Eindeloos

Maandag t/m Donderdag Gesloten
Vrijdag t/m Zondag vanaf 17:00
Uitmuntend
9,3

Jouw recensie over het restaurant Eindeloos

Ge W.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Alles was naar tevredenheid eten goed bediending vriendelijk dus niks te klagen. Zeker aan te bevelen, om dit te herhalen in de toekomst.
Karin M.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
We hebben met de familie bij jullie gegeten het was allemaal prima.
Veel keus en de porties waren goed.
We waren er vroeg (17,30) dit was goed omdat de warme gerechten maar tot 22.00 geserveerd werden.
Dit was nu goed omdat we vroeg waren , maar als je pas om 20.00 komt (wat ik een mooie tijd vind voor de zaterdag) is de sluitingstijd van de warme keuken wel wat vroeg.
Clarie V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Wat een gezellige sfeer en een ruime variatie aan gerechtjes. Personeel is klant gericht. Het concept van Eindeloos spreek mij erg aan. Kleine gerechtjes die je in willekeurige volgorde kan bestellen. Deze worden gefaseerd uitgeleverd.
Cocky G.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Gezellig , vriendelijk personeel, heerlijk gegeten, echt een aanrader.
Als er grote groepen zijn kan het geluid behoorlijk zijn.
Willem W.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Ideale formule voor een gezelschap, lekkere kleine gerechtjes en ruimte tussendoor om te praten. Kwaliteit van de gerechten is hoog. Zeer aan te bevelen voor een receptie of feestelijk etentje. Met bijzondere wensen, zoals glutenvrij werd netjes rekening gehouden.
Jolanda B.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Ik vind het jammer dat het concept voor de 2e keer doorzichtig was vanaf begin tijd tot ongeveer iets over half 10 komt de bediening regelmatig bij je aan tafel en mag je keuzes Door geven en dan komen ze pas weer om ongeveer 2 minuten over 10 zodat en mag je ook niet nog 1 hoofdgerecht meer bestellen. Volgens mij tussen half 10 en 10 uur slaapt de kok.
Danny T.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Geweldige avond gehad, prima bediening, heerlijk eten, goed concept, komen zeker terug. Restaurant was speciaal voor onze groep extra dag geopend.
marja K.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Eindeloos lekker, voor iedereen die van lekker eten houd is dit een aanrader.
Het leuke is dat je kan blijven combineren.
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Een heerlijk recept voor een zeer billijke prijs !!! Bediening uitstekend, ook speciale wensen werden gehonoreerd.
Bij een vol restaurant is het wel een beetje moeilijk voor mensen waar het gehoor niet zo goed meer is rumoerig.
G En J ..
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Wat hebben wij Eindeloos genoten. Een geweldig concept, om verschillende gerechtjes te kunnen proeven. Wij hadden ieder 3 voor - 3 hoofd en 2 nagerechtjes genomen, waarvan de laatste met een heerlijke dessertwijn. Het was avondvullend in een gezellige ambiance. Niet onbelangrijk, dat de toiletten keurig en schoon waren. Rene, jij bent een goede gastheer. Ook leuk, dat we achter de schermen mochten kijken.
Herman K.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2015
De formule van het restaurant is prima. Of 2x voorgerecht en 2x hoofdgerecht en 2x dessert maar heb je voldoende tijd en trek kun je ook kiezen voor onbeperkt eten. Gerechten waren stuk voor stuk heerlijk. Min puntje; nog voor de glazen leeg zijn wordt telkens weer gevraagd of er nog bijgeschonken moet worden, maar dat heb je wel zelf in de hand. Na afloop goed om de rekening te controleren.
Phasma .
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2015
Heerlijk gegeten en zeer vriendelijke bediening. Het concept is leuk en goed met elke keer 1 of 2 gerechten bestellen. Het enige wat op te merken is dat ik wat meer groenten had willen eten. Verder een echte aanrader!
shinshan .
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2015
Hier i.v.m. een trouwdag voor de tweede keer gegeten. Vorige keer was het erg goed dus had hoge verwachtingen.

Restaurant heeft een leuk concept, all you can eat, waarbij er telkens twee gerechten kunnen worden gekozen. Eerst de pomodorosoep. Iets pittig en lekker van smaak. Daarna de tijgergarnalen, ook prima. Volgende ronde zalm en de botervis. De botervis is zeker een van de favorieten, dus deze voor de derde ronde ook nog een keer genomen. Friet en/of brood worden regelmatig bijgevuld. Als afsluiter een aan de tafel bereide Irish coffee, een aanrader. Prijs/kwaliteitverhouding dik in orde. Houd bij dit concept wel rekening met een lange zit.

Kortom, aan mijn verwachtingen werd zeker voldaan. Goed eten tegen een schappelijke prijs. Vorige keer was een minpunt dat de zaak erg leeg was. De mond-tot-mondreclame heeft blijkbaar zijn werk gedaan, de zaak zat nu helemaal vol. Niet vergeten te reserveren dus. Wij komen zeker nog eens terug.
Stefanie D.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2015
Heerlijk gegeten, gezellig restaurant met luxere 'tapas'. Concept is prima en het eten goed! Personeel werkt hard en zijn vriendelijk en behulpzaam. Je kunt kiezen tussen onbeperkt tapas voor €29,50 en 6 tapas voor €26,50.
Jammer dat het restaurant van binnen wat oud is, wel geverfd en leuke accesoires, maar dat kan beter!