El Gaucho

Van Vollenhovenstraat 58 3016 BK Rotterdam Nederland Kaart

Over restaurant El Gaucho

Heet rund van de pampa

Argentinië is steak. En dat weten ze bij El Gaucho als de beste. Vlees van runderen die vrij rondlopen over de pampa's wordt op heet ijzer aan tafel geserveerd. Ondanks de groei van vestigingen door het hele land zijn ze altijd trouw aan hun kernidee gebleven, al hebben ze de plastic cactussen de rug toegekeerd.

Meer informatie over restaurant El Gaucho

• Amex , Mastercard , Visa card
7,2
Ruben B.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Prima eten; en erg mooi opgediend. Sympathieke serveerders; alleen wat vergeetachtig (meerdere keren het drinken vergeten). Verder prima restaurant!
Hanny B.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
We hebben heerlijk gegeten, goede wijn en heel vriendelijk bediening.
Hc H.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Fantastisch! Ontzettend lekker gegeten. Vooraf proeverij, als hoofdgerecht supermalse ossehaas. Het tempo van aanlevering van voor/hoofd/nagerechten ligt wel een beetje hoog. Het is een druk restaurant, dus het is begrijpelijk dat ze de tafels per avond zo vaak mogelijk willen vullen. Voor ons had het tempo wel wat rustiger gemogen, zodat je eten ook een beetje kan zakken. Je bent veel geld kwijt, dus dan wil je ook een avondje uit zijn. Maar het was zeker voor herhaling vatbaar!
Henk B.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Zeer goede zaak , prima en lekker eten, zeer vriendelijke bediening.
Zal deze zeker aanraden bij vrienden, groetjes Henk.
Mck1983 .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Heerlijk stuk vlees (lomo) met wat karige bijgerechten. Bediening was rommelig; twee keer drankje op komen nemen en de rekening vergeten te brengen. Zaten redelijk dicht bij de ingang en daardoor kwam er steeds als er iemand binnen kwam een koude wind het restaurant binnen. Er hing een relaxte sfeer in het restaurant. Al met al zou ik hier graag nog een keer terugkomen; het vlees was heerlijk!
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Goed eten voor een nette prijs
Jurgita I.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Beste stukje vlees in Rotterdam! Is iets minder misschien vanwege de rook wat van de gril komt, maar het eten wat je daar geserveerd krijg, maakt het vervolgens helemaal goed!
Annemieke V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Gezellig restaurant... leuke locatie... aardig personeel! Om persoonlijke herrineringen een plek om vaker te komen!!
Sabina V.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2016
Lekker gegeten en netjes geholpen op zondagavond bij El Gaucho. De ossenhaas en pepersteak waren super mals en goed bereid. Carpaccio en garnalen vooraf waren ook heel lekker. Leuke muziek in het restaurant en gezellige sfeer. Afzuiging is inderdaad niet helemaal goed, want we roken onze kleding wel bij thuiskomst.
Jermain F.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2016
heerlijk gegeten met zijn vieren, lomo is niet te evenaren en achteraf gekozen van de dame blanche mooi gepresenteerd. Drankje van het huis aan het eind was zeker welkom. dank u en tot snel...
Sandradj .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Gisteren ossenhaas gegeten. Om te smullen! Vlotte bediening. Erg vriendelijk! Sfeer en kwaliteit van het eten waren goed! Zeer zeker voor herhaling vatbaar.
Mischavv .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Met 4 personen gegeten hier. Zowel de steaks (lomo en rump) als de spareribs waren uitstekend. De echte verrassingen waren de heerlijk gekruide groentes en de prima salades. De meiden van de bediening waren zeer vriendelijk en heel klantvriendelijk. We hadden het gevoel echt te gast te zijn.
Ingeborg V.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Heerlijk gegeten geweldig aardig bediening,hier kom ik zeker terug.de ossenhaas was super mals en dan het stokbrood met kruidenboter.daar kom je voor terug.om stil van te worden .

Francois 6.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Het is een typische Argentijn uit de jaren '80. Veel plastic en erg donker. Een afzuig installatie die niet goed zijn werk doet werkt vooral mijn tafelgenoot erg op de longen. Deze eerste 15 minuten in deze donkere zaak zijn wat hem betreft al genoeg, echter we zitten en hebben honger.

