El Bully

5,9
6,8
Darin W.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2016
Mooie locatie aan het strand. Echter de lunch viel tegen. Weinig verscheidene keuze en pittig duur. Geen kaart voor kinderen. 4 sneetjes kroket en een karig sneetje oud witbrood, samen met 5 drankjes voor 36 euro.
Nancy V.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Op een zonnige namiddag hier terecht gekomen.
Bediening was gewoon goed, we werden snel geholpen, allebei alleen een hoofdgerecht genomen, Ik de sliptong en mn partner de saté .
Gewoon goed, niet heel speciaal maar gewoon een lekkere maaltijd.
Bij de tong zaten wat verse groenten, en bij de sate salade en er werden lekkere frieten bij geserveerd.
Bij de sate zaten de frieten al op het bord en dat waren er eigenlijk iets te weinig. 2 stokjes sate en een handje frieten, had voor een hoofdgerecht wel wat meer gemogen, leek eerder een lunch gerecht.
Bij de tong zat weer wel ruim friet in een schaaltje apart.
Wat ik eigenlijk niet zo netjes vind is dat ze zonder het te vragen, en zonder dat wij het besteld hebben ze er en heel klein kuipje mayonaise bij serveren en daar dan 1 euro voor op de rekening zetten.
Ik ben van mening dat je niet zomaar iets ergens bij serveert waar je geld voor vraagt, dit hoor je te vragen. Het gaat maar om een euro maar zeker voor een euro was het echt heel weinig, zelfs voor die kleine portie frieten te weinig.
We hebben er niks van gezegd en gewoon betaald maar netjes vind ik het niet.
Justin V.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
Het enige positieve aan onze ervaring vandaag was dat we heerlijk in het zonnetje zaten. De rest was echt schandalig. Eerst een kwartier moeten wachten tot we drankjes konden bestellen. Oké prima, het was ook goed druk en we zaten lekker in het zonnetje. Vervolgens (zonder overdrijven) 50 minuten moeten wachten tot we konden bestellen. Meerdere mensen van de bediening aangesproken, telkens werd ons verteld dat onze ober er zo aan kwam. De mensen tegenover ons waren later aangekomen dan wij, en hadden hun eten al bijna op!

Weer een kwartier later maar weer iemand aangesproken dat we wilden bestellen. Ze nam nu wel onze bestelling op. Een simpele bittergarnituur, je zou zeggen dat je dit niet kan verpesten. Echter (na weer 30 minuten gewacht te hebben) bleek deze echt niet goed gefrituurd. De kip hapjes waren namelijk zacht en van binnen totaal niet warm.

Tot slot wilden we betalen en vroeg ik om de rekening, maar nadat de rekening na 15 minuten nog steeds niet op onze tafel lag, ben ik zelf maar naar binnen gelopen om te betalen. Daar wist in eerste instantie niemand welk tafeltje we hadden en wie ons dan had moeten helpen. Goede communicatie! Ik was er niet over te spreken en kom ook zeker niet meer terug hier.
Margret H.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2015
Verschrikkelijk slechte service door de eigenaresse nadat we een klacht hadden. Ze is onbeschoft en onverschillig en neemt niet eens de tijd je fatsoenlijk te woord te staan. Voor ons is de avond bedorven! En dan moet je nog blij zijn als je het gerecht wat niet te eten was en teruggegaan is niet hoeft af te rekenen.....
Etty V.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2014
Als je op een avond geen zin hebt om te koken en je woont niet ver van Scheveningen, dan is het makkelijk om langs de boulevard een eettentje uit te zoeken. El Bully zag er aantrekkelijk uit en we hoopten nog wat van de laatste zonnestralen mee te krijgen. Dat laatste viel wat tegen, zodat we na een drankje toch maar binnen gingen zitten. Een portie tapas (inktvisringen) wilden we wel en dat kwam redelijk snel. De bediening was vlot en professioneel; het eten kwam op het juiste moment na ons tweede drankje. De Ierse biefstuk was goed klaargemaakt en de sliptongen waren ouderwets goed. Verwacht geen hoogstandje, maar gewoon een goede maaltijd. Goede kwaliteit voor de prijs!
