Ei8ht Food & Drinks

Plein 8 3861 AB Nijkerk Nederland Kaart

Over het restaurant Ei8ht Food & Drinks

Voor iedereen is Ei8ht Food & Drinks een ontmoetingsplek waar iedereen zich welkom voelt. In de ochtend kunt u hier genieten van een heerlijke kop koffie of van een zelf gebakken stukje taart of koekje, ontspannen te lunchen of om s'avond te genieten van de overheerlijke gerechten en om gezellig een borrel te drinken.
Elke maand serveert Ei8ht Food & Drinks een wisselend 4 gangen menu voor € 25 euro, de gerechten zijn ook los te bestellen.

Zowel jong als oud voelt zich hier prima thuis. Gezellig en knus aan een tafeltje, met een krant aan de grote leestafel of vrolijke keuvelend aan de lange bar!

Meer informatie over restaurant Ei8ht Food & Drinks

Jouw recensie over het restaurant Ei8ht Food & Drinks

Richard K.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2018
Heerlijk gegeten, gezellig gezeten, goede bediening, attent en de sfeer was goed. Ik heb als voorafje een carpaccio gegeten heerlijk, hoofdgerecht biefstuk Bali (die met sambaljus) erg lekker en perfect bereid. Tafelgenoten hadden samen een tafeltje vol, en de ander wisselend vis (perfect gegaarde Dorade) alle garnituren en frietjes heerlijk van smaak, en ondanks de verschillen aan tafel alles mooi gelijkmatig uitgeserveerd. Lekkere wijn, kortom een heerlijke avond.
J. V.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Vriendelijke en attende medewerk(st)ers
Wij waren zeer aangenaam verrast door de kwaliteit van de gerechten.
Een zeer smaakvolle avond!
Roely M.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
We hebben heerlijk gegeten, leuke en aardige bediening!
Gezellige sfeer..
Is zeker de moeite waard.
En voor herhaling vatbaar.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2018
Voor herhaling vatbaar. Sfeervolle inrichting. Zeer gastvrij. Aanbevolen gerecht: "De volle tafel".
Zal Ei8ht zeker aanbevelen bij vrienden en familie.
ton150 .
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Tafeltje vol met prima kleine gerechtjes. Helaas waren niet alle gerechten warm genoeg. Dit werd gecompenseerd met een gratis kop koffie na afloop. Een nadeel is de enorme gehorige ruimte, hierdoor is het lastig om elkaar te verstaan.
P.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Wij werden erg snel geholpen steeds; heel fijn! Maar het kwam ook wel eens voor dat verschillende medewerkers achter elkaar naar onze tafel kwamen en vroegen of wij nog wat wilde drinken en dat begon uiteindelijk te storen. 'Eigen tafels' zouden hier een oplossing bij kunnen zijn. Verder erg tevreden!
Connie V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
De ontvangst was hartelijk. We vonden de inrichting erg leuk en sfeervol. We hebben heerlijk gegeten en de bediening was allert en vriendelijk. Prima!! Wel vonden we het erg rumoerig. We konden elkaar zelfs moeilijk verstaan en was zeer hinderlijk. Wellicht komt dit door de harde vloeren en muren. Accoustisch kan er nog wel wat verbeterd worden. Al met al wel een leuke avond gehad. Komen zeker terug!!
Kirsten V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
We hebben hier heerlijk gegeten. Bestelden plankje vol echter zat hier Vis bij. Hier werd een prima alternatief voor verzorgd. Vriendelijke bediening en mooi ingerichte zaak, wel vrij gehorig.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
Zijn voor de tweede keer wezen eten, eerste keer veel te weinig, tweede keer viel het ook tegen.
Jammer bla bla was beter prijs kwaliteit.