Eindeloos

Voorstraat 71 2685 EK Poeldijk Nederland Kaart

Over het restaurant Eindeloos

Welkom bij Eindeloos.
Eindeloos staat voor een avond onbeperkt genieten van verschillende kleine gerechtjes. Een gloednieuw en uniek concept in het hartje van het Westland, te Poeldijk.
U kunt bij Eindeloos twee gerechtjes tegelijk bestellen, deze gerechtjes zullen na elkaar aan u
geserveerd worden. Vervolgens kunt u weer twee gerechtjes naar keuze bestellen. Zo kun u
onbeperkt genieten van onze internationale kaart waar de Franse keuken wordt afgewisseld met
Oosterse, Griekse en Italiaanse gerechtjes. Bestel zoveel voor-, hoofd- en nagerechtjes als u maar
wilt tegen een vaste prijs!

Culinair tafelen in een knusse en ongedwongen eetcafé sfeer.

Meer informatie over restaurant Eindeloos

Maandag t/m Donderdag Gesloten
Vrijdag t/m Zondag vanaf 17:00
Uitmuntend
9,4
9,2

Jouw recensie over het restaurant Eindeloos

• Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
Prima gegeten met de familie, dit was de tweede keer. Ideaal om met een groep te eten, genoeg keuze.
Vlotte en aardige bediening.
Marianne Z.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
We hebben een heerlijke avond gehad.fijne bediening,kinderen heerlijk spelen.top.het eten was prima.voor herhaling vatbaar
Rita V.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2017
een top locatie, goed betaalbaar, prima bediening, in een woord een echte aanrader. Een zeer tevreden klant, die hier al jaren terugkomt met een gezelschap van een kleine 50 personen. De hele entourage is zo mooi, speciaal in deze tijd van het jaar.
Nu waren wij voor de warme en koude lunch, maar bij het diner is de rode kool een echte aanrader.
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Gezellig aardig personeel eten kwam regelmatig aan aanrader we komen in jan 2018 met een groep bekenden terug Bedankt ge h de gunst
FVDZ .
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Met 123 personen stamppot eten heeft ons (voor de 2e keer) zeer goed bevallen. Partycentrum "Vrienden" was (ook voor de 2e keer) heel gezellig ingericht. Op naar de 2e keer stamppot eten.
Liesbeth M.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Altijd heerlijk en gevarieerd eten met vriendelijke bediening. Een aanrader!
lekkeretenfrans .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Sfeervol restaurant , leuke en smaakvolle gerechtjes en een bijzonder geslaagd eetconcept voor een avondje uit

Frans en Wil
godijn1 .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Wij hebben 2 december met onze kinderen bij Eindeloos gegeten. Een geweldige avond, heerlijk eten veel gezelligheid, lekker ontspannen. Onze dochter heeft een glutenvrij dieet en ook hier werd heel goed rekening mee gehouden. Ook zij kon veel en heerlijk eten. Geweldig.
Inge D.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Een leuke tent. Lekker rustig en gemoedelijk eten. Je moet er wel een paar uur uit voor uittrekken, want je zit rustig 4 a 5 uur.
Gerechten zijn lekker.
Ge W.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Alles was naar tevredenheid eten goed bediending vriendelijk dus niks te klagen. Zeker aan te bevelen, om dit te herhalen in de toekomst.
Karin M.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
We hebben met de familie bij jullie gegeten het was allemaal prima.
Veel keus en de porties waren goed.
We waren er vroeg (17,30) dit was goed omdat de warme gerechten maar tot 22.00 geserveerd werden.
Dit was nu goed omdat we vroeg waren , maar als je pas om 20.00 komt (wat ik een mooie tijd vind voor de zaterdag) is de sluitingstijd van de warme keuken wel wat vroeg.
Clarie V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Wat een gezellige sfeer en een ruime variatie aan gerechtjes. Personeel is klant gericht. Het concept van Eindeloos spreek mij erg aan. Kleine gerechtjes die je in willekeurige volgorde kan bestellen. Deze worden gefaseerd uitgeleverd.
Cocky G.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Gezellig , vriendelijk personeel, heerlijk gegeten, echt een aanrader.
Als er grote groepen zijn kan het geluid behoorlijk zijn.
Willem W.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Ideale formule voor een gezelschap, lekkere kleine gerechtjes en ruimte tussendoor om te praten. Kwaliteit van de gerechten is hoog. Zeer aan te bevelen voor een receptie of feestelijk etentje. Met bijzondere wensen, zoals glutenvrij werd netjes rekening gehouden.
Jolanda B.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Ik vind het jammer dat het concept voor de 2e keer doorzichtig was vanaf begin tijd tot ongeveer iets over half 10 komt de bediening regelmatig bij je aan tafel en mag je keuzes Door geven en dan komen ze pas weer om ongeveer 2 minuten over 10 zodat en mag je ook niet nog 1 hoofdgerecht meer bestellen. Volgens mij tussen half 10 en 10 uur slaapt de kok.
Danny T.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Geweldige avond gehad, prima bediening, heerlijk eten, goed concept, komen zeker terug. Restaurant was speciaal voor onze groep extra dag geopend.
marja K.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Eindeloos lekker, voor iedereen die van lekker eten houd is dit een aanrader.
Het leuke is dat je kan blijven combineren.
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Een heerlijk recept voor een zeer billijke prijs !!! Bediening uitstekend, ook speciale wensen werden gehonoreerd.
Bij een vol restaurant is het wel een beetje moeilijk voor mensen waar het gehoor niet zo goed meer is rumoerig.
G En J ..
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Wat hebben wij Eindeloos genoten. Een geweldig concept, om verschillende gerechtjes te kunnen proeven. Wij hadden ieder 3 voor - 3 hoofd en 2 nagerechtjes genomen, waarvan de laatste met een heerlijke dessertwijn. Het was avondvullend in een gezellige ambiance. Niet onbelangrijk, dat de toiletten keurig en schoon waren. Rene, jij bent een goede gastheer. Ook leuk, dat we achter de schermen mochten kijken.
Herman K.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2015
De formule van het restaurant is prima. Of 2x voorgerecht en 2x hoofdgerecht en 2x dessert maar heb je voldoende tijd en trek kun je ook kiezen voor onbeperkt eten. Gerechten waren stuk voor stuk heerlijk. Min puntje; nog voor de glazen leeg zijn wordt telkens weer gevraagd of er nog bijgeschonken moet worden, maar dat heb je wel zelf in de hand. Na afloop goed om de rekening te controleren.