Over het restaurant Eindeloos

Restaurant Eindeloos bevindt zich in een prachtig monumentaal pand in de oude binnenstad van Leeuwarden. Gastvrijheid en de warme informele sfeer zorgen ervoor dat u zich thuis voelt, dit gecombineerd met de bijzondere keuken maakt ons Eindeloos. De keuken maakt gebruik van de duurzame en biologische producten uit onze regio, hier worden pure gerechten van bereid, modern in uitstraling en klassiek in bereiding.
Aan de voorkant is er veel aandacht voor wijn-spijs en de prachtige wijnen op onze wijnkaart. U mag bij ons een verzorgde en verrassende avond verwachten. Graag tot ziens in Eindeloos.

Meer informatie over restaurant Eindeloos

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zaterdag 18:00 - 22:00
Zondag Gesloten

Uitmuntend
9,4
9,3

Jouw recensie over het restaurant Eindeloos

A. B.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2018
Wat je ver haalt.....is lekker! Een verrassingsmenu is altijd spannend. Wat wil je niet. Wij hebben het omgedraaid en onze wensen geuit. Hierop werd goed ingespeeld. Alles klopte, het eten, de opmaak ervan, de begeleidende wijn en het vakman/gastheerschap van de wit/zwarte brigades. Complimenten voor de chef, en ... jammer dat het zover weg is. De Leeuwarders boffen maar.
M. Z.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Lekker verrassend eten met goed wijnarrangement. De bediening was erg vriendelijk, kortom uitstekend!
JCB V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Vlotte en deskundige bediening. Eindeloos is een restaurant waar je van een avondvullend
diner kunt genieten in een ontspannen sfeer. Het verrassingsmenu was een echte verrassing, qua smaak
en originele combinaties. Echt een aanrader!
John O.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Genoten van een leuke verrassende avond met een paar echte toppers.

Als alles op dat hoge niveau komt is het een echt toprestaurant.

De amuse van zuurkoolsoep met schuim van Friese worst en de dessert amuse van kweeperen op 3 manieren zijn een zeer goed voorbeeld van het top niveau.

De bediening is goed en vriendelijk

Ga zo door
Joannes D.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
leker gegeten
het was de 2de keer dat we in het restaurant gegeten hebben.
de eerste keer waren de smaken veel intenser en meer gevarieerd.
de wijnkaart kan veel beter
Frieda S.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Altijd een feestje om hier te eten
Alida L.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Na een eerste bezoek een paar jaar geleden hadden we kennelijk hogere verwachtingen dan bewaarheid werd. De gerechten waren op zich lekker er zeker niet alledaags, maar vonden het toch wat magertjes voor de prijs (hadden 2 x 6 gangen diner)
Bouwe68 .
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2017
Top avond met wederom verrassende gerechten, erg lekker was het 60-graden eitje met bonen. Bijpassende wijnen ook weer top verzorgd. Dit is wat je wenst van een verrassende avond uit eten!
Inge G.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2017
Heerlijke gerechten gehad die elkaar goed opvolgden. Bediening was erg vriendelijk, leuk dat de kok soms ook een gerechtje kwam brengen. Daarnaast konden zij goed vertellen wat wij op ons bord hadden liggen en wat voor wijn we kregen. Heerlijke avond gehad bij Eindeloos, een aanrader.
Gerdien D.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Heerlijk een 4 gangen verrassingsmenu gehad, prachtige gerechten en amuses met bijpassende wijnen. De chef en de gastheer zorgen ervoor dat je een onvergetelijke avond hebt.
Roel B.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
We waren met vrienden uit Brabant en we hebben meer dan voortreffelijk gegeten met een uitgekiend wijnarrangement welke alle gerechten aanvulde en een genot was om te drinken. De persoonlijke aandacht en toelichting waren een genoegen en we voelden ons de gast waar het de hele avond om draaide. Om 19.30 uur aan tafel en om 11.30 uur noodgedwongen afscheid genomen. In 1 woord een top avond uit. Roel Bakker
Hendrik V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Na een vriendelijke ontvangst te hebben plaatsgenomen hebben we besloten 6 gangen te nemen en ons te laten verassen. De amuses om het geheel op gang te brengen waren ieder op zich al een traktatie waar de curry-soep toch wel de prijswinnaar werd, de tartaar die volgde was puur en zuiver en het klein beetje extra waarmee hij versierd was zorgde voor een kompleet feestje om mee te beginnen, zoals iedere keer weer waren de vis gangen uitzonderlijk en met name de griet, je zou hem en eindeloos er een ster voor geven. De vlees gang met de bijpassende wijn was een explosie aan smaak en gaf het winterse open haard vuur gevoel, dit is pure verwennerij op de december avonden. Dessert amuse en het dessert zelf creatief en met name de won-tons, die wilden we eigenlijk niet delen en we waren te beleefd om niet om nog een mandje te vragen. Koffie met wat lekkers na en daar stonden we in de koude nacht met een zalig warme buik en goed gevoel weer langzaam richting huiswaarts. Het voornemen om 2018 eindeloos vaker te doen.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
We hebben een heerlijke avond gehad en dat gold ook voor het eten. Je betaald een behoorlijk bedrag, maar daar krijg je ook iets voor.
Atty T.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Een sensatie van smaken en zeer fraai opgediend! Tijd tussen het serveren van de gangen had wat langer gekund. Wijnarrangement goed afgestemd op de gerechten, maar prijzig.
splis T.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
We hebben genoten! De gerechten waren heel verrassend en de wijnen van het wijnarrangement waren uitstekend gekozen. De bediening was vriendelijk zonder te amicaal te zijn, adequaat, maar niet formeel. Precies zoals wij graag ontvangen willen worden.
Tjeerd N.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
De service was perfect in geheel en het was heel bijzonder dat iemand ons terug bracht naar het hotel we verbleven. Nadat we zelf we veel hadden lopen tobben om bij het restaurant bleek nu dat het slechts 5 minuten!!! was. Nogmaals super!
Anita V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Heerlijk gegeten ; gezellig avondvullend programma...
Lex H.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2017
We hebben een bijzondere avond gehad. Prachtige, verrassende gerechtjes. Mooi opgemaakt en heerlijk van smaak. De bijpassende wijnen werden goed gepresenteerd en smaakten uitstekend.
Jacob V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Als je in Leeuwarden op niveau wil eten ben je bij Eindeloos goed te plak! Onze avond was heerlijk met alle originele, maar bovenal heerlijke, gerechten die voorbij kwamen :)
Pieter L.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Zeer vriendelijke ontvangst, gezellige sfeer, mooie gerechtjes (vier gangen) op artistieke wijze gepresenteerd. Voor ons een uitnodiging om als we weer in Leeuwarden zijn, in ieder geval bij "Eindeloos" weer eindeloos gezellig en lekker te gaan eten!
Dank jullie wel en tot ziens!
Fam. Ligtenberg, Eindhoven