Eigenwijz

Kerkstraat 52 2271 CT Voorburg Nederland Kaart

Over het restaurant Eigenwijz

In het prachtige en sfeervolle pand aan de Kerkstraat in Voorburg is het heerlijk borrelen of dineren. Bij Eigenwijz word je altijd gastvrij ontvangen. Het is er gezellig eten voor een gezellige prijs, want alle gerechten die op de dinerkaart staan, kosten tussen de 6 en 15 euro. En die gerechten worden zoveel mogelijk dagverse producten van het seizoen gebruikt. De kaart wisselt dus regelmatig.

Meer informatie over restaurant Eigenwijz

Station Voorburg en bus 23

Zondag en maandag alleen open voor feesten en partijen
Dinsdag t/m vrijdag 11.30 uur tot 22.00 uur
Zaterdag 17.00 uur tot 22.00 uur

Mark2007 .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Het was een gezellige avond! Gastvrouw erg vriendelijk en het eten heerlijk. Rustige maar trendy inrichting.
Makkelijk te bereiken!
Harold B.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Voor de eerste keer dit restaurant bezocht en een schot in de roos. Na relaxed ontvangst konden we plaatsnemen in een hofje (de tuin) vlak naast de keuken. Eigenwijz doet z'n naam eer aan: een kleine kaart maar eigenzinnig samengesteld. Je moet een beetje openstaan voor niet alledaagse keuzes maar alles smaakt prima.
Adrianus S.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Een tafelkleedje zou wat aangekleder zijn .
Kwaliteit eten erg goed maade presentatie op de borden enigsinds kaal.
paulavanderhoeven49 .
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Kaart is wat summier maar verder was het erg goed. Aanbod van een visgerecht is te weinig en ik had geen brood bij mijn hamburger verwacht maar groenten.
ronald D.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
met jazz culinair hier binnen gelopen. de zaak zat goed vol. we werden netjes geholpen en hebben heerlijk gegeten. komen zeker nog is terug
Ekaterina P.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Lekker gegeten buiten in het tuintje. Eigenwijz plankje als het voorgerecht was lekker en gevarieerd. Goede prestatie van de gerechten.
Ron V.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Heerlijke gerechten. Mooie producten. Vriendelijk en hartelijk personeel. Uitstekende prijs kwaliteit. De ambiance wss top.
Bas B.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Goede beperkte kaart met meer dan voldoende keuze tegen aantrekkelijke prijzen. Restaurant heeft een hele leuke binnentuin maar voor de zaak ook nog een leuk terras. De bediening lekker makkelijk maar ook professioneel. Eten is van goed niveau en zeker origineel, ook wanneer je naar de prijs/kwaliteitsverhouding kijkt. Een aanrader.
Anita P.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Leuke beperkte kaart, gerechten niet te ingewikkeld maar goed klaargemaakt.
Erg vriendelijke bediening.
Suzie Q.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Op vrijdagavond met vrienden voor het eerst bij Eigenwijz gegeten. Vriendelijke ontvangst, de aankleding van het restaurant was niet mijn smaak. Grote open ruimte, wel voldoende ruimte tussen de tafels.
Vooraf hadden we twee maal het plankje, dat was een goede keus, veel variatie in de hapjes. Als hoofdgerecht hadden we bavette en eend. De eend was smakelijk, al was het veel zo knapperig dat het leek alsof het gefrituurd ofzo was. De bavette was goed, zeker in combinatie met de portsaus.
Ik wilde graag wat groene salade bij het hoofdgerecht, dat kostte wel wat moeite. Uiteindelijk kreeg ik wat van de quinoasalade van het voorgerecht erbij geserveerd. Het garnituur op het bord is minimaal, dus je moet er wel friet bijbestellen. Maar of die friet nu 'handgemaakt' is of niet, 4 euro voor een één-persoonsbakje vind ik idioot duur.
De bediening is vriendelijk maar ook een beetje lomp. Middenin een gesprek wordt de kaart op tafel gezet en wordt uitgelegd wat daarop staat. Tijdens het eten werd wel een keer of vier gevraagd of alles naar wens was, dat was wel een beetje veel. Prijs-kwaliteit klopte wel, en voor een keer makkelijk eten is het best ok. Ik zou er niet meer met vrienden voor uitgebreider tafelen heengaan.
