El Caso

Heuvelstraat 122 5038 AH Tilburg Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant El Caso

• Amex , Mastercard , Pin
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Voordelig
Fulco28 .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Gerben V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Helemaal Top! Prima pizza's tegen een goede prijs. Dank aan Arthur: Speciaal op ons verzoek werd water aan tafel snel geregeld in een mooi karafje.
Diana K.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Erg lekkere pizza gegeten. Zeker voor herhaling vatbaar. Aardige bediening ook, en het restaurant ziet er leuk en ruim uit vanbinnen, niet te dicht op de buren hun tafeltje. Ik zal nooit meer naar de 'pizza fabriek' hiernaast gaan, ben niet gek om in een rij te staan voor middelmatige pizza als je lekkerder kan eten hier met betere service.
Christiaan K.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2016
Het decor is misschien dan wat rommelig, maar het eten was super! Fantastische pizza's gegeten, beter dan menig pizza in Italië te verkrijgen is. De service was eveneens prima! Zeker voor herhaling vatbaar. Negeer de buren: bij El Caso zit je beter!!
Mirandahaha .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2015
ook wij wilde niet in de rij staan bij de buren. Daar speelt dit restaurant aardig op in. Omdat we wat haast hadden konden we niet de paella nemen, doen we volgende keer. We aten olijven, brood met kruidenboten en nachos vooraf. Allen simpel maar verrassend lekker. De pizzas waren goed, calzones te vochtig maar toch lekker. Heel aardige bediening, je voelt je een beetje in Spanje.
Nicolaas65plus .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2015
Pizza Calzone, natte bodem, lasange vlak van smaak, maar het werd erger toen er een haar van ongeveer een halve meter in zat, kon niet van de kok komen want die was kaal volgens de bediening, maar zijn collega, die had wel van dat lange haar. Kon nieuw krijgen, maar dat lost niks op, want ze snijden gewoon een nieuw stuk, of je krijgt even later het zelfde stuk.Misschien is het bij de overburen toch lekkerder
Brigitte B.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2014
Geen zin om aan de overkant in de rij te gaan staan, dus hier gegeten. Zeer vriendelijke ontvangst. Goede service.
Héérlijk gegeten. Een schotel met 3 verschillende soorten vis, top! Dochterlief een pizza die net zo goedkoop was als het megarestaurant aan de overkant.
Per ongeluk zat een beetje saus, die ik apart wilde hebben, toch bij het eten. Men bood meteen aan om een nieuw gerecht klaar te maken. Geen gebruik van gemaakt , gecompenseerd met een gratis drankje.
Zowel buiten als binnen een heel gezellig restaurant om te zitten.
Echt een aanrader!
Johan T.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2014
Heerlijk gegeten. Knus restaurant een aanrader voor iedereen die in de rij staat bij happy Italy. Aanrader is de tapas met vis te nemen. Zeer divers en lekkere smaak! Pizza canzone en tonno was heerlijk. We kregen de pizza niet op. Het was meer dan genoeg.
Tbrodenburg .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2014
Super lekkker gegeten (de ossenhaas in een aanrader!) en een hele warme ontvangst na minder positieve ervaringen bij Happy Italy aan de overkant! Dan maar iets minder trendy! Aanrader!
MarcovdSteijle .
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2013
Lekker gegeten voor dat we naar een concert in de Concertzaal gingen. De kaart is wat onduidelijk ingedeeld, de keuze voor vegetariërs is wat beperkt. De voorgerechten en hoofdgerechten waren heerlijk. De service is goed, maar leek wel gehaast, waarschijnlijk omdat het helemaal vol zat. Je ziet aan het interieur dat het restaurant al wat ouder was, in het begin was er ook een wat onbestemde geur waar wij zaten, dat trok later (gelukkig) weg. Al met al wel een restaurant om terug te komen als we weer een keer in Tilburg zijn.
Mic B.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2013
Op zoek naar een snelle hap werden we overgehaald door de hoge Iens-notering. Ten onrechte, blijkt nu. Lang gewikt over de 6,5, maar sorry; het is toch eerder een 6 dan een 7.
Aan de gerechten beleefden we geen tot weinig vreugde. De Pizza Calzone zag er prachtig uit: mooi gerezen en fraai glanzend. Maar bij aansnijden bleek de korst een vinger dik, de inhoud nauwelijks aanwezig en de vulling waterig met flarden kapper en ui. De tapas dreven dan weer in de olie. Bij de pikante gehaktballetjes bleek 'pikant' een understatement en, het zal geen verrassing zijn, de inktvisringen waren taai.
