El Amor

31-206852343

Meer informatie over restaurant El Amor

Mariska K.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2014
Gewapend met een Groupon-voucher tapas wezen eten bij El Amor.
Ik was nogal huiverig gezien onderstaande recensies. En helaas, terecht.
Nachos uit de oven kwamen leken op chips die je bij de supermarkt kan halen met enkele kruimeltjes kaas erop. Even in de magnetron en de nachos met gesmolten kaas uit de oven zijn geboren !
Tomatensaus bij de gehaktballetjes, tomatensaus bij de kip.. het was zo waterig en smaakloos.
De inktvisringen, hummus en fetarolletjes waren gelukkig wel erg lekker.
Het is zo jammer dat een restaurant niets doet met negatieve recensies.

Het enige echte lichtpuntje van deze avond was de ongelooflijk aardige serveerster die alle tafeltjes scherp in de gaten hield en vooral bleef lachen.
Het spijt ons zeer, maar als El Amor niets doet aan de kwaliteit van het eten, zal het schip snel zinken.
Aatje .
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2014
Ik betrap me zelf erop dat als ik in een restaurant goed gegeten heb ik er niets over schrijf en als ik slecht gegeten heb wil ik dit melden. Waarschijnlijk vind ik het normaal als je voor je dure geld goed eet en als het slecht is wil ik dat melden om zo de teleurstelling bij andere te voorkomen. Dit is weer zo'n restaurant met super slecht eten. Weinig keus en waterige tomaten saus die overal overheen zit en totaal geen smaak heeft. De nachos uit de oven waren een bakje gewone tortilla chips met een bakje chili saus. Bij navraag hoe dat kon kregen we te horen dat zowel de Guacamole als de kaas op waren. Ga hier niet eten het is zonde van je geld.
Bernard V.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2014
Ook mijn vrouw en ik kunnen ons niet vinden in de buitengewoon negatieve recensies over dit restaurant. Wij aten hier eveneens (onbeperkt tapas) met een groupdeal.
De cacik was heel lekker, met voldoende knoflook voor een echte 'bite'. De auberginesalade was verrassend en verrassend lekker.
Dit alles geserveerd door de buitengewoon vriendelijke, attente en warme vrouwelijke bediening.
De loempiaatjes met feta waren heerlijk, evenals de gehaktballetjes met tomatensaus. Mijn vrouw had heerlijke mosselen. Ik had de gehaktballetjes. Deze waren niet droog, maar juist smeuiig en helemaal niet zout - wat impliceert dat het geen kant-en-klaar product kan zijn, want meestal zijn die bremzout!
De huzarensalade en de mozzarellaballetjes waren - het wordt eentonig - ook heel lekker.
Het brood was lekker knapperig, nadat het een minuutje was opgewarmd. We bestelden nog een mandje. Beide mandjes kwamen niet op de rekening.
WIJ hebben slechts een minpuntje kunnen bedenken: de olijven waren erg waterig, alsof ze een tijdje in een schaal water hadden gelegen.
En o ja, wat is dat toch voor gezeur over wat niet en wat wel een tapa is? Dit is overduidelijk een tapasrestaurant met een Turkse inslag - en dus hebben de tapas dat ook. Een tapa is een klein hapje, dus in principe kan ieder gerecht waarvan een kleine hoeveelheid wordt geserveerd, een tapa genoemd worden.
Als ik Turks was geweest had ik dit misschien wel een 'meze'-restaurant genoemd, de Turkse benaming voor een klein hapje. Alleen had men dan ook een andere naam voor het restaurant moeten kiezen...
En misschien kan er dan ook iets aan de aankleding van het restaurant gebeuren. Behalve de poster van de Spaanse danseres waren de muren kaal. Door het donkere meubilair maakte het interieur toch een sombere indruk.
Krista P.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2014
Voor de 2e keer hier tapas gegeten met de Grouponbon. De eerste keer was goed bevallen en alle negatieve recensies verbaasden ons toen. Ik wilde weten of wij die 1e keer een toevallige gelukstreffer hadden meegemaakt, of dat iedereen die zei dat het eten niet vers leek, slap, waterig, uit blik, diepvries of pot e.d. leek te komen gelijk had.
En inderdaad: het laatste was helaas het geval. Wat een verschil met de 1e keer: nu was duidelijk te proeven wat iedereen in zijn recensies beweert. De inktvisringen waren gekrompen, hardrubberen ringetjes waar je gerust de hele avond op zou kunnen blijven kauwen als je dat zou willen - wat helaas niet het geval was. De olijven: te triest voor woorden. Slap, smakeloos en de kok gaf gewoon toe dat ze uit blik kwamen. De mosselen in tomatensaus (hoe kan het ook anders) leken geen verse, maar opgewarmd uit een pot of zo.
Uit voorzorg hadden we de kippen"botjes" nu zonder de tomatensaus besteld, daardoor waren ze beter te eten.
De eerste keer kon ik geen genoeg krijgen van de met feta gevulde en gefrituurde filodeegrolletjes. Nu waren ze erg wisselend, soms zat er bijna geen feta in en ze waren behoorlijk vet.
Elk gerecht waar tomatensaus bij komt kijken heeft ook dezelfde (slappe) tomatensaus.
Bij de reservering had ik speciaal gevraagd of ze nu voor de verandering wél eens guacemole en inktvissalade hadden - wat nog bij niemand is voorgekomen- en nee, wederom niet. Ze gaan het van de kaart halen, zei de eigenaar, maar wanneer ze dat ook gaan doen? Zal mij benieuwen.

