El Gusto

Danckertsstraat 37 2517 TE Den Haag Nederland Kaart

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant El Gusto

Tapas zoals ze in Spanje smaken

Wie op zoek is naar de authentieke mediterrane keuken, moet langs bij El Gusto. Met name de tapas scoren hoog: zeer vers, perfect en met passie bereid, precies zoals je in Spanje eet. Eindelijke die authentiek Spaanse smaak in Nederland.

Meer informatie over restaurant El Gusto

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Talis Y.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2017
Mijn broer had gelijk via hem ben ik bij el gusto gaan eten tapas waren ontzettend lekker paar ronden tapas elke ronde heerlijk vooral de spiesjes gast heer selvi deed heel goed ik kom zeker terug aanrader
Tanja S.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Weer heerlijk gegeten, gedronken en genoten van de gastvrijheid bij El Gusto. Het is ongedwongen genieten en wij komen er altijd met een grote glimlach vandaan, super!
iris351 A.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Heerlijk typisch Spaans restaurant die weten hoe tapas te bereiden en te presenteren. Bediening, gemotiveerd en vriendelijk. Erg gemoedelijke sfeer en heerlijke gerechten. Komen zeker terug.
jan H.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
in 1 woord voortreffelijk!! service is op en top en weet precies waar ze mee bezig zijn koks koken met passie en dat is terug de proeven in de heerlijke gerechten we komen gauw terug
Gabriël M.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
gisteravond super lekker gegeten veel smaak aan alle gerechtjes en ik vond ossehaaspuntjes super lekker was rustig avond paar tafeltjes door de weer alle aandacht hele aardige gast heer veel kennis van wijnen ik kom zeker terug aanrader
Arron B.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Gisteravond weer heerlijk gegeten is al tweede keer wij hebben genoten heerlijke tapas aanbevolen wijn door de gastheer paste heel goed bij mancheco frito achteraf buiten de kaart verrassend lekker
Martin V.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Wij hebben heerlijk gegeten met erg vriendelijke bediening. Hij is erg enthousiast over z'n producten en verteld dit ook met volle overgave, als extraatje kregen we een plankje pata negra ham bij onze eerste gang en als laatste gang een stuk gebakken manchego met honing van de nieuwe kaart! Erg lekker en attent.
Arno V.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2017
Mooie zaak. Gunstig gelegen bij gemeentemuseum Den Haag. Ruime menukeuze. De gerechten zijn van prima kwaliteit en de bediening is zeer attent.
Arron B.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2017
Geweldig restaurant. Professionele bediening. Een verfijnde keuken, een aanwinst voor Den Haag. Mooie wijnen buiten de kaart. We komen zeker terug aanrader
Hein P.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Echt een aanrader! ..............
Erg goede service en overheerlijk eten!................
Ook voor vegetariërs !.................
Trudi S.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
We hebben genoten en komen zeker terug! Een aantal tapas kenden we nog niet en de eigenaar expirimenteert ook met gerechtjes en wilde onze mening graag horen. Die was dus positief.
Jacqueline Z.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Aanrader! Heerlijk gegeten, veel keuze uit Tapas maar ook andere hoofdgerechten. Prettige service en de eigenaar/kok geeft graag een eerlijk advies. Wij komen hier zeker terug.
marie1jose2 .
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2017
Sinds ik een half jaar geleden El Gusto ontdekt heb kom ik er regelmatig met vrienden. Alle etenspartners die ik er tot nu toe mee naar toe genomen heb waren, net als ik, enthousiast over het eten én de uitermate vriendelijke gastheer! In mijn agenda een blijvertje!
kelly S.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2017
gisteravond met mij verloofde heerlijke gegeten bij el gusto 3 ronde tapas besteld elke ronde lekker smullen service gericht ettent heel goed aardige man we komen gauw
farida S.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
vanavond mijn vader was jarig heeft hij tapas gekozen hij is eerder geweest wij niet het is ons heel goed bevallen heerlijke tapas kok is paar ronden voor ons tapas opgesteld elke ronde heerlijk tapas ik kom zeker terug
fernando S.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
gisteren voor het eerste bij el gusto gegeten met 5 collega's wat ik heb gehad voor jamon iberico smeelt op jou tong 3 ronde tapas besteld elke ronde heerlijk vooral lamsreek was favoriete van mij een van de beste tapas restaurants we komen gauw
vildan H.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
gister avond heerlijke tapas gegeten bij el gusto elke tapas gewoon smullen mijn vrienden heeft uitgenodigd ik wist het niet dat het zo lekker is tapas vriendelijke dames ook
norma V.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
vanavond voor het eerste bij el gusto gedinerd het is ons heel goed bevallen voor personen tapas we hebben aan chef gelaten paar ronden tapas elke ronde lekker smullen we hebben echt geen spijt gehad mooie restaurant
norma V.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
we gaan vaak uiteten bij elgusto altijd feestje heerlijke tapas lekkere rioja wijn uitstekend service dat moet zo zijn in een restaurant daarom gaan we vaak naar elgusto

tot snel amigo
Norma J.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Heerlijk gegeten en hele gastvriendelijke bediening. We gaan zeker terug.