Over het restaurant Eindeloos

Restaurant Eindeloos bevindt zich in een prachtig monumentaal pand in de oude binnenstad van Leeuwarden. Gastvrijheid en de warme informele sfeer zorgen ervoor dat u zich thuis voelt, dit gecombineerd met de bijzondere keuken maakt ons Eindeloos. De keuken maakt gebruik van de duurzame en biologische producten uit onze regio, hier worden pure gerechten van bereid, modern in uitstraling en klassiek in bereiding.
Aan de voorkant is er veel aandacht voor wijn-spijs en de prachtige wijnen op onze wijnkaart. U mag bij ons een verzorgde en verrassende avond verwachten. Graag tot ziens in Eindeloos.

Meer informatie over restaurant Eindeloos

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zaterdag 18:00 - 22:00
Zondag Gesloten

Uitmuntend
9,6
9,4

Jouw recensie over het restaurant Eindeloos

Joost R.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Genoten van een heerlijk verrassingsmenu, waarbij ook nog allerlei amuses en groeten uit de keuken voorbij kwamen. Bijzondere smaakcombinaties, maar allemaal zeer goed uitgebalanceerd. Zeer aan te bevelen.
Enne B.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Iedere gang een goeie combinatie van geuren en smaken. De geserveerde wijnen zijn een prima aanvulling op de verschillende smaken.
Karin F.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Heerlijk gegeten , uitstekende bediening , voor herhaling vatbaar
Wim D.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
We hebben heerlijk gegeten en de
bediening was gewoon goed
Marietta V.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
Zeer prettige ervaring. Menu ontbrak evenals de wijnkaart en goede uitleg. We konde kiezen uit 3 t/m 8 gangen. Dat was de enige uitleg. Dat kan beter lijkt me. Prijzen werden ook niet genoemd. Het 3 gangen verrassingsmenu was evenwel geweldig goed. Mooie smaakbalans en goede wachttijden tussen de gangen. 3 Geweldige amuses!
Wijn was goed gekozen maar werd wel zuinig ingeschonken.
Al met al: als ik in Leeuwarden zou wonen kwam ik hier beslist vaker! De bediening was prettig.
Jolande L.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Verrassende nieuwe smaken ( voor het eerst stukjes kwal gegeten!) en heel vriendelijk personeel die allemaal goed geïnformeerd bleken te zijn. Hogere hotelschool. Gezellig ingericht, bij elke gang mooi keramiek servies vd plaatselijke kunstenaar. Echt niets, maar dan ook niets op aan te merken!
wiljavds .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Heerlijk gegeten met veel verrassingen. Kwal gegeten en mooie combinaties geproefd. Bovendien zeer goed rekening gehouden met het dieet van mijn vriendin. Een grote plus.
W B.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Een gedurfde formule om alleen met een verrassingsmenu te werken, maar het is een groot succes. (Gewoon blijven doen!)
Heerlijke gevarieerde gerechten met boeiende tussengangen. Vriendelijke bediening! Alle tafels waren bezet en dat is een goed teken, maar er heerste geen lawaaierige sfeer. Kortom: We werden plezierig verrast bij Eindeloos!
j.h. D.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
Het was een feest van verschillende smaken in goede combinaties. Bediening was vlot, vriendelijk en deskundig. Een uitstekend restaurant.
P.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2018
We hebben werkelijk heerlijk gegeten in eindeloos. Voor mijn vrouw was het vegetarische gerecht met de tomaat het absolute hoogtepunt en ze was helemaal juichend over dit gerecht. Absoluut een aanrader voor eenieder.
Paula M.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2018
Een aanrader!
Spontane info naar individuele wensen/voedselallergieën,
Dagverse ingrediënten verrasten visueel en via diversiteit naar smaak!
Zeer vriendelijk onthaal en bediening.
V.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2018
Ongedwongen, verzorgd, en bijzonder lekker gegeten, vriendelijk en ja het kost wat maar het is het zeker waard.
niet voor de snelle hap, wel voor de entourage en smaak. De gangen volgden elkaar op de juiste snelheid op en waren voor al onze medewerkers top! Niets wat tegenviel en alles smaakte heerlijk!
Andries .
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2018
We hebben weer genoten van een heerlijk 4-gangen-menu bij Eindeloos! Verrassende smaakcombinaties en uitstekende bijpassende wijnen maakten van dit uitstapje weer een mooi feest.
T.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Goede formule door verrassingsmenu met keuze voor menu van 4 tot 8 gerechten. Met dieetwensen werd goed rekening gehouden. Prettige bediening, correct, maar niet te formeel.
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2018
Heerlijk gegeten en hele goeie bediening. Voor herhaling vatbaar.
Z.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Wij vonden het heerlijk. Alleen het hoofdgerecht viel voor één persoon een beetje tegen. Maar bij zoveel gangen (5) en amuses (4) zit er wellicht iets bij dat (persoonlijk) wat minder smaakt. Echt een aanrader!
M.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2018
Goede ontvangst, er was zeer goed rekening gehouden met bepaalde beperkingen v.w.b. allergieën e.d. (komen we vaak anders tegen), persoonlijke bediening en aandacht, uitstekend eten, genoten van de goede ambiance van het restaurant en het personeel. Aanbevelenswaardig.
Sjirk H.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2018
wegens de verjaardag van mijn partner, heerlijk gegeten en gevierd in eindeloos. Bij vertrek kreeg mijn partner een fles wijn kado voor haar verjaardag! Sprakeloos was ze.
Hella Q.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2018
We hebben heerlijk gegeten. Elke gang was een verrassing.
W.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2018
Alle gangen / tussen gerechten zagen er uit als schilderijtjes !
waren tevens stuk voor stuk verheerlijk!

De bediening was uitstekend!