Het is zó jammer dat de kok zo liefdeloos en ongeïnteresseerd eten klaarmaakt- koken kun je dit eigenlijk niet noemen. Dat de kaart een bij elkaar geveegd allegaartje is vind ik op zich helemaal geen probleem: zo is er voor elk wat wils en op zich zijn het stuk voor stuk lekkere hapjes en dat is toch de betekenis van tapas. En of die nou uit Spanje, Turkije of waar-komt-een-Russisch-ei-vandaan? komen maakt niet uit. Als het maar met zorg en liefde en vooral: vers bereid is. En daar ontbreekt het hier helaas totaal aan. Wat een gemiste kans.
De locatie is zó'n goeie, ze zouden als (buurt-)restaurantje geweldig kunnen lopen. Nu waren er maar 3 tafeltjes bezet. Jammer, jammer. Nooit meer terug hier.
Sparkle .
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2014
Heb gisteren heerlijk gegeten bij El Amore, eten was heerlijk en de bediening en service was super.
We konden ons niet in vinden dat de gehakt balletjes niet lekker waren of een waterige saus.De calamari en de mosselen en de kaas loempia's waren zalig.Het was een leuke aanbieding van groupon en we komen er zeker nog eens terug.
Modu .
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2014
Jammer. Als je jezelf een tapas restaurant noemt die ook nog de naam El Amor draagt, met midden in de zaak een grote muurschildering van een flamenco danseres verwacht je ook tapas te kunnen eten. En dat viel tegen. Een groot deel, van de toch al beperkte tapaskaart, bestond uit Turkse en andersoortige hapjes. Geen aioli voor bij het Turkse brood, wel Cicik oftewel Turkse tzaziki. En Turkse aubergine salade. Nachos (Mexico) met gesmolten kaas en guacemole maar helaas was de guacemole op. Net zoals de inktvissalade. Parmaham, Italie, waarom geen Jamon Iberico? En wat heeft humous uit het midden oosten in een tapasrestaurant te zoeken? Loempiaatjes met fetakaas...De Albondigas waren droog, in een waterig tomatensausje. Het heeft er alle schijn van dat de kok 1 basissausje weet te maken want het kwam ook terug bij de kipkluifjes en op de patatas bravas. Ik snap niet welke kok deze ongeinspireerde menukaart samen heeft weten te stellen. Wij hebben met een Groupon gegeten. Het was voor het eerst, maar ook voor het laatst. De bediening was vriendelijk en behulpzaam.
Denenhel .
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2014
Wij zijn echte tapas liefhebbers en hadden een groupon gekocht bij dit restaurant. Wat was dit een teleurstelling!!!. Onbeperkt eten, maar na een paar tapas geprobeerd te hebben, hadden we zoiets wat is dit. We kregen brood waar geen smaak aan zat toen ik vroeg om aoli kreeg ik te horen... wat is dit? Na uitleg zou de kok het maken, maar toen het op tafel kwam was het een smerige drap wat nergens op sloeg, de serveerster wist ook niet wat ze zag en nam het mee terug. Uit eindelijk niets gekregen omdat de kok het niet kon klaar maken. Toen maar gekozen voor wat mayonaise uit een zakje.We vroegen om Sangria, maar omdat ze pas 5 maanden open waren hadden ze dit nog niet vertelde de serveerster ons. Toen de eerste tapas op tafel werd gezet was het koud. Terug gegeven en opnieuw in de oven gezet, alleen niet lang genoeg, dus lauw. Bijna alle warme tapas werd met de zelfde smaakloze, waterige tomatensaus geserveerd, waarschijnlijk was dit makkelijk en we kregen ook het gevoel dat de kok niets anders kon. De gehakt ballen smaakte als een kant en klaar product, het takje peterselie was vers om er toch nog iets van te maken. De calamaras en kip moet ik helaas ook onder de kant en klaar smakende producten rekenen die men alleen hoeft te frituren.product, totaal geen smaak!! Het schijfje citroen gaf nog enige decoratie. De garnalen die ver te zoeken waren in de alom bekende tomatensaus met wat kaas was niet te eten en weer lauw. Ik vond het zo zielig voor de aardige serveerster dat ze weer terug moest, ze probeerde in ieder geval de fouten van de kok zo goed als mogelijk uit te leggen. De Russische salade was wel lekker, heb haar ook gezegd dat het geen succes was en ik nog nooit zo'n slechte tapas heb gegeten. We hebben besloten niet meer te bestellen en ergens anders te gaan eten. Een advies voor de kok leer eerst tapas bereiden, want dit is geen tapas!! Of gooi de deuren dicht want de recensies liegen er niet om. Voor een ieder die deze zaak wil bezoeken blijf thuis of ga naar een echt restaurant!!
Gijs D.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2014
Sluit me volledig aan bij de reacties over goede bediening en droge gehaktballetjes in flauwe tomatensaus, droge smakeloze kippenpootjes etc. Het eten was zeer ondermaats, vond het vervelend om het de erg vriendelijke vrouw in de bediening te melden dat ik niet met plezier bij El Amor heb gegeten en het erg vond tegenvallen. Zeker geen aanrader, heb voor dat geld via groupon veel beter gegeten.
Kim V.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2014
Wij hebben hier gister gegeten met een groupdeal bon. Voordat wij vertrokken lazen wij de recensies en we hadden ons op het ergste voorbereid. We waren er om 18:00 en waren de enige in het restaurant. Hierdoor was de bediening snel en goed.

