El Caballo

6,7
6,6
Jeroen P.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Je krijgt heerlijk vlees, maar er kan niets meer van af dan dat. Beetje rauwkorst voor 3 man is dat je erbij krijgt....
Esseet .
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
Met 4 personen bij el caballo gegeten. Het was een zaterdagavond, maar dat mag geen excuses heten. In de horeca is dat nu eenmaal de drukste avond. Bediening was niet echt goed. Lang wachten op kaart/ op mogen nemen/ eten/ rekening. Omdat iemand astma had gevraagd om andere tafel ivm rook van buiten, niets meer van gehoord. Voorgerecht was ok, inktvisringen niet taai. Maar bij carpaccio zou balsamico komen, niet gezien. Hoofdgerecht prima. Vlees was meer rood dan medium (medium gevraagd). Nagerecht was niet bijzonder te noemen, zeker niet met goedkope slagroom. Daarnaast krijg je brood ongevraagd , moet je 4 euro voor betalen. Lang moeten wachten en dan geen compensatie maar wel absurd hoge rekening. Ongelofelijk. Nooit meer.
Osman S.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2016
Ik ben met mijn moeder gegaan ...Het service was heel goed ... de voorgerechten waren heerlijk.... de eten is heel goed en smaak lekker, wat een top restaurant om echt Argentijnse vlees te kunnen eten ..wij gaan zeker treug komen ...nog maals bedankt !!!
J91 .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Het ziet er binnen muf, oud en verlaten uit. Aan de andere kant heeft het ook wel weer iets sfeervols. Het eten is prijzig, maar wel goed qua smaak. Al vind ik het wel zeer slecht dat je alleen een takje groen op je vlees krijgt met een bak patat en een bak sla. Het oog wil ook wat. Qua service is het wel oké. Aan het begin van de avond waren ze redelijk fanatiek met langslopen, maar naarmate de avond vorderde zag je ze steeds minder. De man van de bediening was een echte sjans/flirtende man. We waren met vier vriendinnen en de knipogen en het net even iets langer blijven staan dan nodig was wel een beetje vervelend. Al met al: eten goed, maar wel even wat renoveren.
Breaky .
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2016
Al wonen we al zo'n 10 jaar in Alphen, we zijn hier in t dorp nog niet vaak uit eten geweest. Maar als je niets probeert zul je t ook niet weten. Dus voor ons 6 jarig huwelijk een hapje gaan eten. We kwamen binnen en moesten al lachen. Wat een hysterische inrichting die wel her en der een opknapbeurt (of liever gezegd een make over) kan gebruiken. Helaas viel t eten ook tegen. T enige wat lekker was, was t vlees op t bord van mijn man. Mijn zalm was veel te gaar (gestolde eiwitten waren uit de vis gekomen), met een dikke vreselijke saus!, de gepofte aardappel met zure room was smakeloos en niks mee gedaan. De salade waar ik samen met mijn man mee moest doen bestond uit een halve krop ijsbergsla met daarop een paar bonen en olijven uit blik en 3 stukjes tomaat en 3 stukjes komkommer, de dressing moesten we zoeken. T kindermenu was een fabriekshamburger (wat ik eigenlijk niet verwacht van een steakhouse) en fabrieksribbelfriet, die ook bij t menu van mij man zat. Toen we de dessertkaart zagen hebben we besloten om maar een ijsje bij de ergens anders te halen. Dat heeft t (helaas) uiteindelijk nog een beetje verzacht en was nog veel goedkoper ook dan de standaard desserts op de kaart. Zo jammer van al dat geld! Zeker omdat wij van een krap budget leven en wij ons echt op een leuke avond hadden verheugd. Voor dat geld verwacht ik echt wel meer!!!
Carla O.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2015
Aan de vooravond van onze reis naar Argentinië besloten mijn vrien en ik alvast 'wat in de sfeer te komen' door een bezoek te brengen aan "EL Caballo".
De kennismaking was posititef , zij het dat mijn vriend mij uitlegde dat je in Argentinie waarschijnljk nergens een derglijk ingericht restaurant zult vinden. Eerder stereotiep voor 'ons toerisiten' dus waarschijnlijk, maar ondanks dat knusjes en gezellig. De aparte hoekes waar je aan tafel zit, de Tiffanylampen, de koeienhuiden zo hier en daar, de tijuana-achtige muziek op de achtergrond; alles bijdragend tot 'de feestvreugde'.