HaagseSmullers .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2014
de ondergaande zon als decor met lekkere loungemuziek en prettige stoelen, dat was prima en wat ons deed besluiten om hier te gaan eten. betaalbaar tapasmenu van 48.50 voor 2 personen besteld incl 1/2 liter sangria. de tapas kwamen snel op tafel: 3 smakelijke kippenvleugeltjes met krokant jasje en lekker sausje, 3 lamsrack niet al te mals met een tam sausje, 4 gehakballetjes in jus zonder pit waarvan 1 bal niet gaar was, tonijnsalade waar ik zout en peper in miste (stond niet op tafel), 4 mosselen in tam sausje, lauwe tortilla zonder veel smaak, lekkere harde kaasjes met enkele heerlijk gemarineerde olijven. het was een mix van minder, tam en goed. de sangria was heerlijk fris en ging erin als limonade. pas na afloop kwam iemand vragen of alles had gesmaakt, ik merkte op dat ik peper en zout op tafel had gemist voor de laffe tortilla en dat 1 gehaktbal niet gaar was (lag nog op bord), er kwam enkel de reactie "had even om peper en zout gevraagd", daar hadden ze een goed punt. bij afrekenen ontdekte ik dat het bedrag niet klopte. de sangria bleek aparte gerekend te worden, er was bij de ober niet bekend dat dit in de menuprijs zat. de prijs werd door een collega gecorrigeerd, bij beide medewerkers kon er geen excuus vanaf. het was vast een lange warme dag voor ze geweest.
Joost V.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2014
Heb vandaag lekker gegeten samen met mijn vader, lekker wat tappas gehad en alles vers de bediening super ! Leuke flotte meiden die scherp zijn met wat om hun heen gebeurt. Over het eten en de sfeer niks te klagen, alleen de muziek stond wat hard maarja daarom was het eten er niet minder lekker om. Echt een aanrader ! Strandweg 50 rechts van de pier gr joost
Marisha V.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2014
Gister ben ik samen met een paar vriendeninnen gaan eten bij El Bully. We liepen op scheveningen en het zag er daar erg gezellig uit. Daar hebben we echt genoten van de heerlijke tapas, die ons daar op een hele prettige wijze werd geserveerd. Het zag er gezellig en aantrekkelijk uit om naar toe te gaan. Kort om een heerlijk avondje uit gehad met als fantastische afsluiting van de avond bij El Bully. Een absolute aanrader.
Natascha D.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2014
afgelopen zondag hier samen met mijn vriend gegeten,het begon al met de wijn,geenwitte zoete wijn,dan maar een rose die zou namelijk iets zoeter zijn je kan het vergelijken met een glas azijn,toen kregen we de menukaart ,3gangen keuze menu stond er niet op wat boven aan het restaurant op een groot bord stond,ik vroeg er naar maar de bediening had het over de vangst van vandaag kabeljauw,,,mijn vriend is boven gaan kijken inderdaad een 3 keuzemenu,een garnalencocktail vooraf hoofdgerecht kon je kiezn uit Ierse biefstuk of een snitzel of sliptong,nagerecht thee of koffie,bediening kwam en wij gevraagd naar dit menu,,de Ierse biefstuk was op daar in de plaats was een rundersteak maar die was ook op,ik ging voor de tournedos maar wel de volle pond betalen maar oke,,de garnalen cocktail kwam op zich lekker,maar bij mijn vriend zat er een lange haar in,echt smerrig maar het was al zo goed als op,,toen kwam het hoofdgerecht,,wat een afgang zeg de tournedos was aangebrand de uien aangebrand ik vroeg om een medium tournedos nou het was grijs van binnen de bediening erbij gehaald want het smaakte echt bitter,,hij zei ja dat hoort zo komt van de lava grill,ik zei ja maar is niet te eten bitter,nou hij kon er niks aan doen,ik heb het aangebrande eraf gehaald en alleen het binnenste gegeten, de sperzieboon was rauw,,mijn vriend had dan de snitzel dat was een klein stukje terwijl er een op het bord stond grote snitzel,aangebrande uien,1 rauwe sperzieboon patat die erbij zat erg weinig voor met zijn twee geen mayo geen zout ook niet op tafel een potje ,we hadden geen zin meer om te eten sla was zuur de bediening kwam en haalde onze borden weg,,hij heeft niet eens gevraagd of het smaakte hij durfde zeker niet meer,,of we thee koffie wilde,mijn vriend nam de koffie ik de thee,,mijn vriend deed koffiemelk erin en het begon gelijk te schiften melk niet goed,mijn vriend heeft de bediening geroepen,,nieuwe koffie maar de melk bleef hetzelfde dus toen maar zwart gedronken,echt wij komen hier nooit meer terug echt vreselijk ,,bij de betaling gaf de bediening nog geld te weinig terug waarop mijn vriend zei,,ik krijg nog twee euro,,wat een toko tent,,,zeg,,in de middag hadden we ergens patat met vis gegeten gewoon bij een snackbar hier hebben we erg van gesmuld,,ga niet naar ell bully echt slecht en zonde van je geld,,natascha en robert
HolleBolleFreek ..
