Over het restaurant Eindeloos

Eindeloos genieten

De plek waar gastvrijheid en gastronomie voorop staan. Met respect voor de pure smaak worden hier de mooiste gerechten bereid, met als resultaat harmonie op je bord. Klassieke bereidingen worden hier op verrassende wijze gecombineerd met eigentijdse accenten.

Meer informatie over restaurant Eindeloos

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zaterdag 18:00 - 22:00
Zondag Gesloten

Uitmuntend
9,3
9,2

Jouw recensie over het restaurant Eindeloos

Jan V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
We hebben een heerlijke avond gehad en dat gold ook voor het eten. Je betaald een behoorlijk bedrag, maar daar krijg je ook iets voor.
Atty T.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Een sensatie van smaken en zeer fraai opgediend! Tijd tussen het serveren van de gangen had wat langer gekund. Wijnarrangement goed afgestemd op de gerechten, maar prijzig.
splis .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
We hebben genoten! De gerechten waren heel verrassend en de wijnen van het wijnarrangement waren uitstekend gekozen. De bediening was vriendelijk zonder te amicaal te zijn, adequaat, maar niet formeel. Precies zoals wij graag ontvangen willen worden.
Tjeerd N.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
De service was perfect in geheel en het was heel bijzonder dat iemand ons terug bracht naar het hotel we verbleven. Nadat we zelf we veel hadden lopen tobben om bij het restaurant bleek nu dat het slechts 5 minuten!!! was. Nogmaals super!
Anita V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Heerlijk gegeten ; gezellig avondvullend programma...
Lex H.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2017
We hebben een bijzondere avond gehad. Prachtige, verrassende gerechtjes. Mooi opgemaakt en heerlijk van smaak. De bijpassende wijnen werden goed gepresenteerd en smaakten uitstekend.
Jacob V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Als je in Leeuwarden op niveau wil eten ben je bij Eindeloos goed te plak! Onze avond was heerlijk met alle originele, maar bovenal heerlijke, gerechten die voorbij kwamen :)
Pieter L.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Zeer vriendelijke ontvangst, gezellige sfeer, mooie gerechtjes (vier gangen) op artistieke wijze gepresenteerd. Voor ons een uitnodiging om als we weer in Leeuwarden zijn, in ieder geval bij "Eindeloos" weer eindeloos gezellig en lekker te gaan eten!
Dank jullie wel en tot ziens!
Fam. Ligtenberg, Eindhoven
Bert V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Water bij de wijn 5.50 euro zonder te vertellen?
Anoeska P.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Verrassende en heerlijke gerechten met bij elke gang een perfect passende wijn. Heel bijzonder om deze keer als hoofdgerecht alpaca te krijgen. Deze was ontzettend lekker bereid. Alles was weer helemaal top. We hebben een geweldige avond gehad.
Helga A.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Heerlijk. Fijn. Een echte plusplusplus in onze herfstvakantie in Friesland.
De gerechten waren stuk voor stuk geweldig qua smaak en een lust voor het oog.
Een pluim voor stagiair Ilja, die vakmanschap toonde in de bediening. En een pluim voor de gastheer/sommelier, die én de leiding had in het restaurant én oog voor ons en alle gasten.
Top.

