Over het restaurant Eindeloos

Eindeloos genieten

De plek waar gastvrijheid en gastronomie voorop staan. Met respect voor de pure smaak worden hier de mooiste gerechten bereid, met als resultaat harmonie op je bord. Klassieke bereidingen worden hier op verrassende wijze gecombineerd met eigentijdse accenten.

Meer informatie over restaurant Eindeloos

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zaterdag 18:00 - 22:00
Zondag Gesloten

Uitmuntend
9,5
9,3

Jouw recensie over het restaurant Eindeloos

Gerdien D.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Heerlijk een 4 gangen verrassingsmenu gehad, prachtige gerechten en amuses met bijpassende wijnen. De chef en de gastheer zorgen ervoor dat je een onvergetelijke avond hebt.
Roel B.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
We waren met vrienden uit Brabant en we hebben meer dan voortreffelijk gegeten met een uitgekiend wijnarrangement welke alle gerechten aanvulde en een genot was om te drinken. De persoonlijke aandacht en toelichting waren een genoegen en we voelden ons de gast waar het de hele avond om draaide. Om 19.30 uur aan tafel en om 11.30 uur noodgedwongen afscheid genomen. In 1 woord een top avond uit. Roel Bakker
Hendrik V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Na een vriendelijke ontvangst te hebben plaatsgenomen hebben we besloten 6 gangen te nemen en ons te laten verassen. De amuses om het geheel op gang te brengen waren ieder op zich al een traktatie waar de curry-soep toch wel de prijswinnaar werd, de tartaar die volgde was puur en zuiver en het klein beetje extra waarmee hij versierd was zorgde voor een kompleet feestje om mee te beginnen, zoals iedere keer weer waren de vis gangen uitzonderlijk en met name de griet, je zou hem en eindeloos er een ster voor geven. De vlees gang met de bijpassende wijn was een explosie aan smaak en gaf het winterse open haard vuur gevoel, dit is pure verwennerij op de december avonden. Dessert amuse en het dessert zelf creatief en met name de won-tons, die wilden we eigenlijk niet delen en we waren te beleefd om niet om nog een mandje te vragen. Koffie met wat lekkers na en daar stonden we in de koude nacht met een zalig warme buik en goed gevoel weer langzaam richting huiswaarts. Het voornemen om 2018 eindeloos vaker te doen.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
We hebben een heerlijke avond gehad en dat gold ook voor het eten. Je betaald een behoorlijk bedrag, maar daar krijg je ook iets voor.
splis .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
We hebben genoten! De gerechten waren heel verrassend en de wijnen van het wijnarrangement waren uitstekend gekozen. De bediening was vriendelijk zonder te amicaal te zijn, adequaat, maar niet formeel. Precies zoals wij graag ontvangen willen worden.
Atty T.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Een sensatie van smaken en zeer fraai opgediend! Tijd tussen het serveren van de gangen had wat langer gekund. Wijnarrangement goed afgestemd op de gerechten, maar prijzig.
Tjeerd N.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
De service was perfect in geheel en het was heel bijzonder dat iemand ons terug bracht naar het hotel we verbleven. Nadat we zelf we veel hadden lopen tobben om bij het restaurant bleek nu dat het slechts 5 minuten!!! was. Nogmaals super!
Anita V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Heerlijk gegeten ; gezellig avondvullend programma...
Lex H.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2017
We hebben een bijzondere avond gehad. Prachtige, verrassende gerechtjes. Mooi opgemaakt en heerlijk van smaak. De bijpassende wijnen werden goed gepresenteerd en smaakten uitstekend.
Jacob V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Als je in Leeuwarden op niveau wil eten ben je bij Eindeloos goed te plak! Onze avond was heerlijk met alle originele, maar bovenal heerlijke, gerechten die voorbij kwamen :)
Pieter L.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Zeer vriendelijke ontvangst, gezellige sfeer, mooie gerechtjes (vier gangen) op artistieke wijze gepresenteerd. Voor ons een uitnodiging om als we weer in Leeuwarden zijn, in ieder geval bij "Eindeloos" weer eindeloos gezellig en lekker te gaan eten!
Dank jullie wel en tot ziens!
Fam. Ligtenberg, Eindhoven
Bert V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Water bij de wijn 5.50 euro zonder te vertellen?
Anoeska P.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Verrassende en heerlijke gerechten met bij elke gang een perfect passende wijn. Heel bijzonder om deze keer als hoofdgerecht alpaca te krijgen. Deze was ontzettend lekker bereid. Alles was weer helemaal top. We hebben een geweldige avond gehad.
Helga A.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Heerlijk. Fijn. Een echte plusplusplus in onze herfstvakantie in Friesland.
De gerechten waren stuk voor stuk geweldig qua smaak en een lust voor het oog.
Een pluim voor stagiair Ilja, die vakmanschap toonde in de bediening. En een pluim voor de gastheer/sommelier, die én de leiding had in het restaurant én oog voor ons en alle gasten.
Top.

