Meer informatie over restaurant El Castillo

Maandag t/m Donderdag 16:30 - 22:00
Vrijdag en Zaterdag 13:00 - 22:00

Monique B.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Zijn afgelopen zaterdag naar Valkenburg gegaan.
Kerstsfeer geweldig.
Mijn man houdt totaal niet van buffet eten maar hij heeft het geproefd en hij was zeer tevreden! !!!
Mijn vriendin voor haar was het ook de eerste keer en zei was super te spreken over het buffet .
En ondanks dat het super druk was merkte je dat totaal niet kwa service en bediening.
In 1 woord voor herhaling vatbaar! !!
Vera S.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Als horeca persoon was ik behoorlijk teleurgesteld over de kwaliteit van het eten. De mix schaal die we besteld hadden was vooral nat en smakeloos. Je kunt slechte kookvaardigheiden niet verstoppen achter veel pepers en kaas. Je zou verwachten dat er iets van zure room of guacamole bij geserveert zou worden om het geheel op smaak te maken. Niets van dat alles. Nadien flink buikpijn gehad van deze dinerpartij, normaal gesproken zijn we wel wat gewend. De passieloze bediening en het drooggekookte buffet waren geen mooie aanblik. Ik raad het af om hier je zuur verdiende geld uit te geven. Er zijn op steenworp afstand veel betere zaken te vinden.
JohanVoog .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
We hebben het Mexicaanse buffet genoten. Voor ieder wat wils: van gehakballetjes in tomatensaus (lekker!), gesneden ham, aardappelschotel, taco-achtig snoepgoed, spare ribs (ietwat flauw naar mijn smaak), stokbrood met heerlijke ajoli/knoflook, 4 verschillende smakelijke vegetarische soepen tot heerlijke toetjes (chocolade/cheesecake en cocosmousse verdienen een extra aanbeveling!). Daarnaast lekkere cocktails en zeer vriendelijke bediening (Deborah). Voor de pedisliefhebbers valt er ook genoeg te genieten en op kaartjes bij de gerechten staat bovendien goed aangegeven qua pittigheid. Grote zaak waar je echt moet reserveren om een plekje te hebben, toch is de volle zaak niet storend. Het interieur is kleurrijk en Mexicaans klassiek: een blind paard kan geen schade aanrichten maar wat een positieve sfeer. Een aanrader om lekker, gezellig en gemoedelijk te genieten. Ook gezinnen met kinderen zijn op hun plek hier. We komen zeker terug.
Pieter S.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Voor de 5e keer dit restaurant bezocht. Lof voor prettige bediening en service. Eten is van zeer goede kwaliteit. Menu heeft zoveel keuzes dat al neemt men kleine porties, alles niet kan worden geproefd. De toetjesbar is een groot feest. Ambiance is schitterend. Echt een tip voor een prettig avondje uit.
Katarzyna S.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2016
Wij waren vandaag met De 2 kinderen het restaurant bezocht , restauratant is zeker kind vriendelijk , eten was smaakvol , goed gekruid, kinderen vonden het eten ook lekker en als toetje kregen ze ijs, ze mochten zelfs grappige bekkers Van t ijs naar thuis meenemen
Jeanne65 .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Afgelopen zaterdag heerlijk gegeten van de kaart. Het gerecht voor 2 personen plato de Guadalayara was om te smullen. Elk gerecht smaakte zoals het hoort te smaken. Ik ga zeker nog eens terug om in dit gezellige kleurrijke met super leuk personeel te gaan eten!
Ga zo door El Castillo!
Hola amiga! Bedankt voor de mooie beoordeling, we stellen het heel erg op prijs dat u de moeite hebt genomen deze te plaatsen. We zullen de complimenten zeker delen met onze medewerkers. Nogmaals bedankt en tot de volgende keer!
JDDoorn .