Helaas ver van onze woonplaats, evenwel zeer geschikt voor een volgende keer tijdens een vakantie of lang weekend!
Dennis I.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
In eerste instantie kregen we een tafel wat achteraf bij de toiletten, maar toen er plek vrij kwam, werden we zonder probleem verhuisd. Aankleding zou iets stijlvoller/warmer mogen, maar verder hebben we totaal niets aan te merken. Mooie en vooral zeer smaakvolle gerechten met fijne bijpassende wijnen.
Dineke B.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
28 januari 2017
Een perfecte avond in Eindeloos, als vanouds.........
Wat kunnen ze daar koken, geweldig.
Het is dineren op (Michelin)sterren niveau in een gemoedelijke, gastvrije sfeer.
Dank en nogmaals onze complimenten!
Het is een echte aanrader en dat doen we dan ook bij deze,
Klaas en Dineke
Vincent P.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Leuke vlotte bediening. Mooie wijnen bij de gerechten en leuke producten. Wij hebben een leuke en gezellige avond gehad en komen graag weer terug.
JorritdeBoer .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
Eindeloos is een van de beste restaurants in Leeuwarden, maar zeker niet de goedkoopste. Alle waar is naar z'n geld moet je maar denken.
Ze werken er zonder menukaart, beginnend bij 3 gangen (€37,50 geloof ik), uit te breiden tot 8 gangen die steeds een tientje extra kosten. Speciale wensen of uitzonderingen kun je kenbaar maken, met alles(?) wordt rekening gehouden.
De bediening is netjes, de sommelier is erg goed, hij weet vast en vloeibaar goed te combineren. Als je zelf geen echte kenner bent is dat bij de vele verschillende smaken die je op je bord krijgt geen overbodige luxe.
Tot slot: bij ons laatste bezoek kwam ik in één gerecht iets vrij onbegrijpelijks tegen: het mooie stukje op de huid gebakken kabeljauw had een begeleidende saus van oa tomaat en kalamataolijf, alles rijk van smaak. Dat werd aangevuld met courgettereepjes die geen enkele smaak hadden. Voor het contrast? Denk het niet eigenlijk.
Afijn... toptent zei ik al.
Henk-uiteten .
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2016
Uitstekend gegeten! Eten op sterrenniveau, met lekker bijpassend wijnarrangement. Afwisselende en verrassende gerechtjes en amuses. Bediening was erg attent. Na afloop in drie stappen in hotel post plaza, fijne combinatie die 2. Klein puntje van aandacht is het onwelriekende luchtje dat er hangt bij binnenkomst en in de toiletruimte, maar ach dat is snel vergeten bij zulke heerlijke hapjes.
Sanne T.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2016
Eindeloos is ons favoriete restaurant in Leeuwarden. We komen hier graag eens in de zoveel tijd om te genieten van het heerlijke eten + een bijpassend wijnarrangement. Iedere gang is een verrassende smaaksensatie. Ook de service is top: de sommelier weet de gerechtjes perfect aan te vullen met een passend wijntje. Favorieten van vanavond? Avocado & truffel, het overheerlijke stukje ree en de krokante kwarteleitjes. Hopelijk tot snel maar weer!
reisthijs .
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Met 4 personen hier gegeten. In tegenstelling tot eerdere minder positieve berichten over het interieur is het recentelijk mooi gerestyled en geeft een hedendaagse indruk. Goed ontvangst , professionele uitleg menukaart en men begon direct met de bestelde drankjes / wijn - arrangementen. Zeer professionele sommelier en ook zeer goede serveerster. Hoewel er meer personen in de bediening waren bleven deze 2 genoemde personen onze tafel te bedienen. Perfect ! Bij veel horeca gelegenheden krijg je soms wel 3 tot 5 verschillende personen aan je tafel. Men hield zeer goed rekening met wat men niet wilde eten tijdens het 5 gangen menu. Het doet het altijd goed als de eigenaar ook zich nog even vervoegd aan de tafel en dat gebeurde bij ons ook ! Je bent hier echt gast en culinair behoort deze gelegenheid zeker in de top 3 van Leeuwarden !
Mark V.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
Afgelopen zaterdag gegeten bij Eindeloos tijdens een weekendje weg. Vooraf wisten we dat we een verrassingsmenu zouden krijgen, we moesten alleen nog het aantal gangen doorgeven.
We werden netjes ontvangen, de inrichting van het restaurant was niet helemaal mijn smaak, het kwam over als een wat apart ingerichte woonkamer.
Aan tafel hebben we gekozen voor een 5 gangen menu, waarbij ik een extra tussen gerecht kreeg en mijn vrouw een kaasplankje.
Eigenlijk zijn alle gerechten erg goed bevalen. Qua smaak en opmaak valt er erg weinig op aan te merken. Zowel de amuses, als alle gerechten waren erg lekker en apart. Vooral de aparte combinaties of bereidingen van 1 product op verschillende manieren vond ik erg lekker. Ik kreeg bijvoorbeeld bij een tussengerecht Poon met rode biet op 4 verschillende manieren bereid. Ik ben geen fan van bieten maar 3 van de 4 vond ik erg lekker.
Wat ik wat minder vond was dat het voorgerecht en beide tussen gerechten witvis als basis hadden. hierdoor lijkt het alsof je gerechten veel op elkaar lijken.
Het hoofdgerecht van entrecote met een jus van zwarte thee was heel erg lekker. Mijn vrouw heeft genoten van haar kaasplankje, maar zat hierna zo vol dat ze eigenlijk de laatste gang niet meer wilde. Dit was geen probleem en de keuken heeft het dessert gewoon gecanceld.
Naast het geweldige eten, was het wijnarrangement helemaal goed. Alle wijnen pasten perfect bij de maaltijden en ook de mogelijkheid van een half glas is goed bevallen.
Alles bij elkaar een heerlijke avond gehad, waarbij we beide hebben genoten van het lekkere eten en de heerlijke wijnen. Als we weer in Leeuwarden komen we zeker weer langs!
Witlof .
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2015
Eindeloos?
Afgelopen zaterdag hier voor het eerst gegeten en tevens voor het laatst. Vriendelijk ontvangen en vervolgens naar onze tafel gebracht, onze stoel nog niet aangeschoven of de eerste amuse stond al op tafel. Als aperitief gekozen voor een witte wijn, werd niet gevraagd welke wij wilde hebben maar werd meteen ingeschonken. De vaart zat er flink in, werd meteen gevraagd voor hoeveel gangen diner wij wilde gaan. Tweede amuse werd geserveerd en vervolgens de derde, wij waren nog met het aperitief bezig toen de eerste menugang op tafel kwam. Aangezien wij een wijnarrangement wilde was dit voor deze gang te laat. Het eten is lekker maar niet uitzonderlijk. Uiteindelijk erg lang op de koffie gewacht en nog langer op de rekening.
Jammer !