Helaas ver van onze woonplaats, evenwel zeer geschikt voor een volgende keer tijdens een vakantie of lang weekend!
Dennis I.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
In eerste instantie kregen we een tafel wat achteraf bij de toiletten, maar toen er plek vrij kwam, werden we zonder probleem verhuisd. Aankleding zou iets stijlvoller/warmer mogen, maar verder hebben we totaal niets aan te merken. Mooie en vooral zeer smaakvolle gerechten met fijne bijpassende wijnen.
Dineke B.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
28 januari 2017
Een perfecte avond in Eindeloos, als vanouds.........
Wat kunnen ze daar koken, geweldig.
Het is dineren op (Michelin)sterren niveau in een gemoedelijke, gastvrije sfeer.
Dank en nogmaals onze complimenten!
Het is een echte aanrader en dat doen we dan ook bij deze,
Klaas en Dineke
Vincent P.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Leuke vlotte bediening. Mooie wijnen bij de gerechten en leuke producten. Wij hebben een leuke en gezellige avond gehad en komen graag weer terug.
JorritdeBoer .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
Eindeloos is een van de beste restaurants in Leeuwarden, maar zeker niet de goedkoopste. Alle waar is naar z'n geld moet je maar denken.
Ze werken er zonder menukaart, beginnend bij 3 gangen (€37,50 geloof ik), uit te breiden tot 8 gangen die steeds een tientje extra kosten. Speciale wensen of uitzonderingen kun je kenbaar maken, met alles(?) wordt rekening gehouden.
De bediening is netjes, de sommelier is erg goed, hij weet vast en vloeibaar goed te combineren. Als je zelf geen echte kenner bent is dat bij de vele verschillende smaken die je op je bord krijgt geen overbodige luxe.
Tot slot: bij ons laatste bezoek kwam ik in één gerecht iets vrij onbegrijpelijks tegen: het mooie stukje op de huid gebakken kabeljauw had een begeleidende saus van oa tomaat en kalamataolijf, alles rijk van smaak. Dat werd aangevuld met courgettereepjes die geen enkele smaak hadden. Voor het contrast? Denk het niet eigenlijk.
Afijn... toptent zei ik al.
Henk-uiteten .
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2016
Uitstekend gegeten! Eten op sterrenniveau, met lekker bijpassend wijnarrangement. Afwisselende en verrassende gerechtjes en amuses. Bediening was erg attent. Na afloop in drie stappen in hotel post plaza, fijne combinatie die 2. Klein puntje van aandacht is het onwelriekende luchtje dat er hangt bij binnenkomst en in de toiletruimte, maar ach dat is snel vergeten bij zulke heerlijke hapjes.
Sanne T.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2016
Eindeloos is ons favoriete restaurant in Leeuwarden. We komen hier graag eens in de zoveel tijd om te genieten van het heerlijke eten + een bijpassend wijnarrangement. Iedere gang is een verrassende smaaksensatie. Ook de service is top: de sommelier weet de gerechtjes perfect aan te vullen met een passend wijntje. Favorieten van vanavond? Avocado & truffel, het overheerlijke stukje ree en de krokante kwarteleitjes. Hopelijk tot snel maar weer!