El Fierro

• Amex , Mastercard , Visa card
  • Terras
Fijnproever 81 B.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2015
Vooraf kregen we stokbrood met kruidenboter van het huis. We bestelden daarna allebei spareribs, die smakelijk waren klaargemaakt. Het vlees ging makkelijk van de botten af. We kregen er wel heel miniscule schaaltjes met water en citroen bij voor de handen-nouja, vingertoppen-, die schaaltjes hadden best wel wat groter gekund. ;-) De frietjes waren lekker, de gepofte aardappel was helaas nog wat aan de harde kant. De mais was prima en tenminste niet zo'n lullig klein stukje die je meestal bij de concurrent krijgt. ;-) Ook kregen we er nog bakje knoflooksaus bij, voor de spareribs zei de ober, dat was ook best lekker! Verder is er nog een kleine saladebar aanwezig waaruit je zelf kan uitkiezen wat je kunt opscheppen. Prijs/kwaliteit komt wel overeen,vonden wij.
Joepdorst .
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2015
Goed vlees en leuke saladebar.
De bediening is wat vlak welhaast op de automatische piloot, decor niet meet van deze tijd.
Verice .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2015
Hele aardige en attente bediening. Heerlijke en verse saladebar. Mijn man had een steak die heerlijk was. Mijn spare ribs waren lauw en roken ook een beetje vreemd. Heb daarom ook niet alles opgegeten. Maar verder een prima, leuk aangekleed restaurant voor een prima prijs.
SimonWerner .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2013
Hier geweest voor het eerst, bediening was niet echt attent, de vleesgerechten die wij genomen hebben waren grote porties en redelijk goed van smaak. Alleen de huiswijn was niet echt lekker maar dat is persoonlijk. al met al niet slecht maar geen topper
Henri K.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2013
Vanavond gegeten verwarming was kapot of niet aangezet en het was koud in de zaak bedening gaf aan dat ze het wisten maarja de baas ....
Spareribs besteld en 2e rondje kwam nadat we er nogmaals om vroegen ze wilden bord al weghalen , we moesten zelf om servetten vragen bij de spareribs
Mijn voorgerecht waren ze vergeten zat bij vegetarisch menu in.
Bediening was vriendelijk maar slordig en niet attent .
Kortom niet heel klantvriendelijk en bijna net zo koud als buiten
Uiteindelijk deed men er niets mee zelfs geen sorry of een drankje
Mellaney .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2013
Gister avond voor het eerst gegeten bij El Fierro en het was heerlijk!
De bediening is erg vriendelijk en het interieur is erg leuk aangekleed met koeienhuiden en houten huisjes.
Als voorgerecht had ik de combinatie van een pasteitje en een worstje, welke beide erg lekker waren. Mijn vriend was ook erg enthousiast over zijn paprika gevuld met gekruid gehakt. Op advies van de bediening hebben wij beiden daarna de steak van de ossenhaas gekozen en ik heb echt werkelijk nog nooit zo'n malse steak gegeten! Het mes gleed er doorheen en het vlees smolt weg op je tong. Echt top! (De bediening vertelde dat het vlees ook daadwerkelijk uit Argentinië komt!). Als afsluiting van een zeer geslaagde avond nog een dame blanche (hier genaamd: dama blanca).
Mijn complimenten voor dit restaurant!