eFFe in 't Dorp

Loopuytpark 10 1787 AE Julianadorp Nederland Kaart

Over restaurant eFFe in 't Dorp

Prinsheerlijk genieten

Dit gezellige dorp aan de Noordzee is een aanrader als je naar het strand wilt. Over het eten hoef je je geen zorgen te maken, want dat doe je bij ‘eFFe in ’t dorp’. De huiselijke inrichting zorgt voor een aangename sfeer. Het karakteristieke pand staat bekend als Prins Hendrik. Als u nieuwsgierig bent waarom, vraag dit dan bij de bediening na, als u geniet van een lunch, diner, High Tea, High Wine of High Beer.

Meer informatie over restaurant eFFe in 't Dorp

Maandag t/m Zondag vanaf 11:00

Ingrid P.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Wij hadden een gift for you kaart t.w.v. € 35 voor een lunch de luxe, en onze verwachting was best hoog, maar wat een teleurstelling was dit, we kregen p.p, persoon een mini spinaziesoepje, een. kroket, een broodje pancetta ( niet het duurste ) en een beetje gerookte zalm en een gekluts ei, dit werd allemaal met bruin brood geserveerd, daarbij kregen we een kop cappucino en latte machiato. De eigenaar vertelde dat Gift for you hun maar een klein deel betaalde en dat ze dus niet meer konden geven voor die prijs, maar wat heb ik daar mee te maken, het restaurant doet toch aan deze actie mee, dus lijkt mij dat ze ook waar voor dit bedrag moeten geven en alles bij elkaar opgeteld denk ik dat wij voor amper een bedrag van € 20 hebben gehad, wat een afgang.
Wij hebben deze bon gekregen van mensen en die hebben er € 35 voor betaald, vind het echt schandalig. Wij hadden nog een bon t.w.v. € 20 en hebben deze de volgende dag bij de Boulangerie in Den-Helder besteed en daar kregen we echt waar voor ons geld, echt aan te bevelen. Effe in het dorp nooit meer.
Bedankt voor uw reactie,

Helaas is het in uw beleving een negatieve ervaring geweest dat betreuren wij ten zeerste, echter is u bij de telefonische reservering precies omschreven wat uw gift4you kaart inhield en wat wij u daar voor aanbieden. Dit staat ook keurig omschreven op de site van Gift4you.

Met vriendelijke groet,

Reactie van proever:

Bedankt voor uw reactie,
Helaas hebben wij inmiddels al veel negatieve reactie's over u gehad, misschien kunt u beter niet meer meedoen met Gift for you !
Hortensia .
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2016
Dinsdagavond 19 april hebben mijn man en ik hier heerlijk gegeten! Wat een enorme verrassing was dat de chef aan tafel kwam en vroeg of wij wilden oordelen over een vegetarisch voorgerecht, met als hoofdingrediënt geitenkaas, dat hij bereid had. Het is jammer dat ik hiervan geen foto kan bijvoegen op deze site; een plaatje om te zien! Qua opmaak en uiteraard de smaaksensatie past dit in een sterrenrestaurant!!!
De 2 hoofdgerechten die wij besteld hadden( bavette en staartstuk ), waren heerlijk bereid en qua hoeveelheid meer dan voldoende!
Ook alle hulde voor de cappuccino na; echt een professioneel klaargemaakte koffie.
Van de eigenaresse van B & B Tulpen en Zo waar wij voor die nacht geboekt hadden, hoorden we dat de uitbater sinds enkele maanden dit restaurant heeft en dat ze alleen maar lovende kritieken hoort!
Naast de attente en zeer vriendelijke bediening is de menukaart ook aangenaam geprijsd.
Voor ons echt jammer dat we in het zuiden van het land wonen en daardoor niet regelmatig bij eFFe in 't Dorp kunnen gaan eten!
Gerard D.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Nadat we boodschappen ingeslagen hadden bij de buurman aan het plein, gingen we eten bij eFFe in 't dorp. De uitbater had de zaak net een paar maanden overgenomen.
Voor buiten was het te koud, dus gingen we binnen zitten.

Mijjn vriendin bestelde de Zalmsalade en ik ging voor de vis van de dag, een kakelverse zeewolf.
De zalmsalade was verrukkelijk.
De zeewolf was perfect, net als het stukje kabeljouw dat ik er bijgekregen had. Het garnituur en de frietjes waren ook van zeer goede kwaliteit.
Beide porties van van een voldoende grootte. De prijs voor de twee hoofdgerechten was zeer acceptabel.

We werden door de uitbater zelf geholpen, een vriendelijke doch een beetje een stugge man met heel erg veel vakkennis.

Het interieur van de zaak was nieuw en goed verzorgd. Het ziet er alleen een beetje, sorry voor de uitdrukking, nichterig uit. Het kan sommige mensen afschrikken. Het perfecte eten maakt echter veel goed.

