El Borne

-30% op de Rekening

Exclusief menu's

Over het restaurant El Borne

Oudegrachts pracht

De Oudegracht is een mediterraan tentje rijker. Zelfs op een regenachtige dag schijnt de zon op deze plek. Proef hier de echte smaak van Spanje met de overheerlijke warme en koude tapas en word geprikkeld door de altijd aanwezige paella. Mocht je een plekje buiten weten te bemachtigen kun je de jaloerse blikken van langslopend winkelend publiek niet omzeilen. Proost en geniet van je tapas!

Meer informatie over restaurant El Borne

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Wi-Fi
6,5
6,1
5,9

Jouw recensie over het restaurant El Borne

Jos B.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
We hebben hier eerder gegeten en het was goed.
Spareribs vielen zo als het hoort mals van het bot, maaltijdsalade was ook goed verzorgd.
Even problemen over de 30% korting met de eigenaar maar ook dit was snel opgelost.
Aanrader.
Bert S.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2018
Belangrijk het eten was heerlijk .

Een zeer uitgebreid menu en ze hielden heel goed rekening met mijn glutenvrije tafelgenoot. Bediening vriendelijk en niet te opdringerig. Prijs kwaliteit verhouding prima !
Ceuk K.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Lekker gegeten via groupon.
Prijzen zijn redelijk.
Bediening was vlot.
Zeker voor een herhaling waard.
Als u lekkeren gezellig wil eten is het een aanrader.
Opmerking terras aan het water is niet verwarmd.
Per W.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
30 procent korting... maar bij afrekenen bleek dat dat NIET gold voor drankjes... erg slordig en niet duidelijk gecommuniceerd van te voren
Nel E.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Heerlijk gegeten leuke locatie.
Vriendelijk personeel.
Echt een aanrader.
De paella was heerlijk.
Hans J.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Ontvangst was prima, leuke vlotte jongen bracht ons naar de tafel, maar de ober die kwam vragen of we iets wilde drinken was een stuk minder vriendelijk, zelfs lichtelijk geïrriteerd dat we geen stokbrood hoefden.
Toen hij de drankjes kwam brengen vroeg hij weer of we geen stokbrood wilden. Bij het overhandigen van de kaart vroeg hij of we gereserveerd hadden, ja dat hadden wij, waar vroeg hij,bij iens.
Dan kunt u dit, dit en dit niet bestellen. Voorgerecht was prima in orde, hoofdgerecht was echt lekker, maar de lamskoteletten die op de kaart stonden hebben we nooit gezien . Al met al niet slecht gegeten, maar zonder de 50% korting was de het prijs van de kaart zeker niet waard. Wel kregen in tegenstelling van eerdere berichten hier op site, de korting over de hele rekening inclusief drankjes en koffie. Dus daarom was het toch een geslaagd dineetje.
Tom B.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Positief verrast! Een leuk tentje met een goeie sfeer en prima bediening. We begonnen met een simpel maar echt een hele lekkere tomatensoep. Daarna ons hoofdgerecht, beide wat anders, wat enorm goed was. Echt een hele grote compliment. Aanrader en we komen zeker weer!
Charon G.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Gister gereserveerd bij dit restaurant met de IENS Festival actie, dus 50% korting op de gehele rekening. Bij binnenkomst gelijk nagevraagd of dit klopt, er werd aangegeven dat we 50% korting kregen op het eten maar niet op de drankjes. Ik heb de reservering er opnieuw bijgepast en laten zien aan een andere medewerker die instemde dat de 50% korting op de gehele rekening geldt. Helaas kregen we op het eind toch de normale rekening en hebben we met ontzeggend veel moeite toch de 50% korting gekregen. Dit na herhaaldelijk navragen van een andere medewerker aan ons wat voor actie dit betrof, heb wel drie keer een reserveringsbericht moeten laten zien. Het voelde alsof ze ons niet vertrouwden, of gewoonweg deden alsof ze niks van de actie af wisten zodat we meer zouden betalen. Het eten was prima en lekker, maar ook hier weer een gek misverstand: ‘iedereen moet minimaal 4 tapas per persoon bestellen’, een andere medewerker kwam onze bestelling opnemen en zei ‘minimaal 3 of 4 tapas’, na een discussie van een minuut bleek het dus dat ze ook nog meer wilden laten bestellen dan wat nodig was voor ons. De hapjes werden ook nog uitvoerig nageteld door de medewerker op de rekening (?). Al met al een bijzonder klantonvriendelijkheid ervaring, ik had het idee dat ze totaal geen zin hadden de korting te geven, iedere medewerker gaf andere informatie en uiteindelijk 10 minuten gedaan over het ‘overtuigen’ van de 50% korting op de rekening. Ronduit belachelijk en ontzettend jammer. Helaas lees ik meerdere ervaringen als dit. Ik raad El Borne niemand aan, helaas..