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2016
Een heel leuk restaurant. Zeker met kinderen een aanrader. Konden zich goed vermaken in de kinderhoek en op de trampoline buiten. Als je jarig bent, krijg je korting. Ook erg leuk! Het buffeteten was lekker (als topper de ham) en niet duur. Speciaal voor ons hebben ze een Mexicaans drankje klaargemaakt. Stond niet op de kaart. Extra leuk dat het toch klaargemaakt werd en nog niet gerekend werd ook.
Hola amigo, bedankt voor de mooie beoordeling. We stellen het heel erg op prijs dat u de tijd en moeite heeft genomen deze voor ons te plaatsen. Super om te lezen dat het zo goed bevallen is en dat onze medewerkers zoveel moeite gedaan hebben het drankje voor u te maken. Nogmaals bedankt en tot de volgende keer!
Mirella B.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Eten is kwalitatief niet veel. Erg jammer dat de bakken en schalen steeds leeg waren terwijl het restaurant maar voor 1/3 bezet was. Prijs van 25.75 voor het all in buffet is mijn inziens veel te duur. Personeel is verschillend. Helaas hadden wij geen vrolijk personeelslid die ons bediende en met ons af rekende. Ze ging afruimen voordat wij klaar waren met eten. Bij het afrekenen werd niet gevraagd of het gesmaakt had. We werden niet bedankt en gegroet.
Hola amiga, bedankt voor de feedback! Jammer om te horen dat het niet zo goed bevallen is, onze excuses hiervoor! Het was die dag een heel stuk drukker dan verwacht waardoor wij te weinig personeel hebben ingedeeld dus ik vermoed dat het personeel, zowel keuken als bediening te veel werk hadden om naar verwachting te presteren. Dit hadden wij beter moeten inschatten en de fout ligt dus geheel aan ons als management, nogmaals onze excuses. Ik hoop dat u ons nog een 2de kans gunt een volgende keer en dan willen we u graag een drankje van het huis aanbieden.
Mark E.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2016
Het was heerlijk genieten bij El Castilo. Een fijne mexicaanse sfeer met goede muziek. De bediening en het eten waren zeer goed.
Hola amigo, bedankt voor de mooie beoordeling! Fijn om te lezen dat je terug kijkt op een geslaagde avond bij ons, tot de volgende keer!
Michel V.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Vorig jaar hier ook gegeten en nog steeds dezelfde uitstekende kwaliteit van het eten. Het buffet is uitgebreid en smaakt echt authentiek Mexicaans, met name de gehaktballetjes en de beenham maar de aardappelschijfjes en het draadjes vlees met kaas en mosterd zijn heerlijk. Het dessert buffet is ook prima met de diverse mousse soorten , taarten en gebakjes. Een lekkere cocktail voor een schappelijke prijs maakt het geheel helemaal af! Wij begrijpen een aantal negatieve reacties echt niet want hier wordt echt kwaliteit geleverd!!
Hola amigo! Bedankt voor de super mooie recensie, daar worden we heel blij van natuurlijk. Mooi om te lezen dat we wederom aan uw verwachtingen hebben voldaan en we zullen dit zeker delen met onze medewerkers. Het is inderdaad jammer dat dit soort site's soms als 'klaagmuur' gebruikt worden en klachten niet ter plekke aangegeven worden maar uiteraard respecteren wij ieders mening en hier en daar zitten zeker aandachtspunten voor ons. Nogmaals bedankt voor de mooie reactie en we kijken uit naar uw volgende bezoek!
Susan75 .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Toen we hier voorbij liepen werden we naar binnen gelokt door de leuke aankleding. Helaas hadden we de kaart niet buiten bekeken en kwamen we er binnen pas achter dat het hier vooral om eten in buffetvorm gaat.
Omdat er verder niet veel keuze was, besloten we de "Plato Guadalaraya" te nemen. We hebben alle gerechtjes op de plaat geproefd, maar er was eigenlijk niets bij dat echt lekker was. De gehaktvulling van een gerechtje was taai en de groente, vooral de paprika, rook niet zo vers. Alles bedekt met een dikke laag kaas, was het geen feest voor de smaakpappillen.

