El Loco

Brede Havenstraat 8 3131 BC Vlaardingen Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant El Loco

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
7,1
Dineke K.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2016
Voor het eerst wezen eten bij "El Loco" in Vlaardingen. Bij binnenkomst word er Hole geroepen, waarschijnlijk om de sfeer de zetten, maar t kwam niet zo aardig over als de bedoeling was. We hadden gereserveerd en vond t jammer dat we bij de deur werden neer gezet, terwij de andere reservaties veel later kwamen. Na n kwartier wachten kregen we drankjes, maar tijd genoeg om rond te kijken. Het is er krap en heel erg gedateerd. Is wel aan n opknapbeurt toe. Wij hebben tapas, hoofdgerecht en nagerecht genomen...álles is héérlijk.!! Niets over te zeggen en de bediening is er aardig en geduldig. De sfeer is relaxed. Geen gevoel dat je moet opschieten, want vol is vol..
Zeker voor herhaling vatbaar. Reserveren is noodzakelijk... El Loco tot een volgende keer.!!
Peter44m .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2015
Met zijn vieren ons jaarlijks etentje bij El Loco.
Op een doordeweekse dag. Gezellig druk, maar vooral heerlijk gegeten.
Of je tapas eet of een gerecht het komt goed bereid op tafel.
Vriendelijke bediening, kortom een fijne avond.
Het decor is aan een facelift toe, maar door het goede eten stoort het je zeker niet.
Ton K.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2015
Op zaterdagavond 10-10-2015 hebben wij met 3 gezinnen gegeten bij "El Loco" dat zijn 13 personen. Het was er enorm gezellig mede door de live muziek.
We hebben ontzettend genoten van het eten. De bediening was op die avond ook top. Na afloop heb ik persoonlijk de bediening en de keuken bedankt voor het eten en het vermaak.
Esther K.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2015
Spaans??? kan ik niet herkennen. Sangria is lekker..
de tapas zijn vet en mat van smaak ..jammer
Verder hebben we bijna 2 uur moeten wachten tussen voor en hoofdgerecht. Niemand die een verklaring kwam geven. in die geval had ik even de klant ingelicht en een drankje aangeboden. Nu zaten wij in gezelschap gezellig te praten maar dit duurde wel erg lang
Eten en decor is echt matig. Dit restaurant is aan herstyling toe..
Verder lijkt de HACCp in de keuken niet helemaal optimaal gevolgd te worden. Rondom het fontijntje in de keuken mag echt wel schoongemaakt worden. (schimmelvoegen)
Bart Van D.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2015
Beste tent van Vlaardingen. Ben en Jose perfect gastheren en heerlijke tapas. Probeer zeker de patatas bravas, chorizo worstjes en met tonijn gevulde eieren. Calimares en boerenbrood met serrano ham en knoflook echte aanrader!
Molukserecepten .
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2015
El loco is niet gek. Het weet precies waar ze de mosterd kunnen halen. De service was vanaf binnenkomst subliem. Gastvrij, klantvriendelijk en open in een zeer passende ambiance. Het eten is met zorg geserveerd en goed van smaak. El loco heeft weinig woorden nodig om aan te geven dat je zeker hier een keer moet komen proeven en beleven.
Jennifer_40 .
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2014
gezellig klein restaurant, ik heb hier Paella gegeten, maar de rijstkorrels van de Paella waren waterachtig, de rijst was te nattig. Ik weet niet of ze het rechtstreeks uit de vriezer hebben gehaald maar het proefde niet lekker. De rijst moet heet en droog zijn en niet lauw en nattig. Hier ga ik geen Paella meer eten ook al was de rest verder wel in orde.
Johanneke B.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2014
Voor lekkere tapas ga ik hier graag naar toe. Ruime keuze en smaakt allemaal goed. Tapas worden volgens mij allemaal vers in de keuken bereid. Er is ruime keuze. De toetjes vind ik hier wat tegenvallen: dit is allemaal wat standaard en lijkt meer op kant en klare inkoop.

Bediening is attent en vriendelijk. De eigenaar is mij iets te amicaal, van mij hoeft dat niet zo nodig. Maar een ander vindt dat misschien wel gezellig.

