Eindeloos

Maandag t/m Donderdag Gesloten
Vrijdag t/m Zondag vanaf 17:00
G En J ..
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Wat hebben wij Eindeloos genoten. Een geweldig concept, om verschillende gerechtjes te kunnen proeven. Wij hadden ieder 3 voor - 3 hoofd en 2 nagerechtjes genomen, waarvan de laatste met een heerlijke dessertwijn. Het was avondvullend in een gezellige ambiance. Niet onbelangrijk, dat de toiletten keurig en schoon waren. Rene, jij bent een goede gastheer. Ook leuk, dat we achter de schermen mochten kijken.
Herman K.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2015
De formule van het restaurant is prima. Of 2x voorgerecht en 2x hoofdgerecht en 2x dessert maar heb je voldoende tijd en trek kun je ook kiezen voor onbeperkt eten. Gerechten waren stuk voor stuk heerlijk. Min puntje; nog voor de glazen leeg zijn wordt telkens weer gevraagd of er nog bijgeschonken moet worden, maar dat heb je wel zelf in de hand. Na afloop goed om de rekening te controleren.
Phasma .
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2015
Heerlijk gegeten en zeer vriendelijke bediening. Het concept is leuk en goed met elke keer 1 of 2 gerechten bestellen. Het enige wat op te merken is dat ik wat meer groenten had willen eten. Verder een echte aanrader!
Shinshan .
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2015
Hier i.v.m. een trouwdag voor de tweede keer gegeten. Vorige keer was het erg goed dus had hoge verwachtingen.

Restaurant heeft een leuk concept, all you can eat, waarbij er telkens twee gerechten kunnen worden gekozen. Eerst de pomodorosoep. Iets pittig en lekker van smaak. Daarna de tijgergarnalen, ook prima. Volgende ronde zalm en de botervis. De botervis is zeker een van de favorieten, dus deze voor de derde ronde ook nog een keer genomen. Friet en/of brood worden regelmatig bijgevuld. Als afsluiter een aan de tafel bereide Irish coffee, een aanrader. Prijs/kwaliteitverhouding dik in orde. Houd bij dit concept wel rekening met een lange zit.

Kortom, aan mijn verwachtingen werd zeker voldaan. Goed eten tegen een schappelijke prijs. Vorige keer was een minpunt dat de zaak erg leeg was. De mond-tot-mondreclame heeft blijkbaar zijn werk gedaan, de zaak zat nu helemaal vol. Niet vergeten te reserveren dus. Wij komen zeker nog eens terug.
Stefanie D.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2015
Heerlijk gegeten, gezellig restaurant met luxere 'tapas'. Concept is prima en het eten goed! Personeel werkt hard en zijn vriendelijk en behulpzaam. Je kunt kiezen tussen onbeperkt tapas voor €29,50 en 6 tapas voor €26,50.
Jammer dat het restaurant van binnen wat oud is, wel geverfd en leuke accesoires, maar dat kan beter!