Effenaar Restaurant Café

Dommelstraat 2 5611 CK Eindhoven Nederland Kaart

Over het restaurant Effenaar Restaurant Café

Lekker, gezond en betaalbaar

In het restaurant-café van De Effenaar kan lekker, gezond én tegen een vriendelijke prijs gegeten worden. Ze spelen hier met zowel week- als maandmenu’s en weten altijd weer een prachtig bordje aan hun gasten te presenteren. Ook voor de forens een perfecte plek, want een paar meter verderop stap je zo in de trein!

Meer informatie over restaurant Effenaar Restaurant Café

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Maandag 15:30 - 23:00
Dinsdag t/m Zaterdag 11:00 - 23:30

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Ria V.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Heerlijke gerechten mooie combinaties, mooie uitstraling en goed van smaak!
Acoustiek erg goed!
Luc M.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Goede prijs/kwaliteit en service!
Floor V.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Super lekker gegeten voor een goede prijs.
Paola V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Het is een gezellig restaurant. We hebben heerlijk gegeten en we komen zeker nog een keer terug. Personeel is vriendelijk en werken hard om het iedereen naar de zin te maken.
Winni S.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Heerlijk gegeten! Prachtig opgemaakte borden met goede ingrediënten en verrassende smaakcombinaties voor een prima prijsje. De kok laat zien dat het helemaal niet moeilijk hoeft te zijn om met een voedselallergie lekker uit eten te gaan en verzint dan zo iets voor je wat gedeeltelijk/ niet eens op de kaart staat zonder dat je je bezwaard hoeft te voelen. Een voorbeeld voor veel restaurants!!
CarolineCobi .
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Heerlijk gegeten, zowel voor de vlees als niet-vleeseters. Het was erg fijn dat er rekening gehouden werd met het feit dat we daarna een optreden gingen, zodat we rustig konden genieten.
Wilma D.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Leuke en sfeervol eet gelegenheid! Als je gereseveerd hebt en je krijgt een plekje onder de trap..dat kan echt niet..
Daar komt bij dat je in een licht gat kijkt waar het kantoor van de beveiligers blijkt te zijn! Het contrast is erg groot met de andere kant van de ruimte wat heel gezellig is.
Koen J.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Smakelijke maaltijd, gevarieerde kaart. Prijs-kwaliteit in een gezellige ambiance met prettige bediening. Aanrader voor een lekker avondje uit in Eindhoven.
Mark P.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
We hebben heerlijk gegeten. Goed om weten is dat de kaar regelmatig veranderd. De crème brulee als toetje is een aanrader.
Maarten B.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Kleine kaart met originele en verrassend smakelijke gerechten! Prima, attente bediening. Vooral de moeiteloze aanpassing aan de beschikbare tijd (voor het begin van het concert in de gelijknamige zaal!) verdient hulde!
Patricia C.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Qua locatie en sfeer is het prima toeven in de Effenaar. De bediening is erg vriendelijk en servicegericht. De flammkuchen met zalm vooraf was lekker, niet bijzonder. Het geconfijte eendepootje zag er goed uit, maar was wat te vet naar mijn zin en de garnituur lekker, ook niet heel spannend. Het dessert (death by chocolate) was wat mij betreft de uitblinker, met heerlijk speculaasijs , mousse met sinaasappel en wat zoute caramel. Gezellige avond gehad in relaxte omgeving.
Willem D.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Sfeervolle plek om even wat te eten voor het concert of gewoon als je in de buurt bent. Echte aanrader met een goede prijs/kwaliteit!!
Dennis V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Gezellige ambiance, creatieve menukaart en gewoon heel lekker eten! In een leuke setting ook en personeel was ook sympathiek. Ik heb gewoon niets kritisch te melden.
Roland V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Leuke ambiance en zeer vriendelijk personeel. De kaart heeft verbazingwekkende recepten en waren super smaakvol en perfect bereidt. Ster waardig vonden we alle 6
Roy J.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Erg lekker gegeten. Fazant en vega, allebei heel smakelijk. Bediening was vriendelijk en wachttijden erg kort. Ondanks dat het redelijk druk was (ivm Glow) hoefden we maar kort te wachten op de gerechten.
Regillio E.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Heerlijk gegeten en een vlotte en attente bediening. Hier komen we nog terug.
Judith S.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Het is altijd gezellig en goed eten bij de Effenaar. Alleen de gerechten kwamen wel erg snel achter elkaar. Iets meer pauze er tussen zou prettig zijn.
Inge V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Fijne service, en heerlijk gegeten. Staf was er behulpzaam toen vrienden later als eerder opgegeven reservering bleken te komen. Door bestellingen alvast op te nemen en klaar te maken zodra zij binnen kwamen, zodat we toch nog op tijd voor het concert waren.
Lotjemeisje .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Heel lekker eten, mooi opgediend, frisse groenten. We waren aangenaam verrast. Salade forel en garnalen en rilette van eend beiden heel geslaagd.
Enige minpunt was bij hoofdgerecht dat de slibtong in een soort mayonaise achtige saus lag.
Wij komen terug.
Rigem .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
We hebben erg genoten van zowel het terras ,de bediening en het eten. Een klein minpuntje was dat de bavette geheel doorbakken was terwijl ze medium besteld had. Maar verder was het heerlijk en de bediening super vriendelijk. We komen er graag terug