Over het restaurant Effenaar Restaurant Café

Lekker, gezond en betaalbaar

In het restaurant-café van De Effenaar kan lekker, gezond én tegen een vriendelijke prijs gegeten worden. Ze spelen hier met zowel week- als maandmenu’s en weten altijd weer een prachtig bordje aan hun gasten te presenteren. Ook voor de forens een perfecte plek, want een paar meter verderop stap je zo in de trein!

Meer informatie over restaurant Effenaar Restaurant Café

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Maandag 15:30 - 23:00
Dinsdag t/m Zaterdag 11:00 - 23:30

Jouw recensie over het restaurant Effenaar Restaurant Café

Sophie V.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2018
Goede service en echt heerlijk gegeten. Al het eten was helemaal perfect! Een hele grote aanrader, en wij komen zeker weer terug!
Miek B.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
De scholfilet vonden we te kruidig en het zout in het caramelijs kwam niet goed uit. Verder lekker gegeten! Iets meer groenten zou het nog lekkerder maken.
adrie O.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2018
Heerlijk gegeten, fijne en vriendelijke bediening. Zelf had ik als voorgerecht een krabtaartje en als hoofdgerecht een moot vis met mosselen, vriendin had een heerlijk vegetarisch gerecht. Daarna nog een lekker toetje met koffie/verse munt thee.
Echt een restaurant om naar terug te gaan.
Chantalle T.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Het eten en de sfeer in het restaurant waren goed. Het oesterzwammentaartje met truffelolie was erg lekker en het everzwijngerecht viel ook bij mijn man in de smaak.
Elly H.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
We eten hier vaker. Altijd goed!
Nico M.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2018
Erg lekker gegeten, mooie aparte gerechten op de menukaart. Iets meer keuze zou wel mogen. Verder was het een doordeweekse avond en daardoor rustig, kan mij voorstellen dat het op andere dagen rumoeriger is.
Jan_smulpaap .
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2018
Lekker gegeten bij de Effenaar. Fijn dat er ook voor vegetariërs iets te kiezen valt. Lekker sfeertje ook en prettige bediening! Voor herhaling vatbaar!
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Gewoon heerlijk gegeten in een fijne ambiance. Rekening werd gehouden met de aanvangstijd van het concert en daar wist het personeel nog meer over te vertellen.
Hein H.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Top,bediening,vlotte ,vriendelijke en snelle van handele,lekker gegeten ,gezellig locatie .
Bediening goede en snel vriendelijk naar de klant
Philip K.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
heerlijk en lekker avondje uit. Ik heb alleen vegetarisch gegeten en werd verrast door alle smaken.
Tope H.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Enige minpunt tafels staan dicht op elkaar, weinig
privacy. Zeer goede prijs kwaliteit verhouding. Mooie gerechten met aparte ingedriënten.
Yvonne R.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Eten leuk opgemaakt. Verrassende keuze. Alleen vis was wat droog. Leuke 3 gangen menu's. Prijs-kwaliteit prima.
Leuk voorafgaande aan een optreden.
Nathalie B.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Heerlijk gezeten, goede prijs kwalitatief verhouding, vriendelijk personeel
Ben_Lieke .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Prima avond gehad met mijn partner. Eerst lekker gegeten. Wij hadden gekozen voor een maand menu. Je kon ook nog kiezen voor een week menu of losse gerechten. Daarna weer een top concert van de Dijk gezien. Uiteraard ook in de Effenaar!
Floortje N.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Heerlijke avond gehad. Erg lekker gegeten, veel vegetarische opties op het menu! Er hangt een prettige sfeer. Kortom een aanrader.
F. T.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
We hebben bewust gekozen voor de Effenaar om rustig met elkaar te kunnen praten in een gezellige omgeving en ook, omdat we er zeker van kunnen zijn dat we daar altijd lekker kunnen eten.
Ruben S.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Het is geen haute cuisine, maar het eten is er prima. Af en toe een beetje vreemde combinaties, maar goed. Voor de kinderen een eigen kaart, met meer dan alleen friet met snack, dus die waren helemaal in hun nopjes. Prijs-kwaliteit is uitstekend. Tot de volgende keer!
adrie O.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Gezellig restaurant, prima eten, fijn en vriendelijk personeel. Kortom een aanrader.
carla S.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2017
bediening aardig , maar kan nog veel leren.
Effenaar ligt gunstig wb station/centrum, prima gelegenheid voor een hapje vóórdat we op pad gingen (Glow)
thea N.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Geen klachten alleen staan de tafeltjes wel erg kort op elkaar, maar ik zag dat het in Eindhoven op meer plaatsen is..
we hadden niet veel tijd door Glow dus snel geholpen dat was erg fijn