El-Aviva

Schiedamseweg 22a 3025 AB Rotterdam Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant El-Aviva

Ingridvanegmond .
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2015
El-Aviva staat bekend als de uitvinder van de kapsalon. Ik ben geen liefhebber van kapsalon en bestelde dit dus niet, maar pitabroodjes gezond en die waren prima. De service is vriendelijk en snel. Het is een lichte zaak met modern interieur en erg schoon. Er staat een tv aan met Turks voetbal of Turks nieuws.
Ki .
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2012
El-Aviva is DE uitvinder van DE -inmiddels door heel shoarma makend Nederland geadopteerd.- Kapsalon. Dat is dan ook eigenlijk het enige wat je daar moet eten en waar ze zeker eer aan verdienen. Soms maken ze voor mij een 'speciale' turkse pizza (met kaas en extra sla- niet te veel saus), die is ook prima.Voor Hollandse bitterballen en Italiaanse pizza moet je nooit bij een shoarma tent wezen. De jongens bij El Aviva zijn harde werkers en vriendelijk. Het interieur is zoals het hoort voor een volkse afhaal tent.
JohnnyCake .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2012
Een zeer slechte restaurant! De decor is smakeloos en er zijn vrij weinig zitplaatsen. T.V. en muziek is Turks, terwijl je neem ik aan ook internationale klanten wilt ontvangen! Service is slecht en zeer brutaal. ''Speciaal voor U gemaakt'' kennen zij niet! Was er na 2 jaar weer een keer en ben er slecht uit brutaal behandeld. Liet het eten eerst altijd bezorgen, totdat ik elke keer de verkeerde bestelling kreeg en weer een uur moest wachten totdat ze eindelijk met de juiste bestelling aankwamen. Besloot toen maar af te halen. Na de uiterst slechte behandeling bestel ik hier nooit, maar dan ook nooit meer.