Speciale deals

-20% op de Rekening

-20% op de Rekening

Exclusief menu's

Over het restaurant Effen Grijs

Effen grijs staat garant voor een leuke tijd!

Je kunt er terecht voor een heerlijk hapje en drankje, maar ook voor een uitgebreid diner.
De chef staat altijd klaar om zijn gasten te verrassen met culinaire hoogstandjes, dus word de menukaart van Effen Grijs regelmatig aangepast. Gasten kunnen hierdoor genieten van een groot aantal nieuwe gerechtjes.
Het interieur van Effen Grijs is traditioneel en zeer gezellig. Wanneer je het restaurant binnenkomt, voel je je onmiddellijk thuis en zo kan je ook zorgeloos genieten van alles wat je voorgeschoteld krijgt.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Effen Grijs

Bereikbaar
  • : Parkeergarage de Kamp en de Appelaar om de hoek.

Maandag vanaf 16:00

Anneke M.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Jacqueline G.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Het verrassingsmenu was smaakvol bereid. De sfeer en de bediening erg plezierig. Ik kom graag terug.
Esther B.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Hele leuke avond gehad! Heerlijk gegeten en bediening was vriendelijk en attent
mjanssen5 .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
We hebben een super verzorgde avond gehad.We hadden een vier gangen verrassings menu met een bijpassend wijn arrangement. Van begin tot eind heerlijk en het personeel was enorm enthousiast.
jdw .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Erg lekker eten met verrassende smaken, maar we hebben behoorlijk moeten wachten voor en tussen de gangen. Kwam wellicht omdat ze helemaal vol zaten en wij om 20u tafel hadden. Maar zelfs toen het restaurant bijna leeg was duurde het erg lang voordat dessert kwam. Wel heel gezellig sfeer, al mogen ze iets aan de akoestiek doen
Gerrie T.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Verrassend, voor ons onbekend restaurant. Zeer vriendelijke bediening, met kennis van zaken, spannende gerechten, bijzonder smakelijk met heerlijke bijpassende wijnen.
n zeer smaakvolle avond!!!
George K.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Op het eten niets aan te merken.
Bijzonder jammer dat de aukoestiek allerbelabbert is!
Pien S.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Heerlijk gegeten samen met mijn vriend. Genoten van een vijfgangenmenu, we hebben ons heerlijk laten verrassen. De gerechten volgden zich naar onze mening iets te snel op, maar na een opmerking werd dit meteen veranderd en hebben we in een rustig, perfect tempo verder gegeten. Bijzondere smaken, mooie gerechten en een heerlijke sfeer! Enorme aanrader voor iemand die iets bijzonders en lekkers wil!
Ludy S.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2017
Nooit eerder geweest in dit restaurant maar wij komen zeker terug !
Wij kozen voor een 3 gangen menu met bijpassende wijnen. Heerlijk zachte ceviche van dorade , smaakvolle stevige pulled pork en Nederlandse kaasjes en koffie toe.
Mario V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Eten was erg lekker in een gezellig restaurant.
De glazen wijn waren erg matig gevuld voor wat je er voor betaald.
Maar we komen zeker weer terug!
Lisette R.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Wij hebben bij Effen Grijs gegeten met de AH restaurantactie. We kregen een verrassingsmenu en vonden het heerlijk. Er werd elke keer precies verteld wat we op ons bord hadden liggen, het zag er allemaal prachtig uit en smaakte ook heerlijk. Zeer vriendelijk en attent personeel. Zeker voor herhaling vatbaar.
Jermaine B.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Het was geweldig, hele fijn originele smaken en een absolute aanrader. We komen terug voor de rest van het menu
Ronald V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Goede ontvangst , verassingsmenu was echt een aangename verrassing met hele creatieve smaakcombinaties
Heerlijk 3 uurtjes ontspannen getafeld.
Wij hadden dit restaurant gevonden via Iens , en toen wij zagen dat er nog actiekorting van 20% opzat hebben we gereserveerd . Ik had er eigenlijk met afrekenen niet meer aan gedacht , maar de korting was toch niet verrekend.
edhh .
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Heel fijn restaurant. Heerlijk gegeten en heel vriendelijke en attent personeel. We hebben een verrassingsmenu gekozen en dat was heerlijk.
Margie W.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
We kregen het verrassings menu aangeboden. Dat was een zeer aangename verrassing. Heerlijk gegeten, lieve bediening, kortom kom hier graag nog eens terug.
Arlet L.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Bijzonder leuke ontvangst en héérlijke gerechten. Wij hebben het 3 gangen menu met één extra gang uitgebreid en héérlijke wijnen hierbij gedronken. Leuk straatje waarin veel leven heerst.
Marjan V.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Verrassende gerechten. Zag er goed verzorgd uit. Aparte smaakcombinaties. Leek wel haute cuisine! Zeer feestelijk opgediend.
Karlijn V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Leuke plek om te zitten, hele vriendelijke leuke bediening en heerlijk eten van het verassingsmenu en lekkere wijn!!
Tjalling S.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Wat een kok! Fantastische combinaties van heerlijke gerechten met niet bepaald kinderachtige wijn! Voor herhaling voor herhaling voor herhaling vatbaar.