El Gaucho

Van Vollenhovenstraat 58 3016 BK Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant El Gaucho

Heet rund van de pampa

Argentinië is steak. En dat weten ze bij El Gaucho als de beste. Vlees van runderen die vrij rondlopen over de pampa's wordt op heet ijzer aan tafel geserveerd. Ondanks de groei van vestigingen door het hele land zijn ze altijd trouw aan hun kernidee gebleven, al hebben ze de plastic cactussen de rug toegekeerd.

Meer informatie over restaurant El Gaucho

Michel N.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Mario B.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Super biefstuk vd grill op hete plaat.
Knusse zaak beetje donker maar super biefstuk.
Dennis Z.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Het eten was heerlijk we komen zeker nog een keer eten en het restaurant was super mooi in gericht nogmaals onze eerste keer en zeker niet de laatste

Gr een zeer tevreden klant
jochem S.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Gisteren mijn vrouw naar el gaucho mee uit eten genomen voor haar verjaardag. Vooraf mooie grote en heerlijke garnalen en een lekkere serranoham. Als hoofd de BIFE DE LOMO met aardappelblokjes, verschrikkelijk lekker, mooi zacht vlees en medium gebakken, geserveerd op een ijzeren hete plaat. Als nagerecht de witte choco mousse ... ook dit weer overheerlijk. Alles met heerlijke Chardonnay huiswijn. De service was uitstekend en het eten was overheerlijk. Top gegeten dus !!
Alexandra V.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Erg lekker eten. De bediening was vriendelijk, maar soms niet zo vlot. Tip: bij de verjaardag van 1 persoon de muziek een nummer lang keihard zetten, is niet zo handig voor de andere personen in het restaurant. Nog een tip: het middenstuk van de zaak is erg donker (menu kaart is dan lastig te lezen), dus wat extra lichtjes kan geen kwaad.
Harold B.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Een nette zaak, echter weinig attent personeel, redelijk tot goed eten. Als je Gauchos aan de Plas gewend bent, ben je culinair erg verwend.
Daar kan deze zaak niet tegenop. Groot voordel bij El Gaucho is wel dat het omgevings-geluidniveau laag is, waardoor je elkaar prima kunt verstaan. We zaten kort bij de voordeur en dat is echt waardeloos. Na het hoofdgerecht wilde we eigenlijk nog een dessert bestellen ... niemand die daar - ook niet naar bijna een half uur rondkijken en roepen- oog of oor voor had. Jammer, gemiste kans.
g.advocaat A.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Verwarrende indruk. Dit begon al bij binnenkomst bij het aanwijzen van de tafel. Wachttijden waren te lang.
Het hoofdgerecht wilde men serveren terwijl we het voorgerecht nog niet gehad hadden.
De lege glazen werden niet opgemerkt en moesten zelf om nieuwe drankjes vragen.
Ook na het hoofdgerecht duurde het wederom te lang met het weghalen van de lege borden en toen er zelfs niet gevraagd werd of we nog een nagerecht wilden zijn we na verloop van tijd maar opgestapt.
Het aanbieden van een fles wijn kon de teleurstellende indruk van deze avond niet bij ons wegnemen.
Beste Heer,
Ik weet nog precies welke tafel u had. Onze excuses voor de slechte ervaring. Helaas was onze team 3 man te kort door bepaalde omstandigheden en dat heeft zich snel vertaald naar 2 slechte recensies achter elkaar. Zoals u kunt zien scoren we meestal beter, onze excuses dat we helaas door beperking op uw avond daar tekort kwamen. TEAM ELGAUCHO
Joke W.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Het eten was heel lekker. Extra groente erbij besteld. Het was druk. We moesten langer dan gebruikelijk wachten op iemand die onze bestelling opnam. Maar het malse vlees en de vriendelijke bediening maakte dat meer dan goed.
Denise B.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Super heerlijk gegeten! Echt een 10 het eten, van voor tot hoofd tot nagerecht, top. Bediening en ook het interieur, erg leuk en gezellig. Zeker een aanrader.
Hey Denise,
Als we het niet goed doen vertel het ons, doen we het goed vertel het aan alle andere.
Dat doe je heel goed, kort maar krachtig van voor tot nagerecht van bediening naar sfeer weten onze toekomstige gasten wat ze mogen verwachten.
ik wil je bedanken voor je komst en recensie.
Team ELGAUCHO
Johanne S.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Heerlijk gegeten, vlees was super en prima bediening. Muziek mag 1 standje zachter zodat we ook nog normaal een gesprek kunnen voeren
lisette L.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Je waant je echt in een ouderwets steakhouse! Het eten is heerlijk, en eerlijk! Veel beter dan Gauchos vind ik. De lomo die je zelf nog even na kunt grillen, heerlijk!!!
Jennifer D.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Heerlijk gegeten! En een vriendelijke en ook nog snelle bediening! Zeker de moeite waard. Wij gaan nog een keer terug!
Mike C.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Voor herhaling vatbaar
Sandy T.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Ovenvers brood met kruidenboter, salade met lekkere dressing, overheerlijke steak, gegrilde champignons zijn echt n aanrader... dit alles geserveerd met de glimlach. Echt top!
arjan K.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Super lekker gegeten en een goede bediening
Selina V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Heerlijk gegeten! Echt niets op aan te merken.
aad B.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Vriendelijke bediening en alles precies op tijd afgestemd alles naar tevredemheid verlopen cijfer 8 voor deze zaak
Ariette T.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Heerlijk gegeten en de koffie capuccino ws ook perfect.Echt voor herhaling vatbaar.het eten werd snel opgediend en was van goede kwaliteit e beste smaak. We komen zeker terug
R B.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Een echte aanrader. Kwalitatief goede producten en medium gebakken zoals je van medium bakken verwacht. Reservering zeker op zateravond wel gewenst. Er moest een aantal keren "vol" worden verkocht.
Anthonetta A.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2017
Gisteren voor het 1st kennis gemaakt met deze restaurant. Het restaurant waar we eigenlijk wilden eten, was vol gereserveerd en via Google ben ik bij El Gaucho terecht gekomen. Recensies gelezen, vooral positief, dus het proberen waard. Met 4 personen héérlijk gegeten. Aan een hoge tafel gezeten. Een gezellige knusse ambiance. Gaan vaak uiteten maar ik moet echt nageven zoals hier het vlees wordt bereid.. Heerlijk gewoon!! Nog sissend op je bord/plate wordt het op tafel gezet, blijft lekker lang warm. Heerlijke bijgerechten en dan de desserts, een plaatje om te zien. Al met al een heerlijke avondje gehad en voor herhaling vatbaar. Zeker een aanrader dus!