Eigenwijz

Kerkstraat 52 2271 CT Voorburg Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Eigenwijz

In het prachtige en sfeervolle pand aan de Kerkstraat in Voorburg is het heerlijk borrelen of dineren. Bij Eigenwijz word je altijd gastvrij ontvangen. Het is er gezellig eten voor een gezellige prijs, want alle gerechten die op de dinerkaart staan, kosten tussen de 6 en 15 euro. En die gerechten worden zoveel mogelijk dagverse producten van het seizoen gebruikt. De kaart wisselt dus regelmatig.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Eigenwijz

Station Voorburg en bus 23

Zondag en maandag alleen open voor feesten en partijen
Dinsdag t/m vrijdag 11.30 uur tot 22.00 uur
Zaterdag 17.00 uur tot 22.00 uur

Jouw recensie over het restaurant Eigenwijz

Margriet B.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Topbediening. Heerlijke gerechten! De combinaties op de kaart lijken soms vreemd maar de ingrediënten passen perfect bij elkaar. Aandacht van bediening is perfect.
Bas V.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Wat een gezellig restaurant! Prettige bediening en heerlijke gerechten. We komen terug :-)
mark_e .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Kleine kaart met heerlijke gerechten, daardoor toch ruim voldoende keuze. Stel het op prijs dat frites apart is. Bediening deze keer iets luidruchtiger. Nu in de zomer de keuze van binnen of buiten (met zon voor, schaduw in de tuin).
Charlotte V.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
Verassend leuk en heel gezellig gezeten op de leuk ingerichte binnenplaats. Het eten was van zeer goede kwaliteit en de bediening was helemaal top, een leuk enthousiaste serveerster die weet wat zij serveert en vol passie sprak over het restaurant. Een restaurant waar vele nog wat van kunnen leren!
Edwin W.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2018
Eerlijke en fijne keuken, dus heerlijk, met prima bediening!
Ronald E.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2018
kleine kaart met verrassende gerechten
. prettige bediening en prima huiswijn.
Nell M.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2018
Een toprestaurant waar wij regelmatig komen, heerlijke gerechten, gastvrije en ontzettende aardige bediening en een prettige sfeer. Gisteren voor de 2e keer de tonijn gegeten, een prachtig gerecht met 5 stukjes tonijn geserveerd met een bijzonder heerlijke combinatie van groenten. Een absolute aanrader net als de carpaccio als voorgerecht waarmee de kok ons iedere keer weer met andere ingredienten weet te verrassen. Wat ik hieronder lees bij de recensie van ene Marilla is zo onherkenbaar en kan alleen maar door een heel zuur persoon geschreven zijn. Ik ken inmiddels veel mensen die graag bij Eigenwyz komen eten en iedereen is net zo enthousiast en komt graag terug. 'Pareltje in Voorburg'!! Chapeau!!
Marilla L.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Bij binnenkomst al een verkeerde indruk krijgen van de service die er geboden gaat worden. Lang wachten totdat we kunnen bestellen. Vragende blik en opmerking op het niet bestellen van een voorafje. Bij het niet willen van één ingrediënt bij de salade een soort van discussie en na afloop geen navraag of het toch wel goed was. Geen gepofte knoflook bij de kwartel die smaakloos was. Zonder fantasie op het bord en weinig smaak. Wijn erg duur, glas voor € 5,00 vind ik flink aan de prijs. Toetje, mango bavarois met rood fruit, drie bosbessen en 1 framboos, en de bavarois die zo bij de Makro vandaan zou kunnen komen. Geen gelegenheid om nog een drankje of water te kunnen bestellen. Maar afgerekend zonder zin in koffie. Komen zeker niet meer hier terug. Geen idee of wij net een verkeerde dag getroffen hebben de recensies op tripadviser gelezen te hebben.
Marielle G.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2018
Wat een feestje om bij Eigenwijz te eten. Uit Maastricht toevallig hier beland, maar wat ben ik blij dat we hier zijn neergestreken. Alles klopt hier: de bediening, het eten en de wijnen... inderdaad eigenwijs en anders. Wat een leuke en bijzondere kaart. Alles even lekker en goed op elkaar afgestemd. Kaasplankje: meer dan top! Verdego: heerlijk! Echt: als je in de buurt bent: ga hier eten! Lieve mensen die met passie koken.
Pkegge .
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Drankje konden we snel bestellen maar het duurde heel lang voordat we het eten konden bestellen. Wij kozen voor het hoofdgerecht tonijn à 18,50. Dit bleken 2 hele kleine dunne stukjes tonijn te zijn met een beetje garnituur. Op de kwaliteit viel niets aan te merken maar er zat helemaal niets bij. Bij het bestellen was niet gemeld dat er verder niets bij zat en dat we evt. zelf iets bij moesten bestellen. We hadden het ook niet op de kaart zien staan. Toen we er vervolgens brood bij bestelden gaven we ook aan dat we het eerder een voorgerecht vonden maar hierop werd niet gereageerd. Toen er later gevraagd werd of het gesmaakt had gaven wij nogmaals aan dat we het eerder een voorgerecht vonden maar ook toen geen reactie. Volgens degene die ons bediende kregen ze nooit commentaar op de portie, wat wij ons niet konden voorstellen. En wij zijn geen grote eters. Het duurde erg lang voordat we koffie konden bestellen en ook nadat we de rekening hadden gevraagd moesten we zo lang wachten dat we maar aan de bar hebben betaald. Toen we vervolgens geen fooi gaven (omdat we het niet waard vonden) en we de rekening wilde delen, werd duidelijk misprijzend gereageerd. Helaas niet voor herhaling vatbaar.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2018
Het was een super gezellige avond met fantastisch lekker eten.
Gezellige bediening in een geweldig restaurant.
Vooraf tartaar van vis mmmmmmm
Hoofdgerecht asperges met sukadelapje portsaus zoete aardappel en hazelnoten.
Om je vingers bij af te likken.
Nagerecht,cheescake.daar had ik best nog een stukje van willen nemen.
We komen dus zeker terug.