Voor een glas water betaal je hier 2 euro 60 en dan krijg je er geen flesje bij, dus kan het gewoon kraanwater zijn.
Voor ons was dit het dieptepunt van ons weekendje Valkenburg. We zijn voor het dessert weggevlucht naar de ijssalon verderop in het dorp.
Hola amigo, bedankt voor de feedback. Jammer om te lezen dat het niet goed bevallen is. Wij hebben dit gerecht die avond 21 keer verkocht en verder geen klachten ontvangen, jammer dat u niet dezelfde mening kunt delen met onze overige gasten, onze excuses hiervoor. Onze frisdranken worden geserveerd in 0.4 ltr glazen, als u de prijs vergelijkt met de inhoud van een flesje is dit een stuk goedkoper. Ik kan u overigens verzekeren dat dit geen kraanwater is! Uiteraard zullen we uw reactie hier bespreken.
Gien050 .
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2016
We waren met een groep in Valkenburg. Ik mocht kiezen waar we gingen eten. Ik ben gek op Mexicaans eten. De groep kende het niet of hadden elders wel eens Mexicaans gegeten en vonden het niet zo lekker. Toevallig liepen we er langs. We keken even naar binnen en de gezellige sfeer kwam ons tegemoet. We werden hartelijk ontvangen. En de groep was zeer verrast. Heerlijke gegeten!! En als we weer in Valkenburg zijn gaan we er weer eten.
Hola amigo! Bedankt voor de mooie beoordeling! Erg leuk om te lezen dat de groep verrast was en we een goede indruk achter hebben gelaten. We zullen uw reactie zeker delen met onze medewerkers. Nogmaals bedankt en we kijken uit naar uw volgende bezoek!
Monique B.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Wij hebben met zijn vijven heerlijk van het buffet gegeten. Altijd als wij een weekje hier zijn, komen wij hier met heel veel plezier eten. Ik zelf ben verliefd op het rundvlees gerecht en op de beenham. Echt Super lekker. Heerlijke tequila erbij en een vrolijke aankleding maakte onze avond af. Bedankt weer en ik zeg zeer zeker: Tot en volgende x.
Hola amiga! Bedankt voor de mooie recensie! Super leuk om te horen dat jullie ons altijd even opzoeken tijdens jullie bezoekje aan Valkenburg en dat het ook altijd naar verwachting is! Jullie ook bedankt en tot de volgende keer!
Liesje1967 .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Als wij in Valkenburg zijn, dan gaan wij altijd zeker eten bij El Castillo (Mexicaans) of we gaan speciaal voor dit restaurant naar Valkenburg. Het restaurant is gezellig ingericht, vooral in de serre. Er is genoeg te zien. De bediening is heel klantvriendelijk en gezellig. Niet onbelangrijk: het eten. Er is voor ieder wat wils en zelfs een buffet. Heb verschillende malen a la carte gegeten en de laatste keer het uitgebreide buffet uitgeprobeerd.
Cecil en medewerkers bedankt voor de gastvrijheid en tot in augustus!!
Hola amigo's en Django! :) Leuk dat jullie de moeite hebben genomen een recensie voor ons te plaatsen, dit stellen we heel erg prijs! Fijn om te horen dat wederom alles naar verwachting is geweest! Tot de volgende keer!
Belle P.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
Dit is een heel groot restaurant met meer dan 200 zitplaatsen. Erg leuk aangekleed en er zijn zelfs papagaaien en leguanen. Het eten is echter minder. Dit is een buffetrestaurant. Voor mensen die drie keer willen opscheppen is dit een ideaal restaurant. De kwaliteit van het eten vond ik echter van het niveau gaarkeuken en het had ook weinig met Mexicaans van doen. De kabeljauw rook erg vissig en was dus ver van vers. De niet-alcoholische cocktail die ik had besteld was erg lekker. Dessert bestaat uit verschillende smaken mousse en taartpuntjes. Terwijl ik voor de tweede keer naar het buffet liep (voor het dessert) was mijn bord en bestek afgeruimd (als ik een tweede keer had opgeschept had ik geen bestek meer gehad om het op te eten).