E. N.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Lekker gegeten; jammer dat de dessert kaart geen ijs biedt
gungorhoog .
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2017
Echt heerlijk gegeten! De bediening was vlot en gezellig. Eten was erg lekker en de timing tussen de gerevhten was fijn. Aanrader!
jet S.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2017
Verrassend lekker eten, struise maar zeer attente bediening, tegen een alleszins redelijke prijs, top! Vooraf het plankje voor 2 personen met zijn drieën genomen: geen enkel probleem er kwamen zelfs 3 soepjes mee:heel attent . Ook gewoon kraanwater ipv dure onnodige flessen. Porties vonden wij meer dan voldoende. Hoofdgerecht, lbavette was heerlijk, ook de schelvis en de vegetarische curry waren heel lekker. Wij komen zeker terug.
R. G.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2017
We hebben van een fijne en heerlijke lunch genoten. We zijn aangenaam verrast met originele gerechten.
jacqbal B.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2017
Mijn tweede bezoek aan Eigenwijz. Ditmaal lunchen met twee oude schoolvriendinnen. Lekker eten, zeer attente vlotte bediening. Mooi, ruim opgezet restaurant. Zal zeker nog wel eens terugkomen.
Ben V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Goede sfeer en ambiance. Menukaart/bord is eenvoudig, maar goed. Plankje voor 2 met mix van de voorgerechten is een goede vondst. Bijzonder lekker. Waren met gezelschap van zes personen. Bij uitserveren van de hoofdgerechten kwam verkeerd gerecht. Was binnen de kortste keren hersteld. Alle tafels waren bezet en ondanks dat er slechts twee personen bedienend personeel rondliepen, hebben we daar niets negatiefs van gemerkt. Kortom, bleek goede restaurantkeuze.
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2017
Gisteren hier met 11 collega's gegeten. Vooraf aangegeven wie wat wilde eten en het was allemaal netjes geregeld. Het eten was heerlijk en er kon tijdens het eten zonder problemen patat bijbesteld worden. In eerste instantie had ik voor 12 man gereserveerd, gisterochtend bleek dat er toch 1 persoon minder mee zou gaan en dit had ik netjes door gegeven aan het restaurant. Toen bleek uiteindelijk dat iemand anders in de plaats mee zou gaan waardoor we toch met 12 personen aankwamen. Het restaurant had hier uiteraard niet op gerekend, maar maakte hier gelukkig helemaal geen probleem van! Vriendelijke bediening en het eten was heerlijk.
Marcel V.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2017
Vanavond hadden mijn vrouw en ik iets te vieren. Dat hebben wij in dit leuke restaurant gedaan. We werden hartelijk ontvangen en mochten kiezen waar we wilden gaan zitten.
Nadat we ons drankje hadden gekregen werd ons het menu uitgelegd. Wij kozen voor het Eigenwijz plankje als vooraf. Dit is echt een aanrader. Dit is een proeverij van alle voorgerechten en nog wat extra's. Een heerlijk begin kan ik zeggen. En een bijpassende witte wijn maakte het helemaal af. Als hoofdgerecht had ik de Hanger steak en mijn vrouw de Schelvis. Dit was echt een feestje voor de smaakpapillen. Ook hier weer een heerlijke bijpassende wijn.
Het dessert was ook weer genieten.
Hier komen we zeker nog eens terug
Diny S.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2017
Werden prima ontvangen, rekening gehouden met het feit dat we ergens op tijd moesten zijn ,dus bediening ging vlot . Genoten van de plankjes met diverse heeerijkheden ,de goede wijn en het heerlijke hoofdgerecht,kortom een volgend bezoek waard.
John1957 .
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Goede keuken, goeddeels (of volledig) op basis van dagverse producten en hopelijk ook op biologische grondslag. Creatief en origineel, bloemkoolsoep met piccalily op cremebasis, wie verzint het?