El Greco

Zaterdag 13:00 - 00:00

Jouw recensie over het restaurant El Greco

Eric B.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Inmiddels twee keer heerlijk gegeten. Zowel voor de vlees/vis liefhebber als ook voor de vegetariërs is dit een absolute aanrader! Gerechten zijn hoed op smaak en de kwaliteit van gebruikte ingredienten is goed. Aanrader!
A V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Eten komt te snel door, geen pauzes in gangen. Hoofdgerecht bestond uit meer vet dan vlees, soort van graat zelfs op een gegeven moment eruit gevist, maar na dit te laten hebben zien aan de ober werd hier totaal niks mee gedaan. Slechte ervaring en service in mijn ogen dus. Kom hier dus ook nooit meer terug
gbartholome.70 .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Heerlijk gegeten..lekker buiten op terras was ook heerlijk weer dus dat maakt het ook extra vakantieachtig bediening ook vriendelijk.
Ad O.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Met z'n viertjes bij El Greco gegeten. Het weer was aangenaam dus konden buiten op terras aan een tafel plaatsnemen. Menukaart interessant. Natuurlijk de standaard Griekse gerechten maar daarnaast ook wat aparte gerechten die je in Nederland in een Grieks restaurant niet snel ziet. Voorgerechten Mosselen Pane en Gayros waren lekker. Hoofdgerechten ook. Vooral de Juwetsi (lamsbout) was bijzonder en perfect gegaard. Restaurant ziet er netjes en ordelijk uit, ook binnen. Aan het einde een slordigheid qua service. Contant afgerekend, geld meegegeven aan serveerster. Na 10 minuten wisselgeld nog steeds niet terug gekregen. Binnen er naar gevraagd en moest alles worden uitgezocht. Serveerster dacht, uit zichzelf dat het wisselgeld wel de foor zou zijn. Ik geef altijd fooi, maar hoeveel bepaal ik zelf en is zeker geen 20%. Serveerster kwam uiteindelijk het wisselgeld brengen en werd zonder een woord van excuus op tafel neergelegd. Jammer want dit soort mindere service haalt het restaurant naar beneden.
Lovetotaste24 .
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Keer op keer heerlijk eten bij El Greco, we gaan er elke keer weer terug. Het personeel is super vriendelijk en de service is geweldig. Het eten is ook heerlijk, meestal de vlees met vis schotel waar vanalles gecombineerd is. Het vlees is lekker gekruid, de vis is ook lekker op smaak. Vaak krijgen we nog een dessert van het huis wat ook altijd heerlijk is, Grieks gebak met fruit en ijs. Een super restaurant met super prijzen en super bediening.
Aurelia T.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2016
bij aankomst vriendelijk geholpen naar onze tafel. Jong bedienend personeel doen hun best. Was erg druk en luidruchtig in de zaak.
De voorgerechten waren okee, behalve de taaie octopus-tentakels.
Bij het hoofdgerecht, visschotel voor 2 pers. was helaas al het vis te ver doorgebakken/gegaard waardoor alles droog smaakte en weer was de octopus van de gril zo taai als een schoenzool. Presentatie van een grote, gegrilde tentakel op een schaal kan ook beter. Groente overgaar en te zout, wortelen weer te kort gekookt.
Jammer van de goede zeedieren die ervoor gestorven zijn...
Salades waren daar in tegen wel goed en vers. Na de vraag of alles gesmaakt had, toch nog een opmerking gemaakt. Dit werd dmv een drankje, later een flesje wijn gecompenseerd, wat erg vriendelijk is.
Jammer, dit kan volgens mij vele malen beter bereid worden met verse producten en verstand van zaken en kleinere kaart.
Helaas weer een klant die hier niet meer terugkomt.
Abby D.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2016
Ik ben hier vanavond gaan eten met vriendinnen. Het decor is leuk de bediening vond ik in het begin ook goed. Vervolgens had ik en een vriendin de kalamaris besteld we kregen deze en het was echt heel slecht. Ik heb wel eens kalamaris gegeten wat iets minder was. Maar deze waren echt taai en niet te eten. Beide hebben 2 stukjes gegeten en het erna terug gestuurd. Vervolgens horen we er niks meer van en hebben de rekening erna gevraagd... er was niks met onze klacht gedaan en moesten het eten gewoon betalen, zonder excuses of iets dergelijks. Verder had ik een hapje van een andere vriendin gepakt ook dit was zeer droog en smaakloos.. al met al ik zal hier nooit meer terug naartoe gaan
Rik S.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2015