Het decor hintte nadrukkelijk naar feestelijke costa- en spiaggavakanties. Da's niet verkeerd natuurlijk. De snerpende kou die binnenkwam als een van de twee deuren openging, haalden ons echter geregeld uit onze vakantiedromen. Een tochtgordijn zou hier wonderen doen.
Sterk pluspunt was de bediening. Een adequate jongeman die in zijn eentje de hele zaak voorzag van drank en eten. En ons geweeklaag aanhoorde met een vriendelijke glimlach. Oprecht respect.
John .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2013
we komen hier wel eens voor een cappuchino en een echte jan de groot bossche bol op zaterdag en heb afgelopen week een keer een gelunched keuze .. pizza salami , lekker verse pizza goed gekruid mooi opgedient .. personeel is zeer vriendelijk volgende keer gaan we hier een keer dineren.
Thomas V.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2013
Heel lekker gegeten bij dit restaurant. 2 verschillenden tapasborden besteld en deze waren heerlijk een zeer rijkelijk gevuld. Sfeer in het restaurant was ook prima!
Na-dine .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2013
Erg lekker gegeten. Verse ingredienten op de pizza's, volle smaak. We hadden een met rucola en een calzone die beide goed waren. Bediening was ook netjes. Klein aandachtspuntje: de borden werden niet uitgehaald voor we betaalden. We wachtten een kwartier nadat we waren uitgegeten en nog niemand had afgeruimd. Dat hoort eigenlijk niet. Het was helemaal niet druk namelijk, de bediening was meteen beschikbaar voor de rekening. Maar het lekkere eten is natuurlijk veel belangrijker.
Keesjes .
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2013
Heerlijk gegeten, wij hadden de varkenshaas, een piza en spareribs. Als voor gerecht tomatensoep en spagethi,. Wij vonden het erg lekker en ruim voldoende. De bediening was erg vriendelijk en we konden heerlijk rustig en gezellig eten. Hier gaan we vast vaker naar toe.
Ansjansen .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2013
we hebben hier al een paar keer gegeten en vinden het allemaal heerlijk vooral de pittige gehaktballetjes en de tapas. een gezellig restaurant met leuke gezellige bediening met eten dat in een prima prijs kwaliteit verhouding is.
een echte aanrader.
Max V.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2013
Na de Tilburgse kermis op zoek naar een rustig restaurant ver van de herrie. Bijna iedereen staat aan de overkant in de rij bij een soort pizza boer terwijl het goede maar uiteraard wat duurdere eten bij El Caso geserveerd wordt. Zeer rustig dus, maar met charme gebracht. Variatie genoeg met diverse Spaanse en Italiaanse lekkernijen. Misschien wat 'overdreven' service. Leuke zaak verder met tevreden klanten. Staat terecht in de top twintig van Tilburg.
Leoniecolen .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2013
Uiterst vriendelijke service, een prettig terras en een gezellig restaurant binnen. Tapas, pizza en andere gerechten. Met zorg bereid en aangepast aan ieders wens!
Tilps .
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2013
Helaas was één hoofgerecht oneetbaar slecht. Lasagne zonder gehakt , maar wel supervet. De vulling bestond uit stukjes ham en kaas. Hoe verzint men dit. Na een opmerking hierover werd er verder niets mee gedaan; gewoon in rekening gebracht, terwijl bijna het complete gerecht linea recta terug de keuken in ging.
Jammer, want de voorgerechten (tapas) waren wel lekker en supersnel op tafel.
Martine J.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2013
Gisteren ben ik voor de 3e keer bij El Caso gaan eten,dus het wordt nu toch echt eens tijd een recensie te schrijven. Op zondag is het rustig in het zaakje, waardoor de bediening meer dan genoeg tijd voor ons had. Ondanks dat het zo rustig was, was de sfeer nog steeds erg goed. Het eten is voortreffelijk. Ik heb deze keer de vis tapas op, waardoor ik nu de vlees tapas, de vis tapas,de viscombinatie, het kruidenbrood en het knoflookbrood heb geprobeerd. Geen van deze gerechten heeft mij teleurgesteld. El Caso is een echte aanrader!