Speciale deals

-30% op de Rekening

-30% op de Rekening

Over het restaurant El Borne

Oudegrachts pracht

De Oudegracht is een mediterraan tentje rijker. Zelfs op een regenachtige dag schijnt de zon op deze plek. Proef hier de echte smaak van Spanje met de overheerlijke warme en koude tapas en word geprikkeld door de altijd aanwezige paella. Mocht je een plekje buiten weten te bemachtigen kun je de jaloerse blikken van langslopend winkelend publiek niet omzeilen. Proost en geniet van je tapas!

Meer informatie over restaurant El Borne

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi
6,6
6,3
6,4

Jouw recensie over het restaurant El Borne

Eric H.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Via de Albert Heijn actie daar. Vegetarische voorgerechtjes waren uitstekend. Het (vegetarisch) hoofdgerecht prima. € 31,- voor een dergelijk menu is wel wat aan de hoge kant.
Theo P.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Het eten was prima. De bediening was goed en de locatie is sfeervol. We gaan graag op herhaling.
Sanne B.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2017
onbeperkt tapas gegeten vanavond. Het smaakte zo slecht dat we bij de helft van de 2e ronde het grootste deel hebben laten staan. Na dat aangegeven te hebben kwam er een snel sorry en verder niks.

Onder in de flesjes ice tea zat een drap alsof de flesjes bijgevuld werden en we vonden 1 haar in het eten. Hoewel de locartie aan de gracht heerlijk was met het mooie weer vonden we het zonde van de 55 euro..
Roos D.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Gereserveerd bij El Borne voor 2 personen. Aangegeven dat we met een '2e diner gratis'-bon zouden komen van de Spaanse Weken bij Xenos. Dit was geen probleem. Eenmaal daar gaven we aan gereserveerd te hebben, en moesten we binnen plaats nemen. Het was super mooi weer dus wij wilden graag buiten aan de gracht zitten; dit kon niet omdat we dus hadden gereserveerd en daardoor binnen moesten zitten. Buiten was er genoeg plek maar dat mocht niet baten. Op de site van de Xenos met betrekking tot de Spaanse Zomerweken stond dat er bij dit restaurant geen restricties waren m.b.t. menu's die je kon kiezen. Echter konden wij alleen een 3-gangen menu nemen waarbij de tapas verrassingen waren. Wel konden wij aangeven wat we echt niet lusten/mogen zodat we dat niet zouden krijgen. Prima, maar wel vreemd dat dit dan ook niet op de site vermeld wordt. Hoewel we al niet zoveel meer verwachtten van de tapas waren deze prima te eten. Toetje was ook erg lekker (churros met chocoladesaus, bolletje ijs en slagroom). Bij afrekenen bleek dat 1 zo'n 3-gangen menu 31 euro was, terwijl we buiten al hadden gezien dat je een 3-gangen menu kon nemen voor 20 euro. Ze hebben dus gewoon wat op de prijs gedaan omdat wij met een bon kwamen voor 2e diner gratis. Beetje jammer. Al met al: wij komen hier niet meer terug, zeker niet met reservering.
Nikki K.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Slecht eten, niet smaakvol. Geen keuzes bij 3 gangen menu. Totaal geen medeleven eigenaar. Prijs kwaliteit verhouding ver beneden peil. NOOIT meer! !!!! Zonde om hier een coupon uit te geven. Het is geen 2e menu gratis prijs gewoon te hoog voor geleverde producten.
Peter Z.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Hallo. De aanbieding was het personeel niet eens duidelijk. Hierdoor hebben we teveel betaald. De bediende zei dat ze korting zou geven maar dat trok ze later weer in en loog hier zelfs over!! Het eten was prima maar achteraf te duur en liegende bediening is te veel van het goede. Voor ons nooit meer en controleer de rekening als je besluit toch te gaan
Bakxteen .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Een 3 gangen menu (social deal, maar wel rechtstreeks betaald in het restaurant) gegeten. Het eten was erg minimaal van kwaliteit en eenvoudig opgemaakt, het leek wel een toeristen maaltijd. Meloen met ham en sla smaakloos, de Gamba's waren niet lekker en het nagerecht (specialiteit van de kok) was lachwekkend...2 churros met een dotje slagroom en een ijsbolletje. Eens maar nooit weer.
Bakxteen .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Met 5 personen een 3 gangen menu gegeten (social deal aktie, maar wel in het restaurant betaald anders konden we niet reserveren...). De kwaliteit was matig, weinig keuzemogelijkheden. Meloen met ham en sla was smaakloos, gamba's niet lekker en desert (specialiteit vd chef...) waren 2 kleine churros met een bol ijs en wat slagroom. Alles onder de maat, het leek wel een toeristenmaaltijd. Wel aardige bediening. Voor ons geen herhaling meer.
Jos B.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
Heerlijke entrecote uit Ierland gegeten met een bijpassende rode wijn, omdat we geen keuze konden maken uit de wijnen mochten we die eerst uit kleine glaasjes proeven.
Attent en goede service.
sylvester P.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Tapasarrangement via groupon. 3 van de kok en 5 zelf uitzoeken van de kaart. Helft lekker, helft niet. Porties veel te klein en veel te duur. We moesten nog 5 tapas bijbestellen. €7,50 voor 2 gamba's en €7,50 voor minuscuul stukje biefstuk. Ik kom hier zeker niet meer terug. Géén aanrader!
