Eigenwijs

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

• Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Ilona1982 .
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2016
Heet nu harry & jack. fantastisch mooi interieur en bediening ontzettend vriendelijk en gastvrij. de sate was lekker en aspergesoep ook.
Gabz .
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2015
Super eten, altijd goed! Kaart veranderd met seizoen mee. Eten ziet er mooi verzorgd uit. Ben er ook wel eens met 12 man gaan eten en dan wordt alles tegelijkertijd geserveerd. Complimenten voor de kok.
BedieninG buiten op het terras kan beter, daar moet je soms lang wachten voor iemand je ziet zitten.
Sims .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2015
Heel lekker geluncht. Een zogenaamde "Eigenwijs etagère" voor 2 personen. Lekkere, afwisselende hapjes, deels gefrituurd, maar ook zalm op toast, geitenkaas, een kopje kreeftensoep, salade van eend en rucola. Daarbij een hele goede Chardonnay huiswijn. Goede ambiance, mooie locatie en vriendelijke bediening. Een echte aanrader.
Lindaa001 .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2014
Kip was niet gaar dit gemeld maar werd niets meegedaan. Jammer!! De ander had biefstuk met kruidenboter besteld, ze kreeg biefstuk met een sausje en groente? Helaas matig!
Christel P.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2014
voor de lunch samen met een collega naar eigenwijs geweest. hier komen we al jaren op rij voor de verjaardag van mijn collega omdat daar de hartige high tea zo lekker is en betaalbaar. Voor 15 euro eet je met z'n tweeën heel gevarieerd, vers en bovenal lekker.
Oscar .
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2013
Uitstekend driegangen menu voor een prima prijs. In deze tijd veel asperges op het menu met veel creativiteit bereid en alles met een prettige bediening.