Over het restaurant Effenaar Restaurant Café

Lekker, gezond en betaalbaar

In het restaurant-café van De Effenaar kan lekker, gezond én tegen een vriendelijke prijs gegeten worden. Ze spelen hier met zowel week- als maandmenu’s en weten altijd weer een prachtig bordje aan hun gasten te presenteren. Ook voor de forens een perfecte plek, want een paar meter verderop stap je zo in de trein!

Meer informatie over restaurant Effenaar Restaurant Café

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Maandag 15:30 - 23:00
Dinsdag t/m Zaterdag 11:00 - 23:30

Jouw recensie over het restaurant Effenaar Restaurant Café

5281gs27 .
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Top avond fijne plek om lekker te eten goede prijs
Elly K.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2018
Smakelijke, bijzondere combinaties op mijn bord en vriendelijke, attente bediening. Hier eet je groenten die je nog niet eerder at! Aanrader!
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Vriendelijke bediening, snelle service. Keuze op kaart was gevarieerd maar niet te veel. Gerechten bevatten veel groenten en waren zeer smaakvol.
Dick A.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
. We hebben een prima etenje gehad bij het restaurant van de Effenaar: lekker buiten gezeten, het eten was prima en de bediening was goed
Jaap A.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
Prima reserverings systeem. zelfs na vergissing in de tijd, zo weer aangepast.
Serveerster weet na 2e ronde, wie welke van de 3 verschillende wijn te voren had.
Professioneel!
Jaap.
Danielle H.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
heerlijke salade gegeten en de hoeveelheid was ook ruim voldoende alleen jammer dat er een mager bordje met twee stukjes brood op tafel werd gezet zonder iets van boter ... voor de rest alles toppie en ik kom zeker nog eens terug
Berthilde V.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2018
Heerlijk gegeten, bijzondere menu's en mooi opgediend. Vriendelijke bediening. Rustige sfeer. Ik ben echt een fan van de Effenaar, ben nog nooit teleurgesteld thuisgekomen. Een dikke tien.
Pieke F.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2018
Eten was goed. Veel lekkere en bijzondere gerechten op de kaart. Vriendelijke bediening en het restaurant + terras heeft veel sfeer.
Elly V.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Kortom: verrassend. Dit hadden we niet verwacht. Kenden Effenaar enkel als muziekcentrum, niet als restaurant............
Lilian V.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
verrassend originele gerechten. vriendelijke bediening. lekkere vegetarische gerechten ook. gaan nog eens terug
Marja P.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Het was een gezellige avond met vriendelijke bediening. Er was wel teveel zout gebruikt op de zalm met pasta
Liane S.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2018
Heerlijke avond! Prijs kwaliteit is echt top! Al vele jaren!
fvangiessen .
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
Voordat je een bezoek brengt aan het concert in de "Effenaar" een perfecte gelegenheid om goed en gezellig te eten en drinken. Beslist een aanrader!
Sammy W.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Goede service, uitgebreide en goed gekozen drankkaart met streekproducten. Menukaart bevat interessante gerechten met eveneens streekproducten. Belangrijkste aanmerking: niet alles is vers bereid en dat haalt de kwaliteit van het eten toch wel sterk naar beneden. Jammer!
Sophie V.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2018
Goede service en echt heerlijk gegeten. Al het eten was helemaal perfect! Een hele grote aanrader, en wij komen zeker weer terug!
Miek B.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
De scholfilet vonden we te kruidig en het zout in het caramelijs kwam niet goed uit. Verder lekker gegeten! Iets meer groenten zou het nog lekkerder maken.
adrie O.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2018
Heerlijk gegeten, fijne en vriendelijke bediening. Zelf had ik als voorgerecht een krabtaartje en als hoofdgerecht een moot vis met mosselen, vriendin had een heerlijk vegetarisch gerecht. Daarna nog een lekker toetje met koffie/verse munt thee.
Echt een restaurant om naar terug te gaan.
Chantalle T.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Het eten en de sfeer in het restaurant waren goed. Het oesterzwammentaartje met truffelolie was erg lekker en het everzwijngerecht viel ook bij mijn man in de smaak.
Elly H.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
We eten hier vaker. Altijd goed!
Nico M.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2018
Erg lekker gegeten, mooie aparte gerechten op de menukaart. Iets meer keuze zou wel mogen. Verder was het een doordeweekse avond en daardoor rustig, kan mij voorstellen dat het op andere dagen rumoeriger is.