El Greco

• Af te huren

Jouw recensie over het restaurant El Greco

Tanja P.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Altijd gezellig, vriendelijk en voor ieder wat wils. Rekeninghouderd met mensen die geen varkensvlees eten, kun je hier gewoon met iedereen eten. Er zijn genoeg gerechten met kip ipv varken. De bediening is enorm persoonlijk en vriendelijk. Er zit genoeg tijd tussen de gerechten om gezellig te praten en te drinken zonder dat je echt zit te wachten op je eten. Ook met zijn tweeën is het gezellig. Dus met een groep of met zijn twee, het maakt niet uit.
RiePie .
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
Lekker en meer dan voldoende gegeten. De gerechtjes zijn smaakvol. Zeer zeker voor herhaling vatbaar. De bediening is erg sympathiek en je krijgt regelmatig een gemeende glimlach.
rjr75 .
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
De gerechtjes - en de keuze is ruim - variëren van "gewoon goed" tot "heel lekker", maar dat is natuurlijk heel persoonlijk. Maar de keukenbrigade verstaat z'n vak wel. De service ging aanvankelijk ook goed, totdat er bij één bestelling iets misliep. En in plaats van dat zonder morren op te lossen, ging de serveerster met ons in discussie. Zonder overigens eerst het bestelbonnetje na te kijken of even navraag te plegen in de keuken. Uiteindelijk hield men het op "miscommunicatie", en die was toch echt niet bij ons ontstaan! Het woordje sorry kon er alleen héél, héél zachtjes af bij de enige medewerkster die niet bij de bestelling betrokken was.
Dit soort bediening kost klanten, en da's best jammer van het lekkere eten.
annick E.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2015
Gister weer eens wezen eten. Was weer net zo lekker als altijd. Lekker vers gemaakt grieks eten. Goede bediening en een goede prijs kwaliteit verhouding. Enige wat ik toch altijd een beetje mis zijn iets meer gerechten met vis of schaaldieren.
Jan T.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
Vorige week fijn te gast bij jullie. We hebben heerlijk gegeten, de sfeer was zeer ontspannen en het personeel alleraardigst. Thuis gekomen de hele avond nog een afterglow gevoel. Super. We gaan dit jaar vast nog een keer bij jullie eten.
ThieuenJolanda V.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2015
Wat een fantastisch concept tapaz op Griekse wijze. 12 koude gerechten en 47 warme gerechten.
Zoveel bestellen wat je kan eten voor € 20,50 p. p. Heerlijk gegeten echt een aanrader. In het weekend wel reserveren. Men zit gemiddeld toch wel 2 uur aan tafel. Een toppertje!!
Mario B.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2015
Wij gaan hier heel vaak eten, Met zn 2en of met meerdere familie en vrienden. Eten is altijd erg lekker en vers. De bediening altijd erg vriendelijk en servicegericht! Ook de prijs is zeer goed, je kan voor een vaste prijs onbeperkt allerlei lekkere griekse hapjes bestellen.
Wij blijven in de toekomst ook zeker terugkomen! Echt een aanrader voor iedereen die van mediterraans/grieks eten houd!
Diederdik .
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2015
Lekker gegeten bij El Greco.
All in concept doet zijn werk, gerechtjes waren lekker, warm (heel belangrijk) en vers.
Bediening doet zijn stinkende best en houdt de tafeltjes goed in de gaten.

