Eigen

Stevinstraat 120 2587 ER Den Haag Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Eigen

Maandag t/m Vrijdag
Zaterdag en Zondag 08:30 - 16:00

Jouw recensie over het restaurant Eigen

LisSoof ..
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Erg leuk, gezellig en knus tentje. Broodjes zijn rijkelijk belegd en zeker niet duur. De bediening is vriendelijk en maken lekkere en verse koffie.
KellyVries64 .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2016
Nummer 55! Dit is 1 van de lekkerste broodjes die ik ooit gegeten heb! Vriendelijke bediening en een gezellig, knus zaakje!
Boefje27 .
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2016
Vanmiddag hier gekozen voor broodje van de maand met oriëntaalse kip, lekker de kip apart in een bakje lekker in een oriëntaals sausje met knoflook, vers broodje erbij en wat sla en dat was precies genoeg. Het was een hele hap en dit voor maar 7 euro. De dame in de bediening verwelkomde ons met een glimlach en toen we vertrokken werden we bedankt voor ons bezoek en tot ziens (zeker weten TOT ZIENS )
Marian K.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2015
vandaag hier een broodje geitenkaas gegeten, maar is geen aanrader. De kaas was zurig en lag op een beetje ijsbergsla. De bacon gaf het nog een beetje smaak. Het was echt niks bijzonders. Mijn vriendin had bitter lemon zonder prik. Niet voor herhaling vatbaar
Nicolai W.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2015
Zo af en toe eet ik hier het lekkerste broodje warme geitenkaas met pijnboompitjes en spekjes, om te smullen en genoeg! Ze zijn altijd even vriendelijk en maken altijd een praatje met je. De sfeer is er ook altijd gemoedelijk en fijn. Snel weer, Nicolai.