Eigenwijz

Kerkstraat 52 2271 CT Voorburg Nederland Kaart

Over het restaurant Eigenwijz

In het prachtige en sfeervolle pand aan de Kerkstraat in Voorburg is het heerlijk borrelen of dineren. Bij Eigenwijz word je altijd gastvrij ontvangen. Het is er gezellig eten voor een gezellige prijs, want alle gerechten die op de dinerkaart staan, kosten tussen de 6 en 15 euro. En die gerechten worden zoveel mogelijk dagverse producten van het seizoen gebruikt. De kaart wisselt dus regelmatig.

Meer informatie over restaurant Eigenwijz

Station Voorburg en bus 23

Zondag en maandag alleen open voor feesten en partijen
Dinsdag t/m vrijdag 11.30 uur tot 22.00 uur
Zaterdag 17.00 uur tot 22.00 uur

• MasterCard , Pin , Visa card
Ekaterina P.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Lekker gegeten buiten in het tuintje. Eigenwijz plankje als het voorgerecht was lekker en gevarieerd. Goede prestatie van de gerechten.
Ron V.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Heerlijke gerechten. Mooie producten. Vriendelijk en hartelijk personeel. Uitstekende prijs kwaliteit. De ambiance wss top.
Bas B.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Goede beperkte kaart met meer dan voldoende keuze tegen aantrekkelijke prijzen. Restaurant heeft een hele leuke binnentuin maar voor de zaak ook nog een leuk terras. De bediening lekker makkelijk maar ook professioneel. Eten is van goed niveau en zeker origineel, ook wanneer je naar de prijs/kwaliteitsverhouding kijkt. Een aanrader.
Anita P.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Leuke beperkte kaart, gerechten niet te ingewikkeld maar goed klaargemaakt.
Erg vriendelijke bediening.
Suzie Q.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Op vrijdagavond met vrienden voor het eerst bij Eigenwijz gegeten. Vriendelijke ontvangst, de aankleding van het restaurant was niet mijn smaak. Grote open ruimte, wel voldoende ruimte tussen de tafels.
Vooraf hadden we twee maal het plankje, dat was een goede keus, veel variatie in de hapjes. Als hoofdgerecht hadden we bavette en eend. De eend was smakelijk, al was het veel zo knapperig dat het leek alsof het gefrituurd ofzo was. De bavette was goed, zeker in combinatie met de portsaus.
Ik wilde graag wat groene salade bij het hoofdgerecht, dat kostte wel wat moeite. Uiteindelijk kreeg ik wat van de quinoasalade van het voorgerecht erbij geserveerd. Het garnituur op het bord is minimaal, dus je moet er wel friet bijbestellen. Maar of die friet nu 'handgemaakt' is of niet, 4 euro voor een één-persoonsbakje vind ik idioot duur.
De bediening is vriendelijk maar ook een beetje lomp. Middenin een gesprek wordt de kaart op tafel gezet en wordt uitgelegd wat daarop staat. Tijdens het eten werd wel een keer of vier gevraagd of alles naar wens was, dat was wel een beetje veel. Prijs-kwaliteit klopte wel, en voor een keer makkelijk eten is het best ok. Ik zou er niet meer met vrienden voor uitgebreider tafelen heengaan.
E. N.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Lekker gegeten; jammer dat de dessert kaart geen ijs biedt
gungorhoog .
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2017
Echt heerlijk gegeten! De bediening was vlot en gezellig. Eten was erg lekker en de timing tussen de gerevhten was fijn. Aanrader!
jet S.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2017
Verrassend lekker eten, struise maar zeer attente bediening, tegen een alleszins redelijke prijs, top! Vooraf het plankje voor 2 personen met zijn drieën genomen: geen enkel probleem er kwamen zelfs 3 soepjes mee:heel attent . Ook gewoon kraanwater ipv dure onnodige flessen. Porties vonden wij meer dan voldoende. Hoofdgerecht, lbavette was heerlijk, ook de schelvis en de vegetarische curry waren heel lekker. Wij komen zeker terug.
R. G.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2017
We hebben van een fijne en heerlijke lunch genoten. We zijn aangenaam verrast met originele gerechten.
jacqbal B.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2017
Mijn tweede bezoek aan Eigenwijz. Ditmaal lunchen met twee oude schoolvriendinnen. Lekker eten, zeer attente vlotte bediening. Mooi, ruim opgezet restaurant. Zal zeker nog wel eens terugkomen.
Ben V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Goede sfeer en ambiance. Menukaart/bord is eenvoudig, maar goed. Plankje voor 2 met mix van de voorgerechten is een goede vondst. Bijzonder lekker. Waren met gezelschap van zes personen. Bij uitserveren van de hoofdgerechten kwam verkeerd gerecht. Was binnen de kortste keren hersteld. Alle tafels waren bezet en ondanks dat er slechts twee personen bedienend personeel rondliepen, hebben we daar niets negatiefs van gemerkt. Kortom, bleek goede restaurantkeuze.
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2017
