El Gusto

Danckertsstraat 37 2517 TE Den Haag Nederland Kaart

Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant El Gusto

Tapas zoals ze in Spanje smaken

Wie op zoek is naar de authentieke mediterrane keuken, moet langs bij El Gusto. Met name de tapas scoren hoog: zeer vers, perfect en met passie bereid, precies zoals je in Spanje eet. Eindelijke die authentiek Spaanse smaak in Nederland.

Meer informatie over restaurant El Gusto

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Jouw recensie over het restaurant El Gusto

mahmut K.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
nooit gegeten wel vaak uiteten bij andere tapas restaurants maar bij el gusto eerste keer perfect avond gehad hele relaxte sfeer goede ober tapas waren ontzettend lekker ik kom zeker terug aanrader
pastor K.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
vanavond voortreffelijk gegeten bij el gusto heerlijk tapas perfect rioja wijn uitstekend gastheer hele relaxte sfeer wij komen zeker terug aanrader
Airin K.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten bij El Gusto. Vriendelijke en attente gastheer. Goede porties tapas. Hier komen wij zeker terug!
Annet W.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
We hebben genoten van heerlijke tapas in een zeer vriendelijke en gemoedelijke sfeer.
Zeer goede service en een prima gastheer!
merel D.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
super lekker gegeten bij el gusto top avond gehad ik vond kok heel leuk gezellige man mijn ouders komen regelmatig hierheen ik weet nu waarom aanrader
paco G.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
door mijn schoonmoeder ben ik bij el gusto gekomen ben zelf Spaans afkomst tapas die ik heb gegeten bij el gusto super lekker gast heer was heel goed aardige man ik kom regelmatig aanrader
marie1jose2 .
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2017
Het voelt steeds weer als thuis komen bij El Gusto! Warme ontvangst, gezellige inrichting, heerlijke tapas en prima prijs/kwaliteit verhouding! Ook de huiswijnen zijn niet te versmaden! Alle gasten die ik hier mee naartoe nam gingen even enthousiast weg als ik! Een aanrader dus!
Charles V.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
wij werden weer zeer vriendelijk ontvangen door de eigenaar, en er was een nieuwe vriendelijke dame in de bediening die erg haar best deed, de zaak was goed bezet en gezellig, en we hebben weer heerlijk gegeten.
Groetjes Charles en Yvonne
Robbert K.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Kwaliteit van het eten was prima; echter ga hier absoluut niet naartoe met de AH actie.

Qua voorgerecht krijg je het duurste gerecht voor twee personen, en de kosten worden niet gedeeld. Qua hoofdgerecht, moet je kiezen uit 8 tapas, enkel de goedkoopste 4 krijg je gratis. Qua nagerecht krijg je een item waarvan de prijs bijna twee keer zo hoog als de andere items op de kaart is, wel de tweede gratis, maar als de prijs eerst bijna twee keer zo hoog gemaakt wordt is dat niet zo nuttig.

Totale kosten voor twee personen, exclusief drankjes, waren uiteindelijk 54 euro. Een stuk meer dan de verwachte kosten op de AH site, namelijk 35 euro.
karel H.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
mensen waren erg gastvrij eten wat echt heerlijk ik zal er zeker nog een keer naartoe gaan per toeval bij el gusto waren wij op zoek naar restaurant zo zijn we terecht bij el gusto gekomen aanrader
Hanneke K.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
Erg lekker gegeten, prettige bediening, zeer prettige avond gehad
gretamiddel .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2017
Heerlijk gegeten. Ons Ah menu werd flexibel aangepast aan onze wensen!
Gezellige gastheer (Buurman het was weer lekker!!)
Yvonne D.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Heerlijke gerechten, hele goede gastheer. Oppassen om niet te duur te worden, zou jammer zijn. Maar el gustoi is een aanrader en we zullen zeker een keer teruggaan.
larisa P.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2017
eerste keer ik meen het niet laatste keer service gericht ettent vooral de kok kwam zelfs aan de tafel tapas is heel goed bevallen heerlijke gegeten zo moet het zijn we komen zeker terug aanrader
Wessel S.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Lekker gegeten! Zeer vriendelijke bediening, die erg hun best doen om het je naar de zin te maken zonder op te dringen!
Heerlijke avond gehad.
Miranda S.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Heerlijk eten, fijne bediening en goede sfeer. Was echt een topavond. Een aanrader en wij komen zeker terug! Met vier personen buiten gegeten.
M. B.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Het eten was prima maar de afrekening (2 halen, 1 betalen) klopte volstrekt niet. Alleen onze toetjes waren voor
de helft v.d. prijs. Het is dat het eten erg lekker was, dat we de rekening toch maar betaald hebben. Jammer!
Ricardo V.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
Geweldige en vriendelijke bediening
Veel aandacht voor zijn gasten

Tapa's zijn erg Lekker mooie portie's
Mooie producten en vooral de spaanse ham
Christina V.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Wederom een hele gezellige avond gehad bij El Gusto. Heerlijk gegeten en een fijne ontspannen sfeer! Super bedankt. En als het restaurant half Frans wordt, komen we zeker weer terug.
Rienke S.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
Niet een restaurant om naar toe te gaan met de AH restaurantactie. Als hoofdgerecht kun je kiezen uit diverse tapas gerechten, de helft van het aantal wordt dan berekend, maar wel de duurste helft. De fruitsalade als dessert was minstens 2 dagen oud, het voorgerecht was niet bijzonder, maar hoorde bij het 3 gangen diner en voor dit voorgerecht bleek uiteindelijk 13,50 te worden gerekend, ondanks de actie. Tot slot, of eigenlijk als start, vroegen we bij de bestelling van ons eerste glas wijn een glas water erbij, hiervoor werden zonder dat dit gezegd werd, 2 flesjes Spa blauw geserveerd. Kortom, we voelden ons toch enigszins bekocht.