El Borne

Oudegracht aan de Werf 127 3511 AL Utrecht Nederland Kaart

Speciale deals

50% korting op het eten

Niet van toepassing op drankjes.
Niet van toepassing op keuzemenu’s.
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Over het restaurant El Borne

Oudegrachts pracht

De Oudegracht is een mediterraan tentje rijker. Zelfs op een regenachtige dag schijnt de zon op deze plek. Proef hier de echte smaak van Spanje met de overheerlijke warme en koude tapas en word geprikkeld door de altijd aanwezige paella. Mocht je een plekje buiten weten te bemachtigen kun je de jaloerse blikken van langslopend winkelend publiek niet omzeilen. Proost en geniet van je tapas!

Meer informatie over restaurant El Borne

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Wi-Fi
6,5
5,9
5,8

Jouw recensie over het restaurant El Borne

Rinne P.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2018
Erg beroerd restaurant. Al het eten was vettig en smakeloos, om maar niet te spreken over de gamba’s, die waren melig, oud en ronduit smerig. Ober was best vriendelijk maar niet echt professioneel. Voor de helft van de prijs was ik al niet positief geweest maar ze zijn ook nog eens niet goedkoop. Écht een afrader.
Shirley S.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
Vreselijk maar dan ook vreselijk! Onvriendelijk personeel en ondanks de rust erg lang moeten wachten op het eten en eindstand meerdere gerechten niet eens gekregen. Personeel lacht je uit wanneer je vraagt waar je drankje blijft! Absoluut een afrader!
Maartje V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
geen aanrader! Naast een enorme stank op het terras hebben we lang moeten wachten: na 75 minuten kregen we eindelijk een mandje brood. Het eten was ook niet om over naar huis te schrijven.
John S.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
volgens IENS korting op de GEHELE rekening. De eigenaar probeert eerst de hele korting te 'vergeten'. Als ik dit opmerk krijgen we wel de korting. Echter thuis zie ik dat dit alleen geldt voor de keuken en NIET voor de drank.
Nooit weer hierheen.
Lieseltje .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2018
Als je niet veel eisen aan je eten stelt, moet je het hier eens proberen. Want na afloop heb je in elk geval genoeg vet en zout gegeten. En over het algemeen is het ook nog warm. Maar daarmee is alles wel gezegd. De service was over het algemeen wél vriendelijk. Kom ik hier ooit terug? Nee.
Zehra V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Nog nooit heb ik zo slecht tapas gegeten. De warme gerechten waren vaak al koud als ze bij ons aankwamen, doorgaans was het vet en zat er geen smaak aan. Alles lijkt met dezelfde sausjes te zijn overgoten. Porties waren klein en dat voor een hoge prijs (€7,50 voor 2 stukjes varkenshaas). Wij hadden gereserveerd en werden binnen neergezet waar het interieur karig en donker is, tevens waren hier geen andere mensen (iedereen zat buiten op het terras). De bediening moest herhaaldelijk om bepaalde gerechten gevraagd worden. Ook vreemd: geen lepels om de saus/tapas mee op te scheppen. Hier eet ik nooit meer!
Rian J.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2018
Na twee keer vragen werd ons eerste drankje eindelijk na meer dan een half uur gebracht. Een karaf kraanwater mocht niet worden gebracht volgens de bediening. Vreemd, want onze buren op hetzelfde terras hadden wel een karaf water. Vervolgens nog een keer naar de bestelde tapas moeten vragen. Toen het eten eindelijk werd gebracht was daarbij een gerecht dat we niet besteld hadden. Een haar in de sla gevonden. Er zat maar één ding op: snel afrekenen en wegwezen. Dessert ergens anders gedaan.
Ria B.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2018
Het eten was slecht kregen niet wat we besteld hadden helaas. En jammer dat er van iens staat 30 % korting op de rekening en dan blijkt alleen op het eten. En je moet 4 tappas pp nemen. ????
Biatulu .
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2018
samen met een vriendin gebruik gemaakt van een Grouponactie bij dit gezellige Spaanse restaurant.
Erg vriendelijke bediening en de tapas, die wij van de uitgebreide menukaart konden kiezen, smaakten voortreffelijk.
Kortom...goede sfeer, lekker eten én voor herhaling vatbaar
Sebastian G.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Super heerlijk gegeten aan oude gracht met hele familie, wat een leuke tent met gezellige eigenaar die zelf ons bediende ;)