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2013
Op de laatste zaterdag van het vuurwerkvestival hier gaan eten.
Naar mijn mening was de tapas kaart niet erg uitgebreid, en losse tapas konden niet meer besteld worden (na 18:00?), zelfs geen olijven.
De mensen achter ons hadden een fantastisch uitziende Super Steak, dus deze ook besteld, medium gebakken.
Personeel was niet onvriendelijke, maar zeer zeker ook niet beleefd of erg aardig, beetje stressig (het was ook wel druk, maar daar moet je tegen kunnen lijkt me)
Onze medium steaks kwamen. Van de grote steak van de mensen achter ons, was niks te herkennen. Die van mijn vrouw was nog kleiner dan die van mij. De buitenkant smaakte verbrand, terwijl de binnenkant nog gewoon donkerrood was. Buren naast ons hadden ook een medium supersteak, die kwam later en was dus gewoon grijs doorbakken.
Als groente denk ik dat er champignons bij lagen, en een flubberig glazig witlof helftje.
Dessert hebben we ons maar niet aan gewaagd.
Op het antwoord van onze buren of hun eten lekker was (nee) zei de bediening "ja maar ik heb toch gevraagd of het goed was, had dat dan toen gezegd...of ben ik vergeten dat te vragen?"

Conclusie: niet op een drukke avond hier gaan eten.
Corinne K.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2013
Ziet er mooi uit, ligt natuurlijk geweldig aan het strand, maar kwaliteit eten is niet denderend. Tapas schotel was wel heel erg eenvoudig en weinig tapas-achtig (oa huzarensalade) en de karige schaal bittergarnituur hadden we ook wel iéts meer van verwacht voor die prijs. Als je bediening niet op de hoogte is van wat er aangeboden wordt, zoals de inhoud van een kaasplankje, of wat voor wijn je in huis hebt, dan wordt het tijd voor een goede opfriscursus.
Sophiedobber .
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2013
Horeca moet een beleving voor iemand zijn dat je je gastvrij ontvangen voelt! Dat is hier niet het geval... We wouden graag losse tapatjes bestellen om zo lekkr met een glaasje wijn te genieten van verschillende hapjes. Het begon al met de wijn bediening wist niet eens wat de huiswijn was. Toen de tapas dit was niet mogelijk alleen maar keuze van de chef uiteinelijk dit gedaan nou ik wil het niet eens duidelijk beschijven smakeloos en niet meer dan een veredeld bittergarnituur. Nooit meer komen.
Loes H.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2013
Wat een verademing na al die grote schreeuwende tenten deze el bully lekker relaxt muziekie en mooie uitstraling.
Vooraf een mooie carpaccio en als hoofdgerecht een rib eye dit was een super stuk vlees de huis wijn was voortreffelijk.
Mede door de vriendelijke bediening hebben wij een heerlijke avond gehad echt voor herhaling vatbaar
Cathy S.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2013
Wij zijn afgelopen vrijdag bij Bully wezen eten. Een koude, regenachtige winderige Vroege avond. Het was dus erg rustig. Wij wilden heerlijke losse tapas bestellen, bijv gamba's, kaaskroketten, gevulde zoete paprika's. Op de kaart stond tot 18.00 losse bestelling. Er na zie hieronder. Volstrekt onduidelijk wat ermee bedoeld werd. Wij wilden onze bestelling doen, mochten we geen losse tapas bestellen omdat het druk begon te worden... Alleen vaste menus met tapas ingevuld door de kok werden geserveerd. Geen keus mogelijk. Druk... T restaurant was voor meer dan de helft leeg. Het grote terras HELEMAAL leeg, en na ons zijn er geen nieuwe gasten bijgekomen. Toch een menu gekozen. Vette neutrale spare ribs, vette kippevleugels, inktvis ringen: vet en smaakloos, niet smakende gehaktballen. T is dat we naar een feest moesten en mijn man moest eten na een zeer intensieve sportdag, dat we nagenoeg alles hebben opgegeten. Het weer was er niet naar om naar een ander restaurant te gaan. Bij t afhalen gaven we aan dat t ons niet gesmaakt had en dat we grote schalen met tapas meer van onze smaak voorbij zagen komen. De reactie was dat deze mensen mogelijk zelf de tapas hadden gekozen. Onze verbaasde reactie was dat wij van een collega geen losse tapas mochten bestellen/kiezen. De dame was verbaasd, onprofessioneel en is chagrijnig weggelopen en heeft ons niet meer te woord gestaan, is niet meer naar ons toegekomen en heeft t ons niet uitgelegd hoe dit heeft kunnen gebeuren. Zo ga je niet met klanten om. Wij komen hier nooit meer terug en op t feest met veel hagenaren was er dud slechte momd op mond 'reclame'. Jammer.