De zaak ziet er gezellig uit. Zelf vind ik het het fijnst om boven te zitten. Beneden staan de tafels nogal dicht naast elkaar.
RichvG .
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2014
Met vrienden terecht gekomen. Voor Nederlands begrippen goede tapas, want dat valt nogal eens tegen. Ik probeer altijd de vergelijking met het echte Spanje te vermijden want daar smaakt het toch anders . Hier dus goed en betaalbaar. Drukke tent ook.
Popje_Popje .
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2014
Met z'n 4en deze avond heerlijk tapas gegeten. Na de keuze van 2 persoons tapas en dan losse gerechtjes bestellen kregen we een beter aanbod van de ober. In 2 gangen heerlijke tapas, lekker wijntje en een prima prijs. Voor een Spaanse tapas tent hebben wij fantastisch gegeten voor een redelijke prijs. Aanrader!!
Janneke D.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2014
Je omgeeft je echt in de Spaanse sferen zodra je in dit restaurant binnenstapt. De keuze is erg ruim en voldoet aan de Spaanse keuken. De obers weten veel van de gerechten af en beantwoorden zo nodig vragen over de gerechten en wijnen. Daarnaast was het personeel erg vriendelijk. Aangezien ik jarig was en ik 3 jaar getrouwd was toen we hier gingen eten, werden we verrast door een speciaal dessert en werd ik toegezongen, erg leuk vond ik dit. Het eten smaakt voortreffelijk en is voldoende. Het restaurant is knus, sfeervol en Spaans ingericht.
Marco O.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2013
Erg lekker gegeten!! Met vier personen een tapasmenu genomen en het ene kleine gerecht was nog lekkerder dan het andere. De sfeer was gezellig. Er werden spaanse liedjes gezongen met begeleiding van een gitaar en de baas zelf deed ook mee door in zijn handen te klappen voor extra muzikaliteit... een aanrader dit restaurant!!
Wendy H.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2013
Gezellig restaurant waar we nu 3 maal gegeten hebben. Eerste maal boven met een groep van ruim 30 personen. Bediening en het eten en timing waren voortreffelijk. Alle gerechten smaakten even goed en de hele groep had gelijktijdig te eten.
De tweede maal was afgelopen zomer en ondanks dat we geen tafeltje buiten hadden besproken, konden we door een beetje te schuiven lekker buiten eten. De ossehaasspies is echt heerlijk en de stukken vlees zuig je naar binnen. Afgelopen keer was er iemand met een rolstoel mee, ook dit was geen probleem voor de eigenaar. De tafels werden iets verschoven en wij konden aan tafel. Ook deze keer weer heerlijk gegeten.
Selma V.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2013
Regelmatig komen we hier weer eten en elke keer weer vinden wij het geweldig. De tapas is gewoon super lekker en de bediening is vriendelijk, snel en gezellig.
Het ziet er ook nog eens erg gezellig u it.
E.J. J.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2013
Ik werd hier uitgnodigd door een collega met Zuid-Amerikaanse roots. Ze had al diverse keren verteld, dat het eten erg goed was.
Hedenavond was het dan zover, parkeren in de buurt was moeilijk het ligt midden in het uitgaansgebied.
Wij werden zeer hartelijk ontvangen en naar een tafel achter in de zaak geleid. Je kunt er overigens ook fijn buiten eten.
Het is een gezellig ingericht restaurant en het doet mij heel erg denken aan de Madrileense bars/restaurants die ik wel gezien heb tijdens (zaken)reizen.
Aan de muur hangt een stierenkop, moet je van houden, maar het draagt zeker wel toe aan de sfeer.
Wij hebben tapaz gegeten en ik moet zeggen de ene was nog lekkerder dan de andere. Kipkluifjes, gehaktballetjes, overheerlijke worstjes, vlees aan stokjes dat licht geroosterd was, garnalen, het hield niet op, alles voorzien van authentieke sauzen!
De bedienende heren hebben veel humor en hun service was uit de kunst. Niets is hen te veel en alles kan, ondanks dat het vol zat.
Ik wist eigenlijk niet precies wat hier te verwachten, maar ik heb hier gesmuld en het is een een absolute aanrader wat kwaliteit eten, service en inrichting betreft. Ik ga er zeker terug!