Wij hielden het dit keer bij een hoofdschotel, t.w. de Lomo met pepersaus voor mijn vriend en ook voor mij Lomo met champignons . Goed medium gebakken- gegrilled neem ik aan- en heerlijk van gaarte en smaak. Ter completering lekkere krokant gebakken ribbelfrietjes en een grote kom gemengde salade. Ernaast nog een knoflooksaus geserveerd. Het erbij geschonken rode wijntje was als huiswijn niet verkeerd.
Wij hebben genoten.
Ter afsluiting een goed espresso.

De bediening was vlot, vriendlijk, voorkomend. Wat wil een mens nog meer. Niet uitgesloten dat wij hier nog eens terugkomen. Misschien na onze reis naar Argentinië?
RichieMarcello .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2015
Met collega's zijn we wezen eten bij El Caballo. We hadden een soort van eigen haciënda aan de rechterzijde van het restaurant. Knus was het in ieder geval zeker. Service was rommelig maar met een glimlach, de tijden tussen de maaltijden en drankjes uitstekend. Erg leuke meiden.
Eten zelf was prima, goede kwaliteit ingrediënten. Mijn rib-eye met chimichurri was uitgevoerd met wel erg veel rauwe knoflook, dit heb ik nog het hele weekend geroken...voor de rest leuke tent, leuke entourage en bediening. Jammer dat er niet meer keuze uit glazen rode wijn was dan Merlot (zou ik zelf als wijnkenner niet hebben gedaan aangezien steaks om andere wijnen vragen). Qua kosten, hier heb ik niet op gelet want alles werd betaald.
Pv .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2015
Gisteren bij El Caballo gegeten en het was er druk, wat meestal een goed teken is.
We kregen een miniscuul tafeltje voor 2 personen, wat als krap beoordeeld kan worden, of als knus.
De aankleding van het restaurant is gezellig, veel hout met koeienhuiden. De bediening was voor een vol restaurant veel te karig.
We bestelden een mixed grill voor 2 personen, met tafelgril. Deze zou met salade en friet uitgeserveerd worden voor €25 p.p.
Het vlees bestond uit een stukje sparerib, een pittig worstje en nog 2 stukjes rundvlees incl een halve maiskolf. Er moet vlees vergeten zijn, want niet alles was er voor 2 personen. De salade is nooit gezien.
Als klap op de vuurpijl werd de tafelgril dusdanig rokend bij ons op tafel gezet, dat binnen enkele seconden het halve restaurent in een dikke mist gehuld was. De tafeltjes om ons heen waren in rap tempo verlaten en de voordeur werd wagenwijd opengezet om het nog enigzins leefbaar te houden voor de andere gasten. Gelukkig ging het brandalarm niet af!
We kregen de rekening gepresenteerd van maar liefst €71. Dit is niet in verhouding voor alleen een hoofdgerecht voor 2 personen, 4 drankjes en een bordje rijst en champignons extra.
Jeannette V.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2015
Spareribs gegeten, prima. Alleen de koffie is er niet te drinken en toch ruim € 3,00 voor betalen. Geen water op tafel, een water kost maar liefst € 2,85!! Niet normaal. Wijn, € 4,00. Nee gezien het interieur zouden ze de prijzen daarop aan moeten passen. Het is geen luxe restaurant!!!
Ben T.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2015
Donderdagavond via de website gereserveerd afgaande op de aanbieding die op de web-site staat. lekker spareribs gegeten met zijn vieren.. heerlijk!
echter bij het afrekenen kwam de grote verassing, de aanbieding van de website bestond helemaal niet meer, dat was er een van drie jaar geleden. En het personeel was er niet van bewust dat die aanbieding nog steeds op de website stond. Om een lang verhaal kort te maken moesten we voor 5 spareribs ( 2 volwassenen en 2 kinderen ) ruim 100,- euro afrekenen. Hadden we maar beter op moeten letten was het commentaar. alsof de kinderen van 12 en 16 jaar onbeperkt spareribs zouden eten ? om niet teveel overlast te veroorzaken hebben we betaald en zijn vertrokken. wel met de mededeling dat we nooit meer terug komen. jammer !
Arie N.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2015
Prima spareribs gegeten. Niets meer, niets minder! De zaak is al tientallen jaren hetzelfde. We eten er ook altijd hetzelfde.... Geen verrassingen.