Hola amiga, bedankt voor de feedback, Jammer om te horen dat het niet zo goed bevallen is, onze excuses hiervoor.
Kevin V.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2016
Na de tegenvallende eerste ervaring bij El Castillo zijn we op zondagavond (op de dag van de Amstel Gold Race), op uitnodiging van de eigenares van El Castillo, voor de herkansing gegaan. Om om maar meteen met de deur in huis te vallen; El Castillo heeft zich prima herpakt. Om te beginnen was de ontvangst door de eigenares zeer hartelijk. Het restaurant zat bomvol, maar we kregen een prachtig tafeltje in het achterste gedeelte van het restaurant. Je waant je daar echt in Mexico. Complimenten voor de ontwerper. We werden verwelkomt met een cocktail naar keuze. Vervolgens was de keuze vrij. A la carte, grillen aan tafel of het buffet. We besloten voor die laatste te gaan. Immers, daar is iedereen altijd zo lyrisch over. En hoewel we gezien de eerdere ervaringen wat sceptisch waren, was het buffet oprecht een groot succes. Het aanbod was ruim en de gerechten vers. Jawel, ook de guacamole! Voor mij waren de absolute toppers de cactussoep en het stoofvlees met kaas. Botermals en vol van smaak. Ook zeer aan te bevelen waren de beenham met tequila en de kip met knoflook en pepers. De zelf gemaakte taco's waren ook erg lekker. Tot slot het dessert buffet. Een zeer ruime keuze met heerlijke taart, mousses en vers fruit. We sloten af met een vers kopje munt thee. Gedurende de avond was de bediening zeer attent. Lege borden werden snel van tafel gehaald en de glazen waren nooit leeg. Met een zeer tevreden gevoel keerden we huiswaarts. Cecile bedankt voor deze geslaagde avond! Wij komen terug!
Hola amigo! Bedankt voor de mooie recensie! We zijn super blij dat jullie voor de herkansing zijn gekomen en dat het nu alles naar verwachting is geweest. Wij hadden ons personeel niet ingelicht over jullie komst/herkansing omdat we vinden dat ze met iedereen hetzelfde om moeten gaan en dat hebben ze gedaan. Ze hebben hierover zeker onze complimenten ontvangen! Nogmaals bedankt voor jullie komst, wij zijn heel erg blij dat we dit zo hebben kunnen oplossen. We zien jullie dan ook graag een volgende keer terug!
Mkdbarpat .
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2016
Vorige week waren we een paar dagen in Valkenburg en hebben we naar alle tevredenheid gegeten bij El Castillo. Lopend door de straatjes viel het restaurant meteen op door de warme gezellige kleuren en aankleding buiten. Dat nodigde uit om verder te kijken. Bovendien wisten we dat we als vegetariërs bij een Mexicaans restaurant goed zitten. We werden meteen geholpen en vonden een gezellig tafeltje bij het raam. We hebben de nachos besteld. Al snel werd het eten geserveerd en het zag er super uit, mooi opgemaakt bord en aantrekkelijk qua kleur. we kregen er rijst en salade bij, dus helemaal compleet. We hebben heerlijk gegeten en daarna nog lekker van een toetje genoten. Het interieur was ook mooi, vooral de toiletruimte was kleurrijk en bijzonder. Er was veel te zien en de mensen waren vriendelijk. Leuke sfeervolle muziek. Kortom: we hebben een hele gezellige avond gehad en zijn zelfs de volgende dag terug geweest.
