El Corru Tapas Bar

Voordelig
Benno En Dinie H.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Benno en Dinie

Zijn voor de zoveelste keer weer bij El Corru geweest, komen hier al ongeveer 10 jaar en altijd super lekker gegeten en een geweldige sfeer. Altijd een warme ontvangst en gaan laat op de avond weer met een voldaan gevoel naar huis. Hetty en Mano bedankt en Hasta Rapido !!
Cheryl B.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Zoals gewoonlijk weer overheerlijk gegeten bij El Corru! Wat een authentieke smaak, zelfs in Spanje kunnen ze het niet overal beter. Alle tapas smaakten heerlijk, vooral de gamba gigante en octopus. Hoewel het erg druk was bleef de bediening erg attent.
Stephanie L.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Vandaag met ons gezin gegeten en we hadden echt een vakantie gevoel. Tapas waren heerlijk en echt authentiek. Bediening was erg vriendelijk en de sfeer erg gemoedelijk. Porties waren ruim, wijn werd flink ingeschonken. Voor ons echt een aanrader. Wij komen terug.
Tanja-882 .
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2016
We hebben hier gegeten met een groep. Gemengde tapas besteld, kregen eerst wat koude tapas en daarna warm. Geen idee wat we gegeten hebben, dat werd er niet bijverteld. De tomaten in de salade waren nog groen en het meeste was echt niet lekker. Glazen waren ook niet erg schoon.

De entourage was matig, meer een Enschedese buurtkroeg waar je een biertje gaat drinken met de buurman dan een eetcafé.
Toiletten ook erg vuil en het stonk.
Annemarie T.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Echt lekker gegeten hier. De ham en kaas zijn geweldig, en de verschillende gerechten zijn allemaal zeer smaakvol. Vriendelijke mensen, goeie chef. Enige puntje van kritiek wat we konden vinden is dat de toetjes onder doen voor de rest van het eten. Verder super, kom graag nog eens eten!
Joey L.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2015
Afgelopen zaterdag zoor de 2e keer hier gegeten in dit gezellige familie restaurantje.
begonnen met wat koude tapas dat heerlijk smaakte, vooral de Jamon Iberico Patanegra Ham.
Op het laatste moment hebben we besloten om voor de Paella te kiezen. De keuze heeft voor ons goed uitgepakt. De paella smaakte fantastisch (en veel). Hier proef je het echte Spanje.
De service was geweldig. Ze hadden een tv geregeld zodat we daar ook nog voetbal konden kijken.
Kortom Geweldig genoten(op de voetbaluitslag na dan)
Becky J.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2015
Voor de 5e (?) keer hier gegeten.. en heb nu alweer zin in de volgende keer.
Dit zijn de echte tapas die me doen denken aan de vakanties bij familie in Spanje.
De tortilla is bijna net zo lekker als van mijn oma :-P
Altijd weer heerlijk eten en sangria, goed advies, gezellige gemoedelijke sfeer en mooie muziek.
Een topper, aanwinst voor Enschede.
Hopelijk tot snel!
Loraine P.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2015
De bediening, het decor en het eten was geweldig! Wij zijn erg bekend binnen de Tapas, zowel in Nederland als in Spanje. Bij El Corru proef je de echte Spaanse tapas en je proeft de passie waarmee het eten bereid is. Wij hebben gisteren een heerlijke avond gehad en El Corru is vanaf nu ons lievelings restaurant!
Alext0r .
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2015
Leuk aangekleed, geeft Spaanse sfeer, leuke muziek. Vriendelijke kok uit Noord-Spanje, gastvrouw uit Haaksbergen als ik me goed herinner? Eten was oké, mening aan onze tafel wisselde over de paella (sommigen vonden het best aardig, anderen vonden het niet zo lekker; daarnaast kregen we vis en kip, niet de door ons bestelde vis en gemixt, misschien misverstand), tapas waren ook oké (Spaanse ham, garnalen in knoflookolie, geroosterd brood met tomaten en knoflook). Service: misverstand met de rekening (te veel drankjes aangeslagen) werd na enig aandringen onder veel protest in ons voordeel beslecht. Tijdens het eten wilden we wat drinken bestellen, maar er was niemand te vinden. Bar leeg, keuken leek leeg. Uiteindelijk na een half uur (niemand kwam ons tijdens de hoofdmaaltijd vragen of alles naar wens was, of iemand misschien wat wou drinken) uit radeloosheid maar water uit het toilet gehaald. Voor het nagerecht zijn we iemand achter uit de keuken gaan halen om ons te komen serveren. Misschien omdat het zo rustig was (slechts 2 tafels bezet) was er wat minder aandacht dan normaal.
Jannette8 .
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2015
Heeeeeerlijk gegeten! Niet te vergelijken met andere restaurants waar je tapas kunt eten. De bediening was goed, werden vriendelijk geholpen. De bediening had echt oog voor de klant wij voelden ons erg welkom en op ons gemak. Een echte aanrader voor heerlijk eten, gezelligheid en een top sfeer!
Bo M.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2015
Erg lekkere Spaanse tapas! Ben al meerdere malen wezen eten en kan me er nog steeds op verheugen als ik weer eens ga ! De tapas zijn erg lekker. Er wordt goed geluisterd naar je wensen en er zijn veel mogelijkheden wat betreft het eten. De mensen in de bediening zijn erg vriendelijk en hebben verstand van wat ze serveren. Een echte aanrader dus !
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2015
Gisteren met vrienden heerlijk gegeten bij El Corru. Wat ons betreft een verborgen verrassing in Enschede. Alsof we ons even in Spanje waanden. Heerlijke, typisch Spaanse kazen op het kaasplankje en ook de salade met kaas en walnoten is een aanrader.

