Over het restaurant Effenaar Restaurant Café

Lekker, gezond en betaalbaar

In het restaurant-café van De Effenaar kan lekker, gezond én tegen een vriendelijke prijs gegeten worden. Ze spelen hier met zowel week- als maandmenu’s en weten altijd weer een prachtig bordje aan hun gasten te presenteren. Ook voor de forens een perfecte plek, want een paar meter verderop stap je zo in de trein!

Meer informatie over restaurant Effenaar Restaurant Café

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Maandag 15:30 - 23:00
Dinsdag t/m Zaterdag 11:00 - 23:30

Jouw recensie over het restaurant Effenaar Restaurant Café

Katinka K.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Heel fijn restaurant. Lekker eten en vriendelijke bediening. Prijs /kwaliteit verhouding is uitstekend.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
Lekker eten in een ongedwongen sfeer. Vaak verrassende combi’s en de bordjes zijn mooi opgemaakt.
We komen hier graag terug.
Stefan T.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Super
Carolina H.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2018
Mijn favoriet. Ik woon vlakbij en neem vaak familie en vrienden mee uit eten in De Effenaar. Altijd lekker, smaakvol en mooi geserveerd. Steeds wisselende gerechten op de kaart en altijd prima. Fijn, vriendelijk personeel en een rustige sfeer. Kortom in een woord: Geweldig
Carolina H.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
Mijn favoriet! Ik kom erg graag in de Effenaar om te eten en heb nog nooit meegemaakt dat het niet goed was. De bediening is uitstekend net zoals de keuzes op de kaart en de sfeer. Kortom: in één woord Geweldig!!
De tafel van Egbert V.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2018
Altijd een fijne plek, midden in de stad maar ook lekker rustig. Goede kaart, fijne bediening kom er graag terug.
Frans B.
Leuke, rustige plek om even met elkaar te sparren en bij te praten. de Effenaar ligt in het centrum, maar zonder alle onrust en hectiek. Zeer attente bediening en heerlijk gegeten. Zeker voor herhaling vatbaar.
Guus M.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2018
Komen hier al jaren lang en telkens is het menu weer erg verrassend en gevarieerd . Erg goede prijs-kwaliteitverhouding, dus blijven ook in de toekomst meermaals per jaar komen. Niets aan veranderen en als het iets mag zijn, dan graag weer op maandag open.
Marijke L.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
We zijn al vaker in de Effenaar geweest en we zouden niet terug komen als we niet tevreden waren!
Ze hebben elke keer een gevarieerde kaart waaruit je kunt kiezen. Het week- en maandmenu zien er goed uit en zijn aantrekkelijk geprijsd.
Gerwin D.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Priema service, uitmuntende kwaliteit tevens een sfeervol terras met gezellige mensen kortom een geweldig leuke avond.
Miriam W.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
De bediening was nieuw en moet het nog leren. De cappuccino was niet goed. Vorige ervarigen waren zeker veel beter bij dit restaurant.
5281gs27 .
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Top avond fijne plek om lekker te eten goede prijs
Elly K.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2018
Smakelijke, bijzondere combinaties op mijn bord en vriendelijke, attente bediening. Hier eet je groenten die je nog niet eerder at! Aanrader!
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Vriendelijke bediening, snelle service. Keuze op kaart was gevarieerd maar niet te veel. Gerechten bevatten veel groenten en waren zeer smaakvol.
Dick A.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
. We hebben een prima etenje gehad bij het restaurant van de Effenaar: lekker buiten gezeten, het eten was prima en de bediening was goed
Jaap A.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
Prima reserverings systeem. zelfs na vergissing in de tijd, zo weer aangepast.
Serveerster weet na 2e ronde, wie welke van de 3 verschillende wijn te voren had.
Professioneel!
Jaap.
Danielle H.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
heerlijke salade gegeten en de hoeveelheid was ook ruim voldoende alleen jammer dat er een mager bordje met twee stukjes brood op tafel werd gezet zonder iets van boter ... voor de rest alles toppie en ik kom zeker nog eens terug
Berthilde V.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2018
Heerlijk gegeten, bijzondere menu's en mooi opgediend. Vriendelijke bediening. Rustige sfeer. Ik ben echt een fan van de Effenaar, ben nog nooit teleurgesteld thuisgekomen. Een dikke tien.
Pieke F.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2018
Eten was goed. Veel lekkere en bijzondere gerechten op de kaart. Vriendelijke bediening en het restaurant + terras heeft veel sfeer.
Elly V.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Kortom: verrassend. Dit hadden we niet verwacht. Kenden Effenaar enkel als muziekcentrum, niet als restaurant............
Lilian V.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
verrassend originele gerechten. vriendelijke bediening. lekkere vegetarische gerechten ook. gaan nog eens terug