Over het restaurant Eindeloos

Restaurant Eindeloos bevindt zich in een prachtig monumentaal pand in de oude binnenstad van Leeuwarden. Gastvrijheid en de warme informele sfeer zorgen ervoor dat u zich thuis voelt, dit gecombineerd met de bijzondere keuken maakt ons Eindeloos. De keuken maakt gebruik van de duurzame en biologische producten uit onze regio, hier worden pure gerechten van bereid, modern in uitstraling en klassiek in bereiding.
Aan de voorkant is er veel aandacht voor wijn-spijs en de prachtige wijnen op onze wijnkaart. U mag bij ons een verzorgde en verrassende avond verwachten. Graag tot ziens in Eindeloos.

Meer informatie over restaurant Eindeloos

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zaterdag 18:00 - 22:00
Zondag Gesloten

Uitmuntend
9,6
9,4

Jouw recensie over het restaurant Eindeloos

Johan S.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2018
Jolande L.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Voor de 3e keer een geweldige avond gehad bij Eindeloos. Ik heb 1 opmerking ivm de wachttijd: we zaten amper aan tafel en de eerste amuse stond al voor ons klaar. Ook de amuses daarna volgden in hoog tempo. U mag gasten gerust eventjes de tijd geven om eerst rustig te gaan zitten.
Wat ik na alle keren wel jammer vond is dat ik het moeilijk vind om te onthouden wat we precies gegeten hebben bij het verrassingsmenu. Is het een idee om gasten aan het eind vd avond een rekening te geven met het bedrag en daarbij een lijstje met wat we gegeten hebben? Of een link naar de website met daarop de gerechten? Zou ik echt heel leuk vinden. Verder niets dan lof! Ga zo door!!!
W.P. H.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Heerlijk gegeten, en als wij weer in Leeuwarden komen, weten we waar we moeten zijn.
Rob M.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2018
Sfeervol en knus restaurant. Prima jonge, enthousiaste bediening.
7 Gangenproeverij was afwisselend en heerlijk. Elk gerecht werd uitgebreid toegelicht. Bijpassende goede wijnen werden nèt iets te veel aangeprezen waardoor de rekening aardig opliep. Ondanks dat was "Eindeloos een plezierige en smaakvolle ervaring.
Mark K.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Lekkere en diverse hapjes, creatief geserveerd. Hapjes zijn aan de geringe kant. Heerlijke en passende wijnen. Door aanwezigheid luidruchtig gezelschap was het erg rumoerig, akoestiek is een minpuntje.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2018
Eten was zeer goed, wijn(arrangement) minder. Komen graag terug, dan maar zonder wijnadvies.
Woensdagavond en alle tafels bezet, prima bediening en prettig tempo
Eva B.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2018
Een bijzondere avond voor mijn moeder, broer en mij welke door het eten en het team van Eindeloos nog mooier werd gemaakt. Een prachtige avond met gezelligheid, heerlijk eten, fantastische service en lekkere wijnen. Bedankt!
Maar W.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Heerlijk gegeten. Verrassende gerechtjes en fijn wijnarrangement met halve glazen.
Service top!
Irene V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
Wat een geweldig restaurant. Heerlijk, echt heerlijk eten en vriendelijke en vrolijke bediening. Heerlijke wijnen bij heerlijk eten. Wij hebben echt een top avond gehad.
Op het eind van de avond voor onze verloving die dag een fles wijn meegekregen.

Wij komen zeker terug!
Arjen V.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2018
Heerlijk en innovatieve gerechten en smaken. Bediening uitstekend; lekker enthousiast. Ik zou de nis niet gebruiken voor het ten toon stellen van de cognac, maar kunst; de borden zelf zijn dat ook.
Anne Mieke K.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2018
Een mooie opbouw van de gerechten, elk bijzonder smakelijk, kleurrijk en afwisselend. Heel prettig is het respect voor een bescheiden wijndrinker
P J.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2018
Verrassende avond tijdens een groepsbezoek aan Leeuwarden. De patron-cuisinier Willem Schaafsma bleek bereid om zijn restaurant Eindeloos op maandagavond te openen voor onze groep van 23 personen. Gastvrije persoonlijke ontvangst, jonge professionele en ook zeer gastvrije en deskundige zwarte brigade. Een meer gangen menu met verrassende smaakcombinaties die er ook nog eens als plaatjes uitzien maakten de avond onvergetelijk. De gerechten gecomponeerd rondom twee mooie en subtiele wijnen, een witte Cabernet Blanc uit de Languedoc en een rode uit de zuidelijke Rhône op basis van syrah en grenache, gaven goed weer de zorg, aandacht en inventiviteit van patron Willem Schaafsma en zijn medewerkers. Al met al een zeer geslaagde avond met culinaire hoogstandjes waaronder voor mij het hoofdgerecht van sous vide gegaarde ossenhaas met jus van knoflook en sinaasappel wel een heel mooi hoogtepunt was. In ieder geval een prachtige culinaire belevenis welke zeker een omweg waard is.
Monique B.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2018
Vriendelijke ontvangst, heerlijk gegeten, bediening informeel maar correct en kundig. Wij zijn voor het 6-gangen menu gegaan. Hoeveelheden zijn aangepast aan het aantal gangen. Best prijzig, maar dan heb je ook een leuke en lekkere ervaring en belevenis. Er werd aandacht besteed aan het feit dat wij er waren vanwege onze trouwdag (fles wijn meegekregen na afloop).
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Zeer lekker gegeten van mooi opgemaakte gerechten en een heel gezellige en attente bediening. Ook het wijnarrangement paste perfect bij de gerechten. Top!
Mark B.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Het restaurant serveert smaakvolle gerechten, maar zeer kleine porties.
Verder zaten er heel veel vliegen binnen niet er fris mijns inziens, als er al zo veel in het restaurant zitten hoe is het dan in de keuken?
verder smerige Toilet kan natuurlijk een incident zijn maar dit was wel tijdens ons verblijf met goed vrienden.
Ank B.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
We hebben genoten van het heerlijke eten. De inrichting en sfeer van het restaurant is wat sober, zou iets gezelliger kunnen. Als je alleen voor het eten gaat is het een aanrader!
Eleonore B.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2018
Gastvrije ontvangst,heerlijk eten mooie (vaak voor mij) onbekende wijnen.kom graag weer terug als ik weer Leeuwarden bezoek.
Frederike F.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Erg goed restaurant, verrassende gerechten en een zeer prettige bediening. Een echte aanrader!
Frank S.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Prima ontvangst, lekkere amuses en heerlijk chef’s menu 6 gangen genoten. Ook lekkere passende wijnen.
Tijd tussen de gerechten precies goed.
Tip: zet ook de prijs van het wijnarrangement op de prijslijst
Prijs/kwaliteit verhouding ietwat scheef. De prijs inclusief wijnen aan de hoge kant, dat zou ons weerhouden om nog een keer te komen.
Joost R.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Genoten van een heerlijk verrassingsmenu, waarbij ook nog allerlei amuses en groeten uit de keuken voorbij kwamen. Bijzondere smaakcombinaties, maar allemaal zeer goed uitgebalanceerd. Zeer aan te bevelen.