Willem en sonja
Willem V.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2018
Uitstekende waar voor je geld en attente bediening; het had net geregend maar we konden toch buiten zitten doordat het personeel tafel en stoelen drooggemaakt hadden. Op onze vraag naar de achtergrond van de Haagse zwammen kregen we die extra geserveerd met persoonlijke toelichting van de kok. Gezellige avond gehad, dank!
R. G.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2018
Door de muren wat meer net zachte bedekkingen te bekleden zal het geluid minder hard overkomen. Maar was door geringe bezette tafels geen probleem hoor.
Wendy B.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Zéér verrassende smaakcombinaties in de mond gehad! Carpaccio met hangop, gedroogde tomaten en zeekraal. Wat was dát lekker!!
Ook het hoofdgerecht was geweldig!!! Hanger met rode portsaus. De smakelijke frietjes maakten het helemaal af.
Tot slot een chocolade brownies, nog lekker warm, knapperig van buiten en heerlijk kleverig van binnen.
De ruimte is vrij gehorig, daar zijn de eigenaren zich van bewust en er wordt gezocht naar een oplossing.
Echt een culinair hoogstandje. Aanrader!!!
anenleo D.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
goed gegeten bescheiden kaart, zelf miste ik bij desert ijs op de kaart
Niels B.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2018
We hebben gisteren een heerlijke avond gehad in Eigenwijz. Eerst lekker geborreld met een plankje op het voorterras om vervolgens op de binnenplaats te eten. Het was heerlijk eten met een goede en vlotte bediening. Vooral de sukade in combinatie met de gekoelde pinot nero was fantastisch. En ook nog eens voor een hele schappelijke prijs. Wij komen zeker terug!
Oscar D.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2018
Leuk restaurant in het centrum van Voorburg. Goed gegeten voor een redelijke prijs. De bediening was vlot en gezellig. Eigenwijz is ook prima bereikbaar met het OV en met de auto (5 minuten lopen).
Rob K.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2018
Lekker eten, goede sfeer. Enige kanttekening: bij het hoofdgerecht zou iets als frites inbegrepen kunnen zijn. Nu moet je dat apart bijbestellen en daarvoor betalen.
MP A.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Gezellige sfeer, leuke bediening, heerlijk eten, goede wijnen en prima prijs/kwaliteit verhouding. Bij iedereen een te bevelen!
M.G. K.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
Het was niet rumoerig, maar ronduit lawaaiig, je kon elkaar niet tot nauwelijks verstaan. Dat was jammer, want voor het overige was het dik in orde.