Elaine V.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2013
Heerlijk gezeten in het lentezonnetje. Eerst met een kan sangria (prima), later met sangria en tapas. 8 Schaaltjes met een 0.5 liter sangria en kleine stukjes brood voor 48,50. Aardig prijzig voor wat je kreeg (olijven, inktvis, 3 balletjes gehakt, wat plakjes harde worst, worstje, tomaatsalade met ansjovis, kip, patatas bravas). Erna hadden we nog honger dus bestelden we een kaasplateau (12,50), met een paar stukjes heel dun notenbrood en weinig kaas voor het geld. Voor de duidelijkheid: kwaliteit was prima (vandaar de 7) maar de kwantiteit was echt niet goed.
Esther B.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2012
We hadden een groupon-bon bemachtigd (€56,-) en waren wel in om met zijn vieren op het strand te genieten van strandstoelen, tapas en sangria. Ondanks dat je 48u van tevoren moest reserveren, belden we vrijdagavond voor zondag en konden wij wel terecht. Top! Gelijk bij binnenkomst hing er echter een gespannen sfeer, maar we werden wel verwezen naar de strandstoelen. Iets later toen we binnen wat te drinken wilden bestellen, was het personeel onderling aan het katten. We trokken er ons niet veel van aan en genoten weer van de heelrijke zon. Af en toe kwam er een vleugje hondepoep langs, maar dat was gelukkig slechts heel af en toe. Later op de middag namen we plaats op het terras voor de tapas en sangria. Er lag vogelpoep op een van de stoelkussens en ik wilde de stoel omwisselen, maar de ober speelde daarop in door het kussen om te draaien. Dat is ook een optie natuurlijk, dus ik zei voor de grap: "dat heb je eerder gedaan". Hierop reageerde hij: "ja, al zeven jaar, maar dit is mijn laatste". Haagse humor of pure ontevredenheid? We bestelden en kort daarop kwamen twee grote schalen met diverse tapas. Voor vier personen een halve liter sangria vonden we magertjes, maar de tapas waren ruimvoldoende en lekker. Wel vreemd dat veel tapas in drievoud zijn (drie gehaktballetjes, drie kippenvleugeltjes, e.d.). Terug op de strandstoelen, zagen we een bouvier met een bandana om de hals, los het strand opkomen. Dat vonden we al vreemd, omdat honden in dit seizoen niet op het strand mogen. Maar wat nog erger was is dat die hond uitgebreid ging poepen tussen de stoelen en windschermen op het zand en op weg terug naar het terras ook nog eens piest tegen een plastic tafeltje, waar je je drankjes en boekjes op legt. Ontzet keek ik de hond achterna en ik kreeg het idee dat hij bij El Bully hoorde. Ik liep naar binnen en vroeg aan de jongen die ons eerder tapas had gebracht of die hond bij hen hoorde. Die hoorde er inderdaad bij. Ik vertelde wat ik had gezien en hij verwees mij naar de man achter de bar, die de eigenaar zou zijn. Ik vertelde hem, wat die hond had gedaan en hij vroeg mij of ik een zakje wilde om het op te kunnen ruimen. Ik was er even stil van en gaf aan, dat ik het niet eens leuk vond, zelfs als het als grap bedoeld was. Hij zei dat hij het iemand op zou laten ruimen, maar uiteraard hebben we niemand daarvoor het strand op zien komen. Er hebben kinderen in dat zand gespeeld de hele middag! Je laat je hond toch niet vrij rondlopen, zodat hij dat strand kan bevuilen? En mocht je zo onnadenkend zijn om dat te laten gebeuren, dan vind ik de reactie op een terugkoppeling wel heel brutaal. Hondsbrutaal! Voor mij voldoende reden om deze tent te boycotten. Ze mogen pretenderen al 25 jaar in de dienstverlening te zitten, maar dan heb je geen snars begrepen van gastvrijheid.
Kimberley O.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2012
We zijn hier met de familie gaan eten in het voorjaar met mooi weer en we hebben een heerlijk plaatsje gekregen in de zon met een mooi tapas arrangement voor een goede prijs. De werknemers zijn zeer aardig. Je voelt je heel welkom en ze doen zeer hun best ondanks alle drukte. Een echte aanrader! We komen hier zeker nog een keer!