We beslissen om het verblijf kort te houden, en ik bestel een haas biefstuk (lomo). Na ruim 45 minuten en inmiddels 4 glazen goedkope rode wijn komt het spektakel aan tafel. Medium bleek zo rood, dat het vlees koud was. De niet Argentijns uitziende chef kon het verschil niet zien denk ik, omdat het zo donker was dat de steaks bij na 2 minuten al bruin leken. Wat overigens niet verklaard waarom we zo lang hebben moeten wachten.

Kortom, een restaurant waar nog wel wat te verbeteren valt op alle fronten.
Bas H.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2016
Heerlijk stuk vlees gegeten, jammer dat het op een kokende plaat werd geserveerd, waardoor het vlees doorgaarde. Te dunne patatten erbij en een lekker sausje. Vooraf mandje stokbrood, niet bijzonder. Donkere zaak, met slechte afzuiging. Bediening was, borden op de tafel kwakken en vragen of we nog iets wilden drinken toen de glazen nog vol waren. Maar met goed gezelschap toch een gezellige, jaren 60 sfeer.
WesleydeBB .
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Eten was zeer goed, Bediening hadden ze 1 of 2 mensen meer mogen hebben want sommige gasten moesten erg lang wachten voor zelfs ook maar te drinken konden bestellen. De verlichting mag ook ietsjes beter. Maar ik kwam voor het eten en dat was zeker goed.
Joyceh010 .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
Ik heb vandaag met een vriend bij El Gaucho gegeten. Ik schrijf normaal nooit een recensie of het nou super goed of niet echt goed is. Maar nu maak ik een uitzondering, dit overtrof echt alles! Ten eerste kreeg ik een processo die niet te drinken was, waarschijnlijk stond de fles al langere tijd open! Kan gebeuren als het niet veel besteld wordt. Heb wel netjes een nieuw glas gekregen. Het mandje stokbrood dat we besteld hadden zou iets langer duren omdat het nog afgebakken moest worden. Prima geen probleem. Tien minuten later worden onze hoofdgerechten gebracht. We hebben toen aangegeven het mandje brood niet meer te willen. Mijn steak werd geserveerd en mijn vriend zijn steak bijna tien minuten later. Mijn steak werd eerst nog op de verkeerde tafel geserveerd. Mijn steak was te ver doorgebakken waardoor deze grotendeels taai was. Toen we bijna klaar waren met eten besefte wij ons ineens dat we geen salade hadden gehad. Dit aangegeven bij de bediening, kreeg ik een drankje van het huis omdat ik de salade niet meer wilde. We wilde na deze bizarre ervaring eigenlijk zo snel mogelijk weg. Rekening gevraagd. Na controleren van de rekening er ook nog achter komen dat het mandje stokbrood gewoon op de rekening stond. Dit aangegeven kregen we ons geld daarvoor terug. Fijne avond of bedankt kon er niet vanaf.
Daarbij was het ook nog eens ongeorganiseerd. Vier keer in nog geen vijf minuten tijd kwamen er verschillende personen van de bediening langs of we wilde bestellen. Eens maar nooit meer!
Silvia D.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Heerlijk gegeten en goede en vriendelijke bediening. Wel een beetje donker en warm binnen maar dat komt waarschijnlijk doordat het een lange smalle zaak zonder ramen is. Voor het eten komen we echter zeker terug!
Marc D.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Bij binnenkomst was het wat rommelig, ondanks onze reservering was het onduidelijk of er wel een tafel vrij was.
Gelukkig kregen we de tafel bij het raam, want rest vd zaak was vrij donker en warm/ benauwd.

Bediening kwam wat ongestructureerd over. Oa Meerdere personen kwamen vragen of we al wilde bestellen terwijl we de kaart net hadden.
Maar men was wel erg vriendelijk.

Voorgerecht kwam snel, komst vh hoofdgerecht duurde net iets te lang.
Het vlees was gewoon goed gebakken.

Samengevat;
Aardig personeel
Gewoon lekker eten,
Maar aan de inrichting vd zaak
Moet wel iets gedaan worden, nu meer
1990 dan 2016.
Stephanie L.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2016
Ossenhaas voortreffelijk! Koffie niet te drinken. Gezellige sfeer, al mogen ze wel wat aan de afzuiging doen...staat al snel blauw in het restaurant..:s