El Gusto

Danckertsstraat 37 2517 TE Den Haag Nederland Kaart

Over restaurant El Gusto

Tapas zoals ze in Spanje smaken

Wie op zoek is naar de authentieke mediterrane keuken, moet langs bij El Gusto. Met name de tapas scoren hoog: zeer vers, perfect en met passie bereid, precies zoals je in Spanje eet. Eindelijke die authentiek Spaanse smaak in Nederland.

Meer informatie over restaurant El Gusto

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Lang
Korvingsteven .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Samen met mijn partner de week afsluiten en, gewapend met de AH restaurant spaarkaart, naar El Gusto want we hebben zin in tapa's. Via internet gereserveerd maar de digitale weg heeft El Gusto nog niet bereikt. Toch een tafeltje bemachtigd. Na een slok huiswijn besloten we een fles Rioja te vragen. De lieve jonge dames die ons hielpen waren hier duidelijk niet op voorbereid noch was er in velden of wegen engine senioriteit in de bediening te ontdekken om de noodzakelijke ondersteuning en coaching te geven. Hunkerend naar een glas wijn grepen we na een kwartier in om alsnog 2 glazen huiswijn the bestellen. Het eten was wat je van tapa's mag verwachten en de dames deden hun best. De restauranteigenaar moet zich diep schamen personeel zo alleen te laten.
Jane S.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Weinig tot niets aan te merken op het eten, maar de bediening....
3 lieve, jonge en zeeer onervaren meisjes. Weinig oog voor de gasten, meer voor de telefoon.. Een fles Rioja voor ons vinden lukte niet. Toen maar de huiswijn genomen. Gerechten werden van tafel naar tafel gebracht, bier tappen, koffie zetten: alles was moeilijk en ging klungelig. De 3 meisjes nemen we niets kwalijk, maar tenminste 1 ervaren kracht op een drukke vrijdagavond is geen luxe.
Kim H.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Dinsdagavond hier heerlijk gegeten. Fijne ontvangst door de gastheer in een prettig en fijn ingericht restaurant. Lekkere vis en lamsvlees gegeten met een heerlijk wijntje. Zeker een aanrader en een aanwinst voor Den Haag.
Sander D.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Wij hebben bij dit restaurant meerdere keren gegeten. Elke keer FANTASTISCH!! Zondag hebben we er met een groep van 7 personen gegeten. Super sfeer en super kwaliteit. Komen hier zeker nog een keer terug en de vrienden die erbij waren zeiden hetzelfde.
Hoesje A.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Sfeer is rustgevend eten is top en collega's zijn gezellig en uiteraard de chef kok (jonhny loco????) goede service... herhaling vatbaar.
Beau B.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Ik heb afgelopen week gegeten bij El Gusto. Ik kan er alleen maar positief over zijn. Heerlijk gegeten, uitgebreide menu kaart, vriendelijk personeel, mooi decor en heerlijke wijn. Je voelt je echt een gast, jassen worden aangenomen bij binnenkomst en weer aangegeven als je weggaat. Ik kom zeker terug!
Noortje S.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Gisteravond bjj El Gusto gegeten, Prima ontvangst lekker gegeten
De bediening is erg gezellig en vriendelijk
Het is een absolute aanrader

