El Castillo

Vrijdag en Zaterdag 13:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant El Castillo

H T.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Gezellig restaurant. Veel vegetarische gerechten. Niet altijd even mexicaans. Zo krijg je aoili bij het voorgerecht, wat volgens mij weinig mexicaans is. Er wordt ook veel ananas geserveerd. Ook dat ben ik in Mexico niet veel tegen gekomen.
Maar al met al is het wel een goede prijs kwaliteitsverhouding en is het eten wat je krijgt lekker.
bob V.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Veel restaurants, wij kozen voor mexicaans. Leuke entree met een terrarium met leguanen. Kitscherig mexicaans ingericht met een flinke fontein in het midden. 5 minuten gewacht en toen gevraagd of we aan tafel konden. De serveerster bleek gewoon voor ons te zitten. Camping tafels met een kleedje en onhandig te bereiken. Kuip stoeltjes waardoor je niet makkelijk van je plek kunt.

We kozen voor het buffet. 23,95. 10 schotels, dessert buffet en salade buffet ex drank. 5 soorten soep, waarvan cactussoep met gesneden pepers wat door een normaal mens niet gegeten kan worden. Leuke gadget maar viel niet goed. Eten was vlak, te gaar en weinig smaakvol. De hele avond niet ververst. Salade bar was redelijk, 3 soorten saus, feta, olijven, tomaten etc en gemengde sla. Desert buffet 3 soorten mousse, saus, appeltaart, chocolade taart en een soort rabarberpunch. Niet koel gehouden.

Drankjes werden snel geserveerd, cocktails zijn eigen creaties en lijken niet op wat het moet zijn. Overslaan.

We hadden geen top verwacht maar dit mag geen 23,95 kosten.