Hola amigo! Bedankt voor de mooie recensie, hier worden we natuurlijk heel blij van! Fijn om te horen dat alles naar verwachting is geweest, daar streven we ook naar en we zullen dit zeker delen met onze medewerkers. We zien jullie heel graag een volgende keer terug!
Maarten H.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2016
Doe jezelf een groot plezier en blijf hier weg! Geen restaurantwaardig voedsel! Je voelt jezelf bestolen als je hier met 9 man 400 euro achterlaat. Ik geef het restaurant het advies; zoek een echte chefkok, want met het diepvriesvoer wat hier geserveerd wordt doe je de mensen geen plezier! Daar wordt je niet vrolijk van :(
Het lijkt er op dat de uitbaters het hebben ingecalculeerd dat 99% van de mensen hier nooit meer terug komen. Totaal geen passie in het eten terug te proeven. jammerjammerjammer!
Hola Maarten, bedankt voor de feedback. Jammer om te horen dat het zo slecht bevallen is, onze excuses hiervoor. We willen graag wat meer en wat duidelijkere informatie over het verloop van jullie avond en de klachten over het eten dus ik zou u vriendelijk willen verzoeken contact met ons op te nemen via reservering@elcastillo.nl. Wat ik begrepen heb, hebben jullie 8 verschillende gerechten gehad waar jullie allemaal iets van gehad hebben dus ik weet nu niet precies waar we het probleem moeten zoeken want wij serveren zeker geen diepvries voedsel.

Ik heb naar aanleiding van uw recensie contact gehad met de rest van uw groep en zij hebben geen klachten aangegeven, sterker nog zij waren dik tevreden en waren een beetje verbaast over de recensie.

Waar ik wel alvast op wil reageren is het volgende:
1. De reden dat er 400,- betaald moest worden voor 9 personen is omdat er voor 13 personen eten besteld was van te voren besteld. Wij koken natuurlijk niet voor de prullenbak dus er is voor 12 eten op tafel gezet en betaald.
2. ELKE gast is belangrijk voor ons en wij nemen elke klacht HEEL serieus maar als er ter plekke niks aangegeven wordt kunnen wij hier natuurlijk niks mee. Wij hebben van te voren telefonisch en via e-mail contact gehad dus ik vraag me af waarom u niet via een van deze wegen contact met ons gezocht heeft hierover?
3. Het idee dat wij incalculeren dat 99% van onze gasten niet meer terug komen is ronduit belachelijk (mijn excuses voor mijn ergernis) maar met die gedachten gang kunnen wij geen 25 jaar restaurant overleven.

Wij hopen op uw reactie! reservering@elcastillo.nl
Dirk R.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2016
Hoi allemaal,

Mijn vrouw en ik waren op 25 maart 2016 wezen etenbij el castillo.
Ik moet zeggen dat ik nooit mexicaans gegeten had.
Maar het was ontzettend lekker.
wij vierde ons verjaardag daar en dat hebben we geweten.
we werden warm ontvangen en mochten genieten van het heerlijke eten, de vriendelijke mensen voor en achter de schermen maar ook van de sweer. Volgend jaar zomer komen we zeker terug.....want dit wordt 1 van mijn favorieten restaurants van valkenburg. Liefs esther en Dirk
Hola Dirk, hartelijk bedank voor de mooie recensie, we zullen dit zeker delen met onze medewerkers. Tot de volgende keer!
