El Charro

Meer informatie over restaurant El Charro

Jouw recensie over het restaurant El Charro

Simon S.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2018
Wij hadden een Tex-Mex menu genomen, zat weinig smaak aan.
Op de bediening valt niets op te merken
Ineke K.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Vlotte, aardige bediening.
Eten was heerlijk zeker voor herhaling vatbaar!
Nicole K.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Super lekker gegeten, bediening was goed maar kon beter. Op naar de volgende keer!
Leo H.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
een aanrader alleen kleine tafels
Monica P.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Alles bij elkaar was het goed en lekker eten. Zou het zo weer doen.
Michiel V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Heelijk gegeten. Bediening was top
André W.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Met z'n vieren heerlijk ontspannen gedineerd voor een leuke prijs.
Janet B.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Begonnen met een tapasschotel voor 2 personen, dat was prima, maar waren ook gerechtjes die makkelijk te bereiden zijn, en de schaal was leuk opgemaakt. Ik heb een spies genomen met 3 soorten vlees als hoofdgerecht, mijn partner ook een mix van verschillende vleessoorten. Helaas waren mijn stukken vlees te lang bereid, waardoor de varkenshaas volledig grijs was van binnen, de kipfilet, en de bief ook veel te droog, er was geen sap meer aanwezig in het vlees, en je moest behoorlijk kauwen dit weg te krijgen...Het vlees van mijn partner was van betere kwaliteit, en hebben de bief dan ook geruild. Er werd wel aangeboden om een nieuwe spies te maken, dat is netjes, maar heeft geen zijn gezien ik dan alleen zit te eten en mijn partner al klaar is, dat neemt de essentie van het samen uit eten natuurlijk totaal weg. Jammer had me er zoveel meer bij voorgesteld, gezien de prijs mag je iets meer kwaliteit verwachten.
De opmaak is verzorgt, maar ik persoonlijk heb liever een lekker stukje eten dan een mooi plaatje.
Yvette L.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
We eten hier vaker. Gisteren vond ik het meisje dat ons bediende niet echt heel handig. Ik denk dat ze nieuw is. Ze bediende ons constant vanaf de kop van de tafel en vrieg ons elke keer om alles zelf aan te pakken.
Ben ik normaal niet zo gewend bij El Charro
TM L.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
toch moeit gaan doen om de verlaging bij de entree op te heffen. kunnen zeer lelijke enkelbreuken geven
Marij S.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Gehakt en kip was deze keer beetje droog verder was het super lekker
mieke V.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Heerlijk gegeten en de bediening was uitstekend.
Han_Solo H.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Vanavond gegeten bij El Charro met familie. We zaten aan een tafel die goed geschikt was voor meerdere personen, gelukkig niet bij de deur, met zicht in de (nette) keuken. Menukaart was wat ingewikkeld omdat er ook drie menuvarianten bestonden die ook een groot deel van de kaart besloegen. Uiteindelijk tortilla vooraf, spare ribs als hoofdgerecht en banana split als toetje. Dit smaakte allemaal, maar was niet erg bijzonder. Rode saus werd op meerdere gerechten gebruikt. Bediening was ook correct en attent, vijvoorbeeld toen er geen vegetarische hoofdgerecht op het 3-gangenmenu bleek te staan. Gezellig gekletst. Prima avond.
paulwilderink .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
vanavond lekker slakken gegeten vooraf en een trio van vis als hoofdgerecht. Eerst buiten op het terras wat gedronken en binnen het voor en hoofdgerecht. Het weer klaarde op en konden we het dessert buiten eten. Fijne bediening in een restaurant waar je zowel binnen als buiten in een leuke sfeer kunt eten. Aan te bevelen. Je kunt er uitgebreid maar ook bescheiden eten. Een aanrader
Maria M.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2016
We zijn wezen eten met de familie, heerlijke bospaddestoelen soep genomen en als hoofdgerecht genoten van de biftec el charro. Bediening was heel spontaan en sfeer was goed! Er was ook live muziek en voor de mensen die 't leuk lijken "de 15e van april" is er weer live muziek. Echt een aanrader voor een gezellige avond =)
Marjan D.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2016
Dit is echt een favoriet restaurant! Veel keuze en altijd vlees van goede kwaliteit. De service is top en ze serveren heerlijke rode wijn. Aanrader'
Tonnie M.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2016
Het eten was prima. Wij hebben fajita's menu gegeten. Al moeten wij lang wachten voor het opgediend werd. Vriendelijk bediening. Decor was een beetje kaal.
Voor een keertje best leuk.
Jelle L.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Afgelopen zondag bij el charro gegeten en het viel een beetje tegen moet ik toegeven. Als voorgerecht had ik de gevulde pepers en daar kon ik niet genoeg van krijgen. Het eten was lekker, het personeel was vriendelijk en de sfeer was gezellig. Voor het hoofdgerecht had ik de spareribs die erg droog waren, verder zou er een gepofte aardappel bij geserveerd worden, maar omdat die op waren hebben ze er maar frietjes van gemaakt. Had het op prijs gesteld om dit van te voren te communiceren.

Mocht het zo zijn dat de andere gerechten wel bevallen dan is dit een restaurant waar je terecht kunt voor niet te veel geld.
Angelo Lorenzo F.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Afgelopen vrijdag voor het eerst bij el charro in haaksbergen gegeten. Er was live muziek dus het was bij binnekomst al erg gezellig. We werden snel geholpen en de bediening was erg vriendelijk. Vooraf heb ik een tortilla met ossenhaas gegeten. Was goed gekruid en heerlijk mals! Als hoofdgerecht heb ik iets bijzonders gegeten. Het heette de biftec el charro.. het was een tournedous met limoensaus en gamba's . Aparte combinatie. Maar ontzettend lekker !

Al met al een aanrader om met het hele gezin te gaan eten. Wij gaan hier snel weer heen!
Nick L.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2015
Met het gezin hier gegeten, voorgerecht een tapa's schaal, een aanrader als je met een grote groep bent en van alles wat wil proeven. Goed stuk vlees met lekker garnituur als hoofdgerecht. Op het einde werden we nog getrakteerd op een drankje van het huis omdat we iets te vieren hadden. Complimenten!