Eigen Café

Korenstraat 112 7311 LP Apeldoorn Nederland Kaart

Over het restaurant Eigen Café

Heerlijke, ambachtelijk bereide gerechten, daar draait het om in Eigen Café in Apeldoorn. Zoals je dat vaker ziet is aan dit café ook een winkel en stadstuin verbonden, maar ook zonder is het een prijzenswaardige plek. De biologische koffie is van BOCCA, de zelfgebakken taart van een ijverige moeder en de soep vol biologische ballen. Geopend van ontbijt tot borrel en diner.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Eigen Café

Maandag 12:00 - 17:30
Dinsdag en Woensdag 10:00 - 17:30
Donderdag 10:00 - 21:00
Vrijdag 10:00 - 17:30
Zaterdag 10:00 - 17:00
Zondag Gesloten

• Airconditioning , Bar , Engels gesproken , Per boot te bereiken , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
IYB .
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
De kaart is klein, maar het eten is goed. Pure ingrediënten en lekker op smaak. Vriendelijke bediening. ik ga hier zeker nog eens terug. Het is nu alleen op donderdagavond open. Het zou leuk zijn als je er meerdere avonden terecht kan.
Carina P.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
Van de bediening hiorden we dat we beter niet een broodje én een salade konden nemen, omdat de maaltijdsalade erg vullend zou zijn. Om die reden hadden we een maaltijdsalade gedeeld (mijn man en ik). De tosti vond ik perfect, maar de salade vond ik erg mager, erg weinig bieten en een piepklein beetje alfalfa waar 1,00 euro extra voor werd gerekend. Een pluspunt vind ik wel dat alles vers is en gezond, zeer vriendelijke bediening en een goede sfeer.
corry D.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2017
Heerlijk geluncht. Leuke ambiance.