El Corru Tapas Bar

Woensdag t/m Zondag 16:00 - 02:00

Jouw recensie over het restaurant El Corru Tapas Bar

Mark S.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Ik reis veel en kom hierdoor bij vele restaurants. Echter zijn er weinig plekken waar ik zo heerlijk kan eten. De service is goed en persoonlijk. Voor mij echt een top restaurant. Iedereen die wel eens met mij mee geweest is, blijft ook terug komen.
Heijmer V.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Eten was goed, net zoals het de service.. De sfeef vonden we minder.. De inrichting was gedateerd, het licht te vel... Jammer daarom komen we niet terug
Benno en Dinie H.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Benno en Dinie

Zijn voor de zoveelste keer weer bij El Corru geweest, komen hier al ongeveer 10 jaar en altijd super lekker gegeten en een geweldige sfeer. Altijd een warme ontvangst en gaan laat op de avond weer met een voldaan gevoel naar huis. Hetty en Mano bedankt en Hasta Rapido !!
Cheryl B.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Zoals gewoonlijk weer overheerlijk gegeten bij El Corru! Wat een authentieke smaak, zelfs in Spanje kunnen ze het niet overal beter. Alle tapas smaakten heerlijk, vooral de gamba gigante en octopus. Hoewel het erg druk was bleef de bediening erg attent.
Stephanie L.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Vandaag met ons gezin gegeten en we hadden echt een vakantie gevoel. Tapas waren heerlijk en echt authentiek. Bediening was erg vriendelijk en de sfeer erg gemoedelijk. Porties waren ruim, wijn werd flink ingeschonken. Voor ons echt een aanrader. Wij komen terug.
tanja-882 .
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2016
We hebben hier gegeten met een groep. Gemengde tapas besteld, kregen eerst wat koude tapas en daarna warm. Geen idee wat we gegeten hebben, dat werd er niet bijverteld. De tomaten in de salade waren nog groen en het meeste was echt niet lekker. Glazen waren ook niet erg schoon.

De entourage was matig, meer een Enschedese buurtkroeg waar je een biertje gaat drinken met de buurman dan een eetcafé.
Toiletten ook erg vuil en het stonk.
Annemarie T.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Echt lekker gegeten hier. De ham en kaas zijn geweldig, en de verschillende gerechten zijn allemaal zeer smaakvol. Vriendelijke mensen, goeie chef. Enige puntje van kritiek wat we konden vinden is dat de toetjes onder doen voor de rest van het eten. Verder super, kom graag nog eens eten!
Joey L.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2015
Afgelopen zaterdag zoor de 2e keer hier gegeten in dit gezellige familie restaurantje.
begonnen met wat koude tapas dat heerlijk smaakte, vooral de Jamon Iberico Patanegra Ham.
Op het laatste moment hebben we besloten om voor de Paella te kiezen. De keuze heeft voor ons goed uitgepakt. De paella smaakte fantastisch (en veel). Hier proef je het echte Spanje.
De service was geweldig. Ze hadden een tv geregeld zodat we daar ook nog voetbal konden kijken.
Kortom Geweldig genoten(op de voetbaluitslag na dan)
Jannette8 .
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2015
Heeeeeerlijk gegeten! Niet te vergelijken met andere restaurants waar je tapas kunt eten. De bediening was goed, werden vriendelijk geholpen. De bediening had echt oog voor de klant wij voelden ons erg welkom en op ons gemak. Een echte aanrader voor heerlijk eten, gezelligheid en een top sfeer!
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2015
Gisteren met vrienden heerlijk gegeten bij El Corru. Wat ons betreft een verborgen verrassing in Enschede. Alsof we ons even in Spanje waanden. Heerlijke, typisch Spaanse kazen op het kaasplankje en ook de salade met kaas en walnoten is een aanrader.

Enthousiaste Spaanse kok, die graag aan tafel komt vertellen over zijn gerechten.

