El Caballero

Meer informatie over restaurant El Caballero

Kan beter
A K.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2017
Onlangs hier gegeven, bij binnenkomst moesten even wachten aan de bar voor we naar boven werden begeleid. Sangria genomen welke erg lekker was! Het voorgerecht kwam vlot en was erg lekker! Vervolgens hebben we anderhalf uur gewacht op het hoofdgerecht. Wat aan de lange kant is. Het hoofdgerecht was ook weer erg lekker! Zat alleen wel een haar in de saus, jammer maar kan gebeuren! Het dessert vond ik persoonlijk niet zo lekker. Ik had de witte chocolade mousse maar hierin overheerste de drank erg. Verder bekte het personeel elkaar erg af wat niet erg prettig voor de gasten! Het eten is redelijk maar door het geheel zou ik er niet snel meer voor kiezen.
A.N. D.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2017
Op zaterdagavond geprobeerd om met 7 personen te eten. Reservering was om18:30 uur. Om ± 20:00 uur pas het voorgerecht. Om 20:50 uur wordt gemeld dat het hoofdgerecht er zo aankomt. Salade wordt gebracht. Om 21:20 uur nog geen hoofdgerecht. Aan de kok gevraagd of het nog lang duurde voor dat het hoofdgerecht komt. Reactie: ik heb het druk, u moet gaan zitten en op uw beurt wachten. We hebben onze jas aangetrokken en zijn vertrokken zonder nuttiging van het hoofdgerecht. Laat staan een toetje. Men kan de drukte van een vol restaurant absoluut niet aan en je wordt ook niet op "de hoogte" gehouden.
Piet P.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Gezellig ingericht en goed eten. Uitstraling en bediening van sommige personeelsleden is bijzonder klant onvriendelijk. Drukte op zaterdagavond kunnen ze niet aan. Gereserveerd om 18.30 en zaten pas, na een paar x vragen, om 20.45 aan het hoofdgerecht. Voorgerecht kwam pas na ruim 1 uur. Het woord 'sorry' kennen ze niet. 1x eerder geweest, op een minder drukke dag, toen was het prima; qua wachttijd.
Vlinder-1974 .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Vandaag voor het eerst bij El Caballero wezen eten. Dit is ons heel goed bevallen. We hadden een tafel aan het raam, met uitzicht op de Gouwe.
De warme kleuren van het interieur geven het restaurant een knusse uitstraling. Het personeel was ontzettend aardig en de bediening vlot, ondanks het feit dat het erg druk was.
Als voorgerecht hadden we een bordje met tapas gekozen: een bordje vol met heerlijke kleine hapjes.
Als hoofdgerecht de Estofado Casero Con Salsa Gitana gekozen: gegrilde stukjes kipfilet en ossenhaas. Het vlees was heerlijk mals. De Zigeunersaus smaakte "puur" maar vond ik wel wat aan de zure kant.
Voor ons beiden een schaaltje met heerlijke frietjes en een frisse salade. De maaltijd was absoluut goed, maar niet echt verrassend.
Kortom: heerlijk gegeten in een sfeervol restaurant met heel aardig personeel en dat ook nog eens voor een betaalbare prijs. Zeker een aanrader en een plek om terug te komen.
Angelina J.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
We twijfelde in 1e instantie om hier te gaan eten door wat slechte recensies van paar jaar geleden.
Toch gegaan en het was heerlijk. Goeie service, aardige bediening en lekker eten. Ook de gangen gingen lekker vlot zoals wij wenste ivm met een kleintje aan tafel.
Enige min puntje was dat de drankjes aan de dure kant zijn.
Gouda52 .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Vanavond hier de spareribs geprobeerd en die waren zeker wel lekker!
Leuke gastvrouw die af en toe langs een jarige ging met haar gitaar en zangkunsten, leuke omgang met de gasten, dikke plus mevrouw, zorgde voor een gezellige sfeer in het restaurant!
De drankjes waren wat aan de dure kant (3,00 voor een 3/4 gevuld glas cola) misschien ijs erin doen dan lijkt het nog wat, maar ik snap ook wel dat het daarop verdien moet worden!
De binnenkant van het restaurant is prima, wat ook leuk is is de open keuken, wat stond die man daar een partij vlees weg te grillen, heerlijk!

Prima avond gehad, ga zo door en tot ziens
Marc D.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2016
Perfect gegeten, de spareribs waren zo mals dat het vlees zo ongeveer van het bot afgleed...
Lekker buiten gezeten en de bediening was super vriendelijk.
Al met al een top avondje uit eten!
Marc D.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
Vanavond met een paar vrienden hier wederom prima en lekker gegeten.

