Ei8ht

Woensdag t/m Zaterdag 11:00 - 00:00

Jouw recensie over het restaurant Ei8ht

R.D. W.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
we hadden de Dorade en de saté vd haas. porties waren veel te klein. klein bakje dubbelgebakken friet (donker bruin en droog) klein bakje komkommer met tomaat voor 2 personen. al met al te weinig en daardoor te duur. teleurstelling! niet voor herhaling vatbaar!
R.D. W.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
we hebben de Dorade besteld! 2 kleine lapjes vis met een sausje. veel te kleine portie voor €17,95.p.p overgebakken friet(donkerbruin) klein bakje komkommer met tomaat. (voor 2 personen) aangegeven bij de bediening, maar geen respons. teleurgesteld! had voor ons een gezellig avondje uit moeten worden. we waren met 60 minuten weer thuis. is voor ons geen aanleiding om terug te komen.
Richard K.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Gisteravond heerlijk met een vriend, buiten zitten eten, droog en comfortabel, de heater ging op juiste moment aan. Het eten, de wijn, de bediening alles was erg goed, en lekker. Kortom een gezellige gemoedelijke sfeer, met super lekker eten voor een betaalbare prijs met bediening die er alles aan doet een fijne avond te bezorgen.
Daphne V.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Super leuk interieur, heerlijk eten en een goede bediening. In de avonden in het weekend komen er later op de avond wat meer jongeren, wat het ook weer een andere sfeer maakt. Ook de keuze is goed, verschillende prijsklasse en gerechten. Sfeer is erg leuk omdat het interieur erg modern en industrieel is, wat erg hip maar wel gezellig overkomt.