Dank je wel en tot de volgende keer.
Catelijn R.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2015
Tegenvaller. Redelijk vriendelijke meisjes in de bediening maar het was wel snel duidelijk dat vaste klanten of bekenden sneller en leuker te woord gestaan werden. De tapa's waren noch lekker nog enorm Spaans naar ons idee. Pulpo was niet/nauwelijks gegrild en de tostada kwam met 4 halve tomaten en volgens mij rechtstreeks uit de koeling. Vrij weinig Spaans aan het geheel.
wij hebben geen gegrilde pulpo op onze menu en ook geen tostada maar wel pan tostado ik den dat u ergens ander ben gewest en niet bij het Corru
Theo S.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2014
wij hebben heerlijk gegeten in een sfeervolle tapasbar, erg verrassend om een leuke tent in een woonwijk aan te treffen. Zeer de moeite waard om daar heen te gaan. Het is een echt mooi Spaans familie restaurant.
Suz A.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2014
Geweldig! Voor een feestje voor aanvang al veel contact gehad, super service om alles goed te regelen! Heerlijk authentieke tapas gegeten en met een grote groep lekker lang getafeld inclusief een drankje van het huis. Wat een luxe! Aanrader voor feestjes maar ik kom hier zeker zelf ook weer terug!
LekkerEten1984 .
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2014
Gisteravond door mijn zusjes en vriendinnen verrast met een diner bij El Corru. Via via had ik al goede verhalen gehoord en mijn verwachtingen zijn zeker waargemaakt! Oke, de inrichting is niet heel bijzonder maar het gaat hier om het eten en dat doen ze goed! We hadden een verrassingsmenu bestaande uit koude en warme tapas, welke in meerdere gangen op tafel werden gezet. Goede presentatie en door de heerlijke geuren liep het water ons in de mond! De smaken waren super, zoals tapas in Spanje smaken. Geen opsmuk, gewoon goed met hoofdletter G. Mijn favorieten waren oa de ansjovis, de crostini's met gegrilde paprika, de gamba's, de manchego kaas en de tortillas. De rest was ook lekker maar deze gerechtjes sprongen er uit. Als dessert verfrissend citroen ijs in een uitgeholde citroen, pure eenvoud maar oh zo lekker. De sangria als welkomstdrankje en het glaasje likeur van het huis maakten het natuurlijk wel af! En de bediening was erg vriendelijk en behulpzaam, we voelden ons er thuis. Geschikt om met een groep naartoe te gaan maar zeker ook met z'n tweeën.
Cheryl B.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2014
Voor echte Spaanse tapas in Enschede moet je naar El Corru. De buitenkant van het pand laat je afvragen wat er komen gaat, maar zodra je binnen stapt voel je je gelijk 'thuis'. Er hangt een warme sfeer en je hebt gelijk het idee dat je een Spaans restaurant binnenstapt.

De kok is Spaans, de gerechten zijn heerlijk en de prijzen zijn netjes. Een goede prijs/kwaliteit verhouding dus. De kok vertelt je ook graag, als het rustiger is, waar hij vandaan komt en met welke producten hij werkt.

Kortom: een gezellige, warme tent met prima bediening, lekker eten en heerlijke wijnen. Aanrader hoor!
Jaap B.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2013
We hebben ons laten verrassen door de chef en heerlijk gegeten met tien personen. Salade, stokbroodjes met jonge tonijn en paprika, koude en warme tapas, vis en vlees. Je proeft het echte Spanje als je hier eet. Bediening is vriendelijk en oprecht, niet gek als je weet dat het een echt familierestaurant is. Zelfs de eigenaar en chefkok komt meermaals een praatje maken en je merkt dat hij het enorm waardeert dat je bij hem komt eten. Enige minpuntje is dat je soms moet vragen of er nog een rondje drinken opgenomen kan worden, maar om nou te zeggen dat het vervelend is: nee. Het is gewoon een toprestaurant voor een heerlijke en lange avond tafelen!