Eindeloos

Beursstraat 5 8302 CW Emmeloord Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Eindeloos

Ed S.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2015
In 2 rondes in totaal 7 gerechtjes besteld. Bleek nog net iets te veel. Heel smakelijk. Ossenhaas met aioli, varkenshaas teriyaki, vitello tonato, pittige gehakballetjes en champignons met chorizo. Het brood is iets minder. Erg druk, wij werden goed bediend, elders zag ik wel een en ander mis gaan. Zou zeker terug gaan als ik in de buurt woonde.
Willem P.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2013
Leuke tent in het centrum van Emmeloord. Qua inrichting meer een grandcafe dan een restaurant. Kom hier geregeld om met vrienden wat te drinken. Verschillende tapas verkrijgbaar, kwalitatief prima en uiterst smakelijk.
Rutger H.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2012
. Helaas is dit restaurant geen aanrader. De gerechten zijn inspiratieloos en zonder zorg klaargemaakt. Voorbeeld: wij vroegen om roodgebakken kalfsentrecotes. Ze arriveerden goed doorbakken en met een vetrand van rubber. De bijbehorende champignons waren aangebrand en werkelijk oneetbaar. De aan tafel geflambeerde eend was een grap: snel even iets erover heen gieten en in de brand steken. De gebakken tongfilet leek gefrituurd en was veel en veel te vet. En de aardappeltjes waren niet eens gaar. Het leek alsof de keuken het niet aankon en bemand werd door amateurs. Eindeloos waardeloos...