Over het restaurant Effenaar Restaurant Café

Lekker, gezond en betaalbaar

In het restaurant-café van De Effenaar kan lekker, gezond én tegen een vriendelijke prijs gegeten worden. Ze spelen hier met zowel week- als maandmenu’s en weten altijd weer een prachtig bordje aan hun gasten te presenteren. Ook voor de forens een perfecte plek, want een paar meter verderop stap je zo in de trein!

Meer informatie over restaurant Effenaar Restaurant Café

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Maandag 15:30 - 23:00
Dinsdag t/m Zaterdag 11:00 - 23:30

Jouw recensie over het restaurant Effenaar Restaurant Café

Yvonne R.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Eten leuk opgemaakt. Verrassende keuze. Alleen vis was wat droog. Leuke 3 gangen menu's. Prijs-kwaliteit prima.
Leuk voorafgaande aan een optreden.
Nathalie B.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Heerlijk gezeten, goede prijs kwalitatief verhouding, vriendelijk personeel
Ben_Lieke .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Prima avond gehad met mijn partner. Eerst lekker gegeten. Wij hadden gekozen voor een maand menu. Je kon ook nog kiezen voor een week menu of losse gerechten. Daarna weer een top concert van de Dijk gezien. Uiteraard ook in de Effenaar!
Floortje J.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Heerlijke avond gehad. Erg lekker gegeten, veel vegetarische opties op het menu! Er hangt een prettige sfeer. Kortom een aanrader.
Ruben S.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Het is geen haute cuisine, maar het eten is er prima. Af en toe een beetje vreemde combinaties, maar goed. Voor de kinderen een eigen kaart, met meer dan alleen friet met snack, dus die waren helemaal in hun nopjes. Prijs-kwaliteit is uitstekend. Tot de volgende keer!
adrie O.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Gezellig restaurant, prima eten, fijn en vriendelijk personeel. Kortom een aanrader.
carla S.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2017
bediening aardig , maar kan nog veel leren.
Effenaar ligt gunstig wb station/centrum, prima gelegenheid voor een hapje vóórdat we op pad gingen (Glow)
thea N.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Geen klachten alleen staan de tafeltjes wel erg kort op elkaar, maar ik zag dat het in Eindhoven op meer plaatsen is..
we hadden niet veel tijd door Glow dus snel geholpen dat was erg fijn
Marja V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Heerlijk gegeten in een gezellig ingerichte, moderne ruimte tegen een schappelijke prijs
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Een mooie plek in hartje Eindhoven voor jong en oud.Smakelijk eten.mooie menukaart met voldoende keus.
Ps ook nog comfortabel zitten met extra kussens.
Alessandro C.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Smakelijke gerechten van een altijd wisselende kaart. Vlotte bediening door professioneel personeel. Aanrader in EIndhoven!
Daniëlle B.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
heel lekker gegeten, de menu gekozen en is een goede prijs/kwaliteit! heel vriendelijke bediening en vlugge service toen we vermelden dat we naar een concert gingen nadien hielden ze er zeker rekening mee
Lian V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Erg relaxed. Ondanks dat mijn tafelgenoot een half uur te laat was werd me helemaal niks opgedrongen en werd er ook rekening gehouden met de tijd voor het concert, om daar op tijd te zijn
Elly H.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Al vaker geweest, elke keer blij verrast met de kaart, de opmaak van de borden en het smakelijke eten!
frans1107 .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
De kaart was zoals altijd weer heel gevarieerd. Moeilijk om een keus te maken. En het smaakte weer super. Wat mij betreft een absolute aanrader!
Janet L.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Heerlijk gegeten allen een beetje weinig eendenborstfilet. Sfeer was zoals altijd goed en fijne bediening.
Janet L.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Heerlijk gegeten, was wel een beetje weinig de eendenborstfilet. Zoals altijd goede service en fijne plek om te eten. Altijd goed.
Niels G.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Superlekker gegeten aan een schappelijke prijs. Drankjes zijn iets duurder maar eten is zeer democratisch qua prijs. Goede, vriendelijke bediening. Ideaal in combinatie met een concert in de Effenaar!
Nathalie K.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Heerlijk gegeten, goede prijs-kwaliteit verhouding en verrassende gerechten.
Helaas onvoldoende rekening gehouden met de beperkte tijd vanwege een concertbezoek, terwijl we dit meerdere keren hebben aangegeven. Dit zorgde ervoor dat we ons dessert erg gehaast hebben moeten opeten. Jammer. Dit wel aangegeven bij het afrekenen en hier werd wel goed op gereageerd.
anoniemteE .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Zelfgemaakte smeersels met brood waren lekker maar niet heel bijzonder. Dorade dressing was een paar happen verrassend maar het was teveel, alles wat op het bord lag smaakte er naar waardoor het eten ervan naarmate de maaltijd vorderde afkeer opwekte. Hazelnoten muffin was goed van smaak maar nogal droog.