Effe Anders

Kroon13 .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Ron H.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Gerechten, de sfeer en vriendelijkheid met een goed op elkaar afgestemd team dat maakt dit restaurant tot de betere in de regio. Wij komen regelmatig niveau blijft meer dan goed.
Renate D.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Heerlijk eten, fijne sfeer en prettige bediening. En ook niet onbelangrijk: tegen een schappelijke prijs. Echt een restaurant om regelmatig heen te gaan.
Ben S.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Zoals altijd superheerlijk gegeten en fantastische bediening in een prettige sfeer. Mooie plek bij het raam, maar wel een beetje tochtig door het enkele glas. Inrichting echt sfeervol.
Ssjakkeloontje .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Begrijp niet zo goed waarom de recensies zo lovend zijn. Ik ben kennelijk wat meer gewend. Verschillende gerechten geproefd maar het is het toch echt allemaal net niet. Wat ik echt een blunder vind was het voorgerecht van kalfswangen met coquille gekaramelliseerde witlof en eendenlever. Kreeg een prutje op mijn bord met alles op een hoopje door elkaar. Je kon het een niet van het ander onderscheiden. Zonde! Bovendien was het veel te zout.
Jan K.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2016
het eten hier is erg goed van voor tot nagerecht en Vriendelijke bediening en het zag er gezellig uit en prima avond uit
top
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Heerlijk gegeten en verrassende buiten de kaart om gerechten ! Zeer professioneel personeel , je bent ECHT een avond uit...
Veermanbernadette .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
hartelijke ontvangst door de eigenaar , perfecte bediening en alle bestelde gerechten waren van top klasse !!!! aanbeveling aan al mijn vrienden
Ansmaxdejong .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
we hebben heerliik gegeten prima bediening
had salade met geitenkaas vooraf erg lekker
en kalfsvlees als hoofd gerecht eis toe erg lekker
Sjurlie .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Heerlijk gegeten in een gezellige en gemoedelijke ambiance. Bediening is erg vriendelijk en proberen het je naar de zin te maken. Porties en prijs en kwaliteit zijn prima in verhouding.
Ji0lk7 .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Er was maar 1 aanmerking dat was bij het dessert.Wij hadden alle vier de proeverij en vonden alle vier de mousse niet lekker.Verder alles uit de kunst.
A.p.jansen .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2016
Mijn man had gekozen als voorgerecht een mosterdsoep met stukjespaling en bosui en ik koos voor gazpacho. Wij vonden beiden deze voorgerechten heerlijk! Als hoofdgerecht hadden wij een op de huid gebakken kabeljauw met bijbehorende garnituur en een varkenshaassaté met pindasaus en gadogadosalade. Deze twee gerechten smaakten verrukkelijk de garintuur van fijngesneden witlof gegratineerd met kaas uit de oven met een aangemaakte rauwkostsalade is ook een winnaar! Smaken passen goed bij elkaar. Wij kijken uit naar een volgende keer! Bram en Annemieke uit Zaandam
Ronkasper .
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2016
Gisteravond weer heerlijk gegeten, leuke bediening en ook de eigenaar heeft interesse in zijn klanten. Komen zeker weer terug.
RyanX .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Heerlijk gegeten bij Effe Anders. Lekkere viscompositie als voorgerecht, vervolgens als hoofdgerecht de schotse ribeye. De ribeye was groter dan ik had verwacht en was erg lekker.
Jammer dat we best wel lang moesten wachten voor het hoofdgerecht. Bediening was vriendelijk en correct.
Kittykitty .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Onwijs leuk restaurant, het eten is altijd heerlijk de bediening zijm stuk voor stuk toppertjes en de kok krijgt van mij een ?
Madeleine J.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2016
Erg lekker gegeten. De kwaliteit is uitstekend en de porties ruim voldoende. Heerlijke sashimi! Mooie zaak en zeer vriendelijke medewerkers. We zijn nu twee keer geweest en komen zeker terug.
Janenmichele .
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2016
Heerlijk eten zowel voorgerecht als hoofdgerecht. Hele prettige en vriendelijke bediening. Sfeer restaurant geweldig doordat de tafels niet te dicht bij elkaar staan en met zorg het restaurant is ingericht daarbij zijn de stoelen ook nog prettig om op te zitten. perfecte wijn, echt een avondje uit!!!
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Het was zoals altijd weer helemaal TOP!! Het eten is zalig. De sfeer in het restaurant is zeer sfeervol. En het personeel is altijd vriendelijk en gastvrij.
Kortom een restaurant om bij terug te komen.
Samanthavdpluym .
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2016
De sfeer is fantasie goed, het eten is erg lekker voor al de toetjes, ik heb lekker avond gehad ben met volle buik weg gegaan, personeel zijn erg aard en top in hun werk
Roodkapje2 .
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2016
De sfeer en de ambiance waren helemaal top. De bediening zeer prettig en het eten was geweldig, super voorgerecht, hoofdgerecht en een geweldig toetje.