El Gusto

Danckertsstraat 37 2517 TE Den Haag Nederland Kaart

Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant El Gusto

Tapas zoals ze in Spanje smaken

Wie op zoek is naar de authentieke mediterrane keuken, moet langs bij El Gusto. Met name de tapas scoren hoog: zeer vers, perfect en met passie bereid, precies zoals je in Spanje eet. Eindelijke die authentiek Spaanse smaak in Nederland.

Meer informatie over restaurant El Gusto

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Jouw recensie over het restaurant El Gusto

Gabriël S.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
vanavond bezoekje gebracht bij el gusto heerlijk tapas geef maar mij Lekker rioja hele avond heb ik naar mij zin gehad gastheer selvi deed zijn best wij komen snel weer
marga S.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
maandag avond gegeten ik eet niet vaak tapas maar hier kom ik zeker regelmatig terug omdat ik Ben Vega ze hebben veel Vega gerechten ook buiten kaart mancheco Frito was heerlijk
alijan B.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2018
gister weer heerlijk gegeten bij el Gusto tapas drukke avond wat mij opviel gastheer zo moet het zijn uitstekend service kennes van de wijn wij komen zeker terug aanrader
Gabriël S.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2018
als ik uiteten ga ga ik meestal voor service gericht ettent vooral natuurlijk eten ook belangrijk goede wijnen el Gusto heeft waargemaakt eten is super lekker service is perfect ik kom zeker terug voor andere gerechten
alijan B.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
met een groep van 6 gegeten gister bij el Gusto tapas tafel noemde gastheer bij passende wijn de bij wij hebben genoten heerlijke tapas lekker wijn uitstekend gastheer aanrader
salvador E.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
afgelopen vrijdag avond gegeten bij el gusto was Spaanse avond wat een fantastische avond gehad dank zijn. gast heer prachtige Spaanse muziek tapas waren ontzettend lekker dank u wel voor leuke avond kom ik snel terug
jeroen J.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
nooit in mij leven resencie achter gelaten voor El gusto doe ik zeker wel wat een fantastische avond gehad dank zijn door de gastheer wijn was goed tapas natuurlijk heerlijk licor43 van het huis ik kom zeker terug
a P.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Goede service en heerlijk gegeten!
mahmut K.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
nooit gegeten wel vaak uiteten bij andere tapas restaurants maar bij el gusto eerste keer perfect avond gehad hele relaxte sfeer goede ober tapas waren ontzettend lekker ik kom zeker terug aanrader
pastor K.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
vanavond voortreffelijk gegeten bij el gusto heerlijk tapas perfect rioja wijn uitstekend gastheer hele relaxte sfeer wij komen zeker terug aanrader
Airin K.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten bij El Gusto. Vriendelijke en attente gastheer. Goede porties tapas. Hier komen wij zeker terug!
Annet W.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
We hebben genoten van heerlijke tapas in een zeer vriendelijke en gemoedelijke sfeer.
Zeer goede service en een prima gastheer!
merel D.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
super lekker gegeten bij el gusto top avond gehad ik vond kok heel leuk gezellige man mijn ouders komen regelmatig hierheen ik weet nu waarom aanrader
paco G.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
door mijn schoonmoeder ben ik bij el gusto gekomen ben zelf Spaans afkomst tapas die ik heb gegeten bij el gusto super lekker gast heer was heel goed aardige man ik kom regelmatig aanrader
marie1jose2 .
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2017
Het voelt steeds weer als thuis komen bij El Gusto! Warme ontvangst, gezellige inrichting, heerlijke tapas en prima prijs/kwaliteit verhouding! Ook de huiswijnen zijn niet te versmaden! Alle gasten die ik hier mee naartoe nam gingen even enthousiast weg als ik! Een aanrader dus!
Charles V.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
wij werden weer zeer vriendelijk ontvangen door de eigenaar, en er was een nieuwe vriendelijke dame in de bediening die erg haar best deed, de zaak was goed bezet en gezellig, en we hebben weer heerlijk gegeten.
Groetjes Charles en Yvonne
Robbert K.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Kwaliteit van het eten was prima; echter ga hier absoluut niet naartoe met de AH actie.

Qua voorgerecht krijg je het duurste gerecht voor twee personen, en de kosten worden niet gedeeld. Qua hoofdgerecht, moet je kiezen uit 8 tapas, enkel de goedkoopste 4 krijg je gratis. Qua nagerecht krijg je een item waarvan de prijs bijna twee keer zo hoog als de andere items op de kaart is, wel de tweede gratis, maar als de prijs eerst bijna twee keer zo hoog gemaakt wordt is dat niet zo nuttig.

Totale kosten voor twee personen, exclusief drankjes, waren uiteindelijk 54 euro. Een stuk meer dan de verwachte kosten op de AH site, namelijk 35 euro.
karel H.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
mensen waren erg gastvrij eten wat echt heerlijk ik zal er zeker nog een keer naartoe gaan per toeval bij el gusto waren wij op zoek naar restaurant zo zijn we terecht bij el gusto gekomen aanrader
Hanneke K.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
Erg lekker gegeten, prettige bediening, zeer prettige avond gehad
gretamiddel .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2017
Heerlijk gegeten. Ons Ah menu werd flexibel aangepast aan onze wensen!
Gezellige gastheer (Buurman het was weer lekker!!)