Over het restaurant Eindeloos

Restaurant Eindeloos bevindt zich in een prachtig monumentaal pand in de oude binnenstad van Leeuwarden. Gastvrijheid en de warme informele sfeer zorgen ervoor dat u zich thuis voelt, dit gecombineerd met de bijzondere keuken maakt ons Eindeloos. De keuken maakt gebruik van de duurzame en biologische producten uit onze regio, hier worden pure gerechten van bereid, modern in uitstraling en klassiek in bereiding.
Aan de voorkant is er veel aandacht voor wijn-spijs en de prachtige wijnen op onze wijnkaart. U mag bij ons een verzorgde en verrassende avond verwachten. Graag tot ziens in Eindeloos.

Meer informatie over restaurant Eindeloos

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zaterdag 18:00 - 22:00
Zondag Gesloten

Uitmuntend
9,7
9,5

Jouw recensie over het restaurant Eindeloos

Cindy P.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2018
Heerlijk gegeten. Verrassende combinaties (eekhoorntjesbroodijs, pompoen en sinaasappel) en goede service. Kortom aanrader!
Piet V.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2018
Topavond gehad. 5 gangenmenu net mijn vrouw gedaan, aangevuld met wijnarrangement. Goede bediening en perfecte uitleg wijn en gerechten. Met de amuses wr bij wetden we van 19.00 uur tot 22.45 uur verwend.
Sigrid P.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
Super puur eten met top bediening. Echt een aanrader!
Anton V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Gezellig restaurant met een geweldig lekker verrassingsmenu met nauwkeurig geselecteerde bijpassende wijnen. Eenvoud, zeer vriendelijke bediening en het culinaire hoogstandje maakte deze avond bij Eindeloos ook echt eindeloos.
henk G.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Zoals vaak, weer heerlijk genoten van prima keuken en vriendelijke correcte bediening. En voor de minimale 120 tekens nog een herhaling: zoals vaak, weer heerlijk genoten van prima keuken en vriendelijke correcte bediening
Janny K.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Een klein gezellig restaurant waar we heerlijk gegeten hebben van een 5 gangenmenu. De porties waren precies goed met heerlijke wijnen. De jonge bediening deed t heel goed en met enthousiasme. Leuk om te zien.
Nicole D.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
Fijne entourage, geweldige bediening, zeer alert, zeer gevarieerd eten met zeer verrassende gerechten en allemaal biologisch. Met een woord GEWELDIG :). Echt een aanrader
Mado W.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
echt een culinair avondje uit! een avond met bijzondere 'verrassings-gerechten .
Marian O.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
In een woord geweldig: Origineel heel erg goed op elkaar afgestemd prachtig van smaak kortom zeer aanbevelingswaardig: Klasse ook prijs kwaliteit verhouding en oh ja hele goede wijnen!
Douwe P.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Als oud inwoner van Leeuwarden werden wij verwend bij Eindeloos. Een bezoek aan Friesland werd een feestje.
Heerlijk eten, fantastisch team. Echt een aanrader in Leeuwarden.
Jet T.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Heerlijk eten met mooie bijpassende wijnen, die net even anders waren dan de standaardcombi’s. Vriendelijke en persoonlijke bediening, met extra aandacht voor onze hond. Er lag een fijn kleedje klaar onder tafel en ook voor een bak water en een kluifje was gezorgd. Al met al een topavond voor alledrie.
Laura W.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2018
Gisterenavond hebben we voor het eerst bij Eindeloos gegeten. We waren positief verrast in alle opzichten. De bediening was attent en duidelijk enthousiast. We hebben gekozen voor 5-gangen met wijnarrangement. De gerechten waren stuk voor stuk echt goed klaargemaakt; mooi op smaak, perfecte hoeveelheden in een prettig tempo, smaakvol opgemaakt zonder poespas en de wijnen waren er prachtig bij. Wat mij betreft een absolute aanrader. Hier gaan we terugkomen voor een avond die vraagt om 8 gangen!
L.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2018
Ik vond de ontvangst heel hartelijk, leuke jonge mensen. Uitleg van de gerechten was ook zeer goed. Ik ga zeker nog een keer terug
Tiny F.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Een heerlijk avondje uit. Hele prettige bediening. Jonge sommelier met kennis van zaken. Eten verrassend en lekker.
E.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
We hadden er veel plecier. De service had een top humor en was heel aardig. Het eten en drinken was perfect. We komen ee graag weer naartoe.
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Mooie avond met bijzondere amuses en gangen. De gerechten waren prachtig opgemaakt en smaakten heerlijk. Normaal zou je van de kaart zoiets niet snel kiezen als je op zeker gaat maar dat is weer het leuke van een verrassingsmenu. We hadden vooraf de recensies gelezen over de wijnarrangementen. Jammer dat er geen openheid getoond wordt over de prijzen per glas. We bestelden daarom maar een fles. Daarvan waren de prijzen wel vermeld. Vergeten werd echter de wijn te laten proeven. Maar ondanks deze kanttekening hebben we genoten.
Nvdveen1 .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
Wat hebben wij heerlijk gegeten! Heerlijk om uit eten te kunnen gaan en geen zorgen te hoeven maken over intoleranties en zeker te weten dat de producten verantwoord zijn. De bediening was ook zeer goed en we voelden ons daardoor zeer welkom. Heel fijn was dat ook de mogelijkheid bestond om halve glaasjes van het wijnarrangement te bestellen en eventueel ook de wijn bij een gang kon worden overgeslagen. Kortom een fantastische avond!
Frans C.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
Rustig en heerlijk gegeten maar ruim 4 uur vinden we wel wat lang voor 4 gangen + koffie. De prijs/kwaliteit slaat door naar de prijs.
Susanne D.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Goed eten, goede wijn. Leuke jonge bediening. We hadden een 6 gangen menu met wijn arrangement en ze geven nergens de prijzen aan. Dus de rekening viel dan beetje tegen.
Alan S.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Heerlijk gegeten. Ook bij vleesgerechten krijgen de groenten de aandacht zij verdienen. Leuke bediening. Volop de tijd om van de avond te genieten. Wij komen zeker terug als we weer in Leeuwarden zijn.