We konden heerlijk buiten zitten en zo genieten van het heerlijke malse vlees en de zeer vriendelijke en attente bediening.
Valentijn W.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2015
We hebben heerlijk en gezellig gegeten. Geweldig vlees, aanrader! Vriendelijke en nette bediening, maar echter ook geen 'pro's'. Het interieur is echt aan een upgrade toe. Dat kan echt niet meer.
Reinder V.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2015
De atmosfeer was erg matig, de tafels waren niet schoon er lag nog veel rest van vorige maaltijden in de groeven van de tafel. Spareribs waren gedeeltelijk zwart door verbranding en niet knapperig zoals besteld. De muren zaten vol met gaten, daar mag dus wel iets aan gebeuren.
Geen lokatie om nog eens terug te gaan. Het is geen aanrader voor mensen die echt de atmosfeer van Argentinie willen proeven.
dude-nl .
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2015
Al jaren zijn wij vaste gast in dir Restaurant.
De kwaliteit van het eten is boven gemiddeld. Vooral de Tournedos in warme knoflook saus is aanrader (de Maxima Favorita).
De spare ribs waren een paar jaar geleden van betere kwaliteit. De verschillende smaken zijn erg lekker. Knoflook wordt echt met verse knoflook gemaakt en de hete variant van een tomatenprutje. Heerlijk.
Alleen worden ze te lang voorgegaard en later eigenlijk te kort opgewarmd. Hier gaat veel smaak in verloren en gaat ten koste van de malsheid.
Jammer...

Verder blijft het wel ons "huis" restaurantje.

Evi R.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2015
Echt geweldig eten en leuk decor en de bediening altijd aardig ik kom daar vaak en dat gaat nog vaker worden echt geweldig
Toos66 .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2015
Eerst een paar keer vlees van de grill genomen, slecht tot niet gekruid, dus dan maar de tapas proberen. De eerste keer met z'n tweeën, op wat vlees met héél veel vet na was het redelijk. De tweede keer tapas waren we met z'n vieren. We moesten gaan zitten aan een kleine, überkleverige tafel. In plaats van 4 gerechtjes per persoon mochten we er nu maar 2 bestellen, want de tafel was te klein voor meer. Huh? Per ronde was het dik een half uur wachten op gerechten, en sommige kwamen helemaal niet. We zijn van ellende maar vertrokken na 2 uur, niet veel gegeten en veel euro's kwijt. Hier zien ze ons niet meer terug!
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2015
Gisteravond heerlijk gegeten. Gewoon eerlijk en goed eten zonder franjes. Vooraf heerlijk ham met meloen en als hoofdgerecht tournedos met warme knoflooksaus met als bijgerechten knapperige en snoeihete friet en een frisse salade. Erbij nog een prima rode huiswijn. Bediening vlot en vriendelijk. Het interieur doet wat oubollig aan. Voor een goed en niet te langdurend diner kun je hier prima terecht.
Orlando66 .
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2015
Gisteren geweest met zoon en echtgenoot. Week van tevoren gereserveerd, moesten toch wachten tot een tafel in het andere restaurant was vrijgemaakt.
Voorgerecht klopte nog wel, daarna begon het wachten, wachten en nog eens wachten. 3 keer moeten veagen waar eten bleef. Bonnen van het bovenrestaurant gaan voor benedenrestaurant werd verteld. Maar wij hadden gereserveerd voor beneden...
Sla, warm vingerkommetje met water voor bij de spareribs en mayo stonden al 45 minuten voor de maaltijd kwam. Sla slap, water al weer koud, randjes op de mayo. Steaks waren niet gekruid, heb er een halve zoutpot op moeten strooien. Zeen was niet uit de steak gehaald.
Bij het toetje kwam de cappucino 20 minuten voor ijs en tiramisu, we hebben dus niet samen kunnen genieten van een toetje.
De tafels kleefden echt heel erg, ook de vloer. Verder erg stoffig.
Voorlopig maar niet meer naartoe, ik zou het echt niet aanraden.
Valentijn W.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2015
Wij hebben er heerlijk en gezellig gegeten. De bediening was ook vriendelijk en wekte de indruk dat ze het ook echt meende. Eigenlijk zoals het hoort. ????. We gaan er zeker vaker eten.
Marianne R.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2015
Heerlijk gegeten ! We hadden allemaal het 5 gangen menu. Vriendelijke bediening en leuk dat de kok aan tafel kwam. Tussen de gangen voldoende tijd. Aanpassing in het dessert, omdat iemand niet tegen chocolade kan was geen enkel probleem. Top, ga zo door en tot een volgende keer!
TT81 .
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2015
Het eten was lekker. Het was super druk op deze zaterdagavond, hoewel niet gereserveerd wel een plek gekregen. Het was gezellig en de service was dan ook prima.
Kees_Stapel .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2015
Heerlijke file te de lomo (tournedos) gegeten, heel mals (medium-rare) en goede cut. Lekkere zalm als voorgerecht en ook lekkere roerbakgroenten en maïskolf. Ik zou graag een seasoned Frans frietje op de kaart zien naast de dikke frieten, maar dat is mijn smaak natuurlijk. Vriendelijke staf en vlotte service. Mooie nieuwe menukaarten. Ik zal ook reageren op kritiek hier onder. In tegenstelling tot eerdere berichten vind ik het wel schoon. De tafeltjes voor kunnen inderdaad wat donker zijn, maar in het midden is er genoeg licht. Ik heb ook wel eens meegemaakt dat de afzuiging slechter werkte, deze keer was het echter prima. De servetjes mogen een maat groter. Maar eindoordeel: Je kunt hier echt goed eten. Deze recensie is van een maandagavond.
Sanne S.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2014
Prima restaurant. Voor een niet vlees eter wel weinig keuze, maar dat is logisch. Wel fijn dat het enige vega gerecht redelijk te eten is. Ik vind de zitjes prima, maar niet lekker zitten: die koeienhuid!
Bediening is snel.