El Gusto

Danckertsstraat 37 2517 TE Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant El Gusto

Tapas zoals ze in Spanje smaken

Wie op zoek is naar de authentieke mediterrane keuken, moet langs bij El Gusto. Met name de tapas scoren hoog: zeer vers, perfect en met passie bereid, precies zoals je in Spanje eet. Eindelijke die authentiek Spaanse smaak in Nederland.

Meer informatie over restaurant El Gusto

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

kaya E.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
jan B.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
roni E.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Gister via hotel aanbevolen zıjn wij naar el gusto gegaan. Het was Redelıjk druk onlaangs slechte weer. Wıj hebben genomen van tapas zelf kok komt aan tafel vroeg hij of alles naar wens. Leuke ervarıng mooı restaurant.
ad H.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2017
Vanavond gezellig gegeten bij el gusto met mij kinderen. Kinderen waren gek op tapas. Wij gingen voor tapas kok heefd geregeld voor onz van alles wat fantastisch leuke sfeer goed jong meisje bediening maar wij hebben genoten
han K.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2017
Gister gegeten met mij vrienden Valentijn. Mooi roos gekrijgen ook dat is heet attent 3 ronde tapas elke ronde was feest heerlijke tapas. Bediening is goed. Mooi restaurant. Wij komen weer
nadia K.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2017
Zeer goede tapas goed klaargemaakt en een zeer vriendelijk bediening zeker een van de beste tapas restaurant aanrader daarnaast is de locatie geweldig mooi inrichten.
manuel P.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2017
Top gegeten goede service attent bediening. Lekkere tapas. Mooi kaart. Veel keuze vis vlees vega ik vond. Varkens haas lekker catalana achteraf licor 43. Geslaagde avond.
irma B.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Ben eerder geweest bij el gusto aantal manden geleden nieuw kaart nieuw kans deze keer hoofd gerecht genomen zeebaars in zee zout heerlijk ik kan niks anders zeggen. I
karin H.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Goed ontvangst goede tapas keuze is groot daar hou ik van iedere wat wils vis vlees vega veel op de kaart. Ben zelf vega. Artisjok aubergine. Courgette uit oven perfect. Ik kom snel weer voor andere tapas
colijns B.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Met 8 familie leden bij el gusto gegeten het is onz goed bevallen alles aan chef gelaten vooraf tapas daarna hoofd gerechten ik had Iberico haas met blouwkaas saus was heel lekker maalse grandessert koffie licor 43 geslaagde avond. Aanrader
ricardo B.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Ik eet vaak spaans el gusto is wat ander tapas zijn goed op smaak. Goede bereiding niet vettig. Gamba's was goed calamaris. Goed octopus dat waren mijn favoriete
karin H.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2017
Leuk authentiek tapas restaurant naaste tapas hoofd gerechten zo als zeebaars ossenhaas en nog meer. Wel leuk. Wij hebben tapas gekozen en met een wordt heerlijk. Ossenhaas puntjes rodeport lamsspies patatas bravo's mijn favoriet. Aanrader
Teo M.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Geweldig gegeten. Goede wijnen biedingen goed fijne avond gehad. Vooral de plato met verschillend ham waren heerlijk. En goed bereid eten tapas waren stuk voor stuk zeer smaakvol.
Harry P.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Het eten is fantastisch. Lekker maar kok en bediening maakte net een echte uitje attent en behulpzaam kwam met goede tips wat betreft wijn wij hebben genoten aanrader.
Harry P.
Leoni M.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Afgelopen donderdag 14 mensen hier gegeten uit USA met leerlingen alles aan chef gelaten wij hebben genoten van hem tapas churros zelf meeste 2 keer besteld mooie restaurant.
Eduard V.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Wij hebben gisteren een heerlijke avond gehad bij El Gusto. We hadden het hele restaurant voor ons zelf , eigenlijk was dit best grappig. We hadden daardoor een leuke interactie met de bediening (zelf mogen kiezen uit de complete Julio discografie, de chef kwam aan tafel om zijn mooiste gerechten toe te lichten) Het was ook te gek dat een waardebon van meer dan 2 jaar iud nog gewoon goed was voor een lekkere fles wijn. De gerechten waren subliem van smaak, vooral het moors gehakt was zo mals, fantastisch.
Ramon D.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Heerlijk eten. Prima bediening. Er was niets op aan te merken geef ons voortaan maar. Spaans. We zijn helemaal om en na afloop nog een heerlijk. Likeurtje.
Roma G.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2017
Lang geleden gegeten bij El gusto. Gister weer gegeten omdat mijn vrienden woont daar in de buurt. Nieuw kaart. Nieuw tapas. Heerlijk goed geholpen door de personeel. Dadel met spek buiten de kaart heerlijk portobella met kaas aubergine uit oven crogettas. Met spinazie. Vulling prima. Jammer dat ik in Amsterdam woon
Teoman J.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2017
Voor zaken ben ik in den haag door hotel ben ik hierheen gestuurd. Het is gewoon goed eten mooie restaurant. Schoon. Spaanse entrecote was heel goed maalse. Met Spaanse kaas en rucola als ik volgende keer in den haag ben kom ik tapas eten