El Charro

• Terras
Voordelig
Han_Solo .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Vanavond gegeten bij El Charro met familie. We zaten aan een tafel die goed geschikt was voor meerdere personen, gelukkig niet bij de deur, met zicht in de (nette) keuken. Menukaart was wat ingewikkeld omdat er ook drie menuvarianten bestonden die ook een groot deel van de kaart besloegen. Uiteindelijk tortilla vooraf, spare ribs als hoofdgerecht en banana split als toetje. Dit smaakte allemaal, maar was niet erg bijzonder. Rode saus werd op meerdere gerechten gebruikt. Bediening was ook correct en attent, vijvoorbeeld toen er geen vegetarische hoofdgerecht op het 3-gangenmenu bleek te staan. Gezellig gekletst. Prima avond.
Paulwilderink .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
vanavond lekker slakken gegeten vooraf en een trio van vis als hoofdgerecht. Eerst buiten op het terras wat gedronken en binnen het voor en hoofdgerecht. Het weer klaarde op en konden we het dessert buiten eten. Fijne bediening in een restaurant waar je zowel binnen als buiten in een leuke sfeer kunt eten. Aan te bevelen. Je kunt er uitgebreid maar ook bescheiden eten. Een aanrader
Maria M.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2016
We zijn wezen eten met de familie, heerlijke bospaddestoelen soep genomen en als hoofdgerecht genoten van de biftec el charro. Bediening was heel spontaan en sfeer was goed! Er was ook live muziek en voor de mensen die 't leuk lijken "de 15e van april" is er weer live muziek. Echt een aanrader voor een gezellige avond =)
Marjan D.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2016
Dit is echt een favoriet restaurant! Veel keuze en altijd vlees van goede kwaliteit. De service is top en ze serveren heerlijke rode wijn. Aanrader'
Arton053 .
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2016
Het eten was prima. Wij hebben fajita's menu gegeten. Al moeten wij lang wachten voor het opgediend werd. Vriendelijk bediening. Decor was een beetje kaal.
Voor een keertje best leuk.
Jelle L.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Afgelopen zondag bij el charro gegeten en het viel een beetje tegen moet ik toegeven. Als voorgerecht had ik de gevulde pepers en daar kon ik niet genoeg van krijgen. Het eten was lekker, het personeel was vriendelijk en de sfeer was gezellig. Voor het hoofdgerecht had ik de spareribs die erg droog waren, verder zou er een gepofte aardappel bij geserveerd worden, maar omdat die op waren hebben ze er maar frietjes van gemaakt. Had het op prijs gesteld om dit van te voren te communiceren.

Mocht het zo zijn dat de andere gerechten wel bevallen dan is dit een restaurant waar je terecht kunt voor niet te veel geld.
Angelo Lorenzo F.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Afgelopen vrijdag voor het eerst bij el charro in haaksbergen gegeten. Er was live muziek dus het was bij binnekomst al erg gezellig. We werden snel geholpen en de bediening was erg vriendelijk. Vooraf heb ik een tortilla met ossenhaas gegeten. Was goed gekruid en heerlijk mals! Als hoofdgerecht heb ik iets bijzonders gegeten. Het heette de biftec el charro.. het was een tournedous met limoensaus en gamba's . Aparte combinatie. Maar ontzettend lekker !

Al met al een aanrader om met het hele gezin te gaan eten. Wij gaan hier snel weer heen!
Nick L.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2015
Met het gezin hier gegeten, voorgerecht een tapa's schaal, een aanrader als je met een grote groep bent en van alles wat wil proeven. Goed stuk vlees met lekker garnituur als hoofdgerecht. Op het einde werden we nog getrakteerd op een drankje van het huis omdat we iets te vieren hadden. Complimenten!
Stephaniew92 .
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2014
Wij hebben vorig jaar gegeten bij El Charro. Het was niet lekker, smaakloos en droog. Vooraf hadden wij gehaktballetjes en een burrito als hoofdgerecht.
Wij zullen hier niet nogmaals naartoe gaan.