Aanrader!
Erickn .
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2015
Prima gegeten in gastvrije ambiance! Leuke griekse gerechtjes binnen een all-you-can-eat concept.
Snelle bediening , maar je bepaalt zelf het tempo van doorkomen van de gerechtjes.
Seline V.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2015
Gemengde gevoelens over El Greco, ik ben een enorme fan van de Griekse keuken, maar heb dit niet helemaal teruggeproefd. De tzaziki en het auberginehapje kunnen echt beter. Het concept, onbeperkte tapas voor 20,50, werkt kennelijk erg goed, het restaurant was afgeladen.
Daan V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2015
Het decor is een kwestie van smaak, maar de service van El Greco is persoonlijk en adequaat. De bediening is snel en het eten zelf smaakt vers en smakelijk. Ik heb drie keer bij El Greco en als ik weer eens in Hoorn ben zal ik daar zeker weer een!
Brenda K.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2014
Prijs kwaliteit is erg goed, geen bijzondere gerechten. maar allemaal wel erg smakelijk.
Heb hier de tapas gehad, het lekkerste vond ik het bruchetta broodje en spinazie geitenkaas.
Na een avondje zit je hier erg vol.
de toetjes vallen een beetje tegen maar ach na al die hapjes heb je er toch niet erg veel trek meer in.
De prijs is zeker een pluspunt voor nog geen 20 euro je helemaal vol eten.
echt een aanrader voor als je eens een keer goedkoper uiteten wil.
Jojanneke O.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2014
Een nieuw restaurant is het altijd waard om uit te proberen, maar wat vond ik dit een aanfluiting. De zogenaamde 'tapas' waren slecht. Dezelfde sausjes over veel gerechtjes, veel te simpele gerechten (eenvoudige feta over treurige ijsbergsla), weinig gerechtjes mooi opgemaakt en de smaken waren niet echt uitgesproken.

De bediening was redelijk. Een vriendelijke mevrouw die ons aardig te woord stond.

Hier zullen wij niet meer heen gaan.
MichelDolle1963 .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2014
Gezellig modern maar toch huiselijk restaurant. Er is echt goed nagedacht over de inrichting. Ruime keuze op de kaart, verse produkten met liefde klaargemaakt. Zelfs geschikt voor kleine kinderen. Ook al is het druk blijft de bediening (ervaren) rustig en vriendelijk. Keuken kan met gemak een vol restaurant aan. Familie bedrijf, Grieks/Nederlands, klein beetje het idee dat je op vakantie bent. Aanrader om je eens lekker te laten verwennen! Michel & Jet
poedacat .
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2013
Wederom heerlijk gegeten bij Kostas en Tanja. Tapas waren weer top. Prima bediening. Wij kwamen altijd al graag bij Plaka en komen hier ook regelmatig.
Gisteravond zat het restaurant helemaal vol maar keuken en bediening hadden alles prima onder controle! Top!
Mae V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2013
Heel lekker gegeten bij El Greco, het eten was erg vers en smakelijk bereid en voor ons als vegetariërs was er voldoende keus. De spanakopitakia, het Grieks pitabrood, de feta saganaki, de Griekse salade we vonden het allemaal erg lekker. Wij vonden de bediening erg vriendelijk, maar hadden het handig gevonden als ze bij binnenkomst even het concept hadden uitgelegd. De inrichting vonden wij wat gewoontjes en klinisch, het zou er iets minder licht mogen zijn. Wij komen er vast wel terug, want het eten is echt erg Grieks en goed.
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2013
Zaterdag 19-10 gegeten in El Greco met 5 personen. Van tevoren gereserveerd en dat was maar goed ook: alle tafels waren bezet. Het eten was prima: zeer ruime keuze aan gerechtjes en alles vers bereid. Hier meteen ook een paar minpunten: gerechten worden vrij onregelmatig geserveerd en porties zijn verschillend.
De bediening was gastvrij en behulpzaam. Bij een flinke hoestbui van een van de tafelgenoten werd een glas water aangeboden. Wel duurde het soms erg lang voordat een nieuw drankje werd opgenomen.
Het restaurant is prachtig aangekleed. Niet van die pilaren en andere Griekse voorstellingen aan de muur maar een sfeervolle mozaïekmuur en strakke tafeltjes. Muziek was op prima niveau: hoorbaar maar niet storend. Alleen jammer dat er een stop meerdere keren uit klapte waardoor sommige lampen en de muziek ermee stopten.
Al met al een heerlijke avond gehad.
Britt M.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2013
Heerlijk gegeten. Veel van de gerechtjes waren boven verwachting lekker. Service was goed. Wij hoefden niet lang op het eten te wachten en konden de gerechtjes delen. Wij vonden het een aanrader!