Wij zijn super enthusiast geworden om nog is hier te komen dus voor herhaling zeker vatbaar!!!
Nico G.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Tapas van twijfelachtige. Witte wijn was slecht, pils erg duur, 1 gerecht in rekening gebracht dat we niet besteld of ontvangen hadden.
Bas B.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2018
Wat een leuk tapas tentje, wij hadden menu gekregen en ontzettend bedankt voor verrasing menu! super aardig en leuke bediening En wat is het eten lekker zeg, echt een aanrader.
Henri J.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Helaas is dit restaurant ondanks de leuke locatie totaal niet fijn om te vertoeven. De sfeer is gespannen en het gaat er chaotisch aan toe. De klant vriendelijkheid was ver te zoeken. Het eten zelf was matig. Pas op voor wie hier met Iens korting langs komt kan voor verrassingen komen te staan welke niet op voorhand zijn benoemd ( niet op terras zitten, geen kortingen op de dranken) daarnaast werd vervolgens het gebruik van de yum korting gewoon weg geweigerd. Probeer het eens zelf dat weet je helaas genoeg.
Titus D.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
De bediening lijkt niet erg goed ingewerkt en oogt weinig professioneel. De gerechten zijn standaard, en vallen soms wat tegen. Het brood smaakte oud en de olijventapanade die erbij zat, smaakte meer als fijngestampte olijven. Daarbij zouden wij met IENS 30% korting krijgen op de gehele rekening, maar moesten nadrukkelijk aanwijzen dat dat ook voor de drankjes zou moeten gelden. Aangezien ik op IENS vaker lees dat dit een probleem is, betwijfel ik zeer of ze dit “per ongeluk” vergeten waren.
Al met al weinig verheffend en geen adequate bediening.
Eveline R.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2018
Na het bestellen van een liter Sangria, vroegen wij om een karaf water. De eigenaar beweerde ‘grappig’ dat de kraan dicht was en met de quote erbij “ja wij moeten toch ook geld verdienen”. Maar goed, dus een fles Chaufontaine besteld. Vervolgens tijdens de bestelling van de tapas werd ons even verteld dat wij minimaal 3 tapas pp moesten bestellen. Dit stond nergens vermeld, en het brood en dessert zou niet meetellen. Belachelijk! Na een discussie met de eigenaar zijn wij vertrokken.
Ruth D.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2018
Een plezierige plek met lekker eten en een goede service!
Dymphi V.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2018
Ik was niet op de hoogte dat als je via IENS reserveert je dan geen plek kan krijgen op het terras, wat ik uitdrukkelijk had gevraagd. Wij zaten met zijn drieën alleen in het restaurant binnen. Dit vond ik zeer teleurstellend. Ook waren er vaste menu's samengesteld als je bij IENS had gereserveerd. Wij waren hier niet van op de hoogte en hebben er geen gebruik van gemaakt.

Ook wil ik over El Borne zeggen dat het water dat al op de tafel stond op de rekening erbij stond. Wij moesten extra € 10,00 extra afrekenen voor 1 liter chaudfontaine. Dit hadden ze wel kunnen vertellen.......
Harco B.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2018
Nog nooit een recensie geschreven. Vond dat het nu echt nodig was. Ambiance aan de oude gracht geweldig. Rest meer dan slecht. Terras wordt opgeruimd terwijl je nog zit te eten. Andere gasten mochten lekker gaan zitten en kregen een broodje zoals besteld. Hierna wilde ze het hoofdgerecht bestellen maar was helaas net de keuken dicht. Eigenaar meer dan onbeschoft. Geen aanrader!!!
Jos B.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
We hebben hier eerder gegeten en het was goed.
Spareribs vielen zo als het hoort mals van het bot, maaltijdsalade was ook goed verzorgd.
Even problemen over de 30% korting met de eigenaar maar ook dit was snel opgelost.
Aanrader.
Bert S.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2018
Belangrijk het eten was heerlijk .

Een zeer uitgebreid menu en ze hielden heel goed rekening met mijn glutenvrije tafelgenoot. Bediening vriendelijk en niet te opdringerig. Prijs kwaliteit verhouding prima !