El Borne

Oudegracht aan de Werf 127 3511 AL Utrecht Nederland Kaart

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-30% op de Rekening

Over het restaurant El Borne

Oudegrachts pracht

De Oudegracht is een mediterraan tentje rijker. Zelfs op een regenachtige dag schijnt de zon op deze plek. Proef hier de echte smaak van Spanje met de overheerlijke warme en koude tapas en word geprikkeld door de altijd aanwezige paella. Mocht je een plekje buiten weten te bemachtigen kun je de jaloerse blikken van langslopend winkelend publiek niet omzeilen. Proost en geniet van je tapas!

Meer informatie over restaurant El Borne

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi
6,8
6,6
6,8
Bakxteen .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Een 3 gangen menu (social deal, maar wel rechtstreeks betaald in het restaurant) gegeten. Het eten was erg minimaal van kwaliteit en eenvoudig opgemaakt, het leek wel een toeristen maaltijd. Meloen met ham en sla smaakloos, de Gamba's waren niet lekker en het nagerecht (specialiteit van de kok) was lachwekkend...2 churros met een dotje slagroom en een ijsbolletje. Eens maar nooit weer.
Bakxteen .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Met 5 personen een 3 gangen menu gegeten (social deal aktie, maar wel in het restaurant betaald anders konden we niet reserveren...). De kwaliteit was matig, weinig keuzemogelijkheden. Meloen met ham en sla was smaakloos, gamba's niet lekker en desert (specialiteit vd chef...) waren 2 kleine churros met een bol ijs en wat slagroom. Alles onder de maat, het leek wel een toeristenmaaltijd. Wel aardige bediening. Voor ons geen herhaling meer.
Jos B.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
Heerlijke entrecote uit Ierland gegeten met een bijpassende rode wijn, omdat we geen keuze konden maken uit de wijnen mochten we die eerst uit kleine glaasjes proeven.
Attent en goede service.
sylvester P.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Tapasarrangement via groupon. 3 van de kok en 5 zelf uitzoeken van de kaart. Helft lekker, helft niet. Porties veel te klein en veel te duur. We moesten nog 5 tapas bijbestellen. €7,50 voor 2 gamba's en €7,50 voor minuscuul stukje biefstuk. Ik kom hier zeker niet meer terug. Géén aanrader!
Alexandra W.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Het eten was lekker en verzorgd. Leuke diversiteit aan gerechten. De locatie was mooi en prettig ingericht. De muziek die aan stond liep niet door waardoor er veel stiltes waren, wat opvallend was omdat die vrij hard stond en er slechts enkele tafeltjes bezet waren. De bediening was wel redelijk vriendelijk, maar slofte (letterlijk) ongemotiveerd door de zaal.
Tom T.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Dit restaurant ziet er veel belovend uit. maar is het allemaal net niet.
De bediening is niet georganiseerd, zodat ze alle drie binnen 1 minuut komen vragen of we nog wat willen. Daarnaast hoeft een leeg flesje niet per direct opgehaald te worden. Het gevoel bekruipt je dat je wel heel erg in de gaten gehouden wordt.
Het eten laat op zich wachten. Daar werd een raar excuus op gegeven. (de andere kok staat nog vast in het verkeer?)
Het eten is dan wel goed. We hebben verschillende tapas gehad. de patatas bravas waren goed van smaak. Alleen iets te kort gegaard. De biefstukjes waren prima. Ook de gehaktballetjes smaakten goed. De groenteflapjes waren best lekker, maar welke groenten er nu precies allemaal inzaten is niet helemaal duidelijk geworden.
We hebben een leuke avond gehad. Maar aan de oude gracht zitten betere eetgelegenheden.
ton V.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2017
Kleine porties tapas, kwaliteit zou ook nog stukken verbeterd kunnen worden. Prijs was gezien de pories en de kwaliteit aan de hoge kant ook kostte het moeite om de 50% korting op de rekening zoals geboekt bij iens gerealiseerd te krijgen.
Han N.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
Met zn tweeën all you can eat tapas gegeten. Personeel was vriendelijk en oplettend, goede service. Echter dit all you can eat concept werkt niet echt. Per persoon mag je twee tapas gerechten bestellen, maar deze worden pas na 20min geserveerd. Omdat het kleine gerechtjes zijn ben je ook al snel klaar. Zo duurt het lang voordat het volgende gerecht komt en je daadwerkelijk vol zit. Bovendien werken ze ook met een tijdslimiet van 2uur.
Geertje D.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Gezellig met ons groepje tapas gegeten. Prijs kwaliteit gewoon prima. Sangria was erg lekker. Totaalplaatje is voldoende.
Evi J.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Slechte ervaring gehad bij El borno. Vandaag met 3 vriendinnen gegeten. Service was slecht, twee bediendes spraken geen Nederlands. Het geld willen ze uit je zakken kloppen. Brood wordt aangeboden maar moet je voor betalen, fles water staat op tafel en ze zetten glazen neer maar zodra je de fles opent mag je betalen. Tot slot wordt bij de rekening twee pepermuntjes geserveerd terwijl we met vier personen waren. Het eten was ook niet denderend. Zeker niet voor die prijs, terwijl het interieur goedkoop uitstraalt. Er zitten veel tokkies in het restaurant, naast ons projecteerden mensen nederlandstalige muziek op de muur. Tevens zijn er mensen die decorstie stukken uit het restaurant op hun hoofd zetten en daar foto's van gaan maken. Ik kom hier niet meer terug.