We kregen warm, knapperig brood met heerlijke tzatziki. De olijven waren lekker, de groene hadden meer smaak dan de zwarte.
De inktvisringen vonden wij ook erg lekker, alhoewel ze uit de diepvries kwamen. De ronde daarna kregen we 'verse' inktvisringen. Deze waren door de kok zelf gepaneerd. Maar wat verwacht men dan? Dat de kok zelf de inktvis in de ochtend vangt?

De fetarolletjes waren ook lekker, knapperig en goede vulling. (niet te zout) Ook de garnaaltjes uit de oven waren lekker (en het waren echt geen 6 garnaaltjes wat hier eerder werd gezegd).
De aardappeltjes en kip lagen in een, inderdaad, waterig tomatensausje. De smaak was echter niet verkeerd. Wat ik wel miste was de pittige saus die meestal op de patats bravas gaat.

De mozzarellabolletjes vond ik wel wat minder, want er zat echt heel veel pesto op. Wanneer deze met wat meer tomaat zou worden geserveerd, zou het echter wel lekkerder zijn.

De enige minpunten waren de gehaktballetjes (erg droog), de inktvissalade was er niet en de guacamole ontbrak bij de tortillachips. Dit hoort er wel echt bij en stond ook op de kaart.
Als tip zou ik zeggen dat de salades inderdaad wel zelf bereid zouden kunnen worden i.p.v. uit de supermarkt te halen.

Ik snap verder niet dat de recensies zo slecht zijn, want tapas zijn nu eenmaal kleine hapjes en dat gaat vaak in een portie van 3-5 stuks. Dat is in alle tapasrestaurants zo.

