El Fuego

Maandag t/m Zondag vanaf 16:00

• Terras
Winthont .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Gisteravond met 4 personen gegeten bij dit Mexicaanse restaurant. Bomvol. Toch zag het personeel kans om binnen 10 minuten een fijne tafel te organiseren. Het was de hele dag zo druk geweest dat de spareribs uitverkocht bleken. Een van ons had zich juist daar op verheugd.
Samen met de serveerster kwamen we toen op 't idee om 2 'kindermenu's spareribs' te bestellen voor die persoon. En toen kwam 't helemaal goed. Improviseren is ook een kunst.
Daarbij was de Ossenhaas van legendarische klasse.
Volgende keer Domburg? Dam weer eten bij El Fuego!
Aanrader
Lenny D.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Wij zijn hier gisteravond uit eten geweest. We konden voor 2 personen niet reserveren, en binnen was het nog te vol. We mochten buiten wachten en alvast bestellen en dat beviel zo goed dat we heerlijk buiten onder de heaters hebben gegeten. We hadden een leuke vlotte bediening en heerlijk gegeten. Vooraf de ribbs en wings, heerlijk! en als hoofdgerecht spareribs en een wrap. Het bord was overladen, van mij hadden de bruine bonen en rijst er niet meer bij gehoeven. Maar goed, die kon ik ook laten liggen. Lekkere salade erbij. Ook de Sangria was heerlijk en het dessert hebben we gedeeld. Een beetje brownie ( die was wel erg machtig). Verrukkelijke cheesecake en cremebrulee. In één woord, heerlijk! Een echte aanrader!
Lappermepper .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2016
Als we in domburg gaan eten is het altijd el fuego. En dan voor mij altijd de rib eye met gepofte aardappel. Nergens zo goed! Vriendelijke bediening.
Tamara D.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2016
Glutenvrij stond goed aangegeven en daarin ruime keuze. Erg lekker gegeten en vlotte bediening. Lekker muziekje op de achtergrond, niet te hard.
Erica V.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Tijdens een weekendje Domburg lekker en gezellig gegeten in dit leuke restaurant. Leuke muziek op de achtergrond. Zeer vriendelijke ontvangst. We hadden eigenlijk later gereserveerd maar we konden eerder terecht. Typisch Mexicaanse gerechten, van goede smaak. Enig minpunt is dat we als 2tje naast een grote groep zaten, dat is altijd minder fijn. We konden niet om een ander tafeltje vragen omdat de zaak vol zat (goed teken en terecht!). Misschien een idee om achteraan in de zaak groepen meer dan 6 personen te plaatsen?
Iris076 .
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2016
Met de familie (7 totaal) uit eten geweest bij El Fuego. Ik had de tres amigos, mix van burrito, taco en echilada. Echt ontzettend lekker allemaal. Ook de guacamole was erg vers en smaakte goed. Heb ook de lamshaasjes geproefd, die waren ook ontzettend lekker zacht en mals. De porties waren ruim voldoende, we kregen lang niet alles op.

Kanttekening was wel dat we wilden reserveren om half 7/7 uur en dit niet mogelijk was. Wij komen uit Breda en voor ons was 6 uur best vroeg en 8 uur eigenlijk te laat omdat we ook nog terug moeten rijden. Het was volgens de medewerker aan de telefoon niet mogelijk om om 7 uur te komen dus we gingen om 6. Echter bleef het restaurant aardig leeg tot we weggingen (8 uur) dus hadden we makkelijk om 7 kunnen komen.
Gerben W.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2016
In een vol restaurant werden we snel geholpen. Ondanks een aantal wachtenden konden we met zijn tweeën snel binnen.
Het eten was redelijk, veel voor redelijke kosten. De wijn (rood) was minder. De temperatuur was veel te hoog voor een pittig geprijsd glas wijn.
De bediening was vlot, constant mensen langs je tafel.
MarisaC .
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2016
Afgelopen vrijdag voor de vijfde keer bij El Fuego gegeten. De vorige keren erg positief ervaren, maar dit keer helaas minder positief. Wij waren een kwartier te laat (konden niet meteen een parkeerplaats vinden), waardoor onze tafel al was weggegeven. Uiteindelijk na veel puzzelen, kregen wij toch een tafeltje gelukkig. Vooraf hadden we op de site gezien dat we voor 2 personen een tafel la Fiësta konden bestellen. Zo heb je van alles wat. Dit kon alleen doordeweeks besteld worden. Nadat wij dit bestelden, kwam de bediening met de mededeling dat dit niet kon, omdat de keuken dit te veel werk vond...(?!) Rare redenering naar mijn mening.

Toch maar Fajita's besteld, met kip dit keer. En ik kreeg ossenhaas.
Er werd snel kip gebakken, maar ondertussen was mijn vriendin al aan het eten, voordat het koud werd.

Erg jammer dat het afgelopen vrijdag zo ging, want het eten vind ik erg lekker.
Sasvelt .
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2016
Vorige week donderdag heerlijk gegeten in El fuego. Bediening erg vriendelijk en komen zelf vragen of je nog een drankje wil, dat vind ik erg prettig want dan hoef je niet te kijken wanneer er iemand van de bediening in de buurt is. Kinderen kregen meteen een mooie kleurplaat. Perfect!

Het eten was echt uitstekend. Spareribs als kindermenu, met appelmoes en frietjes. Wij genoten van super lekkere fajita's! Er werd gevraagd of er wat verse knoflook mee gebakken mocht worden. De kip molo was super lekker. Ook mocht je een bakje van het salade buffet vullen. Verse milkshake, zachte brownie en een combinatie van 4 dingen als dessert, allemaal lekker. Zalig gegeten!

