El Gaucho

Van Vollenhovenstraat 58 3016 BK Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant El Gaucho

Heet rund van de pampa

Argentinië is steak. En dat weten ze bij El Gaucho als de beste. Vlees van runderen die vrij rondlopen over de pampa's wordt op heet ijzer aan tafel geserveerd. Ondanks de groei van vestigingen door het hele land zijn ze altijd trouw aan hun kernidee gebleven, al hebben ze de plastic cactussen de rug toegekeerd.

Meer informatie over restaurant El Gaucho

• Amex , Mastercard , Visa card
Ruud D.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
Prima restaurant, grote klasse !
Sabrina D.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Super lekker gegeten en een gezellige sfeer. Alleen iedere keer dat liedje als er iemand jarig is en dan ook zo hard dat je geen woord meer kan verstaan, dat vonden wij een beetje storend. We komen zeker een keer terug.
Joeri D.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Gewoon Lekkeuhr!
Aad V.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2017
Altijd lekker eten!
Davidb123 .
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
De beste grillrestaurant van Rotterdam! De ribeye, 3 vleessoorten schotel, gebakken champignons, gevulde jalapeno en de calamaris allen verrukkelijk! Bediening super vriendelijke en service geweldig! We komen absoluut terug! Bedankt voor de geweldige ervaring!
juan H.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2017
Heerlijk gegeten, goede service, gezellig muziek en een klein restaurant waardoor contact tussen klant en personeel lekker soepel verloopt
Giulio B.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
alleen elke keer als de deur open ging kreeg ik de koude wind van achteren! Maar echt lekker eten en mooi ingericht !!
Jeroen P.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Heerlijk gegeten, gezellige inrichting en informele sfeer. Kom zeker nog eens terug.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
boeking niet bekend!! bij de buren wat moeten drinken en daarna opgehaald daar. Bijzonder apart dat de boeking via Iens niet bekend was. Zo iets van: o u heeft via internet geboekt!! dus bijzonder onbetrouwbaar!! eten was op zich goed maar bediening kwam vaak hetzelfde vragen. en ook de rekening klopte niet maar dat was in ons voordeel!! nooit meer
Michelle D.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Het eten bij El Gaucho is altijd voortreffelijk en de bediening is erg vriendelijk. De beste entrecote ooit vind je alleen bij El Gaucho!
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Op 11 januari met een groep vrienden en familie uitstekend gegeten bij El gaucho. Allereerst werden we meteen welkom geheten bij de deur. Onze tafel stond al netjes klaar voor 10 personen. Als voorgerecht kregen wij de El gaucho Picada (verschillende soorten koude en warme hapjes op 1 bord) zeker een aanrader voor de mensen die niet kunnen kiezen of die lekker van variatie houden. Als hoofdgerecht hadden wij met zn alle de entrecote en de ossenhaas. Lekker vlees en allemaal gegrild zoals wij dat hadden aangegeven aan het personeel. (Medium tm medium Well) frietjes en salade zijn inclusief. Na het hoofdgerecht hebben wij toen ook verschillende soorten nagerechten van de kaart besteld. Ook hier zeer tevreden over geweest. Tussen het bestellen en brengen door hebben wij ook niet lang hoeven te wachten wat ik echt super fijn vond. Personeel was zeer vriendelijk! Kortom zeker de moeite waard om nog terug te komen bij El Gaucho.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Met een groepje vrienden en familie heerlijk gegeten voor mijn verjaardag. Allereerst kregen wij al een warm welkom aan de deur. Onze tafel stond al netjes klaar voor 10 personen. Een vriendin van mij had ballonnen opgehangen met toestemming van de eigenaar. Top dat dit trouwens mocht! Als voorgerecht hebben wij de picada El gaucho besteld. Dit zijn warme en koude hapjes op 1 bord. Zeker een aanrader voor degene die niet kan kiezen of lekker van variatie houdt. Als hoofdgerecht de entrecote besteld. Het vlees was heerlijk gegrild zoals ik die wenste te hebben. Daarnaast kregen we er friet en salade bij, deze waren allemaal inclusief. Als nagerecht verschillende ijsjes gegeten. Omdat ik jarig was kreeg ik een ijsfontein erbij en Spaanse muziek als "Happy Birthday". Zeer attent van het personeel. Het personeel is heel vriendelijk. Kortom, heerlijk gegeten en ik kom zeker vaker eten bij El gaucho.
Wendy M.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Heerlijk gegeten voor een verjaardag met een groepje vrienden, achterin een mooi hoekje mogen versieren met ballonnen. Als voorgerecht een proeverij met warme en koude hapjes. Het hoofdgerecht gekozen voor de Rib-eye steak en als nagerecht het flensje met karamel ijs. Goeie porties garnituur en de bediening was weer top! Kom hier graag vaker terug!
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Heerlijk gegeten! Als voorgerecht lekkere warme en koude hapjes. Entrecote als hoofdgerecht. Uitstekend bereid. Nagerechten waren ook lekker. Vriendelijke personeel. Kortom ik kom zeker vaker eten!
Faynalie O.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Het was heel gezellig en de bediening was heel vriendelijk en attent! Het eten was heel lekker en heel mooi gepresenteerd! Zeker voor herhaling vatbaar!
Theo V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Zeer grote porties. Attente gastvrouw. Eten geserveerd op hete steen.
Ruben B.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Prima eten; en erg mooi opgediend. Sympathieke serveerders; alleen wat vergeetachtig (meerdere keren het drinken vergeten). Verder prima restaurant!
Hanny B.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
We hebben heerlijk gegeten, goede wijn en heel vriendelijk bediening.
Hc H.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Fantastisch! Ontzettend lekker gegeten. Vooraf proeverij, als hoofdgerecht supermalse ossehaas. Het tempo van aanlevering van voor/hoofd/nagerechten ligt wel een beetje hoog. Het is een druk restaurant, dus het is begrijpelijk dat ze de tafels per avond zo vaak mogelijk willen vullen. Voor ons had het tempo wel wat rustiger gemogen, zodat je eten ook een beetje kan zakken. Je bent veel geld kwijt, dus dan wil je ook een avondje uit zijn. Maar het was zeker voor herhaling vatbaar!
Henk B.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Zeer goede zaak , prima en lekker eten, zeer vriendelijke bediening.
Zal deze zeker aanraden bij vrienden, groetjes Henk.