Wij hebben in ieder geval lekker gegeten.
Anna S.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2014
Ook wij hebben hier met een groupon deal onbeperkt tapas gegeten. Ik begrijp eerlijk gezegd de zeer slechte recensies niet. Het eten was lekker en de bediening was zeer attent en vroegen vaak genoeg of we nog meer wilde bestellen. De sfeer was goed en het was een uitermate geslaagde avond.
Het eten was misschien niet een culinair hoogtepunt, maar dat zijn tapas in normale tapasbaren ook niet. Het zijn gewoon kleine versgemaakte hapjes om met je tafelgenoten te eten naast een glas wijn of bier. Ik ben zelf Spaans en had hier niks op aan te merken. Wie zegt dat een bakje olijven geen tapas zijn, is duidelijk nog nooit in Spanje geweest en heeft eigenlijk weinig te zeggen over wat wel of niet tapas zijn.
Wij komen zeker terug voor een leuke en ontspannende avond.
Petra K.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2014
Gisterenavond ook met groupon hier gegeten, onbeperkt tapas. Helaas moet ik mij bij de vorige recensies aansluiten. Tapas zijn weinig origineel, op elk gerechtje wordt een struik peterselie gelegd, waarschijnlijk om aan te geven dat het vers is? Het is jammer dat sommige restaurants nog steeds niet snappen dat als ze met groupon mee doen dit een hele goede publiciteit kan zijn, El Amor heeft er zeker niet zijn voordeel mee gedaan.
JvanAn .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2014
Afgelopen donderdag met mijn vriendin bij El Amor gegeten. Aangezien het een Groupon deal was voor onbeperkt tapas kan ik weinig vertellen over de rest van de kaart. Maar de tapas waren in één woord slecht. Het product smaakte als kant-en-klaar en leek opgewarmd in de magnetron.
Ik zou iedereen sterk afraden om hier te eten.
Goedeteniseenkunst .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2013
El Amor: liefdeloos bereid eten. Absolute afrader.

Gisteren "tapas" gegeten bij dit restaurant. Als je de menukaart bestudeert, zie je dat dit niet echt een tapas restaurant is. De richtingsloze kaart loopt uiteen van reguliere hollandse keuken-achtige schotels, wat italiaanse gerechten tot een zeer beperkt assortiment aan "tapas" gerechten, of wat daarvoor moet doorgaan. Want of je een schaaltje niet verder bereide fetablokjes, wat plakjes parmaham, of een schoteltje olijven tapas gerechten mag noemen is twijfelachtig. Op zich als extra'tje op de kaart niet erg, maar als er al zo weinig tapas-keuze is, is het wel erg jammer als de keuze dan nog verder wordt beperkt door opname van dit soort onbereide “gerechtjes”.

Maar goed, het voordeel is dat daar dan ook niet veel aan verknoeid kan worden. Iets wat niet gezegd kan worden van de overige tapas gerechten. Wij hebben alle gerechten uitgeprobeerd. Dat wil zeggen, alle gerechten die beschikbaar waren, want reeds om 19:00 werd ons bij het bestellen medegedeeld dat van twee gerechten de ingredienten niet meer op voorraad waren.

Onze ervaringen met de resterende tapas-kaart:

- Aubergine: hoewel de aubergine erg doorgekookt was, vonden wij dit gerechtje qua smaak lekker.
- Calamares fritti/gefrituurde gepaneerde inktvisringen: deze smaakten identiek aan de gepaneerde inktvisringen uit de diepvrieszak van de horeca groothandel, en daarmee te zout en ging het de kwaliteit van een borrelhapje niet te boven. Er was behoudens frituren verder niets mee gedaan.
- Gehaktballetjes: deze smaakten en leken ook uiterlijk en qua substantie erg op de voorgebakken gehaktballetjes van de supermarkt. Snackbar gevoel. Hier overgoten met een lauw-warm drapje gezeefde tomaten, welke nauwelijks op smaak was gebracht.
- Garnalen gegratineerd met kaas: de combinatie van waterige garnalen, die van zichzelf nauwelijks smaak hadden, met gesmolten jonge kaas kon ons niet overtuigen.
- Tsaziki: deze was lekker, met een frisse komkommersmaak en een vleug knoflook.
- Loempia's met feta-kaas: tsja, en meer was het dan ook niet. Een mini-loempia met erg zoute feta-kaas. Verder niets mee gedaan. Leuk als borrelhapje, maar als avondeten?
- Parmaham: ook hier valt verder niets te melden: 4 plakjes te zoute parma (?) ham op een terracotta schoteltje. De niet groupon-klant mag hiervoor bijna 5,- neertellen.
- Humus: vrij smakeloos drapje van kikkererwten. Veel te flauw.
- Russische salade: deze was redelijk, maar oversteeg niet de kwaliteit van de betere kant-en-klaar salades uit de koeling van de supermarkt.
- Mosselen: doorgekookte mosselen in een extreem scherp en zoutig sausje. Beetje teveel van het goede. Hierdoor weinig subtiel van smaak. Op de menukaart werd voor het spicy karakter ervan niet gewaarschuwd.
- Patates bravas: waterig gekookte aardappelpartjes in een waterig tomatensausje. Dit sausje leek verdacht veel op het sausje van de gehaktballetjes.
- Kipkluifjes: oversteeg niet de kwaliteit van voorgebakken kipkluifjes uit de vriezer van de supermarkt. Erg droog en niet krokant, leek opgewarmd (magnetron?).
- Mozzerella bolletjes: ook hiermee was, afgezien van een streekje pesto, niets bijzonders mee gedaan. Om dat nu een gerecht te noemen…
- inktvis-salade: niet op voorraad.
- groene salade met walnoot etc: niet op voorraad.

