El-Fayoum

Kreekplein 38 3079 AB Rotterdam Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant El-Fayoum

E.J. J.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2015
Nog steeds is dit ons favoriete afhaal- en bezorg restaurant. Sinds mijn laatste commentaar in 2013 is er wat het eten betreft weinig veranderd.
Alles nog van prima kwaliteit en vooral de spareribs zijn heerlijk.
Vriendelijke mensen die snel en op goede temperatuur afleveren.
Ga zo door!
E.J. J.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2013
Naast de gebruikelijke shaorma ed. artikelen kun je via El-Fayoum diverse Griekse gerechten eten, altijd goed van smaak en met de juiste kruiden bereid.
Verder kun je hier de beste spareribs van Rotterdam Zuid eten, echt heerlijk. Ook de sate en kipgerechten zijn bijzonder smakelijk. De pizza's vind ik wat minder van smaak, maar dat kan persoonlijk zijn, ze zien er overigens wel altijd goed uit, omdat mijn zoon zw wel erg goed vindt zie ik ze wel eens. Een speciale vermelding verdient het broodje Hamburger. Volgens mijn zoon van 15 (een expert op Hamburg gebied) verslaat dit broodje van El-Fayoum met gemak de hamburgers van de bekende ketens.
Het is eigenlijk een afhaalrestaurantje en je kunt ook laten bezorgen, de inrichting van de zaak is eenvoudig, de eigenaar is zeer sympahthiek en vriendelijk en dat geldt ook voor het bezorgend personeel. Het zijn bijna altijd dezelfde mensen altijd vriendelijk, snel ter plaatse met de bestelling, alles goed verpakt en warm.
De zaak bestaat al jaren en wij bestellen er ook al jaren!
Echt een aanrader in Rotterdam IIsselmonde.
Kor D.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2012
wat een top tent! lekker eten snel online bestellen, eerlijke mensen en bezorgen graag thuis. genieten met de groote G
groetjes
Kimbell