El Leon Rojo

Heereweg 11 8891 HS Midsland (Terschelling) Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant El Leon Rojo

Juriean B.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Gister hier gegeten. En vanavond weer. In één woord? Verschrikkelijk! Bediening vriendelijk en behulpzaam maar het eten? Dit nooit bestellen. We hadden gister spareribs en gegrilde kip. Tja, wat kun je daar aan mis doen? Was best wel te eten en dus vanavond Ossenhaas en Haasbiefstuk besteld. En ja, daar heb je een goede kok voor nodig. Medium besteld maar rare op tafel. Werd teruggenomen. Tweede keer geprobeerd maar er zat absoluut geen smaak aan. Kartonachtig is nog te goed geformuleerd. Dit hebben we dus weer weg laten halen. Twee happen gegeten."Maar wij krijgen nooit klachten". Nee joh! Voor ons hoefde het niet meer. Na enig overleg boden ze genereus een gratis kop koffie aan. Let wel, een paar happen gegeten hė. Vooruit, wij gaan geen herrie maken. Of we het een volgende keer nog eens wilden proberen? Dacht dat toch echt niet!
swiffer .
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Vandaag met 2 personen het restaurant bezocht. De over het algemeen positieve reviews gaven veel vertrouwen maar alles bij elkaar komen wij gevoelsmatig op een 7 min: eten was matig inclusief onderdelen die overduidelijk waren opgewarmd (o.a. enchilada), we dachten even in hell's kitchen te zijn beland. Sfeer ok maar bediening kwam nogal plichtmatig over.
Henk D.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Eten was niet al te best. Beetje saaie vlakke smaken. Maar wat ik vooral echt slecht vind is dat je bij een gerecht van 22,50 nog moet bijbetalen voor mayonaise, ook is hier hier niet mogelijk om een glaasje kraanwater te krijgen. Je krijgt al met al het idee dat je uitgemolken wordt. Personeel is niets op aan te merken. Al met al, leuke aankleding, absurd snel, maar qua eten niets bijzonders en sneue service.
DiepFries .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Een weekend Terschelling en dan eten bij dit restaurant is een aanrader. Gezellige sfeer, ontspannen personeel, vlotte bediening en het belangrijkste, lekker eten. Heerlijk gegeten met drie personen. Als voorgerecht lekker Nacho's van de schaal, dan hoofdgerecht een forse T-Bone steak van 500gr. Met lekkere bijlagen, groente's en gebakken aardappeltjes. Alles prima van smaak, steak was heerlijk gegrild en mals. Cappucino na en een tevreden klant. Ondanks enorme drukte tijdens dit Berenloop weekend vlotte bediening en weinig wacht tijd. Komen zeker terug.