Een goed Grieks restaurant. Bediening is vriendelijk en oplettend. Het eten is erg goed op smaak. Wat ik jammer vind is dat de hoeveelheid niet des Grieks is. Je krijgt te weinig voor je betaalde geld. Een handjevol gyros bij een schotel. De salade is lekker en de bruchetta vooraf is prima. Jammer genoeg is er geen curry bij het vlees verkrijgbaar. Dit was in het verleden wel het geval. Ik kom hier graag en hoop alleen dat ze iets meer op de schotels gaan doen, want de concurrentie is moordend in Heerlen.
Gitta K.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2014
We hebben heerlijk gegeten en in een gezellige familiaire sfeer met super bediening, . Zeker een aanrader. We zijn behoorlijk in de watten gelegd
Karina D.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2014
Wij zijn gisteren met een paar vrienden voor het eerst bij el greco wezen eten, en dit was tevens de laatste keer, het ging al mis toen we drank bestelden, het wijnglas, zat vol met lipstick , dat was al een onaangename verassing.
Bij de voorgerechten zat een schaaltje stokbrood dat zwart gebakken was, en van de gehaktballetjes in tomatensaus was een portie heet en de andere portie leek zo uit de koeling te komen, en bij mij en mijn dochter waren de borden zo smerig dat we het hebben teruggegeven, en toen we ons voorgerecht weer kregen waren de borden nog net zo smerig, verder was de salade heel knapperig, maar dan niet van versheid maar van het zand, de sla was gewoon niet gewassen, nadat wij al onze klachten kenbaar hadden gemaakt kregen we te horen dat de vaste kok er niet was??? Dus als de kok er wel is krijg je wel schone borden en gewassen sla!!. Na het hoofdgerecht wilden we nog graag een espresso met sambuca cappuchino met tia maria en een ijskoffie die ze hadden werdt ons gezegd, prima, maar nee hoor eerst stond het hele personeel buiten voetbal te kijken duitsland-ghana, en toen de drankjes kwamen bleek het geen sambuca te zijn!! En toen de sambuca er eindelijk was was de espresso al op, de tia maria waren ze vergeten en toen kwamen ze vragen hoe ze ijskoffie moesten maken!!!.
Dus voor ons zeker geen 2e keer meer
RietJohn J.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2013
beetje geschrokken van de mindere recensies op een rustige avond op terras met twee gegeten. Hadden weekmenu voor 11,95 en dat was gewoon goed. gyros, kipfilet en sousuka met (niet griekse) salade en wij hadden griekse pasta ipv frites en dat was gewoon een mooi bord eten voor mooie prijs. Toe 1x baklava en 1x frappe. Bediening gewoon goed, alert en meedenkend.
Robert S.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2013
Wij hebben hier gegeten nadat we op de kermis waren. Echter er zijn vele betere Griekse restaurants, de salade was vol met dressing , ik miste de witte kool in de Griekse salade, het gyrosvlees was bijna niet gebakken en veel te bleek dus, veel vet eraan en het vlees was weinig gekruid. het wachten op het hoofdgerecht heeft veel te lang geduurd 1,5 uur, wel 2 van de 6 personen een klein voorgerecht. voor ons geen 2e keer meer.
Bert V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2012
Nadat ze de chef hebben ontslagen en de eigenaar zelf in de keuken staat is he eten hier niks meer.
Lamsbout die an buiten zwart is en van binnen gordroog is niet lekker en moet met veel retsina worden weggepoeld.
Jammer!
Was tot september de beste griek van Heerlen.
Nellas .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2012
De maaltijden zelf zijn smakelijk, porties zijn meer dan voldoende. Geen schalen met vlees op tafel maar een net opgemaakt bord voor ieder.

Service is vriendelijk een oplettend. Ze houden de klanten goed in de gaten en vragen regelmatig of alles naar wens is.

Het decor is modern en ingericht met griekse accenten (beelden, muurschilderingen etc)
Sandra J.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2012
Niet duur wel lekker! Heerlijk gegeten. Nette porties en genoeg keus. Ideaal dat afdak ook al valt er een spatje toch lekker buiten kunne zitten.
Bert V.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2012
Complete perfectie in dit geweldige restaurant!!
Al heel wat keren gegeten:
Al het vlees (varkenshaas, lamskoteletjes of ossehaas) is mooi mals, sappig en op smaak...en de ossehaas is hier echte ossehaas van de beste kwaliteit en geen goedkoop kogelbiefstukje zoals in zoveel andere restaurants.
De vis wordt hier zo mooi bereid, dat je zou zweren dat Heerlen aan de zee ligt...
De bediening is geweldig, men doet werkelijk nergens moeilijk over.
Of dat nu een extra portie mayonaise of een beetje meer frietjes rijst of griekse pasta is.
Van de 5 Grieken in ons "mijnwerkersdorpje" steekt El Greco er met kop en schouders bovenuit.