El Greco

9,1
7,1
Marlou K.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Beste gyros, de enige gyros van Utrecht. Personeel is supervriendelijk en altijd goed gemutst hoe laat of hoe druk het ook is. Lekkere echte pita's, goed gevuld en romige tzatziki. TOP!
Papa Piet .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Dit is het adres om pita giros te eten. Wij nemen daar altijd een griekse salade bij. Simpel maar onovertroffen. De zaak heeft een face-lift ondergaan waardoor het er allemaal wat frisser uitziet. Ook is het niet meer de bedoeling dat je zelf je drankjes pakt. Iets minder huiselijk, maar waarschijnlijk was dat nodig.
Ideale stek om even lekker te zitten na een dag winkelen of voor een bioscoopje.
Yesss .
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2016
Een begrip in Utrecht deze pita giros zaak,heerlijke pita met giros en tzatziki,vers gesneden waar je bij staat,een goed gevulde pita
Linda M.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
El Greco, wat een toptent is dat! Je voelt je er altijd welkom, overdag of midden in de nacht voor een fantastisch broodje gyros. El zelf is ook een topper, extra vlees nooit een probleem! Wat voor ons de avond compleet maakt, is de ontvangst door Hiwa! Hij herkent ons altijd, ook al zijn we maanden niet geweest.
Voor ons geen andere Griek dan El!
Jur R.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2016
Tja El Greco een begrip. Al tientallen jaren voor of na het uitgaan even Giros halen. Prijs kwaliteit verhouding top. Smaak vlees, patat, saus, pita etc. Top....bediening altijd hard werkend, meedenkend, vriendelijk en correct. Inrichting verandert wel eens, de toonbank staat nu weer op de oude originele plek.
Erik S.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2015
Vanavond heb ik bij El Greco een broodje giros gegeten. El Greco is een snackbar waar je eenvoudige maaltijden kunt krijgen. Het meest populair is hun broodje giros. Voor 5,75 euro krijg je een flink broodje met giros, koolsalade, uien en tzatziki (8). Niet echt hoogstaande kookkunst, maar gewoon lekker en met een broodje zit je bijna vol.
Papa Piet .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
El Greco is ons meest favoriete adres voor Pita Giros, of patatje giros. Wij kwamen hier al in onze studententijd en nu komen we met onze kinderen. Kwaliteit en service is onovertroffen. Het decor is simpel en functioneel, formica tafels met TL- licht, kortom een pure Griekse snackbar (wij wanen ons dan bij een snackbar aan de haven in Hania, Kreta).
Ivlu .
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2015
Dit is de place to be voor een pita gyros. Beste gyros van Utrecht. DE man en vrouw in de bediening zijn super aardig een vriendelijk. Decor is saai maar niet van toepassing aangezien je hier echt voor een afhaal komt.
Romboud V.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2015
Heerlijk!! De beste gyros in Nederland verkrijgbaar!! Smaakt het best als de morgen gloort. Maar kan eigenlijk altijd????
Outhouse .
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2015
Geweldige tent. Super vriendelijk en grappig personeel, snelle service en een heerlijk broodje. Het decor is, hoewel vrij recent helemaal opgeknapt, inderdaad van een afhaaltent. Ik neem mijn broodje dan ook mee naar huis. Enige waar ik van baal is dat de openingstijden van El Greco steeds krapper lijken te worden. Want een avondje stappen is niet af zonder langs El Greco te zijn geweest, maar ik moet wel steeds vroeger naar huis om dat mogelijk te maken.
Jacobijntje .
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2015
Wij komen hier al ruim 18 jaar, oorspronkelijk op aanraden van mijn zoon.
Het is dus altijd een feest der herkenning als we langskomen op de avond vòòr (nu) koningsdag.
Die is voor ons niet compleet zonder een fantastisch smakende pita gyros van El Greco.
Zelfs in Griekenland zelf hebben we dat niet lekkerder gegeten!
Daarom rijden we er soms speciaal voor naar Utrecht.
Hoewel de prijs in de loop der jaren natuurlijk wel is gestegen, is die nog steeds redelijk voor de hoeveelheid en goede kwaliteit die de zeer vriendelijke eigenaren bieden.
Wie een minder grote maag heeft kan al enkele jaren een kleinere portie bestellen.
De ambiance is inderdaad nogal matig, maar hoewel wij meestal het broodje ter plekke nuttigen, is het natuurlijk wel een afhaaltent c.q. snackbar.
De ruimte is makkelijk en snel te reinigen en dat is ook wel nodig, want er valt nog weleens wat op de grond, doordat de broodjes zo ruim gevuld worden.
El Greco heeft inderdaad maar een beperkt aanbod, maar daardoor is de omloopsnelheid hoog en kan er ook kwaliteit geboden worden!
Dj107 .
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2015
De beste Gyros van Utrecht op een lekker warme pita of met vers gebakken frietjes. de sauzen zijn ook top en wat ik zelf ook een echte aanrader vindt is de beeftekki echt heerlijk.
Ik loop/rijd er voor om
Annemarie E.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2015
Als je grote trek hebt na een avondje stappen, ga dan hier eten! We hadden heerlijke goed gevulde pita's met smaakvol vlees en goede tzatziki. Mensen achter de balie zijn aardig.
Mmmarc .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2015
Bij deze Griekse snackbar heb je niet veel keuze en er zijn maar een paar zitplaatsen, maar het eten is prima en de prijs-kwaliteitverhouding ook.
Rinske W.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2014
Verwacht geen luxe of ambiance bij El Greco. In deze snackbar kan je wat ons betreft de lekkerste pita giros van Nederland krijgen. Veel giros en een super lekker broodje. Een aanrader voor een snelle hap!
Federico B.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2014
Kom al sinds de opening van El Greco daar een Grieks broodje halen na het uitgaan. Nog nooit heeft het me teleurgesteld. Altijd gebruik van verse producten en zeer goede kwaliteit tzaziki. Maar het aller prettigst is de werkelijk uitmuntend vriendelijke service van de eigenaars, die tegen iedereen altijd even aardig en beleefd blijven!
Alex H.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2014
Superlekker broodje & superlekker vlees!
Via een artikel hier terecht gekomen, ook eerst natuurlijk even gegoogled en positieve reacties gelezen, en ik ben zeker niet teleurgesteld. De hoeveelheden zijn meer dan voldoende (al heb je 'm wel zo weg) en supervriendelijke service! El Greco zit op steenworp afstand van de Oude Gracht, dus even snel langs lopen kan zeker.
Dus, ben je in de buurt en heb je trek, ga zeker langs, echt de moeite waard.
Mijn waardering voor het decor is wat laag, maar dat komt omdat dat niet echt de focus heeft gehad en uiteindelijk is El Greco meer bedoeld om mee te nemen dan lekker uitgebreid te gaan zitten eten. Dan toch nog een 7 omdat voor het concept het gewoon prima is.