El Greco

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

• Af te huren
RiePie .
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
Lekker en meer dan voldoende gegeten. De gerechtjes zijn smaakvol. Zeer zeker voor herhaling vatbaar. De bediening is erg sympathiek en je krijgt regelmatig een gemeende glimlach.
Rjr75 .
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
De gerechtjes - en de keuze is ruim - variëren van "gewoon goed" tot "heel lekker", maar dat is natuurlijk heel persoonlijk. Maar de keukenbrigade verstaat z'n vak wel. De service ging aanvankelijk ook goed, totdat er bij één bestelling iets misliep. En in plaats van dat zonder morren op te lossen, ging de serveerster met ons in discussie. Zonder overigens eerst het bestelbonnetje na te kijken of even navraag te plegen in de keuken. Uiteindelijk hield men het op "miscommunicatie", en die was toch echt niet bij ons ontstaan! Het woordje sorry kon er alleen héél, héél zachtjes af bij de enige medewerkster die niet bij de bestelling betrokken was.
Dit soort bediening kost klanten, en da's best jammer van het lekkere eten.
Annick E.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2015
Gister weer eens wezen eten. Was weer net zo lekker als altijd. Lekker vers gemaakt grieks eten. Goede bediening en een goede prijs kwaliteit verhouding. Enige wat ik toch altijd een beetje mis zijn iets meer gerechten met vis of schaaldieren.
Jan T.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
Vorige week fijn te gast bij jullie. We hebben heerlijk gegeten, de sfeer was zeer ontspannen en het personeel alleraardigst. Thuis gekomen de hele avond nog een afterglow gevoel. Super. We gaan dit jaar vast nog een keer bij jullie eten.
ThieuenJolanda .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2015
Wat een fantastisch concept tapaz op Griekse wijze. 12 koude gerechten en 47 warme gerechten.
Zoveel bestellen wat je kan eten voor € 20,50 p. p. Heerlijk gegeten echt een aanrader. In het weekend wel reserveren. Men zit gemiddeld toch wel 2 uur aan tafel. Een toppertje!!
Mario B.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2015
Wij gaan hier heel vaak eten, Met zn 2en of met meerdere familie en vrienden. Eten is altijd erg lekker en vers. De bediening altijd erg vriendelijk en servicegericht! Ook de prijs is zeer goed, je kan voor een vaste prijs onbeperkt allerlei lekkere griekse hapjes bestellen.
Wij blijven in de toekomst ook zeker terugkomen! Echt een aanrader voor iedereen die van mediterraans/grieks eten houd!
Fleur01 .
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2015
El greco is ons favoriete restaurant in Hoorn geworden, het is steeds een verwennerij al die lekkere Griekse hapjes. Bij ieder bezoek voelen we ons weer in Griekenland, door het heerlijke eten en hun hartelijkheid.
Het is er altijd gezellig druk en als vaste gast wordt je hier herkend en gewaardeerd, top!
Voor ons is el greco een stukje Griekenland in Hoorn en een aanrader voor iedereen die van Grieks eten houdt.
Diederdik .
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2015
Lekker gegeten bij El Greco.
All in concept doet zijn werk, gerechtjes waren lekker, warm (heel belangrijk) en vers.
Bediening doet zijn stinkende best en houdt de tafeltjes goed in de gaten.