Lucia B.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
El Borne was erg slecht. Een karaf wijn brengen en niet inschenken. Idem met het water. Na het voorgerecht gevraagd te wachten met het hoofdgerecht. Twee minuten later kwam het toch! Dit teruggestuurd . Later kregen we dezelfde gerechten maar dan volkomen uitgedroogd. Het was opgewarmd, werd toegegeven!!! Of het door de sausjes minder niet minder droog werd, was de vraag!?!?. Als laatste bestelden wij Irish en Italian coffee. De laatste zonder slagroom. Werd mét slagroom gebracht. Vervolgens hadden ze de slagroom er gewoon alleen afgeschept, dit is toch echt te gek!!! Uiteindelijk een nieuwe gekregen.
Hierbij kregen we gelijk de rekening gepresenteerd!?!? Het restaurant, geopend tot 23:00 uur, zette ook vlak na 22:00 uur de muziek uit. Heel erg ongastvrij. De rekening klopte vervolgens ook niet, De Iens-korting was niet verrekend. Ik moest ook nog eens tweemaal bewijzen, met ontvangen mails, dat ik via Iens had gereserveerd. Echt niet normaal hoe gasten behandeld worden, nooit maar dan ook nooit meer!!!
Elena K.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
Echt lekker gegeten, aardige personeel, en top service!
Tess V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Een leuke plek om niet al te ingewikkeld tapas te eten. Het verrassingsmenu is veelzijdig.
Ida S.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Goede deal met iens -50% actie, lekker gegeten. Echter in het restaurant werd gemeld dat dit alleen op eten geldt, niet op drank. Dit staat nergens vermeld tijdens het reserveren dus voelt enigszins misleidend.
Karin N.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2018
gegeten via social deal en wat een afknapper deze tent.
Ongeinteresseerd personeel eten van matige kwaliteit en het (notabene verkeerde) hoofdgerecht werd vóór het voorgerecht geservereerd, met het "excuus"...ja de keuken heeft het nu al klaargemaakt.
Tevens ontstond er discussie over verkeerd uit geserveerde hoofdgerecht....ik bestelde namelijk zalm, maar kreeg gamba's.
De hele tafel was dus in een keer volgepropt met eten...hoofdgerecht en voorgerecht....en dit alles zonder excuus of wat dan ook.
Op de rekening werd als klap op de vuurpijl nog meerdere consumpties gezet die wij niet gehad hadden. Toen ik ze hier op attendeerde kon een "sorry" er niet eens af.
Kortom waardeloze tent, service en zeer matig eten.
Marieke V.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Prima eten. Prima service. In een iets wat krappe opstelling. Maar qua sfeer voldoende. Precies wat je kunt verwachten voor tapas in deze prijs klasse.
Jesse J.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2018
Eten was te duur voor wat je kreeg, veel was bijzonder droog, wat je niet verwacht bij een tapas restaurant. Na praten als brugman kon ik die 50% korting krijgen, alleen niet op de drankjes, wat wel staat aangegeven op de site. Daarnaast staat ook duidelijk aangegeven dat ze de loyality bonus toestaan hier, dit was niet het geval. De eigenaar was daarnaast ook zeer onvriendelijk en zat in een hoekje wat te drinken met wat vrienden van hem...
Folkert B.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2018
Lekker eten, mooie locatie
Anne D.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2018
Eten was lekker. We maakte gebruik van de 50 procent op de totale rekening actie. Maar was opeens alleen op het eten. Terwijl er toch echt op de Iens site staat dat de korting geldt voor de totale rekening. Dus dat was wel een beetje raar. Ook bleek achteraf iets op de rekening te staan dat we niet gehad hadden. Maar goed dat hadden wij dan beter moeten checken.
michiel G.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
Slecht eten, en een verschrikkelijke baas
B.L. V.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Gastvrij, vlotte en vriendelijke bediening. Eten erg lekker. Voor herhaling vatbaar.
Aimée B.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Hier gegeten via social deal. Hadden alle drie wat anders en was allemaal super lekker! Heb echt genoten van mijn gamba’s en vond dat je er genoeg kreeg! Bediening was ook heel erg vriendelijk, zou zeker nog eens terug komen.