Noortje
Diana H.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Geeft meer aandacht aan de training van de bediening.
Het Is zonde als mensen niet meer komen want het eten was erg lekker.
S. V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Zaterdag 12 november hier geweest. Gegeten kan ik helaas niet zeggen.
Gereserveerd, geen ah-actie. Het begon al toen we aankwamen, de kok (eigenaar) stond driftig heen en weer te lopen en te praten met een andere man. Het hele restaurant zat vol en er liepen 2 dames in de bediening die het duidelijk niet aankonden. Tafel gekregen, na 15 min kwam er pas iemand vragen of wij wat te drinken hadden gewild. De prosecco was niet op voorraad maar een prijzige Cava wel. Ook gevraagd of de dames het wel aankonden gezien de drukte en of we wel konden eten, het antwoord was: ''ja, mits u voor de Ah-actie komt'' Gelukkig maar dat we dat niet kwamen. Vervolgens een mandje brood besteld, en na 45 minuten wachten!!! hebben wij het maar opgegeven en het drinken betaald en weggegaan(zonder gegeten te hebben). De eigenaar kwam vragen wat het probleem was.. Nou als binnen 45 min een mandje brood brengen al niet gaat lukken dan hebben wij geen goede hoop voor het hoofdgerecht. Waarop meneer het personeel ging afzeiken, zeer onprofessioneel.
Deze avond was een verassing voor mijn moeder maar die is helaas niet doorgegaan..
Voor ons nooit meer!!!
Ozer B.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Groep 25 personen hier gegeten alles aan kok achter gelaten uitstekend gegeten van A tot Z prima. plato vooraf. daarna tapas. alles op smaak. mijn favorit lams spies ossehaas puntjes patatas bravas. dames in de beidening ok heel goed crema catalana nooit gegeten maar ik ben geen toetjes man wij komen zeker terug.
Lenn65 .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Op 5 november 2016 gegeten met de AH restaurantactie. Voorgerecht en 4 tapas van de kaart en het toetje als verrassing, heerlijke cheescake. Eten was prima. De bediening rommelig en pas na 2 uur kregen wij ons eerste gerecht. Al met al 3,5 uur om ons eten te verorberen. Ook lang gewacht op ons flesje wijn. De bediening is niet proffesioneel en daar moet el Gusto echt wat aan doen.
Johanna Z.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Wij hebben in dit restaurant een party gehouden dat een daverend fiasco is geworden wat het eten betreft. Er zijn zelfs gasten weggegaan zonder iets van de bestelde hapjes gehad te hebben Er was gewoon veel te weinig eten. En dat voor €25.-. per persoon! Er is weinig constructieve feedback te geven helaas.
Stella K.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Eten prima en ontvangst , sfeer en aandacht zeer goed
Danielle S.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Heerlijk gegeten, leuk ingericht en aardig personeel. De dame in de bedoening kon wel een extra collega gebruiken, ze gad het eigenlijk te deuk door een zieke collega.
Rogganet .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
wij waren met een klein gezelschap en maakten kennis d.m.v. het AH arrangement. Dat houdt in een voorgerecht, 4 tapas en een nagerecht. Wat het eten betreft: prima! Gezellig druk, er werden mensen geweigerd.
Maar dan. Dat het nieuwe personeel wat kleine dingen verkeerd deed was nog wel charmant. Maar de wachttijden waren volstrekt onaanvaardbaar. Wij hebben 3 uur over een tapas maaltijd gedaan. Het toetje overgeslagen, want het werd veel te laat. We kregen de eerste ronde 5 tapas ipv 4, maar daarvan hadden we er 2 niet besteld. Het personeel liep verschillende malen vertwijfeld met eten rond omdat niet duidelijk was voor wie het was. Tenslotte bleek de rekening (bruto) helemaal niet te kloppen en was de AH korting niet juist.
In het kort: uitstekende keuken, organisatorisch moet er nog wat gebeuren. Zeker voor deze prijzen.
Marcha V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Heerlijk gegeten. Goede en vriendelijke bediening. We moesten wat langer wachten tussen de gerechten, maar dat was juist heel fijn, want we hadden het anders niet op gekund. We hebben een heerlijke avond gehad. Fijn dat je zelf alles mocht kiezen en dat het menu dus niet vast stond met de Ah actie. We kregen keurig een 3 gangen menu gratis en betaalde het duurste voorgerecht wat logisch is. De wijn was ook erg lekker. kortom; Wij komen hier zeker terug!
Danielle S.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Erg jammer dat er maar een dame in de bediening liep. Veel te druk voor haar waardoor ze de gast niet de aandacht kon geven die hoort en duurde alles even langer. Voor de rest prima
Bvdtang .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Heerlijk AH-diner gehad. Voortreffelijk voorgerecht, daarna uitstekende tapas (royale keuze) en een lekker dessert.
Stijlvolle informele bediening. Genoten van dit alles.
Marjolijn B.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Met AH hier gegeten. Zeer vriendelijke ontvangst en bediening. We mochten alles van de kaart kiezen, alleen het toetje stond vast, churros gevuld met chocola en ijs. Heerlijke tapas, lekker en het vlees was botermals. Het enige minpuntje is een kleine: de muziek had van mij iets zachter gemogen.
Anneliekeplugge .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
De bediening was erg vriendelijk, alleen stond er bijna alleen voor, waardoor ze heen en weer vloog. Dit had ze van te voren aangegeven en wij hadden er verder geen last van. Als we wat nodig hadden, stond ze meteen voor ons klaar.
Het eten was echt allemaal erg lekker. Kunnen echt alles aanraden.
De huiswijn was op en toen we de vervangende niet lekker vonden, kregen we een wijn van €10 per fles duurder, dit had ze alleen niet van te voren gezegd.
We waren met ah restaurant actie en waren alsnog best veel kwijt, maar in verhouding ook wel veel korting. Prijs kwaliteit goed.