Ik kan het van harte aanbevelen.
Sporenadvies .
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2016
we zaten erg leuk. Ik denk dat de tafel voor de garderobe niet de beste plek is.
Eten was top, standaard garnituur was voor ons voldoende. Maar voor grote trek bijbestellen en betalen.
Jammer dat 0,75 liter plat water € 6 per fles moet kosten. Kan dat niet zoals het hoort: gratis.
In canada is het eerste wat je krijgt een grote kan met water en glazen voor alle gasten voor nop. Het verhindert mensen echt niet om een drankje te bestellen.
Beste bezoeker,

Bedankt voor uw reactie, over uw bezoek aan ons bedrijf.
Het is voor ons zinvol om op deze manier opbouwende feedback te mogen ontvangen, hieronder geven wij een korte reactie op uw bevindingen.

We delen uw beleving dat de tafel waar u het over heeft niet altijd prettig is , wij plannen deze dan ook als laatste vol.
Graag geven wij aan dat er voor extra garnituren nooit extra betaald hoeft te worden.
Het water wat u heeft besteld is helaas ook voor ons niet gratis maar we hebben gekozen voor EARTH WATER zodat we hier het goededoel mee ondersteunen. Overigens is het ook mogelijk om bij onze medewerkers een karaf water bestellen.

Met Gastvrije Groet.
Team eFFe in 't Dorp
Jeroen B.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2016
Een nieuwe eigenaar (voorheen van Two Sisters uit Den Helder) verwelkomt ons. De gebruikelijke bestelling wordt snel uitgeserveerd. Maar dan .............
Ik denk de allerbeste (zelfgemaakte!!) hemelse appeltaart.
Eigenlijk maakt het niet meer uit wat er nu nog gebracht wordt, dit is topklasse. Kijk eens naar het serveren van zo'n cappuccino! Er zijn zaken die zich "barista" noemen en waar je rustig een flauw bakkie melkkoffie krijgt. Nee dan hier; prima op smaak en heel mooi geserveerd!
Dit beloofd veel en zal zeker vervolgd worden middels meerdere bezoeken.
Evallenduukholl .
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Ontvangst was hartelijk. Vragen over herkomst van vlees e.d. werden in de keuken na gevraagd. Het was druk, maar evengoed kwam de eigenaar uit de keuken om een praatje te maken. Minpuntje is dat je aan de tafel die dicht bij de deur van de toiletten staat en nog dichter bij de kapstok, niet echt rustig kan zitten eten. Voor de rest niets dan lof!!
Rob1958 .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Zaterdag 9 januari vallen 6 volwassenen, een peuter en een zuigeling onverwacht het restaurant binnen. Om er ca. 3 uur later zeer voldaan weer uit te rollen. Wat we in die uren hebben gedaan, ons gelaafd aan een lekker Texels biertje, verbaast en verwondert over de geweldige inrichting, tweemaal volkomen ongestoord een zuigeling aan de borst gelegd, bovenaards heerlijk gegeten (spare ribs !!) en ook nog zeer tevreden over de hoogte van de rekening. En nu, een paar weken later, alleen maar spijt dat Julianadorp zo'n eind weg is, want dit wil ik elke week wel meemaken.
David S.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
De bediening is vlot maar wel wat aan de jonge kant. Miste nog een beetje ervaring. Het eten was goed op smaak, kwam snel, prima gerechten. Qua inrichting is het een prettig restaurant. Ik vind de prijs/kwaliteitverhouding aan de scheve kant; stokbroodje met boter 4 euro extra? Drankjes (en eten) op prijsniveau Amsterdam in Julianadorp? Ik kijk nog even verder de volgende keer.
Lars S.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2015
Super! Bij binnenkomst viel ons allereerst de leuke inrichting op. Mooi en sfeervol. Vriendelijk personeel en echt lekker eten. Alles vers en zelf gemaakt. Spare ribs waren een beetje veel, dus bood de bediening aan ze in te pakken en mee te nemen. Top!
Dus de volgende dag hadden wij nog heerlijke Spare ribs!????
Echt een aanrader.
Marieke E.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2014
Heel gezellig sfeervol restaurant in Julianadorp. Altijd kwalitatief goed eten, schoon (ook het servies!), vriendelijke bediening en niet te gek duur. Proeverijtje is aanrader!
23573 .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2014
Fantastisch gegeten. Alles was supervers. We hebben allemaal de proeverij genomen. Een voor-, hoofd,- en nagerecht, alle bestaande uit drie kleine gerechten van de kaart.
De sfeer is ongedwongen, de bediening attent.
Sp P.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2014
Ik heb afgelopen zaterdag, op Koningsdag, gegeten in dit restaurant in Julianadorp. Het was er werkelijk subliem (en ook dat zeg ik niet snel). We waren met 4 volwassenen en 3 kinderen. De kinderen hebben genoten van een kindermenu. De volwassen kozen allemaal voor een verrassingsmenu. Hierbij hielden ze overal rekening mee (allergieën, zwangerschap, etc.). De bediening was er fantastisch. Ondanks dat t helemaal vol zat was er geen stress bij de medewerkers. Ze hadden voor alle gasten even veel aandacht. De sfeer en de aankleding binnen waren fantastisch. En tot slot, maar zeker niet onbelangrijk, was het eten OVERHEERLIJK!! Mijn zus was er die middag ook wezen lunchen, en ook dat was heerlijk! Als ik ooit weer in de buurt ben ga ik zeker terug!! AANRADER!