El Charro

Meer informatie over restaurant El Charro

Jouw recensie over het restaurant El Charro

Robert E.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2018
Ik heb wel eens lekkerder gegeten bij el charo. Vis was slecht gekruid en de zalm was nog rauw ( en heel erg nat ) van binnen.
Dit hebben ze wel hersteld maar was nog niet om naar huis te schrijven.

Prijs kwaliteit verhouding is er sterk op achteruit gegaan
Anne-Mieke S.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2018
Superlekker eten, klaar gemaakt door topkoks en geserveerd door vaardig en bijzonder vriendelijk personeel.
Joan B.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Meer van verwacht. Frites niet gaar geen vers gemaakte guacemole en weinig verse kruiden. Werekdgerecht van Knorr leek het.
Jolanda B.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
Super lekker gegeten.
Nicoline P.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2018
Heerlijk gegeten met mijn kinderen en aanhang. Biefstuk is erg goed bij El Charro!
Simon S.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2018
Wij hadden een Tex-Mex menu genomen, zat weinig smaak aan.
Op de bediening valt niets op te merken
Ineke K.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Vlotte, aardige bediening.
Eten was heerlijk zeker voor herhaling vatbaar!
Nicole K.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Super lekker gegeten, bediening was goed maar kon beter. Op naar de volgende keer!
Leo H.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
een aanrader alleen kleine tafels
Monica P.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Alles bij elkaar was het goed en lekker eten. Zou het zo weer doen.
Michiel V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Heelijk gegeten. Bediening was top
André W.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Met z'n vieren heerlijk ontspannen gedineerd voor een leuke prijs.
Janet B.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Begonnen met een tapasschotel voor 2 personen, dat was prima, maar waren ook gerechtjes die makkelijk te bereiden zijn, en de schaal was leuk opgemaakt. Ik heb een spies genomen met 3 soorten vlees als hoofdgerecht, mijn partner ook een mix van verschillende vleessoorten. Helaas waren mijn stukken vlees te lang bereid, waardoor de varkenshaas volledig grijs was van binnen, de kipfilet, en de bief ook veel te droog, er was geen sap meer aanwezig in het vlees, en je moest behoorlijk kauwen dit weg te krijgen...Het vlees van mijn partner was van betere kwaliteit, en hebben de bief dan ook geruild. Er werd wel aangeboden om een nieuwe spies te maken, dat is netjes, maar heeft geen zijn gezien ik dan alleen zit te eten en mijn partner al klaar is, dat neemt de essentie van het samen uit eten natuurlijk totaal weg. Jammer had me er zoveel meer bij voorgesteld, gezien de prijs mag je iets meer kwaliteit verwachten.
De opmaak is verzorgt, maar ik persoonlijk heb liever een lekker stukje eten dan een mooi plaatje.
Yvette L.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
We eten hier vaker. Gisteren vond ik het meisje dat ons bediende niet echt heel handig. Ik denk dat ze nieuw is. Ze bediende ons constant vanaf de kop van de tafel en vrieg ons elke keer om alles zelf aan te pakken.
Ben ik normaal niet zo gewend bij El Charro
TM L.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
toch moeit gaan doen om de verlaging bij de entree op te heffen. kunnen zeer lelijke enkelbreuken geven
Marij S.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Gehakt en kip was deze keer beetje droog verder was het super lekker
mieke V.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Heerlijk gegeten en de bediening was uitstekend.
Han_Solo H.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Vanavond gegeten bij El Charro met familie. We zaten aan een tafel die goed geschikt was voor meerdere personen, gelukkig niet bij de deur, met zicht in de (nette) keuken. Menukaart was wat ingewikkeld omdat er ook drie menuvarianten bestonden die ook een groot deel van de kaart besloegen. Uiteindelijk tortilla vooraf, spare ribs als hoofdgerecht en banana split als toetje. Dit smaakte allemaal, maar was niet erg bijzonder. Rode saus werd op meerdere gerechten gebruikt. Bediening was ook correct en attent, vijvoorbeeld toen er geen vegetarische hoofdgerecht op het 3-gangenmenu bleek te staan. Gezellig gekletst. Prima avond.
paulwilderink .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
vanavond lekker slakken gegeten vooraf en een trio van vis als hoofdgerecht. Eerst buiten op het terras wat gedronken en binnen het voor en hoofdgerecht. Het weer klaarde op en konden we het dessert buiten eten. Fijne bediening in een restaurant waar je zowel binnen als buiten in een leuke sfeer kunt eten. Aan te bevelen. Je kunt er uitgebreid maar ook bescheiden eten. Een aanrader
Maria M.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2016
We zijn wezen eten met de familie, heerlijke bospaddestoelen soep genomen en als hoofdgerecht genoten van de biftec el charro. Bediening was heel spontaan en sfeer was goed! Er was ook live muziek en voor de mensen die 't leuk lijken "de 15e van april" is er weer live muziek. Echt een aanrader voor een gezellige avond =)