Geen toilet gebruikt.
Yuki M.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
Geen traditioneel Mexicaans eten. Maar een visgerecht op de kaart. Alles smaakte hetzelfde, was vet met veel saus en kaas.
Michel V.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Jaarlijks komen wij een weekendje naar Valkenburg/Maastricht en slaan we dit restaurant niet over! Een goede sfeer en ambiance in dit restaurant zeg! Vooraf een lekkere cocktail en dan op naar het buffet. Het smaakte ons wat minder dan voorgaande jaren. De beenham was prima en het draadjesvlees met mosterd en kaas was ook weer uitstekend. De andere gerechten wat vlak van smaak en de spareribs roken bedorven en smaakten echt niet goed. Het toetjes buffet met diverse soorten mousse was weer uit de kunst.
Marijke B.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2017
Afgelopen dinsdagavond hier gegeten, ambiance is gezellig Mexicaans, bediening goed. Het eten viel ons helaas erg tegen, gekozen voor de plato gualdalayara, omdat we dan veel smaken konden testen. Het was absoluut niet verfijnd, er was er niets bij wat echt lekker was. Normaal gesproken zijn wij wel liefhebbers van mexicaans eten, maar dit viel erg tegen. We twijfelden aan de versheid van het eten.
Monique B.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Zijn afgelopen zaterdag naar Valkenburg gegaan.
Kerstsfeer geweldig.
Mijn man houdt totaal niet van buffet eten maar hij heeft het geproefd en hij was zeer tevreden! !!!
Mijn vriendin voor haar was het ook de eerste keer en zei was super te spreken over het buffet .
En ondanks dat het super druk was merkte je dat totaal niet kwa service en bediening.
In 1 woord voor herhaling vatbaar! !!
Vera S.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Als horeca persoon was ik behoorlijk teleurgesteld over de kwaliteit van het eten. De mix schaal die we besteld hadden was vooral nat en smakeloos. Je kunt slechte kookvaardigheiden niet verstoppen achter veel pepers en kaas. Je zou verwachten dat er iets van zure room of guacamole bij geserveert zou worden om het geheel op smaak te maken. Niets van dat alles. Nadien flink buikpijn gehad van deze dinerpartij, normaal gesproken zijn we wel wat gewend. De passieloze bediening en het drooggekookte buffet waren geen mooie aanblik. Ik raad het af om hier je zuur verdiende geld uit te geven. Er zijn op steenworp afstand veel betere zaken te vinden.
JohanVoog .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
We hebben het Mexicaanse buffet genoten. Voor ieder wat wils: van gehakballetjes in tomatensaus (lekker!), gesneden ham, aardappelschotel, taco-achtig snoepgoed, spare ribs (ietwat flauw naar mijn smaak), stokbrood met heerlijke ajoli/knoflook, 4 verschillende smakelijke vegetarische soepen tot heerlijke toetjes (chocolade/cheesecake en cocosmousse verdienen een extra aanbeveling!). Daarnaast lekkere cocktails en zeer vriendelijke bediening (Deborah). Voor de pedisliefhebbers valt er ook genoeg te genieten en op kaartjes bij de gerechten staat bovendien goed aangegeven qua pittigheid. Grote zaak waar je echt moet reserveren om een plekje te hebben, toch is de volle zaak niet storend. Het interieur is kleurrijk en Mexicaans klassiek: een blind paard kan geen schade aanrichten maar wat een positieve sfeer. Een aanrader om lekker, gezellig en gemoedelijk te genieten. Ook gezinnen met kinderen zijn op hun plek hier. We komen zeker terug.
Pieter S.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Voor de 5e keer dit restaurant bezocht. Lof voor prettige bediening en service. Eten is van zeer goede kwaliteit. Menu heeft zoveel keuzes dat al neemt men kleine porties, alles niet kan worden geproefd. De toetjesbar is een groot feest. Ambiance is schitterend. Echt een tip voor een prettig avondje uit.
katarzyna S.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2016
Wij waren vandaag met De 2 kinderen het restaurant bezocht , restauratant is zeker kind vriendelijk , eten was smaakvol , goed gekruid, kinderen vonden het eten ook lekker en als toetje kregen ze ijs, ze mochten zelfs grappige bekkers Van t ijs naar thuis meenemen
jeanne65 .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Afgelopen zaterdag heerlijk gegeten van de kaart. Het gerecht voor 2 personen plato de Guadalayara was om te smullen. Elk gerecht smaakte zoals het hoort te smaken. Ik ga zeker nog eens terug om in dit gezellige kleurrijke met super leuk personeel te gaan eten!
Ga zo door El Castillo!
Hola amiga! Bedankt voor de mooie beoordeling, we stellen het heel erg op prijs dat u de moeite hebt genomen deze te plaatsen. We zullen de complimenten zeker delen met onze medewerkers. Nogmaals bedankt en tot de volgende keer!
JDDoorn .
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2016
Een heel leuk restaurant. Zeker met kinderen een aanrader. Konden zich goed vermaken in de kinderhoek en op de trampoline buiten. Als je jarig bent, krijg je korting. Ook erg leuk! Het buffeteten was lekker (als topper de ham) en niet duur. Speciaal voor ons hebben ze een Mexicaans drankje klaargemaakt. Stond niet op de kaart. Extra leuk dat het toch klaargemaakt werd en nog niet gerekend werd ook.
Hola amigo, bedankt voor de mooie beoordeling. We stellen het heel erg op prijs dat u de tijd en moeite heeft genomen deze voor ons te plaatsen. Super om te lezen dat het zo goed bevallen is en dat onze medewerkers zoveel moeite gedaan hebben het drankje voor u te maken. Nogmaals bedankt en tot de volgende keer!
mirella B.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Eten is kwalitatief niet veel. Erg jammer dat de bakken en schalen steeds leeg waren terwijl het restaurant maar voor 1/3 bezet was. Prijs van 25.75 voor het all in buffet is mijn inziens veel te duur. Personeel is verschillend. Helaas hadden wij geen vrolijk personeelslid die ons bediende en met ons af rekende. Ze ging afruimen voordat wij klaar waren met eten. Bij het afrekenen werd niet gevraagd of het gesmaakt had. We werden niet bedankt en gegroet.
Hola amiga, bedankt voor de feedback! Jammer om te horen dat het niet zo goed bevallen is, onze excuses hiervoor! Het was die dag een heel stuk drukker dan verwacht waardoor wij te weinig personeel hebben ingedeeld dus ik vermoed dat het personeel, zowel keuken als bediening te veel werk hadden om naar verwachting te presteren. Dit hadden wij beter moeten inschatten en de fout ligt dus geheel aan ons als management, nogmaals onze excuses. Ik hoop dat u ons nog een 2de kans gunt een volgende keer en dan willen we u graag een drankje van het huis aanbieden.
Mark E.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2016
Het was heerlijk genieten bij El Castilo. Een fijne mexicaanse sfeer met goede muziek. De bediening en het eten waren zeer goed.
Hola amigo, bedankt voor de mooie beoordeling! Fijn om te lezen dat je terug kijkt op een geslaagde avond bij ons, tot de volgende keer!
Michel V.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Vorig jaar hier ook gegeten en nog steeds dezelfde uitstekende kwaliteit van het eten. Het buffet is uitgebreid en smaakt echt authentiek Mexicaans, met name de gehaktballetjes en de beenham maar de aardappelschijfjes en het draadjes vlees met kaas en mosterd zijn heerlijk. Het dessert buffet is ook prima met de diverse mousse soorten , taarten en gebakjes. Een lekkere cocktail voor een schappelijke prijs maakt het geheel helemaal af! Wij begrijpen een aantal negatieve reacties echt niet want hier wordt echt kwaliteit geleverd!!
Hola amigo! Bedankt voor de super mooie recensie, daar worden we heel blij van natuurlijk. Mooi om te lezen dat we wederom aan uw verwachtingen hebben voldaan en we zullen dit zeker delen met onze medewerkers. Het is inderdaad jammer dat dit soort site's soms als 'klaagmuur' gebruikt worden en klachten niet ter plekke aangegeven worden maar uiteraard respecteren wij ieders mening en hier en daar zitten zeker aandachtspunten voor ons. Nogmaals bedankt voor de mooie reactie en we kijken uit naar uw volgende bezoek!
Susan75 .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Toen we hier voorbij liepen werden we naar binnen gelokt door de leuke aankleding. Helaas hadden we de kaart niet buiten bekeken en kwamen we er binnen pas achter dat het hier vooral om eten in buffetvorm gaat.
Omdat er verder niet veel keuze was, besloten we de "Plato Guadalaraya" te nemen. We hebben alle gerechtjes op de plaat geproefd, maar er was eigenlijk niets bij dat echt lekker was. De gehaktvulling van een gerechtje was taai en de groente, vooral de paprika, rook niet zo vers. Alles bedekt met een dikke laag kaas, was het geen feest voor de smaakpappillen.

