Eigenwijz

Kerkstraat 52 2271 CT Voorburg Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Eigenwijz

In het prachtige en sfeervolle pand aan de Kerkstraat in Voorburg is het heerlijk borrelen of dineren. Bij Eigenwijz word je altijd gastvrij ontvangen. Het is er gezellig eten voor een gezellige prijs, want alle gerechten die op de dinerkaart staan, kosten tussen de 6 en 15 euro. En die gerechten worden zoveel mogelijk dagverse producten van het seizoen gebruikt. De kaart wisselt dus regelmatig.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Eigenwijz

Station Voorburg en bus 23

Zondag en maandag alleen open voor feesten en partijen
Dinsdag t/m vrijdag 11.30 uur tot 22.00 uur
Zaterdag 17.00 uur tot 22.00 uur

Jouw recensie over het restaurant Eigenwijz

Ad H.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Uhm. Tja. Ik bestel thee en krijg geen thee. We bestellen een voorgerecht (Eigenwijz plankje) en krijgen geen voorgerecht. Het hoofdgerecht smaakte goed.
Fterstegge T.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2018
Gezellig restaurant, hele vriendelijke bediening. Leuk dat de kok de gerechten voor een deel zelf serveert! Aparte gerechten op de kaart met uitstekende kwaliteit en smaak! Tijd tussen de gerechten was precies goed. Als we volledige bedrag hadden moeten betalen (nu met AH actie) had ik het iets aan de dure kant gevonden.
Silvia H.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2018
Sfeervol en ruim restaurant en een zeer vriendelijke ontvangst. De gerechten die wij gekozen hebben waren uitstekend, een ware verrassing. Het restaurant is gezellig ingericht en het is verademend dat de tafels niet te dicht op elkaar staan. We hebben een heerlijke avond gehad. Het is ook heel leuk dat je in de open keuken kan kijken en ook contact kan maken met de kok!
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2018
Tafel aan raam gezellig zitten maar dan zit je wel onder geluidsbox vonden we wat minder..
Verder super restaurant heerlijk eten en aardige bediening.
Absolute aanrader !!!
Frans R.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
Goed klaargemaakt, maar eenvoudig. Bediening niet alert en huisgemaakte friet volgens ons niet huisgemaakt en te duur. Foto van het plankje bij Iens hebben wij niet herkend, was veel eenvoudiger.
John O.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Tijd geleden dat ik zo lekker gegeten heb. Ook de bediening was echt perfect.
Karlien K.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Het duurde erg lang eer we de menukaart kregen en ook de tijd tussen de gerechten was erg lang. Nu hadden we genoeg bij te kletsen, maar toch... Er waren maar 2 dames aan het bedienen terwijl het restaurant helemaal vol zat.
Het eten was erg smaakvol. Dat ze €4 voor een klein bakje frites rekenen vind ik echt niet kunnen in een restaurant van dit kaliber.
Chantal K.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2018
Vanavond was de aanleiding van ons etentje: mijn diploma! Heerlijk gegeten, precies goed, heerlijke smaken en een gezellige bediening!! Bedankt voor al het lekkers en wij komen komen zeker nog eens????
Liesbeth D.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Top! Heerlijk gegeten!
Kom-Buis B.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Wat een gezellig restaurant met grote keuze van heerlijke gerechten Ik had gebeld dat we iets later waren en dat ving de spontane gastvrouw op een geestige manier op , ondanks dat iets onverwacht door omstandigheden iets langer werd .
Ria B.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2018
Beste medewerkers bedankt voor het reageren op de AH bonnen.
Ik bleek niet gereserveerd te maken met de AH bonnnen
Toch korting gekregen. Super!
Alleen wilde ik dit zonder de familieleden regelen . Omdat u uit ging leggen aan de tafel dat het gelukkig kon met de bonnen.,bemoeide familieleden zich ermee . Dat wilde ik voorkomen. In het vervolg!,, !
Harrie V.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
Vriendelijke ontvangst in een verrasserende ruimte, waarna heerlijk gerechten volgde. Een aanrader, wij komen hier zeker een keer terug.
Sandra W.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
Heerlijk gegeten, prima service.
Maja B.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2018
Meeste gerechten op een verrassende wijze klaargemaakt.
Willem T.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2018
prettige ontvangst goede uitleg van de gerechten uitleg van de wijnen bediening niet opdringerig geen overdreven lawaai sfeervol wordt zeker aanbevolen bij kennissen
Tim G.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Eigenwijz is een heerlijk restaurant in Voorburg, de Hangersteak is erg lekker, hier gegeten met de AH Dinerbon, de voorgerechten vielen een beetje tegen, maar over-all was het allemaal erg lekker, vlotte bediening en goeie sfeer, je kunt rustig praten en het is er niet rumourig. Komen graag nog eens terug.
Manon J.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Superlekker gegeten. Vlotte en attente bediening.
Zeker van plan nogmaals te gaan.
Annelies H.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Heerlijk gegeten. prima bediening, gastvrij en vriendelijk!
Yolande D.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
vriendelijke ontvangst en bediening, geen speciaal menu voor de Ah kaart,
dus vrije keuze! niet te grote keuze , had wat uitgebreider gemogen.
maar gezien prijs/kwaliteit prima gegeten
Jacques K.
1 hoofdgerecht was matig, rest prima