El Gusto

Danckertsstraat 37 2517 TE Den Haag Nederland Kaart

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant El Gusto

Tapas zoals ze in Spanje smaken

Wie op zoek is naar de authentieke mediterrane keuken, moet langs bij El Gusto. Met name de tapas scoren hoog: zeer vers, perfect en met passie bereid, precies zoals je in Spanje eet. Eindelijke die authentiek Spaanse smaak in Nederland.

Meer informatie over restaurant El Gusto

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

kelly S.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2017
farida S.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
vanavond mijn vader was jarig heeft hij tapas gekozen hij is eerder geweest wij niet het is ons heel goed bevallen heerlijke tapas kok is paar ronden voor ons tapas opgesteld elke ronde heerlijk tapas ik kom zeker terug
fernando S.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
gisteren voor het eerste bij el gusto gegeten met 5 collega's wat ik heb gehad voor jamon iberico smeelt op jou tong 3 ronde tapas besteld elke ronde heerlijk vooral lamsreek was favoriete van mij een van de beste tapas restaurants we komen gauw
vildan H.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
gister avond heerlijke tapas gegeten bij el gusto elke tapas gewoon smullen mijn vrienden heeft uitgenodigd ik wist het niet dat het zo lekker is tapas vriendelijke dames ook
norma V.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
vanavond voor het eerste bij el gusto gedinerd het is ons heel goed bevallen voor personen tapas we hebben aan chef gelaten paar ronden tapas elke ronde lekker smullen we hebben echt geen spijt gehad mooie restaurant
norma V.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
we gaan vaak uiteten bij elgusto altijd feestje heerlijke tapas lekkere rioja wijn uitstekend service dat moet zo zijn in een restaurant daarom gaan we vaak naar elgusto

tot snel amigo
Norma J.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Heerlijk gegeten en hele gastvriendelijke bediening. We gaan zeker terug.
zidani E.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2017
vrij rustige avond bij el gusto gegeten het is maandag natuurlijk daardoor denk paar tafel tapas is goed zelf heel goed aardige man leuke gesprek goed advies over wijnen ik kom zeker
zidani E.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2017
bij toeval hier terecht gekomen goed uitleg over wijnen over tapas uiteindelijk waren we heel tevreden naar huis gegaan tapas waren ontzettend lekker
emel K.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Zo moet het zıjn kok en restaurant. Even laangs komen aan tafel vertellen wat het chef menü vandaag ıs met een wordt fantastichs weınıg patat geen probleem beetje bıj kraan water geen probleem We waren heel tevreden naar huis gegaan We komen zeker vaker
Denise V.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
helaas iets te hoge verwachtingen. het eten was meer dan prima, niks op aan te merken! keuken werkt ook erg snel, hetzelfde valt helaas niet te zeggen over de bediening. bij binnenkomst de kaart gekregen en een drankje. vervolgens ruim 30 minuten moeten wachten tot we überhaupt een pen en papier kregen om de tapas op te schrijven, vervolgens nog eens bijna 20 minuten moeten wachten tot dit opgehaald werd. ruim 1,5 uur nadat wij binnen waren hadden we de 1e ronde tapas pas op tafel staan. ook werd er niet voldoende gelet op lege glazen. we hebben er bijna 3 uur gezeten mede door de trage service waarin ik wel geteld 2 glazen wijn heb kunnen bestellen, zonde! en dit terwijl het niet bijzonder druk was. ik kreeg het idee dat de bediening nieuw/onervaren was. kan natuurlijk gebeuren als restaurant maar voor de klandizie niet erg positief.. helaas geen el gusto meer voor ons.
Antonius B.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Drie gangen menu was goed maar niet echt verrassend. Kwaliteit goed maar niet opmerkelijk. De verwachting was te hoog voor het 3 gangen menu van 35,-
Hari B.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
De beste service die ik ooit heb gehad vrijdag avond in een restaurant en eten was voortreffelijk. Vooral de kok nooit meegemaakt. Briljant we komen zeker.
bo D.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2017
Afgelopen week zakelijk uıtgenodıgd bij el gusto nog nooit geweest. Wat een gezellige restaurant of tapasbar. Heerlıjke eten goede wijnen op de kaart zelf kok komt laangs even wat uıtgelegd over de wijnen wij hebben genoten ık kom zeker terug.
kaya E.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Vrıjdag avond heerlıjke avond gehad met 4 vrıenden Plato vooraf 3 ronde tapas. De gast heer heefd onz goed naar onz zın gehad. Zo als het hoort bıj restaurant goed advıes over wıjnen wıj komen zeker. Terug
jan B.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Vanavond heerlijke gegeten met 19 personen tapas menü genomen. Elke ronde fantastichs gegeten vooraf kaas vlees brood Daarna twee ronde tapas natuurlıjk heerlıjk chasecake Ik vond heerlıjk
roni E.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Gister via hotel aanbevolen zıjn wij naar el gusto gegaan. Het was Redelıjk druk onlaangs slechte weer. Wıj hebben genomen van tapas zelf kok komt aan tafel vroeg hij of alles naar wens. Leuke ervarıng mooı restaurant.
ad H.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2017
Vanavond gezellig gegeten bij el gusto met mij kinderen. Kinderen waren gek op tapas. Wij gingen voor tapas kok heefd geregeld voor onz van alles wat fantastisch leuke sfeer goed jong meisje bediening maar wij hebben genoten
han K.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2017
Gister gegeten met mij vrienden Valentijn. Mooi roos gekrijgen ook dat is heet attent 3 ronde tapas elke ronde was feest heerlijke tapas. Bediening is goed. Mooi restaurant. Wij komen weer
nadia K.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2017
Zeer goede tapas goed klaargemaakt en een zeer vriendelijk bediening zeker een van de beste tapas restaurant aanrader daarnaast is de locatie geweldig mooi inrichten.