Effenaar Restaurant Café

Dommelstraat 2 5611 CK Eindhoven Nederland Kaart

Over het restaurant Effenaar Restaurant Café

Lekker, gezond en betaalbaar

In het restaurant-café van De Effenaar kan lekker, gezond én tegen een vriendelijke prijs gegeten worden. Ze spelen hier met zowel week- als maandmenu’s en weten altijd weer een prachtig bordje aan hun gasten te presenteren. Ook voor de forens een perfecte plek, want een paar meter verderop stap je zo in de trein!

Meer informatie over restaurant Effenaar Restaurant Café

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Maandag 15:30 - 23:00
Dinsdag t/m Zaterdag 11:00 - 23:30

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
C V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Altijd lekker en goed eten bij de Effenaar. Leuke gezellige plek. Fijne sfeer.
Keuze uit mooie niet alledaagse gerechten.
Tot de volgende keer Effenaar!
Iris T.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Het drie gangen maandmenu gekozen. prijs- kwaliteit erg goed! Goede gerechten en smaken en mooi opgemaakte borden. Twee sneetjes brood bij het voorgerecht waarvan een droog en miste boter, dat was het enige minpunt, verder helemaal goed, een aanrader!
Jos D.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Keuken had zich vergist in wat ik besteld had maar dat is snel en correct afgehandeld. Professioneel.
Ralph S.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Lekkere keuken, vriendelijk personeel en gezellige avond gehad!
Marcel W.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Goed eten in een goede omgeving.
Margo B.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Voorgerechten van het maandmenu zeker de moeite waard. Hoofdgerecht weinig fantasievol, redelijk van smaak.
Jack E.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Lekker gegeten. Aparte gerechten. Mooie porties. Vriendelijke bediening, accomodatie industrieel wat ikzelf heel leuk vind en toch gezellig. Kom er graag.
Rozemarijn S.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2017
Leuk gegeten bij de Effenaan. Goede prijs kwaliteit verhouding. Vooral het week menu van 21 euro is uitstekend geprijsd. Ik had de zoete aardappelsoep vooraf, erg smakelijk. Het hoofdgerecht van tonijn was iets droog en werd geserveerd met smakelijks groenten maar had een iets spannender sausje verdiend. Het dessert van panna cotta met sinaasappelsorbet ijs was lekker, alleen de aardbeienpartjes waren iets minder. Bediening was uiterst hartelijk en sympathiek. Prima plekje om doordeweeks een keertje te eten. Sfeer is passend bij een poppodium. Het was best druk maar we hadden geen last van onze buren
Hilleke L.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Verrassend lekker vegetarisch menu.
Mijn tafelgenoot was zeer te spreken over zijn eend.
Goede ligging toveren stad en station.
Prettige bediening.
frans1107 .
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2017
Zoals altijd was het eten in de Effenaar weer voortreffelijk. De menukaart is heel gevarieerd en wisselt regelmatig, dus er is altijd ruim voldoende keus. Voor ons is het altijd vaste prik om er voorafgaand aan een concert te eten, maar ook als je niet naar een evenement gaat is het een prima gelegenheid voor een heerlijk etentje in een ongedwongen sfeer,
Pieter W.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Gaan eten met een groep van 12 mensen op een vrijdagavond.
Blijkbaar sluit de keuken om 21:30 en wij hadden vertraging op onze reservatie van 21u (we kwamen pas rond 21:20 aan in het restaurant).
Maar we werden goed ontvangen en mochten nog op het gemak iets bestellen.
Super dus!
Eten had iedereen gesmaakt, lekkere wijnen en goede prijs/kwaliteit.
Jos D.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Prettig restaurant, ik kom hier vaker. Erg prettige bediening, eten is erg goed, prijs kwal. Verhouding is prima. Gelegen vlakbij station , parkeren en centrum. Top.
Richard K.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Ideaal om voor een concert te gaan eten. Je hoeft niet te haasten want je bent al in de Effenaar en bovendien wordt rekening gehouden met het feit dat je naar een concert gaat. Vriendelijke bediening en het eten klopt met de prijs.
Mathijs V.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Een perfect restaurant om te eten voordat je naar een concert in de Effenaar gaat. Eten was boven verwachting goed! En vooral ook snelle service.
Ria V.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Heerlijke gerechten mooie combinaties, mooie uitstraling en goed van smaak!
Acoustiek erg goed!
Luc M.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Goede prijs/kwaliteit en service!
Floor V.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Super lekker gegeten voor een goede prijs.
Paola V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Het is een gezellig restaurant. We hebben heerlijk gegeten en we komen zeker nog een keer terug. Personeel is vriendelijk en werken hard om het iedereen naar de zin te maken.
Winni S.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Heerlijk gegeten! Prachtig opgemaakte borden met goede ingrediënten en verrassende smaakcombinaties voor een prima prijsje. De kok laat zien dat het helemaal niet moeilijk hoeft te zijn om met een voedselallergie lekker uit eten te gaan en verzint dan zo iets voor je wat gedeeltelijk/ niet eens op de kaart staat zonder dat je je bezwaard hoeft te voelen. Een voorbeeld voor veel restaurants!!
CarolineCobi .
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Heerlijk gegeten, zowel voor de vlees als niet-vleeseters. Het was erg fijn dat er rekening gehouden werd met het feit dat we daarna een optreden gingen, zodat we rustig konden genieten.