Eilandkeuken

Meer informatie over restaurant Eilandkeuken

Uitmuntend
9,5
9,2

Jouw recensie over het restaurant Eilandkeuken

Martin N.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2018
We zijn 5 jaar geleden ook al bij Vincent geweest op de oude locatie. Nu zijn we met kinderen van 2 en 4 dus weer langsgeweest. Ze hebben fijn rekening gehouden met allergieën en voorkeuren van jonge kinderen.

Voor ons was het ook erg lekker en bijzonder, nieuwe smaken vooraf, een heerlijk lam voor het hoofdgerecht en een top dessert. Al met al zeker een aanrader!
Janet J.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2018
Fijne plek, prettige sfeer, mooie smaken en vriendelijke mensen! lokale producten die met aandacht worden bereid. Wij hebben genoten!
Nanneke B.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2018
Wederom fantastisch lekker! We hebben hier eerder gegeten en beide keren was het heerlijk. Hele goede kwaliteit voor een goede prijs. Goed uitgebalanceerd menu met heerlijke wijn erbij. Vriendelijk en kundig personeel en een hele mooie inrichting. Echt een aanrader!
Peter R.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Vincent ontvangt je persoonlijk en verraste ons met een heerlijk gin tonic. Wij kozen een 5 gangen verrassingsmenu met wijn arrangement. Hebben elke gang heerlijke gerechten gehad die verrassend smaakvol en van uitzonderlijke kwaliteit waren. Bib Gourmand waardig en meer.

Volgens insiders van het eiland behoren ze tot de top 5 van het eiland. Kunnen wij alleen maar bevestigen. Dank Vincent en je team.
Judith W.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Wat een heerlijke avond. Al goede recensies gelezen, maar veel beter dan verwacht. Een enthousiaste no-nonsense attitude gecombineerd met zeer verassende en hoog kwalitatieve gerechten die de avond tot een feest hebben gemaakt. Prijs kwaliteit verhouding zeer goed. Mooie, originele wijnkaart met tevens een zeer goede prijs kwaliteit verhouding. Kortom: aanrader.