Kevin V.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2016
Op zoek naar een Mexicaans restaurant in de buurt van ons hotel in Berg en Terblijt kwamen we terecht bij het goed aangeschreven El Castillo. De verwachtingen waren groots, maar helaas werd het een grote teleurstelling. Hoewel het decor veelbelovend was, vielen de service en met name het eten zwaar tegen. Doorgaans wordt je bij binnenkomst in een restaurant (al dan niet hartelijk) verwelkomd door de gastvrouw of gastheer. Hier niet. Na een paar minuten vertwijfeld bij de entree te hebben gestaan en verwoede pogingen te hebben ondernomen om oogcontact te leggen met personen die mij leken bij de bediening te horen, zijn we uiteindelijk zelf maar aan een tafeltje gaan zitten. Gelukkig werden we toen we eenmaal zaten al snel opgemerkt en werd ons de kaart aangereikt. Die zag er goed uit. Voldoende gevarieerde keuze en een goede uitleg bij ieder gerecht. Verder was er een cocktail en bierkaart met voldoende keuze. Zou het dan toch nog goed komen? Helaas. We moesten het kennelijk de hele avond maar doen met dat ene drankje dat we bij aanvang hadden gekregen. Er werd totaal niet gelet op de lege glazen, laat staan dat er werd gevraagd of alles naar wens wat. Aan de drukte lag het niet, woensdagavond, buiten het seizoen en een tafel of 5. De laatste hoop was gevestigd op het eten. Een hoop die we al snel moesten laten varen. Ik begin bij mijn disgenoten. Een vegetarische wrap die er bepaald niet fris uit zag. Slap en sompig. De guacamole, met zijn onnatuurlijk groene kleurtje, leek zo uit een potje te komen. De bonensalade was smaakloos en het absolute dieptepunt was een lange haar op het bord. Dan de ossenhaas spies. Ik begreep van mijn tafelgenote dat die best redelijk was. De bijgeleverde frietjes daarentegen slap en knoflooksaus bij de Mexicaan...? Het zal het Hollandse tintje wel zijn. Dan mijn gerecht. De sizzling fajitas. Althans, dat zou het moeten zijn. Het werd een pannetje met beef, kip en garnalen die daadwerkelijk dreef in het vet en in het vocht. Sizzling deed het allesbehalve. Een gevalletje diepvriesvlees als je het mij vraagt. Het vlees smaakte zelfs iets zurig. De groente was tot snot gekookt. De bijgerechten stelden ook teleur. Ook hier de guacamole uit een potje en de smaakloze bonen. We zijn na deze deceptie nog maar even door de zaak gaan lopen, want dat moet gezegd worden, die ziet er daadwerkelijk prachtig uit. Nee, voor ons geen El Castillo meer. Of is het soms dat het buffet waar iedereen zo lof over is de absolute topper daar is? Wellicht, maar ala carte is dat zeker niet. Met een nare smaak in de mond zijn we vertrokken. Letterlijk en figuurlijk.
Hola amigo, bedankt voor de feedback. Zoals u zelf al aangeeft staan wij hoog aangeschreven, dit is zeker niet de normale gang van zaken bij ons en een dergelijke recensie komt dan ook hard aan natuurlijk. Uiteraard onze welgemeende excuses voor hetgeen u overkomen is, erg spijtig dat u niet dezelfde mening kunt delen met de andere gasten die de moeite hebben genomen een recensie te plaatsen op deze site. Ik zou graag het een en ander op willen helderen en over een aantal punten wat meer info willen zodat we dit kunnen oppakken en eventueel aanpassen. Ik zou u vriendelijk willen verzoeken contact met ons op te nemen via reservering@elcastillo.nl. Wat wij ons wel afvragen, en ik hoop niet dat dit verkeerd overkomt want zo is het zeker niet bedoelt maar u geeft zeker 10 punten aan die naar uw mening onder de maat waren. Waarom heeft u ter plekke niets aangegeven? Waarom betaalt u gewoon de rekening na deze ervaring? Ik wil er alleen mee aangeven dat wij u nooit met zo’n vervelend gevoel en een dikke rekening de deur uit hadden laten gaan als wij dit geweten hadden. Onze gasten zijn belangrijk voor ons en wij nemen elke klacht serieus en ik hoop dan ook op uw reactie!

Reactie van proever:

Inmiddels is er contact geweest met het restaurant en is de situatie besproken. We gaan uit van een eenmalige misser en zullen bij ons volgende bezoek aan Valkenburg voor de herkansing gaan bij El Castillo.