Gisteren hier met 11 collega's gegeten. Vooraf aangegeven wie wat wilde eten en het was allemaal netjes geregeld. Het eten was heerlijk en er kon tijdens het eten zonder problemen patat bijbesteld worden. In eerste instantie had ik voor 12 man gereserveerd, gisterochtend bleek dat er toch 1 persoon minder mee zou gaan en dit had ik netjes door gegeven aan het restaurant. Toen bleek uiteindelijk dat iemand anders in de plaats mee zou gaan waardoor we toch met 12 personen aankwamen. Het restaurant had hier uiteraard niet op gerekend, maar maakte hier gelukkig helemaal geen probleem van! Vriendelijke bediening en het eten was heerlijk.
Marcel V.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2017
Vanavond hadden mijn vrouw en ik iets te vieren. Dat hebben wij in dit leuke restaurant gedaan. We werden hartelijk ontvangen en mochten kiezen waar we wilden gaan zitten.
Nadat we ons drankje hadden gekregen werd ons het menu uitgelegd. Wij kozen voor het Eigenwijz plankje als vooraf. Dit is echt een aanrader. Dit is een proeverij van alle voorgerechten en nog wat extra's. Een heerlijk begin kan ik zeggen. En een bijpassende witte wijn maakte het helemaal af. Als hoofdgerecht had ik de Hanger steak en mijn vrouw de Schelvis. Dit was echt een feestje voor de smaakpapillen. Ook hier weer een heerlijke bijpassende wijn.
Het dessert was ook weer genieten.
Hier komen we zeker nog eens terug
Diny S.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2017
Werden prima ontvangen, rekening gehouden met het feit dat we ergens op tijd moesten zijn ,dus bediening ging vlot . Genoten van de plankjes met diverse heeerijkheden ,de goede wijn en het heerlijke hoofdgerecht,kortom een volgend bezoek waard.
John1957 .
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Goede keuken, goeddeels (of volledig) op basis van dagverse producten en hopelijk ook op biologische grondslag. Creatief en origineel, bloemkoolsoep met piccalily op cremebasis, wie verzint het?
Joyze C.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2017
Ter ere van mijn verjaardag daar gegeten. Was een rustige avond. Er zat 3 andere kleine gezelschappen naast onze club van 7. Bij binnenkomst werd onze jassen aangenomen die nogal vrij in de ruimte aan een rek hingen voor het keukengedeelte. De kooklucht zat er later nog in. Misschien een verbeterpuntje om de garderobe te verplaatsen. Ontvangst was vriendelijk, Toen later 2 vrienden kwamen aanschuiven voor een drankje, omdat zij kort ervoor al elders gegeten hadden kon er gewoon een stoel bij. Het Plankje voor 2 was een combinatie van alle voorgerechten en de kleine amuses vielen zeer goed in de smaak bij ieder. Bloemkoolsoep, hangop met rettich en paprikareepjes, carpaccio etc....De Sukade van mijn lief was superzacht gegaard en viel in de mond uiteen. De Bavette smaakte als een hele goede biefstuk. De vis was glazig gegaard en had ietsjes krokanter gemogen aan de buitenkant. Mini in het gezelschap vond het een 10 waard, dus overall heeft het ieder uitstekend gesmaakt. De mousse, cheesecake en apple crumble vielen goed in de smaak bij ieder en het kaasplankje was ook een fijne afsluiter. Goed te doen met z'n tweetjes overigens. Prijzen vielen mee, er zit echter geen side dish bij. Dus als je er een portie friet bij neemt, dan moet je wel EUR 4 bij je hoofdgerecht optellen, wat overigens wel duur is voor een bordje patat. De smaak ervan valt ook nog wat aan te verbeteren vergeleken met de uitstekend aandacht voor de gerechten. Kortom, we hebben een gezellig en lekker avondje uit gehad en komen zeker weer eens terug.
Barbara L.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2017
We hebben hier onlangs prima gegeten hoofdgerecht bavette en eend en dessert cheesecake en chocoladetoetje. Lekkere wijn bij het eten. Het was op dinsdagavond niet zo druk maar dat was ook wel prettig. Vriendelijke bediening, betaalbaar en fijne sfeer in het restaurant.
Herman K.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Keurige ontvangst, maar voordat je zit wordt al gevraagd wat je wil drinken. Bediening hangt iets teveel over de tafels maar zijn wel volledig op de hoogte wat er wordt opgediend en geven een prima uitleg. Nadrukkelijk gevraagd om kraanwater dat keurig in karaf wordt geserveerd en niets voor wordt gerekend. Kerstdiner genuttigd en was van uitstekende kwaliteit een plaatje op de plank en een streling voor de tong. Zeker de moeite waard en gezellige sfeer. Zowel de Tempranillo als de Verdejo Sauvignon blanc waren uitstekend.
Arjen E.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Zaterdag 12 november gegeten bij Eigenwijz. Wat een fantastische keuze. Het 'plankje' vooraf bood een proeverij van alle voorgerechten. Zeer smakelijk. De hoofdgerechten (Bavette en procureur) fenomenaal. Aardige bediening en ondanks de luxe sfeer best goed betaalbaar.
Djanv .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Na een vriendelijke ontvangst naar plaats begeleid, waar blijkt dat de tafels wel erg dicht op elkaar staan. In samenhang met de matige akoestiek (moeite elkaar te verstaan af en toe door het vele geluid) valt dit een beetje tegen.
Gekozen voor een 3-gangen menu van 29,90 wat de prijs zeker waard is! Een goed verzorgd voorgerecht (wel jammer dat hier geen keuze in mogelijk is), simpele maar prima hoofdgerechten en een smaakvol nagerecht.
Toch een prima avond gehad!