Alexandra W.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Het eten was lekker en verzorgd. Leuke diversiteit aan gerechten. De locatie was mooi en prettig ingericht. De muziek die aan stond liep niet door waardoor er veel stiltes waren, wat opvallend was omdat die vrij hard stond en er slechts enkele tafeltjes bezet waren. De bediening was wel redelijk vriendelijk, maar slofte (letterlijk) ongemotiveerd door de zaal.
Tom T.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Dit restaurant ziet er veel belovend uit. maar is het allemaal net niet.
De bediening is niet georganiseerd, zodat ze alle drie binnen 1 minuut komen vragen of we nog wat willen. Daarnaast hoeft een leeg flesje niet per direct opgehaald te worden. Het gevoel bekruipt je dat je wel heel erg in de gaten gehouden wordt.
Het eten laat op zich wachten. Daar werd een raar excuus op gegeven. (de andere kok staat nog vast in het verkeer?)
Het eten is dan wel goed. We hebben verschillende tapas gehad. de patatas bravas waren goed van smaak. Alleen iets te kort gegaard. De biefstukjes waren prima. Ook de gehaktballetjes smaakten goed. De groenteflapjes waren best lekker, maar welke groenten er nu precies allemaal inzaten is niet helemaal duidelijk geworden.
We hebben een leuke avond gehad. Maar aan de oude gracht zitten betere eetgelegenheden.
ton V.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2017
Kleine porties tapas, kwaliteit zou ook nog stukken verbeterd kunnen worden. Prijs was gezien de pories en de kwaliteit aan de hoge kant ook kostte het moeite om de 50% korting op de rekening zoals geboekt bij iens gerealiseerd te krijgen.
Han N.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
Met zn tweeën all you can eat tapas gegeten. Personeel was vriendelijk en oplettend, goede service. Echter dit all you can eat concept werkt niet echt. Per persoon mag je twee tapas gerechten bestellen, maar deze worden pas na 20min geserveerd. Omdat het kleine gerechtjes zijn ben je ook al snel klaar. Zo duurt het lang voordat het volgende gerecht komt en je daadwerkelijk vol zit. Bovendien werken ze ook met een tijdslimiet van 2uur.
Geertje D.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Gezellig met ons groepje tapas gegeten. Prijs kwaliteit gewoon prima. Sangria was erg lekker. Totaalplaatje is voldoende.
Evi J.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Slechte ervaring gehad bij El borno. Vandaag met 3 vriendinnen gegeten. Service was slecht, twee bediendes spraken geen Nederlands. Het geld willen ze uit je zakken kloppen. Brood wordt aangeboden maar moet je voor betalen, fles water staat op tafel en ze zetten glazen neer maar zodra je de fles opent mag je betalen. Tot slot wordt bij de rekening twee pepermuntjes geserveerd terwijl we met vier personen waren. Het eten was ook niet denderend. Zeker niet voor die prijs, terwijl het interieur goedkoop uitstraalt. Er zitten veel tokkies in het restaurant, naast ons projecteerden mensen nederlandstalige muziek op de muur. Tevens zijn er mensen die decorstie stukken uit het restaurant op hun hoofd zetten en daar foto's van gaan maken. Ik kom hier niet meer terug.
Harriët V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Super restaurant op 'n geweldige locatie in 't centrum van Utrecht aan de gracht. Sfeer was super. Het eten is heerlijk. En de service is TOP. De bediening is erg vriendelijk, behulpzaam en weten wat zij opdienen. Ik ga zeker weten nog terug om de rest of de kaart te proberen.
Ton M.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Met de AH aktie hier gegeten. De gerechten zijn prima, goede kwaliteit. Echter, wij vinden de € 31 voor dit menu te duur. Bij de reservering hadden wij opgegeven dat één persoon geen kaas lust. Ook bij het opnemen van de bestelling aan tafel hebben wij aangegeven dat één persoon geen kaas lust. Toch kwam bij het tapas-voorgerecht voor twee personen kaas. Wij maakten daar een opmerking over en er werd gezegd "nou het is anders wel dure kaas" hetgeen wij een vreemde reactie vinden. Toen werd gevraagd of de andere persoon wel kaas lust waarop het antwoord positief was en daar moesten we het dan mee doen want "dan kon die de kaas wel opeten". Ook bij het tapas-hoofdgerecht kwam er gegrilde groenten mee waarover gesmolten kaas lag. Weer gaven wij aan dat één persoon écht geen kaas lust. Omdat de andere persoon dat wel lust moesten we het er maar mee doen. In dit geval hebben wij dat gewoon niet geaccepteerd. Het schaaltje is teruggegaan en we kregen een nieuw schaaltje zonder de gesmolten kaas. Dat dit alleen maar kon na behoorlijk aandringen onzerzijds vinden wij echt belachelijk!
D.M. P.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
op zich prima eten en ook goede sfeer. Tapas okay, zeker niet slecht maar heb wel eens van betere kwaliteit gehad, maar we maakten ook gebruik van ah-actie en daardoor ander menu, wellicht dat dat ook uitmaakt. verder gezellige sfeer
Willem V.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Bij El Borne gegeten in het kader van de AH Restaurantactie. De kwaliteit van het menu was ok, niet meer dan dat. Het menu was ook niet echt bijzonder: de 31 euro die je er voor betaalt is dan ook veel te veel.
De bediening was vriendelijk, het decor is gemiddeld (een afspeellijst van de gratis versie van Spotify - dus met reclame - kan echt niet)
Als je lekkere tapa's wilt eten in Utrecht zijn er betere adressen!