El Gaucho

Van Vollenhovenstraat 58 3016 BK Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant El Gaucho

Heet rund van de pampa

Argentinië is steak. En dat weten ze bij El Gaucho als de beste. Vlees van runderen die vrij rondlopen over de pampa's wordt op heet ijzer aan tafel geserveerd. Ondanks de groei van vestigingen door het hele land zijn ze altijd trouw aan hun kernidee gebleven, al hebben ze de plastic cactussen de rug toegekeerd.

Meer informatie over restaurant El Gaucho

• Amex , MasterCard , Visa card
Mike C.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Sandy T.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Ovenvers brood met kruidenboter, salade met lekkere dressing, overheerlijke steak, gegrilde champignons zijn echt n aanrader... dit alles geserveerd met de glimlach. Echt top!
arjan K.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Super lekker gegeten en een goede bediening
Selina V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Heerlijk gegeten! Echt niets op aan te merken.
aad B.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Vriendelijke bediening en alles precies op tijd afgestemd alles naar tevredemheid verlopen cijfer 8 voor deze zaak
Ariette T.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Heerlijk gegeten en de koffie capuccino ws ook perfect.Echt voor herhaling vatbaar.het eten werd snel opgediend en was van goede kwaliteit e beste smaak. We komen zeker terug
R B.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Een echte aanrader. Kwalitatief goede producten en medium gebakken zoals je van medium bakken verwacht. Reservering zeker op zateravond wel gewenst. Er moest een aantal keren "vol" worden verkocht.
Anthonetta A.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2017
Gisteren voor het 1st kennis gemaakt met deze restaurant. Het restaurant waar we eigenlijk wilden eten, was vol gereserveerd en via Google ben ik bij El Gaucho terecht gekomen. Recensies gelezen, vooral positief, dus het proberen waard. Met 4 personen héérlijk gegeten. Aan een hoge tafel gezeten. Een gezellige knusse ambiance. Gaan vaak uiteten maar ik moet echt nageven zoals hier het vlees wordt bereid.. Heerlijk gewoon!! Nog sissend op je bord/plate wordt het op tafel gezet, blijft lekker lang warm. Heerlijke bijgerechten en dan de desserts, een plaatje om te zien. Al met al een heerlijke avondje gehad en voor herhaling vatbaar. Zeker een aanrader dus!
Willem H.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2017
Op 17 april met 4 personen om 17 uur hier gaan eten. Binnen gekomen werden we vriendelijk ontvangen en netjes naar onze tafel begeleid. We zaten tegenoven de houtskoolgrill en zagen zo hoe ons eten op de grill ging en wat er allemaal werd rond gebracht. We zijn begonnen met een heerlijk warm stokbrood met kruidenboter. Daarna 3x de carpaccio en 1x de salade met kip vooraf. Wat zou ik graag weten hoe ze de dressing maken voor door deze salade. Heerlijk. Ook de carpaccio was heerlijk. Daarna de steak. 1x 225 gram, 1x 300 gram en 2x 350 gram. Wij wilde graag frites en gebakken aardappeltjes. Als extra een maiskolf erbij besteld. De rode Argentijnse wijn is ook goed van smaak. Na hebben we 1x crêpes, 1x walnotenijs met amaretto en 2x de chocoladetaart met 1 bal ijs en slagroom genomen. Ook dit was een kunstwerkje en smaakte heerlijk.
Na nog even genoten van thee en koffie.
Een zaak waar een sfeer uitstraalt of je in het buitenland bent. Hier komen we zeker nog vaker terug. De prijs valt reuze mee. Met 4 personen totaal rond de 225 euro.
Jhon K.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
heel erg goed en heel erg lekker eten.
Perfecte kwaliteit.
bediening is erg vriendelijk.
Prima restaurant.
Het was heel gezellig.
MO J.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
We hebben genoten. Perfecte kwaliteit ,Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening en een super mooi restaurant!
zelf als altijd.
Jack H.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
ik heb er heerlijk gegeten en gedronken
Echt een aanrader !!
prima sfeer en bediening
ik ga zeker terug met mijn vrienden en fam.
Emily V.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
wow, wat hebben wij hier heerlijk verrassend gegeten. Combinaties van smaken, gerechten waren super. Een vindingrijke kok en ontzettend aardige bediening! Een ster in wording
Jhon K.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
heel erg goed en heel erg lekker eten.
Perfecte kwaliteit.
bediening is erg vriendelijk.
Prima restaurant.
Het was heel gezellig.
fra P.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2017
Felice riconferma di quello che avevo lasciato un anno fa.
Carne come sempre eccellente
Desiree V.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening en een super mooi restaurant!
Joel S.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2017
Heerlijk gegeten, prima atmosfeer en prettig zitje...
Ron B.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2017
We hebben genoten. Perfecte kwaliteit. Muziek mag iets zachter.
Ruud D.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
Prima restaurant, grote klasse !
Sabrina D.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Super lekker gegeten en een gezellige sfeer. Alleen iedere keer dat liedje als er iemand jarig is en dan ook zo hard dat je geen woord meer kan verstaan, dat vonden wij een beetje storend. We komen zeker een keer terug.