Aanrader!
Erickn .
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2015
Prima gegeten in gastvrije ambiance! Leuke griekse gerechtjes binnen een all-you-can-eat concept.
Snelle bediening , maar je bepaalt zelf het tempo van doorkomen van de gerechtjes.
Peter-Seline .
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2015
Gemengde gevoelens over El Greco, ik ben een enorme fan van de Griekse keuken, maar heb dit niet helemaal teruggeproefd. De tzaziki en het auberginehapje kunnen echt beter. Het concept, onbeperkte tapas voor 20,50, werkt kennelijk erg goed, het restaurant was afgeladen.
Daan V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2015
Het decor is een kwestie van smaak, maar de service van El Greco is persoonlijk en adequaat. De bediening is snel en het eten zelf smaakt vers en smakelijk. Ik heb drie keer bij El Greco en als ik weer eens in Hoorn ben zal ik daar zeker weer een!
Steefsmam .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2014
Heerlijk, vers eten. Smaakvol, echt Grieks en een ruime vegetarische keuze naast heerlijke gyros en andere vlees- en visgerechtjes. Vriendelijke bediening.
Ruime plaatsen, kortom, aanrader.
Juuld .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2014
Eerste keer hier gegeten. Zag er elke keer dat wij er langs liepen druk uit. Nu westenwind ook waarom! Bediening was perfect, keurig te woord gestaan en snelle bediening. Het eten was boven verwachting. Ondanks het all you can dat concept, waren het allemaal verse tapas. Goed kwalitatief eten, tegen een hele leuke prijs. Echt een aanrader.
HelleenD .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2014
Wij hebben hier met z'n vieren gegeten en hebben een zeer geslaagde avond gehad. Het restaurant heeft een frisse uitstraling met mooi mozaïekwerk. Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. De gerechten smaakten zoals we ze kennen van onze vakantie in Griekenland en in vergelijking met andere Griekse restaurants is El Greco origineler. Alles was heerlijk vers bereidt met pure smaken, dat was te proeven. Zo'n lage prijs voor de goede kwaliteit van het eten, echt super.
Dit gaat zeker één van onze favorieten worden.
Brenda K.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2014
Prijs kwaliteit is erg goed, geen bijzondere gerechten. maar allemaal wel erg smakelijk.
Heb hier de tapas gehad, het lekkerste vond ik het bruchetta broodje en spinazie geitenkaas.
Na een avondje zit je hier erg vol.
de toetjes vallen een beetje tegen maar ach na al die hapjes heb je er toch niet erg veel trek meer in.
De prijs is zeker een pluspunt voor nog geen 20 euro je helemaal vol eten.
echt een aanrader voor als je eens een keer goedkoper uiteten wil.
Jo H.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2014
El Greco bestaat nu een jaar, wij hebben er al vele malen gegeten en het valt nooit tegen. De organisatie is inmiddels goed gestroomlijnd zodat je nooit lang op je volgende gerechtje hoeft te wachten en de bediening is attend en altijd bereid je te adviseren. Het leukste is met z'n allen van alle gerechtjes wat eten, er staat zoveel op de kaart dat je nooit alles bestellen kan en zo krijg je de kans overal wat van te proeven. Het enige minpuntje is dat je meestal teveel eet, want alles is lekker ;-) Ondanks het succes ( in het weekeinde meestal vol en is reserveren heel verstandig), is de prijs nog steeds ongekend laag voor de geleverde kwaliteit, in het weekeinde € 18,50 pp. en daarbuiten € 17,50 pp is voor het geleverde bijzonder scherp geprijst. De ligging van het restaurant, dichtbij het station en met altijd voldoende parkeerplaatsen in de straat is ook een plus voor mensen die minder goed te been zijn. De gerechtjes blijven onovertroffen en af een toe komt er een nieuwe bij op de kaart en dat houdt het spannend, de spinaziesalade met warme geitenkaas en een honingdressing blijft naast de gebakken kipvleugeltjes met honing en de spanakopitakia op ons favorietenlijstje staan, eigenlijk staat alles daar op maar je moet toch elke keer weer een keuze maken. Wij hopen dat El Greco nog lang blijft bestaan.
Fleur01 .
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2014
Heerlijk gegeten, heel veel keus en perfect van smaak.
De tapashapjes zijn ondanks dat de prijs zo laag is kwalitatief hoog, je proeft dat het vers is.
We hebben heerlijk relaxed kunnen snoepen van de verschillende hapjes, deze manier van eten bevalt ons zeker.
De bediening is uiterst vriendelijk en opgewekt en wat erg prettig is, is dat ze je bij binnenkomst goed informeren hoe het werkt.
Trendy Grieks interieur, verfrissend anders.
Jojanneke O.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2014
Een nieuw restaurant is het altijd waard om uit te proberen, maar wat vond ik dit een aanfluiting. De zogenaamde 'tapas' waren slecht. Dezelfde sausjes over veel gerechtjes, veel te simpele gerechten (eenvoudige feta over treurige ijsbergsla), weinig gerechtjes mooi opgemaakt en de smaken waren niet echt uitgesproken.

De bediening was redelijk. Een vriendelijke mevrouw die ons aardig te woord stond.

Hier zullen wij niet meer heen gaan.
Djoek .
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2014
Gister met een groepje hier gegeten.
Het eten was over het algemeen goed, de bediening vriendelijk maar niet erg vlot letten niet op of de glazen leeg zijn moest je zelf steeds om vragen ze hebben het te druk met uitserveren.
Ook niet zo prettig dat de meerderheid aan tafel wat geserveerd krijgt en anderen moeten wachten tot hun gerecht komt dat ging eigenlijk de hele avond zo door.
Misschien `n tip om 1 gerecht per keer te serveren is rustiger en overzichtelijker voor de keuken en gezelliger voor de klant als je gelijk kan eten.
Maar de prijs kwaliteit verhouding is goed.
Deliefstevandewereld .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2014
Weer een keer gegeten en deze keer hadden ze de vorige keer dat we er zaten overtroffen.
Alles zo lekker vers en inderdaad onbeperkt.
Huiswijn is voortreffelijk en de bediening gewoon gezellig.
Dit gaat wel een van onze vaste adresjes worden ;-)
Altijd goed, altijd gezellig en altijd vers. Daar wil ik wel voor betalen al kost het hier trouwens ook niet veel voor 30 piek per man heb je eten drinken en een toetje.