El Gaucho

Van Vollenhovenstraat 58 3016 BK Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant El Gaucho

Heet rund van de pampa

Argentinië is steak. En dat weten ze bij El Gaucho als de beste. Vlees van runderen die vrij rondlopen over de pampa's wordt op heet ijzer aan tafel geserveerd. Ondanks de groei van vestigingen door het hele land zijn ze altijd trouw aan hun kernidee gebleven, al hebben ze de plastic cactussen de rug toegekeerd.

Meer informatie over restaurant El Gaucho

• Amex , Mastercard , Visa card
7,2
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Wendy M.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Heerlijk gegeten voor een verjaardag met een groepje vrienden, achterin een mooi hoekje mogen versieren met ballonnen. Als voorgerecht een proeverij met warme en koude hapjes. Het hoofdgerecht gekozen voor de Rib-eye steak en als nagerecht het flensje met karamel ijs. Goeie porties garnituur en de bediening was weer top! Kom hier graag vaker terug!
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Faynalie O.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Het was heel gezellig en de bediening was heel vriendelijk en attent! Het eten was heel lekker en heel mooi gepresenteerd! Zeker voor herhaling vatbaar!
Theo V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Zeer grote porties. Attente gastvrouw. Eten geserveerd op hete steen.
Ruben B.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Prima eten; en erg mooi opgediend. Sympathieke serveerders; alleen wat vergeetachtig (meerdere keren het drinken vergeten). Verder prima restaurant!
Hanny B.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
We hebben heerlijk gegeten, goede wijn en heel vriendelijk bediening.
Hc H.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Fantastisch! Ontzettend lekker gegeten. Vooraf proeverij, als hoofdgerecht supermalse ossehaas. Het tempo van aanlevering van voor/hoofd/nagerechten ligt wel een beetje hoog. Het is een druk restaurant, dus het is begrijpelijk dat ze de tafels per avond zo vaak mogelijk willen vullen. Voor ons had het tempo wel wat rustiger gemogen, zodat je eten ook een beetje kan zakken. Je bent veel geld kwijt, dus dan wil je ook een avondje uit zijn. Maar het was zeker voor herhaling vatbaar!
Henk B.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Zeer goede zaak , prima en lekker eten, zeer vriendelijke bediening.
Zal deze zeker aanraden bij vrienden, groetjes Henk.
mck1983 .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Heerlijk stuk vlees (lomo) met wat karige bijgerechten. Bediening was rommelig; twee keer drankje op komen nemen en de rekening vergeten te brengen. Zaten redelijk dicht bij de ingang en daardoor kwam er steeds als er iemand binnen kwam een koude wind het restaurant binnen. Er hing een relaxte sfeer in het restaurant. Al met al zou ik hier graag nog een keer terugkomen; het vlees was heerlijk!
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Goed eten voor een nette prijs
Jurgita I.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Beste stukje vlees in Rotterdam! Is iets minder misschien vanwege de rook wat van de gril komt, maar het eten wat je daar geserveerd krijg, maakt het vervolgens helemaal goed!
Annemieke V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Gezellig restaurant... leuke locatie... aardig personeel! Om persoonlijke herrineringen een plek om vaker te komen!!
Sabina V.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2016
Lekker gegeten en netjes geholpen op zondagavond bij El Gaucho. De ossenhaas en pepersteak waren super mals en goed bereid. Carpaccio en garnalen vooraf waren ook heel lekker. Leuke muziek in het restaurant en gezellige sfeer. Afzuiging is inderdaad niet helemaal goed, want we roken onze kleding wel bij thuiskomst.
jermain F.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2016
heerlijk gegeten met zijn vieren, lomo is niet te evenaren en achteraf gekozen van de dame blanche mooi gepresenteerd. Drankje van het huis aan het eind was zeker welkom. dank u en tot snel...
sandradj .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Gisteren ossenhaas gegeten. Om te smullen! Vlotte bediening. Erg vriendelijk! Sfeer en kwaliteit van het eten waren goed! Zeer zeker voor herhaling vatbaar.
mischavv .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Met 4 personen gegeten hier. Zowel de steaks (lomo en rump) als de spareribs waren uitstekend. De echte verrassingen waren de heerlijk gekruide groentes en de prima salades. De meiden van de bediening waren zeer vriendelijk en heel klantvriendelijk. We hadden het gevoel echt te gast te zijn.
Ingeborg V.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Heerlijk gegeten geweldig aardig bediening,hier kom ik zeker terug.de ossenhaas was super mals en dan het stokbrood met kruidenboter.daar kom je voor terug.om stil van te worden .

Francois 6.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Het is een typische Argentijn uit de jaren '80. Veel plastic en erg donker. Een afzuig installatie die niet goed zijn werk doet werkt vooral mijn tafelgenoot erg op de longen. Deze eerste 15 minuten in deze donkere zaak zijn wat hem betreft al genoeg, echter we zitten en hebben honger.

We beslissen om het verblijf kort te houden, en ik bestel een haas biefstuk (lomo). Na ruim 45 minuten en inmiddels 4 glazen goedkope rode wijn komt het spektakel aan tafel. Medium bleek zo rood, dat het vlees koud was. De niet Argentijns uitziende chef kon het verschil niet zien denk ik, omdat het zo donker was dat de steaks bij na 2 minuten al bruin leken. Wat overigens niet verklaard waarom we zo lang hebben moeten wachten.

Kortom, een restaurant waar nog wel wat te verbeteren valt op alle fronten.