El Gusto

Danckertsstraat 37 2517 TE Den Haag Nederland Kaart

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant El Gusto

Tapas zoals ze in Spanje smaken

Wie op zoek is naar de authentieke mediterrane keuken, moet langs bij El Gusto. Met name de tapas scoren hoog: zeer vers, perfect en met passie bereid, precies zoals je in Spanje eet. Eindelijke die authentiek Spaanse smaak in Nederland.

Meer informatie over restaurant El Gusto

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Christina V.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Rienke S.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
Niet een restaurant om naar toe te gaan met de AH restaurantactie. Als hoofdgerecht kun je kiezen uit diverse tapas gerechten, de helft van het aantal wordt dan berekend, maar wel de duurste helft. De fruitsalade als dessert was minstens 2 dagen oud, het voorgerecht was niet bijzonder, maar hoorde bij het 3 gangen diner en voor dit voorgerecht bleek uiteindelijk 13,50 te worden gerekend, ondanks de actie. Tot slot, of eigenlijk als start, vroegen we bij de bestelling van ons eerste glas wijn een glas water erbij, hiervoor werden zonder dat dit gezegd werd, 2 flesjes Spa blauw geserveerd. Kortom, we voelden ons toch enigszins bekocht.
baas H.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
zaterdag avond hele relaxte sfeer. er word echte de tijd voor je genomen die.tapas besteld. kok kwam zelfs aan de tafel. super lekker gegeten heerlijke ambiance gingen pas na 12 ven weg.... echte aanrader wij komen zeker terug
Wendy B.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Heerlijk eten, fijne service. Wel prijzig, maar we hebben een heerlijke avond gehad.
Bij drukte kan de keuken en de bediening het minder aan, maar wij hebben hier absoluut geen last van gehad.
Jacqueline Z.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
We hebben hier ivm de AH restaurantactie gegeten. Het eten is erg smaakvol en de tapas portie's zijn goed. De eigenaar is een gezellige gastvrije man. Zeker voor herhaling vatbaar.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
prima gelegenheid om voor niet al te veel geld te eten
karel M.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Authentieke Spaanse tapas met een diervriendelijke bediening jij hebt echt het gevoel in Spanje te zijn inrichten wat anders maar voor al de muziekje heerlijk gegeten voor herhaling vatbaar
yilmaz F.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
wat een restaurant vooral de kok die weet precies hoe het hoort alles wat wij hebben besteld elke ronde heerlijk tapas ik kom graag terug aanrader
Xan P.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Het eten was heerlijk, er hangt een gezellige sfeer. De bediening was uitermate vriendelijk. Wat mij betreft een aanrader. Ik ga hier zeker nog een keer terug komen.
B.C. C.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
heerlijk gegeten en een gezellig restaurant. Wel iets duurder. wat nog meer??? gewoon lekker eten bla bla of zo iets het kan ook korter hoor.
juan T.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
gister avond gegeten vrij rustige dag paar tafeltjes wat andere over deze zaak vinden interesseer mij niet wij hebben genoten van heerlijke tapas zelf kok was regelmatig aan onz tafel gekomen leuke avond gehad wij komen zeker terug aanrader
betul T.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2017
jij voelt je gelijk thuis al eerder geweest elke keer leuke tapas op de kaart verrassend lekker naaste kaart hebben ze heerlijk tapas gast heer was heel goed aardige man we blijven komen aanrader
Pokkie .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Bijna alles klopt. De tapas zijn overheerlijk. Leuk geserveerd . Personeel is enorm gastvrij. Minpunt: zelfs met een AH voucher zijn de prijzen nog aan de hoge kant.
SedaI .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Onwijs lang moeten wachten op ons eten waarvan de helft niet te eten was, echt niet lekker. Klanten liepen weg omdat ze niet werden geholpen. Wat een slechte tent!
paco O.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
ik ben zelf Spaans 57 jaar ik eet vaak buiten deur voor zaken was ik in den haag aanbevolen door hotel ben ik naar el gusto gegaan geweldig restaurant tot nu toe beste gast heer die ik heb gezien tapas waren ontzettend lekker als ik weer in den haag ben kom ik zeker terug
Caroline V.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Hier met AH-actie gegeten. Tapa's zijn heerlijk en de bediening is prima. Wel wat miscommunicatie over het aantal tapa's wat je kunt bestellen. Let op: de site geeft de indruk dat het gaat om een tapa'smenu van € 35,00. In werkelijkheid betaal je de a la carte prijs waardoor de rekening aanzienlijk hoger uitkomt.
Arjan B.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Geweldig eten en uitstekende service. Er werd ook heel goed rekening gehouden met de (zwangerschaps) dieetwensen. Hier komen we zeker terug.
Talis Y.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2017
Mijn broer had gelijk via hem ben ik bij el gusto gaan eten tapas waren ontzettend lekker paar ronden tapas elke ronde heerlijk vooral de spiesjes gast heer selvi deed heel goed ik kom zeker terug aanrader
Tanja S.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Weer heerlijk gegeten, gedronken en genoten van de gastvrijheid bij El Gusto. Het is ongedwongen genieten en wij komen er altijd met een grote glimlach vandaan, super!
iris351 A.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Heerlijk typisch Spaans restaurant die weten hoe tapas te bereiden en te presenteren. Bediening, gemotiveerd en vriendelijk. Erg gemoedelijke sfeer en heerlijke gerechten. Komen zeker terug.