Harriët V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Super restaurant op 'n geweldige locatie in 't centrum van Utrecht aan de gracht. Sfeer was super. Het eten is heerlijk. En de service is TOP. De bediening is erg vriendelijk, behulpzaam en weten wat zij opdienen. Ik ga zeker weten nog terug om de rest of de kaart te proberen.
Ton M.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Met de AH aktie hier gegeten. De gerechten zijn prima, goede kwaliteit. Echter, wij vinden de € 31 voor dit menu te duur. Bij de reservering hadden wij opgegeven dat één persoon geen kaas lust. Ook bij het opnemen van de bestelling aan tafel hebben wij aangegeven dat één persoon geen kaas lust. Toch kwam bij het tapas-voorgerecht voor twee personen kaas. Wij maakten daar een opmerking over en er werd gezegd "nou het is anders wel dure kaas" hetgeen wij een vreemde reactie vinden. Toen werd gevraagd of de andere persoon wel kaas lust waarop het antwoord positief was en daar moesten we het dan mee doen want "dan kon die de kaas wel opeten". Ook bij het tapas-hoofdgerecht kwam er gegrilde groenten mee waarover gesmolten kaas lag. Weer gaven wij aan dat één persoon écht geen kaas lust. Omdat de andere persoon dat wel lust moesten we het er maar mee doen. In dit geval hebben wij dat gewoon niet geaccepteerd. Het schaaltje is teruggegaan en we kregen een nieuw schaaltje zonder de gesmolten kaas. Dat dit alleen maar kon na behoorlijk aandringen onzerzijds vinden wij echt belachelijk!
D.M. P.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
op zich prima eten en ook goede sfeer. Tapas okay, zeker niet slecht maar heb wel eens van betere kwaliteit gehad, maar we maakten ook gebruik van ah-actie en daardoor ander menu, wellicht dat dat ook uitmaakt. verder gezellige sfeer
Willem V.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Bij El Borne gegeten in het kader van de AH Restaurantactie. De kwaliteit van het menu was ok, niet meer dan dat. Het menu was ook niet echt bijzonder: de 31 euro die je er voor betaalt is dan ook veel te veel.
De bediening was vriendelijk, het decor is gemiddeld (een afspeellijst van de gratis versie van Spotify - dus met reclame - kan echt niet)
Als je lekkere tapa's wilt eten in Utrecht zijn er betere adressen!
Groteflis G.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Op een zondagavond werden we prettig ontvangen, Service was snel, porties voldoende. Het verrassingsmenu stelt niet zo heel veel voor, maar bestond uit een smakelijk gemengd voorgerecht (warme stukjes vlees en salade), gegrilde gerechten als hoofdschotel en een best wel lekker dessert van warme churros met chocolade, ijs en slagroom. Ondanks het feit dat we geen vis wilden eten, had de keuken zijn best gedaan.
Annemarije D.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Zijn met de Albert Heijn actie gekomen, eens maar nooit meer, gemiste kans van de restauranthouders. Afzetters!
Hebben ons het Verrassingsmenu gegeven, hier hebben we 6 euro meer voor moeten betalen dan hun eigen menu aangeeft ( 31 ipv 25 http://www.elborne.nl/menu.html) en daarnaast ook nog 4 euro voor oud brood met bevroren boter moeten betalen. We waren net zoveel kwijt als bij een regulier tapasrestaurant en helaas was de kwaliteit veel lager.
De tapas was "ok", niet om echt over naar huis te schrijven en zéker niet verrassend zoals werd aangekondigd helaas.
Daarnaast draaiden ze dezelfde oubollige nummers, opnieuw en opnieuw... Heel vermoeiend...
Het interieur is goedkoop en niet passend bij de mooie grachten kelders of een tapasrestaurant. De kleine tafeltjes en plastic stoelen en banken zijn zo geplaatst dat je op elkaars schoot zit en wanneer iemand naar het toilet wil krijg je de billen van de buren in je gezicht.
Allesbehalve een fijne ervaring, een echte afrader.
Bij het afrekenen vroegen ze nog of we hun visitekaartje wilden om de volgende keer 20% korting te ontvangen... Denk echt niet dat ze het hebben begrepen.....
Zou de ah restaurantactie ook willen adviseren hen niet meer op te nemen in het assortiment de volgende keer, ik voel me bedonderd en bekocht...
Marieke B.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Heerlijk gegeten! Nette, vlotte bediening.
Sabine V.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Het eten er dergelijke was erg lekker. Wij kwamen eten met de Ah actie. Hiervoor had het restaurant een vast menu opgesteld, wat je kreeg was een verassing. Wij vonden het wat duur voor wat we kregen. Onbeperkt tapas eten is daar 22,50 en wij betaalden voor dit beperkte menu 31 euro
Alida M.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Eén was ons was vegetarisch - bij het begin aangegeven. Daar zou rekening mee worden gehouden in het AH verrassingsmenu. Bij het voorgerecht bleek er een tapas met zalm tussen te zitten, en deze werd niet vervangen nadat we hier een opmerking over maakte. Het hoofdgerecht bestond uit 5 schaaltjes met elk 2 tapas. Twee van de vijf bakjes bevatten vlees en vis! De vegetariër moest dan maar van de overige drie bakjes eten, of we moesten allebei vegetarisch eten. Dit is onacceptabel voor een zichzelf respecterend restaurant.
De spinazie-hapjes waren ook zeer melig en vet. Kortom: dit restaurant is niet aan te raden.
Hans R.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Gezellig restaurant met goede tapas. Vriendelijke bediening en goede sfeer. Ondanks dat we weinig tijd hadden, toch genoten.