Eigenweijs

Vrijdag 10:00 - 21:00
Zaterdag en Zondag 10:00 - 17:00

Nicole V.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2015
Hotel in Groesbeek om omgeving Nijmegen te verkennen. Besloten om niet naar Nijmegen te rijden voor het diner maar in Groesbeek iets te zoeken. Kwamen terecht bij Eigenweijs, op een vrijdagavond. Een soort tapas menu.
En dat was lekker! Gevarieerd, veel, vlot gebracht maar niet te snel, het was echt super.
Na afloop even staan praten met de dame die het runt. Heel leuk verhaal, ik gun deze dames alle succes en kan het echt aanbevelen op een vrijdagavond.
Ronald B.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2015
Waren toevallig in Groesbeek en hebben hier geluncht.
Gaan hier ... maar dan niet toevallig ... zeker nog een keer eten.

Erg gezellig restaurant met een pleintje met een terras er voor en heel prima eten voor een heel prima prijs.
Erg grappig was dat ze op dat moment wat last hadden van wespen en de (fris)drank werd geserveerd met keukenfolie er over met een rietje er door gestoken.
We konden de humor er wel van inzien.

Aanrader ...

Voor een ijstoetje zit ... ook aanrader ... Passione vlakbij.

Ellen W.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2015
Lunch en bediening prima!
Afknapper bij het rad van avontuur tgv jullie jubileum: hoofdprijs gewonnen, namelijk gratis gerecht.
"Jammer mevrouw, de bonnen zijn op. Hier heeft u een bon voor een broodje". Wij verbaasd. "Het is GRATIS hoor!!" De manier waarop deed ons besluiten de bon niet aan te nemen.
Het rad van avontuur heeft voor ons een nare nasmaak.
Ellen en Sjan. Tel 0625012503
Menno S.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2014
Vandaag verliep ons middaguitje anders dan gepland. Mijn partner was voor de kerst door zijn rug gegaan, in ons vakantieverblijf werd het steeds minder qua lopen. High tea in molenhoek ging niet door. Ik wilde toch iets verrassends doen. Lunchroom eigenweijs gebeld waar we vorig jaar zijn geweest. Verhaal uitgelegd en gevraagd of ze eventueel last-minute een high tea konden maken die ik kon meenemen op de fiets zodat ik mijn partner kon verrassen. Het kon. Helemaal uistekend en een snelle service. Bedankt dat jullie mee wilde werken aan deze verrassing voor mijn partner. We hebben ervan genoten.
Irene H.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2014
Wij hadden een brunch met elf mensen. Er was voor elk wat wils en iedereen was super tevreden. De bediening was super en de mensen waren vriendelijk.
Karin W.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2014
Gisteren heerlijk gegeten,je moet alleen geen haast hebben want het duurt even voordat je eten er is. De bediening is vriendelijk en het eten is meer dan genoeg en erg lekker.Probeer het lunchproeferijtje eens je hebt dan een soepje en drie kleine broodjes ,je hebt dan een goed idee van wat ze serveren. Zeker doen !
Jvernooij .
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2013
Eigenweijs is eigenlijk een lunchroom. Maar op vrijdagavond kun je er ook eten. Je kunt dat tegen een hele schappelijke prijs kiezen uit een aantal gerechten die ze die avond maken. Het voorgerecht was prima te eten, wel erg veel. Ook het hoofdgerecht was lekker, maar de hoeveelheden zijn echt te groot. Zelfs ik als grote eter heb niet alles op kunnen eten. Dit nog even aan de bediening gemeld, reactie was "beter te veel dan te weinig". Gezien de verspilling zouden de porties toch wat kleiner kunnen. Verder alles prima voor elkaar.
Saskia W.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2013
Kort na de opening op de nieuwe locatie was ik bij Eigenweijs voor een high tea. Deze overtrof al mijn verwachtingen: verschillende gangen met iedere gang de heerlijkste gerechtjes en hapjes, bijna alles zelfgemaakt en prachtig gepresenteerd. Daarbij kwam nog de vriendelijke bediening en onze middag was compleet.