouwd is kun je heel lekker zitten bv. Links op het bankje, het lijkt een stuk ruimer en is heel modern en sfeervol geworden met gashaard op de muur en glas in lood lampen.
Het servies is ook oosters en kleurrijk.

Het was altijd al een gezellige shoarma zaak maar nu is het echt een sfeervol restaurant geworden.

Een aanrader voor de spareribs liefhebbers maar al het vlees is heerlijk gemarineerd en de porties zijn groot.
Marijkebrigitte .
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2015
Sinds ik de lekkere malse en medium gebakken biefstuk bij El Mamma in De Bogaard had ontdekt ben ik daar vaste klant geworden en niet alleen voor de biefstuk maar ook de gegrilde gamba's zijn super evenals de sappige kipfilet en andere gerechten uit de Egyptische keuken.
De bediening is vlot en persoonlijk en kortgeleden is het restaurant verbouwd en daardoor veel ruimer, lichter en gezelliger geworden.
Het is dus mijn vaste stek geworden en een plek waar ik ook graag met vrienden kom.
Een aanrader !!

Marijke
SBoss .
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2015
Ik ben met vier vriendinnen en mijn man vorige week naar El Mamma geweest. In maart zijn we met hetzelfde gezelschap geweest, en de eigenaar herkende ons nog. "Weer allemaal spareribs?", riep hij gelijk. Hij kwam regelmatig een praatje maken, zonder opdringerig te zijn.
De spareribs zijn mals, goed gemarineerd en je krijgt een flinke portie. De frites worden heet en knapperig geserveerd.
Het personeel is klantvriendelijk. Momenteel zijn ze het interieur aan het aanpakken. Het is nog niet af, maar het ziet er nu al een stuk ruimer, frisser en mooier uit.
We bestellen thuis ook regelmatig spareribs/shoarma van El Mamma. En ook dan zijn ze lekker, goed warm en snel bezorgd.
We komen graag weer terug!
Marcel-en-cs .
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2015
Heerlijk genoten van onbeperkt Mixed grill met z'n vieren (pa, ma en 2 stevige jongens). Waren hier al eerder geweest en wisten dat het eten goed en veel was, en dat was vanavond zeker weer zo. Het eten was dus goed (onbeperkt is echt onbeperkt, alleen moeten ze ff denken dat er ook wat meer sausjes bij moeten dan, daarom 8), de sfeer is gezellig, de service plezierig en snel en het interieur wat krap. Zeker een aanrader. Wij gaan er in eerder geval nog meer eten.
Sabrina F.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2015
Onbeperkt mixed-grill via Groupon gekocht. We kwamen aan in een sfeervolle restaurant en werden vriendelijk ontvangen door een jongeman. Het eten was heerlijk, zoals belooft met salade saus en verschillende vleessoorten. Ik begrijp niks van de negatieve recensies. Het is zeker een aanrader!
Mark E.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2015
Super lekker gegeten! Samen mix grill gehad, maar de Spareribs waren voor mij het lekkerst. Zeker hiervoor nog terugkomen.
Bedankt!
Tanja D.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2015
Vanavond samen met mijn man gegeten bij el mama. Fijne bediening en snel geholpen!! Heerlijke mixed grill...zelfs n dunne kipfilet was heetlijk mals. Na n eerste volle vleesschotel op te hebben konden we nog extra vlees kiezen wat we wilden...en natuurlijk de heerlijke uiensaus.We gingen met volle buikjes weer weg!!
dank voor de gezellige avond!

Mark en Tanja uit Nieuwerkerk
Rogier R.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2015
Nog nooit zo schandalig behandeld. Onbeperkt mixed-grill via Groupon gekocht op basis van de recensies.
Maar dit is allerminst onbeperkt. Om 17.10 uur binnengekomen, maar om 18.20 uur mochten we al niets meer bestellen. En slechts een klein beetje gekregen na een matige schaal met slechts 3 van de 5 vleessoorten die volgens de Groupon geleverd zouden moeten worden. Herbestellen, uiteindelijk slechts 1x mogelijk ondanks een nog lege tent, ook maar voor 1 soort vlees. En na de mededeling dat we dus na 1.15 minuten binnen gezeten te hebben ook niet meer mochten bestellen; ook nog een grote mond van de eigenaar. Al was het de laatste plek in Rijswijk, hier kom ik nooit meer.
Shal .
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2015
Via groupon daar gaan eten. De dame die ons bediende mag een cursus vriendelijkheid gaan nemen. Er kwam geen lachje vandaan en het leek net alsof ze met tegenzin ons bediende. Ze gaf de glazen met haar vingers op de bovenkant aan. Not done als serveerster.
Het eten was wel ok. We hadden een mixed grill. Smaak van de vleessoorteb was redelijk. Vond alleen de spareribs lekker.
Ronald N.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2015
Wij hebben nu voor de 2e keer daar gegeten met een ploeg en hebben mix grill genomen! Super lekker van smaak en mals vlees ! Je krijgt ook heel veel voor je geld en ook de bediening was helemaal top ! Gezellig en echt een aanrader !!!! Heerlijk wij gaan Snel weer daar eten !!!
Dees S.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2015
Wij hebben met een gezelligclubje van 10 personen heerlijk mixed grill gegeten!vlees is super mals,spareribs zijn zalig ,je eet zo je vingers er bij op!de bediening is vriendelijk,en de kok is helemaal top!een echte aanrader ,zeker voor vlees eters!
John M.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2015
We hebben op beide locatie gegeten in oud Rijswijk en in de Bogaard bij El Mamma .
Prima restaurant ook voor afhaal .
De shoarma ,Spareribs en Mixgrill zijn mijn favoriet .
Hoeveelheid niks teklagen als teweinig is vraag ik altijd of hij wat extra erbij doet dat is geen probleem .
Je wordt goed behandeld en zijn heel vriendelijk ,dus voor mij zeker 1x of 2x in de week .
Noëmi T.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2015
Met Groupon deal voor 8 personen bij El Mamma een super avond gehad. Vlees en vooral de spareribs waren super lekker...sweet en pittig combinatie en mals. Deal was onbeperkt vlees maar na eerste ronde waren we al goed voorzien ivm de hoeveelheid die wordt geserveerd. En vooral niet lang wachten. Bediening was top, vriendelijk en ook al was het druk blijven calm en nemen de tijd om je goed te bedienen. Locatie is goed bereikbaar en binnen tref je een kneus sfeer. We gaan zeker weer terug.