De inrichting is gezellig maar vanwege het hoge plafond nèt iets te steriel naar mijn smaak, mist daardoor wat gezelligheid. Zo ook de sfeer op het toilet.

Volgende vakantie Domburg reserveren we weer bij El Fuego!
JessySNY .
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
Wij komen hier geregeld eten. Met vrienden, met de kids of lekker met zijn tweetjes. Het is elke keer weer een feestje en het brengt ons altijd weer terug naar herinneringen die wij aan Mexico hebben. Bij binnenkomst hoort je de Mexicaanse klanken door de boxen klinken. het is gezellig ingericht. Je voelt je er echt thuis.
ze hebben lekkere gerechten. Wij zijn helemaal fan van de Sizzling Fajitas met Ossenhaas. Saladebuffet doet het ook altijd goed en de desserts al helemaal.
NellieL .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Een prima restaurtant om lekkere grillgerechten te eten. Prijs-kwaliteit verhouding klopt gewoon! Voor rond de 20 euro een goed hoofdgerecht met friet en een schaaltje salade. Ik at heerlijke spareribs en mijn partner een mixed grillschotel. Allemaal prima klaargemaakt! De spareribs heerlijke gemarineerd 1 rack spicy (een beetje te voor mij) en het andere rack gewoon, eigenlijk lekkerder. Het enige jammere is dat je voor een klein schaaltje mayonaise bij de friet extra moet betalen. De bediening is vriendelijk en correct. De entourage die van een eetcafé, heel eenvoudig, ongedekte tafels, papieren servetjes. Maar dat past prima bij de gerechten. In het voorste gedeelte is het vrij rumoerig , dus wij waren blij dat we een beetje achterin konden zitten waar het wat rustiger was.
Michael L.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2015
Tijdens onze vakantie in Zeeland hebben we met ons gezin hier gegeten. Keurig tafeltje aan het raam en de bediening was heel attent en vriendelijk. Wel wat krap met vrij veel tafeltjes vlak naast elkaar. De kids vonden de kipkluifjes en de biefstuk en krulfrietjes heerlijk. Kon zelfs gecombineerd worden met de kinderkaart, prima meedenken van het personeel. Verder een geslaagde avond met lekker eten, last minute uitgezocht mbv Iens.
Jacques R.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2015
Uitstekend restaurant. Bediening uitstekend, eten uitstekend, entourage goed. Inmiddels 3 keer in dit restaurant gegeten en de kwaliteit is in dit restaurant gewaarborgd.
Koudijsjes .
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2015
Ons favoriete restaurant in Domburg waar we keer op keer weer komen om heerlijk te eten. Perfecte menukaart ,met de lekkerste spare-ribs en vooral Peet's cheescake is onze favoriet. Leuke sfeer en perfecte bediening maken dat het iedere keer weer een feestje is om bij jullie te eten. Tot gauw maar weer....de wintermaanden gaan we dit weer missen. ;)
Leidelmeijer .
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2015
Met vriendinnen, m'n vriend of met mijn familie, het is altijd weer een feestje. Ik heb hier dan ook meerdere malen gegeten. Lekker avondje uit eten gaan bij El Fuego om van goed Mexicaans eten te genieten is dan ook een echte aanrader. Een lekkere cocktail erbij maakt het voor mij compleet. De bediening is vriendelijk en het is er altijd gezellig. Complimenten!
Patrick1202 .
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2015
Vrijdagavond 11 september heerlijke gegeten bij el fuego. Het was die avond buffetavond. Gezellig met een groepje allerlei mexicaanse gerechten kunnen proeven. Waarbij de spareribs echt super waren. Kortom: heerlijk gegeten, gezellige sfeer en een leuke bijpassende achtergrondmuziek!
Marika V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2015
Ik was voorheen wat sceptisch omdat ik dacht in het zoveelste standaard Mexicaans / Spaanse restaurant te komen. Mijn tafelgenoten en ikzelf werden echter aangenaam verrast. Het eten was prima met een ruime keuze, ook voor diegene die niet van de typisch Mexicaanse gerechten houdt. Ook werd er goed meegedacht en rekening gehouden met de lactose allergie van één van ons. Tafeltje was wel wat aan de krappe kant en ik vind het altijd bijzonder jammer als de mayo extra in rekening wordt gebracht.
Ap P.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2015
voorgerecht gambas in knoflooksaus echt super
hoofdgerecht zalm
we komen zeker een volgende keer terug
tafeldame spareribs komen zo in de top 10
Laurent V.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2015
De Surf-en-Turf (garnalen en ossenhaas) is een echte aanrader: pure verwennerij. Daarnaast ruime zitplaatsen. Kortom, een aanrader!
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2015
Tijdens ons verblijf in Domburg hier spontaan binnengelopen omdat het er zo gezellig uit zag.
Persoonlijk ben ik meer een fan van de Franse keuken, maar gedurende onze vakanties in Mexico heb ik nooit honger geleden hoor.
Gezellige ambiance je waant je zo weer terug op de Calle Cinco in Playa del Carmen! Sterker nog, hadden ze daar maar zo'n Mexicaanse TOPPER. Het eten was einzigartig, echt waar, verse huisgemaakte (jaja komt ie weer) guacamole, zelfs de nacho’s waren huisgemaakt. Mooi botermals lamsvlees gegeten wat perfect gemarineerd en gebakken was. Niks geen diepvriesrommel en halffabricaten in El Fuego waar kom je dat nou nog tegen in bij dit soort themarestaurants.
Leuke bediening, lekker vlot en accuraat ondanks dat heel zaak vol zat.
Bij een volgend bezoek aan Zeeland slaan we deze Mexicaan zeker niet over.
Ik zou zeggen ver-keten uzelf en vermeerdert u zodat ik weldra ook bij mij in de achtertuin kan genieten van al dat heerlijks