Eigenwijz

Kerkstraat 52 2271 CT Voorburg Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Over het restaurant Eigenwijz

In het prachtige en sfeervolle pand aan de Kerkstraat in Voorburg is het heerlijk borrelen of dineren. Bij Eigenwijz word je altijd gastvrij ontvangen. Het is er gezellig eten voor een gezellige prijs, want alle gerechten die op de dinerkaart staan, kosten tussen de 6 en 15 euro. En die gerechten worden zoveel mogelijk dagverse producten van het seizoen gebruikt. De kaart wisselt dus regelmatig.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Eigenwijz

Station Voorburg en bus 23

Zondag en maandag alleen open voor feesten en partijen
Dinsdag t/m vrijdag 11.30 uur tot 22.00 uur
Zaterdag 17.00 uur tot 22.00 uur

Jouw recensie over het restaurant Eigenwijz

M. N.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2019
We hebben een topavond gehad bij Eigenwijz. We hadden 6 gangen die waren allemaal even lekker!
Fijne bediening en een topkok maakten de avond compleet! Hier komen we terug.
Marsha R.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2019
Pareltje in de karakteristieke Kerkstraat in Voorburg. Erg mooi oud pand, ingericht tot warm & sfeervol huiskamer restaurant. Mijn vriendinnetje en ik kregen een gezellig tafeltje voor de haard. Oprecht vriendelijke bediening, erg gastvrij. Je voelt je er meteen thuis. Allemaal mooi meegenomen, maar het gaat natuurlijk echt om het eten. Want daar hou ik van, lekker eten! Mooi samengestelde kaart, waar eigenlijk veel te veel lekkere gerechten op staan om uit te kunnen kiezen. Het is dus al snel duidelijk dat je hier niet maar één keer kan gaan eten. Je zal en wil gewoon nog een keertje terug komen. Dat kan ook makkelijk want de kaart wisselt om de 4-6 weken. De kaart en de gerechten worden allemaal heel duidelijk uitgelegd, leuk ook om te weten wat er precies op je bord ligt. De gerechten zijn allemaal stuk voor stuk creatief opgemaakt, je kan duidelijk merken dat de chef verstand heeft van zaken. Mooie producten en uitgebalanceerde en ook verrassende smaak combinaties. Eigenwijz is het zeker, hier zit nog heel veel potentie in ;) Leuk ook dat de Chef af en toe zelf even vanuit de open keuken de zaak in loopt om een praatje te maken of gerechten uit te serveren. Dat maakt alles net een stukje persoonlijker. Prijs kwaliteit verhouding vind ik verbazingwekkend voor de hoge kwaliteit van het eten. Mijn welgemeende complimenten voor de Chef. Zeker niet de laatste keer dat ik hier heb gegeten! Kortom een echte aanrader.

Absolute aanraders van de huidige kaart:
* Zeebaars met gekonfijte zuurkool, knolselderij, paddenstoelen, krokante spelt en witte wijn saus *
~ Ik heb letterlijk mijn bord afgelikt, wat een top gerecht !~
* Buikspek met spliterwten, wortel, gerookte spekjes, roggebrood en zoet zure uitjes *
~ Dit is wel een hele eigenwijze "erwtensoep", dat varkentje... man man man, heerlijk in combinatie met de erwten en roggebrood!~
* Sukade met zoete aardappel, spruitjes en piccalilly*
~ Mijn persoonlijke favoriet, om je vingers bij af te likken (dat heb ik ook gedaan). Deze mag niet meer van de kaart~
Eef B.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
We hebben heel lekker gegeten. Vriendelijke bediening met goede adviezen.
Lekker Eigenwijz bier gedronken.
Komen hier zeker nog een keer terug.
Jenny D.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2019
Goede gezellige sfeer. Prima gegeten met de AH bon. Bediening goed en bovendien zeer vriendelijk. Komen zeker terug.
Kelly R.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2019
Heerlijk gegeten! Net een beetje luxer dan we gewend zijn. Out of the box gerechten en heerlijke combinaties. Prettige bediening en ontspannen en gezellige sfeer. We komen zeker terug! Blij dat we Eigenwijs ontdekt hebben!
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2019
Op zich goed gegeten. Alleen het bedrag van de afrekening is hoog en staat niet in verhouding met de kwaliteit. Klantvriendelijkheid gering. Als je op een regenachtige, koude avond, je dure fiets niet op een intern platje kan parkeren, waar het niemand in de weg zou staan, dan heb je niet helemaal door hoe je in redelijkheid klanten tevreden kan stellen. In combinatie met het hoge bedrag van de afrekening geen topper. Er zijn betere in de directe omgeving.
M V.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2019
Goede prijs kwaliteit verhouding. Gezellige bediening. Voor herhaling vatbaar.
Margot V.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2019
Prima
Sandra D.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2019
Mooi oud pand en huiselijk ingericht. Met AH actie gegeten en keuze uit de hele kaart. Voorgerecht Carpaccio was niet zo mals als gehoopt, schorseneren waren lekker. Thaise gamba's waren minder lekker dan de salade self, aldus mijn tafelgenoot.
Hoofdgerecht hanger steak was smakelijk, zo ook de portobello. Beide porties waren aan de kleine kant. Friet moest bijbesteld worden á €3,50, wel goed gebakken. We misten nog wel een portie salade/rauwkost, dat was ook niet apart te bestellen. Nagerecht cheesecake en lavataartje was smakelijk maar erg weinig en een bolletje ijs erbij was niet mogelijk. Glaasjes kraanwater voor medicijnen was geen probleem. Serveerster was wel klantvriendelijk.
Marjolein A.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2018
Gezellige sfeer, leuke ambiance, heerlijk eten, prima en vriendelijke service!
Hannie B.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2018
Heerlijk gegeten en we voelden ons zeer welkom. Fijne bediening en een rustige sfeer. De open keuken en het praatje achteraf met de kok voelde ook als warm en open.
Vivian D.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2018
Het eten is gebaseerd op oud Hollands eten maar met een verrassende twist. Alle sausjes en dressing zijn zelf gemaakt. Echt heerlijk!
Ton S.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2018
Het was gezellig en het eten was heerlijk
Suzanne P.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2018
Lekker en gezellig
Ton M.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2018
Alles was gewoon prima. Heerlijke, bijzondere gerechten voor een prima prijs, gezellige ambiance in restaurant en super leuke bediening!
Ans D.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Ee restaurant waar nog ruimte tussen de tafels is. Gezellig verlicht en het haardvuur draagt ook positief bij. Aardige medewerkers. Interessant menu en mooi geprijsd. Ik maakte kennis via social deal waar ze gewoon dezelfde kaart boden en je niet met te weinig eten werd weggezet. Dus van harte teruggekomen.
P.m.kok K.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2018
Het eten was gezond en lekker, veel groente daar. andere restaurant kregen we vaak alleen sla en geen groente .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Ivm theaterbezoek hadden we slechts 1,5 uur tijd, maar toch 3 heerlijke gangen gegeten. Moesten de beperkte tijd wel bij aanvang aangeven. Goede bediening en het restaurant zat nagenoeg vol.
C.M.J. P.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
Zeer vriendelijk ontvangen, Veel persoonlijke aandacht. We hebben een fijne avond gehad en komen zeker nog eens terug.
J W.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
Fijne bediening, sfeer en kwaliteit eten, maar het is wel erg lawaaiig (misschien geldt dit laatste alleen voor ouderen?).