Voor een glas water betaal je hier 2 euro 60 en dan krijg je er geen flesje bij, dus kan het gewoon kraanwater zijn.
Voor ons was dit het dieptepunt van ons weekendje Valkenburg. We zijn voor het dessert weggevlucht naar de ijssalon verderop in het dorp.
Hola amigo, bedankt voor de feedback. Jammer om te lezen dat het niet goed bevallen is. Wij hebben dit gerecht die avond 21 keer verkocht en verder geen klachten ontvangen, jammer dat u niet dezelfde mening kunt delen met onze overige gasten, onze excuses hiervoor. Onze frisdranken worden geserveerd in 0.4 ltr glazen, als u de prijs vergelijkt met de inhoud van een flesje is dit een stuk goedkoper. Ik kan u overigens verzekeren dat dit geen kraanwater is! Uiteraard zullen we uw reactie hier bespreken.
Gien050 .
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2016
We waren met een groep in Valkenburg. Ik mocht kiezen waar we gingen eten. Ik ben gek op Mexicaans eten. De groep kende het niet of hadden elders wel eens Mexicaans gegeten en vonden het niet zo lekker. Toevallig liepen we er langs. We keken even naar binnen en de gezellige sfeer kwam ons tegemoet. We werden hartelijk ontvangen. En de groep was zeer verrast. Heerlijke gegeten!! En als we weer in Valkenburg zijn gaan we er weer eten.
Hola amigo! Bedankt voor de mooie beoordeling! Erg leuk om te lezen dat de groep verrast was en we een goede indruk achter hebben gelaten. We zullen uw reactie zeker delen met onze medewerkers. Nogmaals bedankt en we kijken uit naar uw volgende bezoek!
Monique B.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Wij hebben met zijn vijven heerlijk van het buffet gegeten. Altijd als wij een weekje hier zijn, komen wij hier met heel veel plezier eten. Ik zelf ben verliefd op het rundvlees gerecht en op de beenham. Echt Super lekker. Heerlijke tequila erbij en een vrolijke aankleding maakte onze avond af. Bedankt weer en ik zeg zeer zeker: Tot en volgende x.
Hola amiga! Bedankt voor de mooie recensie! Super leuk om te horen dat jullie ons altijd even opzoeken tijdens jullie bezoekje aan Valkenburg en dat het ook altijd naar verwachting is! Jullie ook bedankt en tot de volgende keer!
liesje1967 .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Als wij in Valkenburg zijn, dan gaan wij altijd zeker eten bij El Castillo (Mexicaans) of we gaan speciaal voor dit restaurant naar Valkenburg. Het restaurant is gezellig ingericht, vooral in de serre. Er is genoeg te zien. De bediening is heel klantvriendelijk en gezellig. Niet onbelangrijk: het eten. Er is voor ieder wat wils en zelfs een buffet. Heb verschillende malen a la carte gegeten en de laatste keer het uitgebreide buffet uitgeprobeerd.
Cecil en medewerkers bedankt voor de gastvrijheid en tot in augustus!!
Hola amigo's en Django! :) Leuk dat jullie de moeite hebben genomen een recensie voor ons te plaatsen, dit stellen we heel erg prijs! Fijn om te horen dat wederom alles naar verwachting is geweest! Tot de volgende keer!
Belle P.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
Dit is een heel groot restaurant met meer dan 200 zitplaatsen. Erg leuk aangekleed en er zijn zelfs papagaaien en leguanen. Het eten is echter minder. Dit is een buffetrestaurant. Voor mensen die drie keer willen opscheppen is dit een ideaal restaurant. De kwaliteit van het eten vond ik echter van het niveau gaarkeuken en het had ook weinig met Mexicaans van doen. De kabeljauw rook erg vissig en was dus ver van vers. De niet-alcoholische cocktail die ik had besteld was erg lekker. Dessert bestaat uit verschillende smaken mousse en taartpuntjes. Terwijl ik voor de tweede keer naar het buffet liep (voor het dessert) was mijn bord en bestek afgeruimd (als ik een tweede keer had opgeschept had ik geen bestek meer gehad om het op te eten).
Hola amiga, bedankt voor de feedback, Jammer om te horen dat het niet zo goed bevallen is, onze excuses hiervoor.