Ton M.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2014
Een recht toe recht aan spare-ribs-restaurant. Verwacht hier zeker geen hoogstaande maaltijden of hele goede service. De spare-ribs zijn goed, met zeker ook een hele pittige saus als je voor de Mexicaanse variant kiest. Maar andere gerechten worden min of meer verborgen onder een dikke laag romige saus, waardoor de oorspronkelijke smaakt van het vlees niet meer terug te vinden is. De bediening is niet op elkaar ingespeeld: meermalen kwamen serveersters minuten na elkaar langs om te vragen of we nog iets wilden drinken of eten. Het interieur is donker en gedateerd, tenzij je enthousiast wordt van kleine nissen waarin de tafels staan en de banken bekleed zijn met koeienhuiden.
Briozeiler .
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2014
Een paar weken geleden met een collega gegeten in dit fantastische restaurant. Een zeldzaam goed stukje vlees en betaalbaar. Als ik in de gelegenheid ben kom ik hier zeker terug.
Ducavi .
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2014
Prima eten, lekkere steak. Simpel met frites en een bak sla. Inrichting is heel gedateerd en een beetje smoezelig. Het meisje in de bediening had ook haar beste dag niet. Erg ongeïnteresseerd en chagrijnige uitstraling. Voor een gezellig avondje uit eten zijn er gezelligere tenten in dit genre.
Nonnnnnn .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2014
Afgelopen vrijdag bij El Caballo gegeten, wij waren hier voor het eerst, aanbevolen door vrienden. Ik kan niet anders zeggen dan dat ik het een zeer geslaagde avond vond! We werden hartelijk ontvangen door een vriendelijke dame, de drankjes kwamen vrij vlot. Het eten was fantastisch wat een lekker vlees zeg! Mijn man had een entrecote en ik een tournedos wat een mals vlees zeg!! Vooraf gezellig tapas samen zitten eten aan een heel romantisch tafeltje. Onze avond was geslaagd , zeker tot ziens!!
Geertjan56 .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2014
We hebben met zes man gisteravond weer heerlijk gegeten. Er was ook een klein kind van een jaar bij, daarvoor heeft het bedienend personeel zelfs wat speelgoed georganiseerd. Petje af voor die mensen.

AnitaRoos .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2014
Wij komen gemiddeld 3x per jaar uit den Bosch om bij el caballo te eten. Begin van dit jaat viel de kwaliteit en service erg tegen. Op 10 mei was het echter weer als van ouds goed! Vanavond echter slechte taaie ribs geserveerd gekregen. Bij klacht aan serveerster werd er niets mee gedaan want dat kan nou eenmaal gebeuren zei een niet al te vriendelijke serveerster die al niet bekend staat om haar klantvriendelijkheid. Dat de ribs meerdere klanten tegen viel getuige de opmerking van een ober naar andere klanten "zijn deze ribs wel beter" .......

Lethe .
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2014
Het eten was niet heel bijzonder en smakeloos, peper en zout op tafel zijn veel gebruikt.
Rijst ipv friet kost extra, vind ik slechte service. Ik vind het een beetje smoezelige tent. Het personeel zat/lag aan een tafel (met voeten op de bak) of hing aan de bar met continu de telefoon in de hand. Ze keken totaal niet naar ons om. We zijn na het hoofdgerecht weggegaan en hebben toetje bij de gelaarste kat gegeten. Kortom El Caballo, nooit meer voor mij!
Aousi .
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2014
Ik heb gisteren met mijn vriendin hier gegeten. Het personeel was vriendelijk en de eigenaar ook. Lekker gegeten, goede kwaliteit! De sfeer was erg gezellig, wij gaan hier zeker vaker eten!
MK11 .
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2014
Gisteren telefonisch eten besteld bij dit restaurant, we konden het om 6 uur ophalen. Om half 7 was het eten nog niet klaar en hebben we gevraagd waarom dit nu zo lang moest duren. We konden het eten immers om 6 uur op komen halen. De man die ons te woord stond was (nog aardig gezegd) onbeleefd. Onbeschoft als dat hij was stond hij gewoon te lachen om de klacht die wij hadden. Vervolgens werd er een hoofdgerecht van (let wel!!) 25 euro te veel gerekend (in een gemiddeld restaurant betaal je 15-20 euro voor een gerecht, zeker als je afhaald), met de vraag of we ons niet zo wilden aanstellen. Geen enkel begrip voor onze opmerking werd er getoond.
Eenmaal thuis bleek het eten koud te zijn, en voor dit geld kun je zeker elders uiteten gaan en wel lekker eten.
Wij komen/bestellen hier nooit meer!