Eigenwijz

Kerkstraat 52 2271 CT Voorburg Nederland Kaart

Over het restaurant Eigenwijz

In het prachtige en sfeervolle pand aan de Kerkstraat in Voorburg is het heerlijk borrelen of dineren. Bij Eigenwijz word je altijd gastvrij ontvangen. Het is er gezellig eten voor een gezellige prijs, want alle gerechten die op de dinerkaart staan, kosten tussen de 6 en 15 euro. En die gerechten worden zoveel mogelijk dagverse producten van het seizoen gebruikt. De kaart wisselt dus regelmatig.

Meer informatie over restaurant Eigenwijz

Station Voorburg en bus 23

Zondag en maandag alleen open voor feesten en partijen
Dinsdag t/m vrijdag 11.30 uur tot 22.00 uur
Zaterdag 17.00 uur tot 22.00 uur

Jouw recensie over het restaurant Eigenwijz

Barbara B.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Lia R.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
super eten super ontvangst super bediening echt een aanrader alles was heerlijk en niet te grote porties wij komen hier zeker terug over 3 maanden eerst effe naar spanje en dan hier weer genieten en we kwamen ook nog met een social deal bon en mochten gewoon alles van de kaart uitzoeken dat maak je niet vaak mee ga zo door wij geven het door
Lia R.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
MP A.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Erg vriendelijke, relaxte mensen, vlotte bediening, heerlijke en eerlijke gerechten, prima prijs-kwaliteit verhouding. Goede sfeer, beetje rumoerig als het helemaal vol zit (dan is de akoestiek niet goed).
Een heerlijk uitje om daar te gaan eten.
Wij zullen er zeker vaker gaan eten!
Femke D.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Eten was zonder meer goed van kwaliteit. Bediening professioneel en attent. Enige mijn puntje het geluid. Als overige gasten meer gehoord maken dan kan je elkaar bijna niet verstaan. Dat is niet fijn als je met je gezelschap en goed gesprek wilt voeren. Andere aankleding moet dit kunnen verhelpen.
Marcel V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Heerlijk verse capaccio en malse kwartel. Fles wijn wel erg duur, maar heerlijk. Kleine fijne gevarieerde kaart.
Leuke lange zaal. Mag wat meer planten hebben. Oude airco mag men wel vervangen. Open keuken, leuk
Saskia C.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Erg leuke bediening en eten was ook lekker
Kom-Buis B.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Vriendelijke ontvangst door la proprieetaire deskundig advies ook over de wijnen eerst voorproeven!11 gerechten op de 'mediterraans afgestemde kaart van oktopus salade met quinoa of gepekelde makreel.met parelgort beide heerlijk. Mijn Partner koos gebraden kwartel als hoofd gerecht en ik de Hanger steak(werd deskundig uitgelegd en Top gebraden/gegrild zoals een mooi malse biefstuk waardig. Vergezeld met een heerlijke groenten Lekker dessert (mango bavarois met een flinke dot verse slagroom.top adres in het leukste horecastraatje van Voorburg. Aanrader!!!
Mark2007 .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Het was een gezellige avond! Gastvrouw erg vriendelijk en het eten heerlijk. Rustige maar trendy inrichting.
Makkelijk te bereiken!
Harold B.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Voor de eerste keer dit restaurant bezocht en een schot in de roos. Na relaxed ontvangst konden we plaatsnemen in een hofje (de tuin) vlak naast de keuken. Eigenwijz doet z'n naam eer aan: een kleine kaart maar eigenzinnig samengesteld. Je moet een beetje openstaan voor niet alledaagse keuzes maar alles smaakt prima.
Adrianus S.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Een tafelkleedje zou wat aangekleder zijn .
Kwaliteit eten erg goed maade presentatie op de borden enigsinds kaal.
paulavanderhoeven49 .
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Kaart is wat summier maar verder was het erg goed. Aanbod van een visgerecht is te weinig en ik had geen brood bij mijn hamburger verwacht maar groenten.
ronald D.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
met jazz culinair hier binnen gelopen. de zaak zat goed vol. we werden netjes geholpen en hebben heerlijk gegeten. komen zeker nog is terug
Ekaterina P.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Lekker gegeten buiten in het tuintje. Eigenwijz plankje als het voorgerecht was lekker en gevarieerd. Goede prestatie van de gerechten.
Ron V.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Heerlijke gerechten. Mooie producten. Vriendelijk en hartelijk personeel. Uitstekende prijs kwaliteit. De ambiance wss top.
Bas B.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Goede beperkte kaart met meer dan voldoende keuze tegen aantrekkelijke prijzen. Restaurant heeft een hele leuke binnentuin maar voor de zaak ook nog een leuk terras. De bediening lekker makkelijk maar ook professioneel. Eten is van goed niveau en zeker origineel, ook wanneer je naar de prijs/kwaliteitsverhouding kijkt. Een aanrader.
Anita P.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Leuke beperkte kaart, gerechten niet te ingewikkeld maar goed klaargemaakt.
Erg vriendelijke bediening.
Suzie Q.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Op vrijdagavond met vrienden voor het eerst bij Eigenwijz gegeten. Vriendelijke ontvangst, de aankleding van het restaurant was niet mijn smaak. Grote open ruimte, wel voldoende ruimte tussen de tafels.
Vooraf hadden we twee maal het plankje, dat was een goede keus, veel variatie in de hapjes. Als hoofdgerecht hadden we bavette en eend. De eend was smakelijk, al was het veel zo knapperig dat het leek alsof het gefrituurd ofzo was. De bavette was goed, zeker in combinatie met de portsaus.
Ik wilde graag wat groene salade bij het hoofdgerecht, dat kostte wel wat moeite. Uiteindelijk kreeg ik wat van de quinoasalade van het voorgerecht erbij geserveerd. Het garnituur op het bord is minimaal, dus je moet er wel friet bijbestellen. Maar of die friet nu 'handgemaakt' is of niet, 4 euro voor een één-persoonsbakje vind ik idioot duur.
De bediening is vriendelijk maar ook een beetje lomp. Middenin een gesprek wordt de kaart op tafel gezet en wordt uitgelegd wat daarop staat. Tijdens het eten werd wel een keer of vier gevraagd of alles naar wens was, dat was wel een beetje veel. Prijs-kwaliteit klopte wel, en voor een keer makkelijk eten is het best ok. Ik zou er niet meer met vrienden voor uitgebreider tafelen heengaan.
E. N.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Lekker gegeten; jammer dat de dessert kaart geen ijs biedt
gungorhoog .
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2017
Echt heerlijk gegeten! De bediening was vlot en gezellig. Eten was erg lekker en de timing tussen de gerevhten was fijn. Aanrader!