Over het restaurant Effenaar Restaurant Café

Lekker, gezond en betaalbaar

In het restaurant-café van De Effenaar kan lekker, gezond én tegen een vriendelijke prijs gegeten worden. Ze spelen hier met zowel week- als maandmenu’s en weten altijd weer een prachtig bordje aan hun gasten te presenteren. Ook voor de forens een perfecte plek, want een paar meter verderop stap je zo in de trein!

Meer informatie over restaurant Effenaar Restaurant Café

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Maandag 15:30 - 23:00
Dinsdag t/m Zaterdag 11:00 - 23:30

Jouw recensie over het restaurant Effenaar Restaurant Café

Nathalie K.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Heerlijk gegeten, goede prijs-kwaliteit verhouding en verrassende gerechten.
Helaas onvoldoende rekening gehouden met de beperkte tijd vanwege een concertbezoek, terwijl we dit meerdere keren hebben aangegeven. Dit zorgde ervoor dat we ons dessert erg gehaast hebben moeten opeten. Jammer. Dit wel aangegeven bij het afrekenen en hier werd wel goed op gereageerd.
anoniemteE .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Zelfgemaakte smeersels met brood waren lekker maar niet heel bijzonder. Dorade dressing was een paar happen verrassend maar het was teveel, alles wat op het bord lag smaakte er naar waardoor het eten ervan naarmate de maaltijd vorderde afkeer opwekte. Hazelnoten muffin was goed van smaak maar nogal droog.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Bij reservering aangegeven dat we om 1800 aanwezig zouden zijn omdat we om 2000 naar concert inDe Effenaar moesten. Het uitserveren duurde vreselijk lang. Tussen het voorgerecht en het hoofdgerecht zat bijna 1,5 (!!!) uur. Herhaald verzoek om wat snelheid werd door de bediening afgedaan met " daar ga ik niet over, moet u voor bij de keuken zijn". Ook geen enkel excuus. Echt heel erg slecht. Kwaliteit van het eten was overigens wel goed.
Rigem .
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
We hebben gisteren met 10 man in de Effenaar gegeten. We hebben heerlijk gegeten, het menu was fantastisch, ook de vegetariërs onder ons hadden een erg ruime lekkere keus. De prijs kwaliteit verhouding is heel goed. Het personeel was zeer vriendelijk. We hebben genoten en komen zeker terug en we kunnen dit restaurant zeker aanbevelen.
Miriam M.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Blij verrast. Stoere aangename inrichting. Leuke bediening en verrassende kaart. Eten was prima. Gekozen voor tonijn; dat was goed klaargemaakt en smakelijk. Ga er zeker nogmaals terug.
Gertruud S.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Het menu is 'anders' en heel seizoensgericht. Dat maakt het interessant. Bovendien is het ook erg smakelijk bereid. De bediening is zeer vriendelijk en attent.
Siebe V.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Erg lekker gegeten en een fijne avond gehad. Geen onnodige poespas, wel goede kwaliteit. Kom hier zeker nog eens terug, zakelijk en privé.
Sandra V.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Ik vond eten super lekker alles was goed vers en heerlijk op smaak zelf de pasta was vers en zelf gemaakt, mijn complimenten aan de koks wij komen zeker terug.
Gr sandra van lith
El P.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Personeel was vriendelijk maar had niet echt overzicht. Vaak voorbij gelopen terwijl we echt wel wilde bestellen. Bestelling drinken duurde lang. We hebben twee maaltijdsalades besteld deze vielen ons enorm tegen. Qua smaak en prijs voor wat er op de kaart stond.
Die zou ik andere dus niet aanraden. Aangezien we nog naar een concert gingen en de tijd dus toch krap werd hebben we geen toetje kunnen eten.
C V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Altijd lekker en goed eten bij de Effenaar. Leuke gezellige plek. Fijne sfeer.
Keuze uit mooie niet alledaagse gerechten.
Tot de volgende keer Effenaar!
Iris T.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Het drie gangen maandmenu gekozen. prijs- kwaliteit erg goed! Goede gerechten en smaken en mooi opgemaakte borden. Twee sneetjes brood bij het voorgerecht waarvan een droog en miste boter, dat was het enige minpunt, verder helemaal goed, een aanrader!
Jos D.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Keuken had zich vergist in wat ik besteld had maar dat is snel en correct afgehandeld. Professioneel.
Ralph S.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Lekkere keuken, vriendelijk personeel en gezellige avond gehad!
Marcel W.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Goed eten in een goede omgeving.
Jack E.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Lekker gegeten. Aparte gerechten. Mooie porties. Vriendelijke bediening, accomodatie industrieel wat ikzelf heel leuk vind en toch gezellig. Kom er graag.
Rozemarijn S.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2017
Leuk gegeten bij de Effenaan. Goede prijs kwaliteit verhouding. Vooral het week menu van 21 euro is uitstekend geprijsd. Ik had de zoete aardappelsoep vooraf, erg smakelijk. Het hoofdgerecht van tonijn was iets droog en werd geserveerd met smakelijks groenten maar had een iets spannender sausje verdiend. Het dessert van panna cotta met sinaasappelsorbet ijs was lekker, alleen de aardbeienpartjes waren iets minder. Bediening was uiterst hartelijk en sympathiek. Prima plekje om doordeweeks een keertje te eten. Sfeer is passend bij een poppodium. Het was best druk maar we hadden geen last van onze buren
Hilleke L.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Verrassend lekker vegetarisch menu.
Mijn tafelgenoot was zeer te spreken over zijn eend.
Goede ligging toveren stad en station.
Prettige bediening.
frans1107 .
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2017
Zoals altijd was het eten in de Effenaar weer voortreffelijk. De menukaart is heel gevarieerd en wisselt regelmatig, dus er is altijd ruim voldoende keus. Voor ons is het altijd vaste prik om er voorafgaand aan een concert te eten, maar ook als je niet naar een evenement gaat is het een prima gelegenheid voor een heerlijk etentje in een ongedwongen sfeer,
Pieter W.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Gaan eten met een groep van 12 mensen op een vrijdagavond.
Blijkbaar sluit de keuken om 21:30 en wij hadden vertraging op onze reservatie van 21u (we kwamen pas rond 21:20 aan in het restaurant).
Maar we werden goed ontvangen en mochten nog op het gemak iets bestellen.
Super dus!
Eten had iedereen gesmaakt, lekkere wijnen en goede prijs/kwaliteit.
Jos D.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Prettig restaurant, ik kom hier vaker. Erg prettige bediening, eten is erg goed, prijs kwal. Verhouding is prima. Gelegen vlakbij station , parkeren en centrum. Top.