El Fuego

Canadasquare 20 8300 Knokke-Heist België Kaart

Speciale deals

-30% op de menukaart

Preset menus and drinks not included.
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Meer informatie over restaurant El Fuego

Lunch: van 12:30 tot 14u (behalve woensdag, donderdag en zaterdag)
Diner: van 18u tot 22u (behalve woensdag en donderdag)

• Mastercard , Pin , Visa
  • Engels gesproken , Frans gesproken , Nederlands gesproken , Wi-Fi
Alleen gasten die het restaurant bezocht hebben kunnen hun recensies geven
9,2
Katty R.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
El Fuego is een mooi restaurant qua inrichting en goed bereikbaar. Het eten was heel lekker, maar de vriendelijkheid kan beter, zeker als je de leuke sfeer in Spanje ervaart... Mijn man had het wijnarrangement genomen, je krijgt enkel 2 glaasjes wijn voor 20€. Het dessert was wat teleurstellend, aardbeien met drank, terwijl er in Spanje zo'n lekkere desserts zijn, toch een afknapper. We hebben totaal niet de warme spaanse gastvrijheid ervaren...liever de real stuff die we in Marbella gewoon zijn.
dominique R.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
top aanwinst voor knokke!eerlijke spaanse keuken en vlotte, vriendelijke bediening
Brigitte D.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Heel aangename bediening lekker paella goed bediend en heel smakelijk.
Mathijs V.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Een zeer prettige beleving, heerlijk eten, goede wijn en. Riendelijke service. Prijs/qualiteit verhouding is zeer goed. Een aanrader!!
Bea B.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Zou niet snel teruggaan
Jean-Paul G.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Topkeuken en zeer vriendelijke bediening.Een aanrader!
MARTINE D.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
zeker voor herhaling vatbaar,we hebben genoten en willen nog méér ontdekken van de Spaanse keuken van El Fuego
Charlotte R.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Prijs-kwaliteit topadres!
Deborah H.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
Het is even wachten op het eten, Aangezien de chef alleen staat in de Keuken. Maar eenmaal daar is het wachten volledig vergeten. De Spaanse gerechten springen er uiteraard uit. Zalig. En met een leuke international team, naast Nederlands hoor je daar ook Engels en Spaanse, voelde we ons helemaal op vakantie. Hier en daar nog een beetje meer oplettendheid van de zaal nodig. Maar ach in een nieuwe zaak moeten zelfs de medewerkers even wennen. Wij komen ZEKER terug, hhmmm!
Bart J.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Bijzonder lekkere Spaanse keuken, mooie wijnselectie en correcte prijzen. Bediening vriendelijk maar een beetje rommelig. Leuk adresje, enkel parkeren in de buurt van het casino is een ramp. Aanrader!
Gael R.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Netjes ingerichte zaak met heerlijke Spaanse gerechten. Wij gaan zeker terug!
Nathalie V.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Heerlijke spaanse keuken, smaken zitten perfect! Bediend door 2 heel lieve dames. Gastheer komt elke tafel begroeten, heel fijn! Proficiat aan de chef! Topgerechten! Hier komen we zeker terug.
michel D.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
goed ontvangen. Lekker gegeten. Prijs kwaliteit lijkt het me tamelijk duur (en we kennen de prijzen van de meeste restaurants in Knokke en omgeving) , we is kwaliteit goed. wat ons wel stoorde is het lawaai. Misschien kan daar toch ov er nagedacht worden ! Leuk kader en fijne mensen. We zullen terugkomen en het later nog eens evalueren.
Valerie M.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Eerder prijzig, maar zeer lekker en kraakvers eten! Lekkere wijn en tapas. Beetje lang wachten op het hoofdgerecht, zeker met jonge kinderen aan tafel...Maar we komen graag nog eens terug!