Over het restaurant Eindeloos

Restaurant Eindeloos bevindt zich in een prachtig monumentaal pand in de oude binnenstad van Leeuwarden. Gastvrijheid en de warme informele sfeer zorgen ervoor dat u zich thuis voelt, dit gecombineerd met de bijzondere keuken maakt ons Eindeloos. De keuken maakt gebruik van de duurzame en biologische producten uit onze regio, hier worden pure gerechten van bereid, modern in uitstraling en klassiek in bereiding.
Aan de voorkant is er veel aandacht voor wijn-spijs en de prachtige wijnen op onze wijnkaart. U mag bij ons een verzorgde en verrassende avond verwachten. Graag tot ziens in Eindeloos.

Meer informatie over restaurant Eindeloos

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zaterdag 18:00 - 22:00
Zondag Gesloten

Uitmuntend
9,6
9,4

Jouw recensie over het restaurant Eindeloos

romana E.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Heerlijk en origineel gegeten maar niet fijn om bij de wc's te zitten ...
O S.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2018
Goede ontvangst. Heerlijk eten, perfect opgediend, met goede wijnen.
Ontspannen gegeten. Aanrader. Komen we zeker terug.
Jacques N.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2018
Heerlijk gegeten. Wij hadden een 8-gangen verrassingsmenu én het wijnarrangement. Goede deskundige vriendelijke bediening. Aanrader
P.S. K.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2018
Hoofdgerecht (eend) viel tegen, zeker gelet op de kwaliteit van de andere gangen. Bij vertrek was er niemand om ons uitgeleide te doen en/of te bedanken voor ons bezoek. Akoestiek is voor veel verbetering vatbaar. Goede gelegenheid maar er zijn zeker verbeterpunten.
G. M.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Goede en vriendelijke ontvangst. Er wordt rekening gehouden met diëten, vertrektijden etc. Top. Gerechten zijn een waar kunstwerkje en de smaken zijn heerlijk en verrassend. De verschillende amuses die geserveerd worden zijn mooi in balans en sluiten mooi aan in het menu.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
Fijne sfeer en héérlijk eten met goede bijpassende wijnen!! Vriendelijke bediening die een goede uitleg over eten en wijn gaf.
ineke D.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2018
Verrassende gerechtjes. Zeker de amuses. Prettige sfeer. Kortom een aanrader
Pien2604 V.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
We hebben heerlijk gegeten in een klein, sfeervol restaurant met uitstekende bediening. De gerechten waren stuk voor stuk heerlijk en allemaal kunststukjes op zich.
J.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
4 gangen met wijnarrangement en meerder amuses vormden een perfecte combinatie. Willem Schaafsma stond niet achter de kachel, maar kwaliteit was toch hoog in de keuken.
Jolanda A.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Heerlijk gegeten, lekkere amuses en een prima wijnarrangement.
Alleen jammer van de plek waar we zaten (onder de bar). We misten hier de aansluiting bij het restaurant en de sfeer.
Boaz S.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Zeer goed eten! Leuk concept en bijzonder vriendelijk en professioneel personeel
Jan-Paul S.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Uitstekend gegeten. Voor ons was het een gok, normaal kiezen we voor meer voordelige restaurants met een standaardkeuze. Deze keer hebben we hier erg verrassende combinaties gegeten die we zelf nooit bedacht zouden hebben. Hierbij het wijnarrangement gekozen, wat een prima aanvulling was op het eten.
Ginie P.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Genoten van jullie eten, vooral de zwezerik was perfect!
Ank P.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2018
Heerlijk gegeten! Mooie gerechten met bijpassende wijnen. Fijne deskundige bediening. Heerlijke avond gehad.
Henk S.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
een verrassende eetgelegenheid, zonder menukaart maar met voldoende uitleg door vriendelijk personeel. Het was bij iedere hap mmmmmm!
Hilde V.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Een heerlijk avondje uit met allerlei groetjes uit de keuken naast de bestelde gangen. Volop keuze aan diverse wijnen. Zeer vriendelijke bediening. Het enige puntje van verbetering vind ik het hoge tempo van de volgorde van de gerechten. Dit zou voor mij wel iets meer tijd mogen kosten.
Luuk F.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2018
Verrassend
B.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2018
Iedereen die er deze avond werkzaam was heeft er aan meegeholpen dat wij met zijn vijven een geweldige avond hebben gehad. Erg genoten van het eten en de bijpassende wijnen en de persoonlijke aandacht die een ieder voor ons had! Zeker van plan om nog een keer terug te komen!
P.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Alleen al het feit dat je niet zelf een keuze hoeft te maken. Verrassende gerechten geproefd met bijpassende wijnen. Top kwaliteit!
D.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
heerlijk gegeten, leuke uitleg over het gerecht en de bijpassende wijn.
Alles werd prachtig opgediend, mooie overzichtelijke porties. Zeker belangrijk bij een diner met veel gangen.