El Basha

Meer informatie over restaurant El Basha

• Mastercard , Visa card
Smulaap .
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2015
Lekker gegeten in el Basha. Pittige kip (die helaas niet zo pittig was) en een royale lamsbout die heerlijk mals was. Was verbaasd dat er geen couscous besteld kon worden.

Goede prijs-kwaliteit verhouding. Jammer van het ongezellige interieur. Ondanks het goede eten is dat toch een reden om niet meer terug te komen.
070Watchout .
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2014
Ik kom hier echt al meer dan 15 jaar met enige regelmaat. De eigenaar is heel klantvriendelijk, maar de rest van het personeel niet echt.
Toch blijf ik voor het lekkere eten terugkomen. Het lamsvlees (El Omda) is fantastisch en het nachtelijke broodje shoarma is niet te versmaden.
Amira O.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2014
We hebben meer dan een uur gewacht tot we geholpen worden, terwijl het niet eens druk was. Andere gasten kregen voorrang terwijl wij veel eerder er waren! Na een uur kwam de serveerster vragen voor drinken, uiteindelijk de verkeerde drinken gekregen. Heel jammer van El Basha. Het eten is verder heeerlijk en mooie Egyptische decor! Nogmaals jammer van de serveerster, ze heeft ons dag en gezelligheid verpest.
Boris D.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2014
Nog een keer bij albasha gegeten dinsdag avond.het was gezellige druk.toch binnen paar minuten geholpen.de drankjes stonden op tafel in twee minuten.
Wij hadden haast,dat was geen probleem .mixgrill besteld en mijn tafelgenoot had een Arabische gerecht,gevulde wijnbladeren .het eten was op smaak en zeker niet duur .
Complement.
Ton03 .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2014
Vandaag met 2 personen met een groupon bon voor een mix grill hier gegeten.

De ontvangst was vriendelijk en wij mochten zelf een tafel uitzoeken.

Het restaurant is netjes en Egyptisch ingericht. De muziek stond iets te hard. Niet storend, maar had voor mij iets zachter gemogen.

De bediening was prima en regelmatig werd er gevraagd of alles naar wens was. Gedurende de avond werd het steeds drukker, maar de bediening had alles onder controle.

Vooraf hebben wij stokbrood met kruidenboter genomen. Brood was net gebakken en warm.

Het vlees van de mix grill was lekker mals en gekruid. De hoeveelheid was ook voldoende. De geserveerde salade was ook goed.

Als toetje de baklava en deze was lekker.

Wij wisten dat de deal van groupon alleen een mix grill was. Wij hebben dit zelf uitgebreid met frites. Dit werd ook netjes gevraagd.

Conclusie: prima prijs/kwaliteit verhouding. Bediening heel netjes en vriendelijk. Geserveerde gerechten waren goed van smaak.
TvW .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2014
Met 15 personen een menu besteld. Goede prijs kwaliteit verhouding!
Heerlijke mix van voorgerechten en hoofdgerechten.
Voor ieder wat wils ...van garnalen, mosselen tot vleesgerechten. Prima van smaak!!
Chanty V.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2013
Via Groupon zijn we hier gekomen met de keuze om couscous of mixed grill te kiezen. We kozen t laatste... We kregen voor ons 2-en 1 schaal met een paar stukken vlees er op. Geen patat, geen rijst, geen groente... We hebben al heel vaak gegeten via Groupon maar dit was wel één vd karigste diners!! Restaurant bijna leeg, maar serveerster kwam erg weinig langs.
Annelies G.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2012
Vriendelijke ontvangst, goede prijs-kwaliteit verhouding. Een aantal gerechten was niet beschikbaar. Eten werd opgediend in een tajine, dat geeft een bijzonder oosters sfeertje. De rode wijn is een Chateau Oumsiyat 2007 en was lekker, droog, houtig. Met €26 wel aan de prijs.
Hollebolle .
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2012
Vorige week gegeten met wat vrienden gedurende de middaguren. Het eten zelf was goed, alleen wel wat weinig. Mooi ingericht leuke sfeer. Bij het afrekenen wilden wij de scoopy 25% korting gebruiken. De ober vertelde ons dat dit vooraf vermeld moet worden. Dit stond echter nergens vermeld. De vraag waarom kon hij ook niet beantwoorden. Waarschijnlijk krijg je dan ook minder kwaliteit eten? In ieder geval erg jammer, zou er zeker terugkomen als ze geldige argumenten hadden ipv moeilijk doen over enkele euro's
Jessica H.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2012
Ik kwam hier samen met iemand om met een Groupon bon de couscoustafel te eten. Ik was zeer benieuwd wat dat in zou houden en welke lekkere gerechten we te eten zouden krijgen.
In het best ruime restaurant zaten maar 3 mensen, dat is niet echt heel gezellig..We kregen er ook allebei een glas wijn bij, Omdat mijn partner niet drinkt nam ik die 2 glazen. Vooraf een witte en bij het eten (omdat het vlees zou zijn) een rode. Helaas, de wijn was zeer slecht (in mijn optiek) Waterig, smaakloos en niet lekker. Dit gold zowel voor de witte als de rode wijn. Ik heb dit gemeld bij de bediening en volgens haar was het de wijn die het best verkocht in het restaurant. De couscous tafel bleek een overgare tajine te zijn. De smaak was lekker maar alle groenten waren stuk gekookt en de paar stukken vlees die er in zaten waren erg droog. Jammer dat niet op de kaart staat wat een couscous tafel precies inhoudt, wij hadden er in ieder geval meer van verwacht. In ongeveer 3 kwartier stonden we weer buiten. Jammer!
Ikhouvanerglekkerete .
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2012
Ok hier ga je niet zomaar uit eten. Je komt hier omdat het 4 uur snachts is en je hebt zojuist de hele avond gefeest. Op dat uur is het eten heerlijk. Lekker vet vlees met veel saus. Overdag vooral niet proberen want dan word je alleen maar misselijk (ik heb er boven gewoond) Het is een mooie afsluiter van een gezellige avond.