Efkes Anders

• Mastercard , Pin
  • Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Ammondeo .
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2016
Op lunchtijd reden we door Horst. Dat we bij Efkes Anders terecht kwamen was dus puur toeval. Een complete verrassing! Niet een simpele kop koffie met het obligate koekje maar een serveerblaadje met koffie, water, een glaasje slagroom en koffielikeur. Prijs € 2,-!
Een warm broodje met (een hele berg) champignons, uitjes en spekjes. Heel lekker. Een Tosti Efkes Anders ook heel smakelijk.
En de bediening: uitermate snel, correct, voorkomend en supervriendelijk. Supervriendelijk zijn ook de prijzen. Aanrader!
Oxford .
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2015
Wij hebben via een Wowdeal gegeten bij Efkes Anders. Het restaurant doet z'n naam eer aan, alles is net even anders, de namen van de gerechten, maar ook de samenstelling. Wij hadden een 2-gangenmenu en begonnen met een heerlijke sinaasappelsoep met spekkies en cajunkruiden, heerlijk met stokbrood en kruidenboter erbij. Als hoofdgerecht een Kei Kepotte Koe, biefstuk met kruidenboter en een Frietje Peanuts, een varkenshaassaté. De biefstuk was voortreffelijk gebakken. De bediening is zeer vriendelijk. Echt een aanrader!
Lindy G.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2014
Efkes anders heeft een aparte eigen saus die het broodje verrijkt.
De Italiaanse bol met eiersalade (EHBO) is een echte aanrader!
Grappige menukaart.