Ekko Serveert

Donderdag en Vrijdag 18:00 - 20:00
Zaterdag en Zondag Gesloten

Karin D.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2015
Gisteren met een vriendin een dagje Utrecht en op zoek gegaan naar een vegetarisch restaurant. We kwamen uit bij Ekko... 3 gangen voor € 12,50 (!). Het is een vast menu en dat pakte erg goed uit voor ons. Soep van prei en aardappel, goed van smaak. Het hoofdgerecht bevatte een soort tofu (betere structuur, goede smaak) van de vegetarische slager, dat vonden wij erg verrassend. Appeltaart met zoete aardappel toe was ook heel lekker. De bediening is erg attent en vriendelijk en het interieur is minimalistisch en gezellig. Ik vind Ekko echt een aanrader!
Sannec12 .
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2015
Heerlijk gegeten. De service was zeer goed. Er werd bij aankomst verteld wat het menu was, en het eten werd zeer vlot geserveerd. Omdat we bij het raam zaten en we het wat koud kregen, werden onze drankjes vergoed! Zeker voor herhaling vatbaar. Voor 12,50 een uitstekend vega drie gangenmenu! Aanrader!!!
Verfkwast .
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2014
Lekker eten, goede prijs-kwaliteit verhouding. Bij voorgerecht ontbrak wel een stuk brood, terwijl andere gasten dit wel kregen. 1 fles rode wijn werd als 6x glazen witte wijn verrekend, vreemd. Bediening was een beetje slordig, maar wel vriendelijk. Presentatie was verder netjes, en decor zag er hip en modern uit.
Ebitempura .
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2014
Ik heb hier gisteren heerlijk gegeten. De smaken pasten perfect bij elkaar, goed gekruid en de presentatie was ook top. Service was bij ons ook heel goed. Amper te geloven voor een bescheiden prijsje van 12.50!
Sweetness .
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2014
Laat je vooral eens verassen door de vaak heerlijke menu van deze vrijwillige koks. Zij scoren vaak met simpele gerechten een absolute hit. De zeer aantrekkelijke prijs geeft je geen excuus om dat niet te doen. Vooral wanneer je dezelfde avond van plan bent het concert te bezoeken en je bij aanschaf van een combiticket een mooie korting krijgt.

De service is vaak een non-factor . Een ober is vaak niet te vinden dus voor je drankje kun je het best direct naar de barman. Verwacht ook niet dat er verteld zal worden wat je voorgeschoteld krijgt, met regelmaat wordt het eten voor je neer gezet en kun je het verder zelf uitzoeken.
Wanneer je voor aanvang van een concert plaats hebt genomen doe je er verstandig aan voor opening uitgegeten te zijn, want voor je het weet sta je omringt door bier drinkende concert bezoekers terwijl je nog aan je avond eten zit.
Op de site is te zien dat Ekko opzoek is naar koks en barmedewerkers, maar hoe zit het met bediening? Wordt dat afgeschoven op vrijwilligers die met een andere voorkeur daar staan? Verklaart wel de zeer lakse bediening.

Decor laat aardig wat te wensen over. Harde stoelen, wiebelende tafels met aan de ene zijde een hal met zeer vel TL licht. Kijk je naar je andere zijde dan zie je een zeldzaam mooi industriële muur voorzien van de maandelijkse expo wat toch het enige beetje sfeer mee draagt.

Al met al:
Erg lekker maar simpel 3 gangen menu, maar voor 12,50 een uitstekende deal.
Service is amper aanwezig, wanneer die er wel is lijkt de motivatie ver te zoeken.
Decor bestaat uit te weinig sfeer makende- en te veel sfeer brekende elementen.

Op zoek naar een lekker en goedkoop avond uit eten? Geef de vrijwilligers van Ekko een kans je te verrassen!
Rory D.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2012
Het cijfer voor het eten staat natuurlijk voor de prijs-kwaliteit verhouding. Waar kan je nu voor dit geld eten? Eten wat de pot schaft, maar wel leuke originele gerechten! Ideaal voor een concert.