Over het restaurant Eindeloos

Restaurant Eindeloos bevindt zich in een prachtig monumentaal pand in de oude binnenstad van Leeuwarden. Gastvrijheid en de warme informele sfeer zorgen ervoor dat u zich thuis voelt, dit gecombineerd met de bijzondere keuken maakt ons Eindeloos. De keuken maakt gebruik van de duurzame en biologische producten uit onze regio, hier worden pure gerechten van bereid, modern in uitstraling en klassiek in bereiding.
Aan de voorkant is er veel aandacht voor wijn-spijs en de prachtige wijnen op onze wijnkaart. U mag bij ons een verzorgde en verrassende avond verwachten. Graag tot ziens in Eindeloos.

Meer informatie over restaurant Eindeloos

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zaterdag 18:00 - 22:00
Zondag Gesloten

Uitmuntend
9,6
9,4

Jouw recensie over het restaurant Eindeloos

Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2018
Heerlijk gegeten en hele goeie bediening. Voor herhaling vatbaar.
Z.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Wij vonden het heerlijk. Alleen het hoofdgerecht viel voor één persoon een beetje tegen. Maar bij zoveel gangen (5) en amuses (4) zit er wellicht iets bij dat (persoonlijk) wat minder smaakt. Echt een aanrader!
M.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2018
Goede ontvangst, er was zeer goed rekening gehouden met bepaalde beperkingen v.w.b. allergieën e.d. (komen we vaak anders tegen), persoonlijke bediening en aandacht, uitstekend eten, genoten van de goede ambiance van het restaurant en het personeel. Aanbevelenswaardig.
Sjirk H.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2018
wegens de verjaardag van mijn partner, heerlijk gegeten en gevierd in eindeloos. Bij vertrek kreeg mijn partner een fles wijn kado voor haar verjaardag! Sprakeloos was ze.
Hella Q.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2018
We hebben heerlijk gegeten. Elke gang was een verrassing.
W.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2018
Alle gangen / tussen gerechten zagen er uit als schilderijtjes !
waren tevens stuk voor stuk verheerlijk!

De bediening was uitstekend!
Lia V.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2018
We waren in Leeuwarden vanwege de culturele hoofdstad en om een familiefeest te ontvluchten. Dat we ergens wilden eten stond vast. Maar waar? Dat werd Eindeloos. Lia herinnerde zich een positieve recensie in de NRC. We werden prima ontvangen. Er waren vele smaakvolle amuses. De hele verdere maaltijd was TOP.
P.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
Eten bij Eindeloos was een feestje. Mooie gerechten, duidelijk met zorg bereid. De sommelier doet zijn werk met passie.

Een aanrader.
Jet V.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
heerlijke gerechten met goede wijnen; Verlichting zou verbeterd kunnen worden, dat zou de kwaliteit van de keuken nog beter doen uitkomen.
Barry C.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
In alle opzichten perfect: het eten was verfijnd en heerlijk, de bediening professioneel, vriendelijk en enthousiast. Een aanrader!
Cees V.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2018
Zeer goed restaurant, met zeer goed personeel en gastheer, zeer vriendelijke sfeer.
Heerlijke en originele gerechten.
Gaat daar allen heen!
romana E.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Heerlijk en origineel gegeten maar niet fijn om bij de wc's te zitten ...
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Ons 5-gangen verrassingsmenu voldeed helemaal aan de hoog gespannen verwachtingen! Ook het door de sommelier samengestelde bijpassende wijnarrangement combineerde perfect. Kortom, Eindeloos is een aanrader voor mensen die tegen een redelijke prijs luxe culinair verwend willen worden.
O S.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2018
Goede ontvangst. Heerlijk eten, perfect opgediend, met goede wijnen.
Ontspannen gegeten. Aanrader. Komen we zeker terug.
Jacques N.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2018
Heerlijk gegeten. Wij hadden een 8-gangen verrassingsmenu én het wijnarrangement. Goede deskundige vriendelijke bediening. Aanrader
P.S. K.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2018
Hoofdgerecht (eend) viel tegen, zeker gelet op de kwaliteit van de andere gangen. Bij vertrek was er niemand om ons uitgeleide te doen en/of te bedanken voor ons bezoek. Akoestiek is voor veel verbetering vatbaar. Goede gelegenheid maar er zijn zeker verbeterpunten.
G. M.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Goede en vriendelijke ontvangst. Er wordt rekening gehouden met diëten, vertrektijden etc. Top. Gerechten zijn een waar kunstwerkje en de smaken zijn heerlijk en verrassend. De verschillende amuses die geserveerd worden zijn mooi in balans en sluiten mooi aan in het menu.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
Fijne sfeer en héérlijk eten met goede bijpassende wijnen!! Vriendelijke bediening die een goede uitleg over eten en wijn gaf.
ineke D.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2018
Verrassende gerechtjes. Zeker de amuses. Prettige sfeer. Kortom een aanrader
Pien2604 V.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
We hebben heerlijk gegeten in een klein, sfeervol restaurant met uitstekende bediening. De gerechten waren stuk voor stuk heerlijk en allemaal kunststukjes op zich.