carolien H.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Met 5 volwassenen en 2 kinderen hier gegeten. Heerlijk gegeten. De Mexicaanse schotel met fajita's was goed gevuld. Met goede verse guacamole en vers fruit. Goed gekruide rijst en pulled chicken in plaats van droge kipfilet. De vleesschotels waren ook erg goed, precies goed gekruid en mooi gegrild. Enige minpunt: je kunt geen kraanwater bestellen bij je glas wijn, alleen spa rood of spa blauw. Ik snap best dat men niet allleen kraanwater wil serveren, maar een extra glas water bij je glas wijn vind ik niet meer dan normaal.
Henk J.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Gegeten met 4 personen tijdens de Rock en Rol dagen op Terschelling bij “” El Leon Rojo”’
het was er erg druk en moesten eventjes op onze bestelling wachten …maar daar kwam dan de gegrilde spareribs, geserveerd met frietjes en salade goed van smaak op de Amerikaanse manier gekruid. Met een heerlijke salade en lichte dressing voor de prijs van €18,50 voor een restaurant als El Leon Rojo aan de prijzige kant. De witte wijn was niet één om naar huis te schrijven (zou het uit een doos zijn gekomen? daar zou een verandering op z’n plaats zijn. Laat bijvoorbeeld zien wat voor een wijn dit is. Al met al goed en smaakvol gegeten.
carolinenieboer .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Uiteindelijk 3 keer (avond) gegeten hier deze week. Diverse dingen van de kaart gegeten met ons vieren. De wraps zijn ook erg lekker. Een keer een combi van 2 wraps gegeten en 1 keer een single wrap met kip. Erg lekker. Ook de combinatie met de salade en de gekruide rijst is leuk en lekker. Voor visliefhebbers is de zwaardvissteak echt aan te bevelen. Steeds goed gegrild en ook een lekker stuk vis, genoeg om lekker van te genieten. De cheesecake als toetje vind je op het hele eiland en is hier ook erg lekker. Gisteravond lekker buiten op het gezellige terras gezeten. Een restaurantje om te onthouden voor ons volgende bezoek aan Terschelling. De ietwat koele ongezellige ontvangst van ons eerste bezoek is de 2 daaropvolgende keren positief gecompenseerd. Misschien heeft men iets met de recensie gedaan intern. Dat zou mooi zijn want daar doen we het voor natuurlijk!
elinelovesfood .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Top restaurant! Heel vriendelijk personeel, het eten kwam snel op tafel en was verrukkelijk! Veel keuze tussen gerechten en drankjes/cocktails. Prima prijs-kwaliteitsverhouding en zeker een aanrader, tenzij je van kraanwater houdt, maar voor 3,50 euro krijg je een grote (gekoelde!) fles bronwater.
jenniferboersma .
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2016
Ik heb nog nooit zo snel mijn eten geserveerd gekregen! Bij binnenkomst werden we vriendelijk ontvangen en naar een tafel gewezen. De inrichting is (vind ik persoonlijk) prachtig, helemaal in de Mexicaanse stijl. Op de kaart staan heerlijke zowel Mexicaanse als Nederlandse gerechten. Ik ben hier in in mijn 7-daagse vakantie 2 keer geweest en heb gekozen voor de heerlijke taco's met kip en/of gehakt. Echt een aanrader!