Enthousiaste Spaanse kok, die graag aan tafel komt vertellen over zijn gerechten.

Dank je wel en tot de volgende keer.
Catelijn R.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2015
Tegenvaller. Redelijk vriendelijke meisjes in de bediening maar het was wel snel duidelijk dat vaste klanten of bekenden sneller en leuker te woord gestaan werden. De tapa's waren noch lekker nog enorm Spaans naar ons idee. Pulpo was niet/nauwelijks gegrild en de tostada kwam met 4 halve tomaten en volgens mij rechtstreeks uit de koeling. Vrij weinig Spaans aan het geheel.
wij hebben geen gegrilde pulpo op onze menu en ook geen tostada maar wel pan tostado ik den dat u ergens ander ben gewest en niet bij het Corru
Theo S.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2014
wij hebben heerlijk gegeten in een sfeervolle tapasbar, erg verrassend om een leuke tent in een woonwijk aan te treffen. Zeer de moeite waard om daar heen te gaan. Het is een echt mooi Spaans familie restaurant.
Suz A.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2014
Geweldig! Voor een feestje voor aanvang al veel contact gehad, super service om alles goed te regelen! Heerlijk authentieke tapas gegeten en met een grote groep lekker lang getafeld inclusief een drankje van het huis. Wat een luxe! Aanrader voor feestjes maar ik kom hier zeker zelf ook weer terug!
LekkerEten1984 .
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2014
Gisteravond door mijn zusjes en vriendinnen verrast met een diner bij El Corru. Via via had ik al goede verhalen gehoord en mijn verwachtingen zijn zeker waargemaakt! Oke, de inrichting is niet heel bijzonder maar het gaat hier om het eten en dat doen ze goed! We hadden een verrassingsmenu bestaande uit koude en warme tapas, welke in meerdere gangen op tafel werden gezet. Goede presentatie en door de heerlijke geuren liep het water ons in de mond! De smaken waren super, zoals tapas in Spanje smaken. Geen opsmuk, gewoon goed met hoofdletter G. Mijn favorieten waren oa de ansjovis, de crostini's met gegrilde paprika, de gamba's, de manchego kaas en de tortillas. De rest was ook lekker maar deze gerechtjes sprongen er uit. Als dessert verfrissend citroen ijs in een uitgeholde citroen, pure eenvoud maar oh zo lekker. De sangria als welkomstdrankje en het glaasje likeur van het huis maakten het natuurlijk wel af! En de bediening was erg vriendelijk en behulpzaam, we voelden ons er thuis. Geschikt om met een groep naartoe te gaan maar zeker ook met z'n tweeën.
Vrij-gezellig .
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2014
Erg lekker, gastvrij personeel. Goede echte tapas, met iedere dieetwens houden ze rekening. Ook een grote groep kunnen ze heel goed bedienen, ideaal voor feestjes!
Viva_La_Vida .
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2014
Afgelopen zaterdag hebben wij met een groep meiden bij El Corru gegeten. Ik waande me weer even in een spaans barretje of taverna. Eindelijk een tapasbar in Twente die ook echt weet wat er in Spanje onder tapas wordt verstaan!! Ik vond de tostadas met jonge tonijn en gegrilde paprika beiden erg lekker. Ook de tortilla de patata met paprika scoorde de nodige punten en tsja...Sangria doet het natuurlijk altijd goed! De persoonlijke service en likeurtje van het huis als afsluiter maakte het plaatje compleet. Muchas gracias para todo y hasta pronto!
Cheryl B.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2014
Voor echte Spaanse tapas in Enschede moet je naar El Corru. De buitenkant van het pand laat je afvragen wat er komen gaat, maar zodra je binnen stapt voel je je gelijk 'thuis'. Er hangt een warme sfeer en je hebt gelijk het idee dat je een Spaans restaurant binnenstapt.

De kok is Spaans, de gerechten zijn heerlijk en de prijzen zijn netjes. Een goede prijs/kwaliteit verhouding dus. De kok vertelt je ook graag, als het rustiger is, waar hij vandaan komt en met welke producten hij werkt.

Kortom: een gezellige, warme tent met prima bediening, lekker eten en heerlijke wijnen. Aanrader hoor!
Sander T.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2014
Nadat ze ons achteraf in de zaak neer hebben gezet was het wachten op de kaart en tot ze vroegen wat voor drinken we wilden. Dit duurde al met al bijna een kwartier. De bestelling opnemen weer een kwartier wachten en na het voorgerecht zo'n half uur zitten wachten. Zonder drinken! Terwijl de enige andere bezette tafel volop de aandacht kreeg. Waarschijnlijk bekenden. Het eten was verder prima maar zeker niet bijzonder. We hebben maar besloten om te gaan. Pinautomaat uit het jaar 0 werkte niet. Gastvrouw zeer onvriendelijk en heel veel te vloeken. Geen 1 keer gevrraagd of het smaakte. Conclusie. 1 keer en nooit weer!