Eigenwijz

Kerkstraat 52 2271 CT Voorburg Nederland Kaart

Over het restaurant Eigenwijz

In het prachtige en sfeervolle pand aan de Kerkstraat in Voorburg is het heerlijk borrelen of dineren. Bij Eigenwijz word je altijd gastvrij ontvangen. Het is er gezellig eten voor een gezellige prijs, want alle gerechten die op de dinerkaart staan, kosten tussen de 6 en 15 euro. En die gerechten worden zoveel mogelijk dagverse producten van het seizoen gebruikt. De kaart wisselt dus regelmatig.

Meer informatie over restaurant Eigenwijz

Station Voorburg en bus 23

Zondag en maandag alleen open voor feesten en partijen
Dinsdag t/m vrijdag 11.30 uur tot 22.00 uur
Zaterdag 17.00 uur tot 22.00 uur

Jouw recensie over het restaurant Eigenwijz

Martijn S.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Heel erg lekker gegeten, genoten van bijzondere gerechten die perfect in balans waren. Fijne keus in wijnen. Aankleding kan wat gezelliger in het zitgedeelte.
Claartje P.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Heerlijk gegeten, gerechten mooi opgemaakt, ruim voldoende.
Ontvangst minder aangenaam. Voelde me niet echt welkom. Kwam niet vriendelijk over. Later bijgesteld. Personeel vriendelijk, niet opdringerig.
Aqoustiek is slecht, zeker wanneer erven groot gezelschap aanwezig is. Kost je moeite elkaar te verstaan waardoor iedereen steeds harder moet praten/ schreeuwen.
MP A.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Zeer vriendelijke mensen, goede en vlotte bediening, heerlijk eten en lekkere wijnen. Een echte aanrader voor een heerlijk avondje uit.
Lianne T.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2018
Leuke kaart, niet te uitgebreid maar wel gevarieerd, voor ieder wat wils. Grappig concept door kaart op krijtbord aan tafel af te geven. Vlot personeel. Porties niet heel groot maar groot genoeg voor gemiddelde eter.
Connie S.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Heerlijk winters maal gegeten dat er ook nog prachtig uitzag. Prima wijntje erbij en aardige bediening. .................
Hans H.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Kaart niet te lang, keuze derhalve eenvoudig, gerechten allemaal voortreffelijk, vriendelijke bediening. Hele genoegelijke avond beleefd.
Ester V.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2017
Onsympathieke, chagrijnige serveerster die je een rot gevoel geeft als je een vraag wilt stellen. Ze snauwde je af. Wellicht had ze een rotdag.
Margaret Z.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2017
Heerlijk informeel restaurant. Gezelligheid en goede kwaliteit eten een goede combinatie. Prijs en kwaliteit staan in goede verhouding.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
In één woord: geweldig !! Heerlijk gegeten, zeer vriendelijke bediening en tegen een heel goede prijs. Een absolute aanrader !
Anne D.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
We moesten steeds veel te lang wachten voordat iemand ons kwam helpen. Toen we binnen kwamen kregen we bijvoorbeeld vrij snel een drankje aangeboden, maar vervolgens moesten we een minuut of 20 wachten voordat er iemand met de menukaart kwam.
Mark P.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2017
Gisteren een prima uitgebreide lunch gegeten. Goede attente gastvrouw en prima wijn. Zeker een aanrader!
De tafel van Aat D.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2017
Lekker gegeten, verrassende gerechten.
Bernadette V.
Prima!
Annabelle V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Vanavond voor de tweede keer hier gegeten en ook nu weer erg lekker gegeten. De prijs/ kwaliteitverhouding is goed. Ze hebben een leuke kaart met een aantal gerechten afgestemd op het seizoen. De bediening is zeer vriendelijk.
Leuke avond gehad en ik ga zeker nog een keer terug.
ROOS C.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
Heerlijk gegeten bij Eigenwijz. We werden erg vriendelijk geholpen. Goede uitleg over de kaart. Leuke “spannende” gerechten. Kortom een zaak om terug te komen.
Marc M.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Een zeer gezellige zaak met goede bediening, lekkere wijn en goed eten zonder al teveel poespas. Vooral de hanger steak met de groenten was bijzonder goed. Wij komen zeker terug!
Jan T.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Erg fijn dat we hier als veganisten goed terecht kunnen. De kok is creatief op dit gebied en verstaat zijn vak. Met name de veganistische mayonaise is geniaal.
Charlotte P.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Ontvangst was toen wij binnen kwamen wat koel en enigszins onpersoonlijk.
Later werd het vriendelijker dus verder niets op aan te merken.
Bediening was goed en vriendelijk.
Eten was beslist niet slecht, maar ook geen hoogstandje, maar daar is dan ook de rekening naar. Echt niet duur.
Voor wat wij hebben gekregen was het voor een avondje met familie gezellig uit eten een geschikt restaurant.
Wij komen zeker nog een keer terug.
P.P. V.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Feestje gevierd bij Eigenwijz.
Attent en vriendelijk verzorgd, met echt goed eten en drinken!
Een restaurant met vele verborgen kwaliteiten.
Marike M.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Heerlijk gegeten, hele vriendelijke ontvangst, pure eerlijke gerechten. De hanger steak super mals!
Gezellig restaurant, ruimtelijk, niet zo opgepropt met tafeltjes.
Marijke V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Lekker eten. Vriendelijk personeel. Om geen honger over te houden is het wel aan te raden om friet erbij te nemen.