Ekko Serveert

Bemuurde Weerd Westzijde 3 3513 BH Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Ekko Serveert

EKKO Eetcafé aan de Bemuurde Weerd in Utrecht staat voor lekker eten in combinatie met kunst, films, lezingen en de leukste spelletjes.
Het eetcafé is onderdeel van EKKO: Een kleinschalige concertzaal en club voor vernieuwende (inter)nationale bands en dj's.

De nadruk in onze menu's ligt op groentebereiding, die elke keer anders is. Ook mogelijk om te bestellen: een vleesgerecht met bijpassend garnituur. Wil je een allergenen vrije maaltijd? Dat kan ook gemaakt worden.

Vindt er aansluitend een concert plaats, dan zijn er ook combitickets verkrijgbaar. Deze bieden €2,50 korting op het eten.

EKKO Eetcafé is geopend van donderdag t/m zaterdag vanaf 18.00u.

Meer informatie over restaurant Ekko Serveert

Maandag t/m Woensdag Gesloten
Donderdag en Vrijdag 18:00 - 20:00
Zaterdag en Zondag Gesloten

Jouw recensie over het restaurant Ekko Serveert

Emma .
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Fijne gezellige plek en goed bereikbaar. Het personeel is heel vriendelijk en ze beantwoorden je vragen. Het eten was er supersnel en zonder problemen. Leuk in combinatie met concertbezoek bij EKKO.
S.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Hartstikke lekkere hap eten op, volop groenten goed op smaak alles.
Vriendelijke snelle bediening en daarna een topconcert gezien!
Peet D.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
Met z'n vieren voor een concertje aan gegeten, er was een tijdelijke gast-chef van PunkPizza als 'kitchen take-over'; verrassend goede 3-gangen maaltijd met vriendelijke informele bediening en sfeervol café; goed eten voor een scherpe prijs. Hun eigen biertje, gebouwen met lokale brouwerij, maakte de maaltijd compleet.
sabienb .
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
heerlijk gegeten en gedronken, alleen de bijbestelde frieten kwamen wat laat, maar dat zien we door de vingers omdat de smaak voortreffelijk was!
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
Was goed, vleesgerecht was alleen wat weinig, met friet erbij was het precies goed. :) Fijn dat de Ekko van alleen-vega af is gestapt!
Mariëlle H.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2018
we werden niet echt ontvangen aan het begin. daarna ging het wel goed. vrolijke en gastvrije medewerker. we hadden om 19:00 gereserveerd en om 20:00 een evenement in de Ekko, het voorgerecht kwam erg snel dit was prettig omdat we niet veel tijd hadden.
na het hoofdgerecht moesten we lang wachten voor de tafel afgeruimd werd. we hebben daarna ruim 20 minuten op het hoofdgerecht gewacht. andere tafels werden wel bediend. toen we ernaar vroegen werd er vreemd gereageerd. ze zouden het vragen aan de keuken maar kwamen niet bij ons terug. uiteindelijk 19;55 ons eten gekregen. erg jammer. geen excuses en geen korting o.i.d.
prijs kwaliteit viel dus tegen.
V.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Gezellige vrijwilligers,goede muziek,alleen de maaltijd had wat meer mogen vullen.
Gerechten waren erg lekker,syrische maaltijd en lekker voorgerecht en toetje.
Omgeving waar ik mij op mijn gemak voel.
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Fijn kleinschalig in oud stadspand incl. poppodium (muziekoptredens pas na de etensuren) aan fraaie Weerdsluis (beschermd stadsgezicht) gelegen. Inrichting eenvoudig, prettig alternatief.
Uitstekende kok, bedienend personeel bestaat voor groot deel uit vrijwilligers.
D.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Heerlijk vegetarisch 3 gangen menu gegeten. Borden waren mooi opgemaakt en de prijs precies goed voor hetgeen er geboden wordt. Een klein puntje was dat de soep niet heel warm was. Verder perfect!
Kirsten V.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Niet alles ging even goed in de bediening. Het bestelde brood niet gekregen, de garnering van de soep die instortte, verkeerde maaltijd opgediend... En toch was het allemaal niet storend omdat de sfeer top was, het eten verrukkelijk en de rekening zeer vriendelijk.
Dominiek B.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Een heerlijke maaltijd voor een prima prijs en een vriendelijke service. Wij komen terug!

Een heerlijke maaltijd voor een prima prijs, uitstekende service. Wij komen terug!
Hanne V.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
Voorgerecht was zonder couscous, alhoewel het in het gerecht stond. De vega lasagne was niet goed gaar en de frietjes slap en niet knapperig
Hans de Graaff H.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Prima plek om rustig en goed te eten.
Wilco B.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Klein eetcafé met een kleine kaart, maar voor ieder wat wils! Redelijk snelle bediening waardoor je op tijd door kunt naar het concert. Daarnaast een uitgebreide bierkaart!
V.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2018
Leuk restaurant voor veganisten/vegetariërs!
Niet midden in het centrum en daardoor iets rustiger.
Supercoole WC's ook. Zeker heengaan.
Guido S.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2018
Ondanks de topdrukte vlak voor aanvang van het concert, kwamen alle gerechten in goed tempo de keuken uit en zag elk bord er goed verzorgd uit. De smaak- en textuurcombinaties van de (vegetarische) gerechten waren origineel en goed doordacht, de uitvoering bovengemiddeld. Een dikke pluim voor het team van vrijwilligers(!!!) dat hier de keuken runt.
L.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2018
Het restaurant dat EKKO biedt, bewijst maar eens dat je echt niet bakken geld hoeft neer te tellen voor een maaltijd van kwaliteit. Ik vermoed soms dat de chefkok daar de beste ter wereld is, want wat daar bedacht wordt aan combinaties en smaken is voortreffelijk. En dat voor een prikkie! En dan kun je ook nog eens van live muziek genieten tijdens het uitbuiken. Iedereen die hier nog nooit heeft gegeten, ga eens bij jezelf te rade waarom je jezelf zo tekort doet!!!
margavrouwjansen .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Heerlijk gegeten in een fijne entourage. Vriendelijke bediening, duidelijke menukaart, goede prijs en lekkere biertjes erbij.
Wollrabe .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Betaalbaar, lekker klaar gemaakt eten in een relaxte omgeving. Het restaurant wordt gerund door vrijwilligers. Dit draagt bij aan de ontspannen sfeer.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2017
Erg leuk dat je voor het hoofdgerecht kon kiezen uit vlees, vis, vega of vegan. De vega lasagne was erg lekker! Goed 3-gangenmenu voor een goede prijs.