Het turkse brood dat met de gerechtjes werd bijgeserveerd smaakte bij het eerste mandje alsof het mogelijk direct uit de zak was geserveerd, koud en erg taai. Het tweede mandje brood had wel de oven van binnen gezien, en was goed.

De bediening was erg vriendelijk en welwillend, maar kwam erg onervaren over. Het restaurantje zat binnen een half uur na onze aankomst geheel vol, maar met een capaciteit van iets van 6 tafeltjes is dat natuurlijk al snel het geval. Spoedig bleek dat de enige kok en serveerster annex keukenhulp een vol restaurant niet kon verwerken. Na drie kwartier wachten werden de eerste gerechtjes geserveerd -alleen de koude-, op de tegelijk bestelde warme moesten we nog een kwartier langer wachten. Gelukkig werd er iets later een extra serveerhulp opgeroepen, waarna de wachttijden net aan acceptabel bleven.

Ruim voor 21:00 waren inmiddels ook de calamares en de mozzerella niet meer te bestellen, waarmee voor Groupon klanten met alleen keuze van de tapas-kaart de spoeling nog dunner werd.

Gelukkig hebben we hier gegeten via de Groupon aanbieding, want naar onze mening was het met de huidige kwaliteit ook niet meer waard geweest. De gewone klant mag per tapas-gerechtje tussen de 3,50 tot bijna 5,- neertellen. Sowiezo vonden wij de hele kaart nogal aan de prijs.

Vergeet overigens niet thuis alvast naar het toilet te gaan, want de WC’s waren erg vies. Bij het herentoilet zaten er resten ontlasting op de bril, en was er aanvankelijk geen handzeep meer.

We willen wel nogmaals de waardering uitspreken voor de bediening, die in weerwil van de omstandigheden erg hun best bleef doen het de klanten naar de zin te maken.
Uiteraard kunnen wij alleen onze ervaringen met de tapas-kaart hier terugkoppelen. Het kan zijn dat de overige gerechten beter zijn. Maar voor ons was dit een eenmalig experiment.

C M.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2013
Ook wij zijn met een groupon deal in dit tapasrestaurant verzeild geraakt. Nooit eerder voelden we ons met een groupon deal zo bekocht. De parmaham kwam ons voor als Schwartzwalder schinken die we kennen uit een zekere buurtsuper om de hoek. Droge gehaktballetjes met week tomatenwater dat voor saus door moest gaan. 'Saus' die er overigens hetzelfde uit zag bij de -naar onze indruk in de magnetron zachtverwarmde- patatas bravas en de twee -wij vrezen eveneens magnetronverwarmde- kippenbotjes. De auberginesalade, de cacik en het brood leek men bij een Turkse winkel gehaald te hebben die zijn kookkunst -of tenminste zijn inkoopbeleid- wèl op orde had. Voor €12,50 p.p. misselijk naar huis in het besef dat we voor hetzelfde geld zelf heerlijke sappige Turkse burgers hadden kunnen maken met verse ingediënten...Liefde voor koken en lekker eten lijkt na deze ervaring niet de motivator van de twee heren in de keuken. Wat deze wel is, kan men slechts gissen. De bediening deed evenwel haar best alles zo hoffelijk mogelijk te serveren. Ook de literfles water à €7.50, want een karaf kraanwater 'mocht ze niet serveren'.
C.r. S.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2013
In tegenstelling tot wat hier staat dat het een pizzeria is is dit een tapas restaurant.

Zeker zeer matig tot slecht.
4 tegen verbrand aanzittende inktvisringetjes €5 euro.
6 Noorse garnaaltjes voor 4,50 euro.
3 kleine zeer droge gehaktballetjes voor 4,50 euro.
De aubergine salade was prima.
Het brood was goed.
Twee kippenbotjes van ca 20 gram per stuk voor 4,50.
De Parma ham was goed, maar wat kun je daar aan verpesten?
De mozzarella bolletje waren lekker.

We hadden een groupon, dus konden we alles een goed proberen.
Maar zonder groupon, onbetaalbaar en ver beneden de maat.