Het personeel is erg vriendelijk, netjes gekleed en snel. Voor mij een dikke 10!
Cindy D.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2016
Geweldige entourage! Vriendelijk personeel en bovendien heerlijk eten, aanrader de ossehaaspuntjes en de huisgemaakte cheesecake. Zeker tot een volgende keer Janny & Cindy
pijltjes .
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2016
Hier met het hele gezin gegeten. Leuk restaurant. Denkt ook aan kinderen met voorzieningen. Eten was ruim voldoende. Tot mijn verbijstering was het niet mogelijk een glas water voor mijn zoontje van 5 te krijgen. Dit ondanks het eerdere bestellen van drinken van de kaart voor hem. Aandringen bij de bedrijfsleidster gaf geen effect. Daarom een 4 voor de service.
We hebben 150 euro besteed, dat een glas water dan teveel moeite is vind ik blijk geven van een gebrek aan inlevingsvermogen en niet meer van deze tijd.
o0marije0o .
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Als zalm liefhebber heb ik heerlijk kunnen genieten van de schotel met zalm. Erg goede kwaliteit. Mooi groot stuk! De salade en aardappeltjes ernaast waren ook om tot op de bodem op te eten. Kom er graag terug!!
Marijke B.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2016
Gisteravond weer heerlijk gegeten na een tijd zelf weg geweest te zijn. Kwaliteit van het eten is nog steeds heel goed en konstant, al jaren.
Bediening is vriendelijk en allert naar de gasten toe en er hangt een heel goede sfeer.
josdavids .
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2016
Gelukkig een restaurant wat gewoon open is rond deze tijd. Gezellige sfeer, geen opdringerige bediening. Voorgerecht waren heerlijke nacho's, daarna allebei een enchilada en flauta. Lekkere eigengemaakte guacamole en niet alles overdreven overgoten met kaas. De porties waren prima. Ook nog een heerlijk toetje nadien. De chef niet gesproken maar de gastvrouw was heel gezellig en vriendelijk. We komen hier zeker terug bij een volgend bezoek aan Terschelling.
Maria K.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2016
Een Mexicaans restaurant op Terschelling? Ik had geen hoge verwachting en verwachte eigenlijk een briefje op de deur waarop stond dat ze toch niet 365 dagen per jaar open zijn..... Hoe fijn was de werkelijkheid: een prima bezetting op een hele gewone dinsdag in februari, een gezellige sfeervolle zaak, een warme ontvangst, goede cocktails, heerlijke voorgerechten(nachos en gegrilde sardientjes), en fijne smaakvolle hoofdgerechten! Blij met deze avond en zeker voor herhaling vatbaar, dank aan de leuke gastvrije dame in de bediening en de hartelijke chef-kok. Tot de volgende keer:)
Proefkonijn1984 .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2015
Heerlijk gegeten! Een heerlijk maisbroodje vooraf, met zelfgemaakte kruidenboter. Door de chef aan tafel gebracht.
Hoofdgerecht de nacho's, echt voortreffelijk!!
Hier komen we zeker weer, absoluut een aanrader! Goede en vriendelijke bediening.
DiepFries .
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2015
Op herhaling bij dit leuke restaurant, gezien de goede ervaringen de vorige keer.
Niet gereserveerd maar konden zonder probleem terecht. De nacho's vooraf en dit is een heerlijk gerecht. Goed van smaak, lekker gekruid.
Als hoofdgerecht de rib steak met kruidenboter en gebakken wedges. Heerlijk mals vlees, goed klaargemaakt. Tafelgenoot had de ossehaas puntjes en ook deze uitstekend. Zou iets meer groente bij de gerechten mogen. Bediening vlot en vriendelijk. Verder dik in orde en voor een reële prijs.
Ilona D.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2015
Restaurant is vanaf 16 uur open. Gegeten met 4 volwassenen. Een goede ontvangst. Het ziet er binnen gezellig uit. Goede sfeer met een open keuken. Tijdens onze aanwezigheid was er een grote groep aan het eten. Die hadden een mooi eigen deel. Mooie tuin met veel plekken, ook in de schaduw.
Mexicaans was lekker. Smaakvolle guacamole en salsa. Een bord vol waar wij zeker genoeg aan hadden.
Twee van ons hadden een vleesgerecht. Ook zij waren tevreden. Het zag er goed uit. We willen hier zeker nog een keer eten.
Vcrrr .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2015
Van binnen is dit een prachtig restaurant maar het terras valt wat tegen. Prettige bediening. Eten arriveerde vlot.

Voor de prijs vond ik de hoeveelheid eten tegenvallen. Voorbeeld: ik heb de spiezen besteld (haaspuntjes en gamba's) á 21,95. Er werden slechts twee kleine spiesjes geserveerd met ieder twee stukjes vlees en twee gamba's.. Beetje rouwkost en friet en dat is't... Jammer! Smaak was goed.
Desert erg lekker.

Totaalprijs vond ik pittig voor het geleverde. Ik had een kortingsbon van 10% en dat maakte de prijs meer reëel - wellicht zou de eigenaar hier iets mee kunnen doen.
Ronald W.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2015
prima gegeten bij el leon rojo. heerlijk gekruid en goed gemarineerd. Niet heel pretentieus, maar gewoon lekker eten. we hadden spareribs, burrito, enchelada combi en de angus hamburger. Allemaal prima, met als topper de heerlijk gekruide enchilada's. vooraf echte mexicaanse "fingerfood" met een nacho schotel met guacamole en gesmolten kaas.
leuke sfeer. Enige minpuntje zijn de zeer kleine tafeltjes