Effe Anders koffie thee broodjes & kadootjes

Meer informatie over restaurant Effe Anders koffie thee broodjes & kadootjes

• Af te huren , Catering , Terras
Thamarr .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2014
Bij binnenkomst aan de rechterzijde ook chocola en thee e.d. om te kopen. De winkel heeft enkel etages die je kunt overzien. De eerste keer heb ik scones genomen. Die waren heerlijk maar je moest niet te hard blazen dan vlogen ze weg ;-) Voor de prijs mogen ze wel wat groter! De tweede keer een tonijnsalade genomen en die was ook heerlijk. Zie ook vaak groepjes aan de high-tea. Gezellige winkel met vriendelijk personeel.
Cynthia V.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2014
Ik heb hier samen met mijn moeder geluncht. De broodjes waren erg lekker, goede smaken bij elkaar. De chocoladetaart is écht goddelijk. En ik vind het leuk dat er zoveel verschillende soorten thee op de kaart staan.
Binnen is het modern, maar knus ingericht. Het is groter dan het in eerste instantie van buiten lijkt. We gingen buiten zitten en hebben 15 (!) minuten moeten wachten tot er een serveerster kwam. Dat was het enige minpunt. Waarschijnlijk waren ze vergeten dat ze buiten een terras hadden. Het was die dag niet super warm, maar voor ons warm genoeg om buiten te lunchen. Terras is sober en klein, maar wel leuk om mensen te kijken. Toen de serveerster eenmaal kwam was ze vriendelijk en bereid extra uitleg te geven.
Adakra .
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2014
Woensdagmiddag met zijn drieën van een heerlijke High Tea genoten. De theesoorten waren van prima kwaliteit, van oranjebloesem tot rooibos en zwarte thee. Een thermoskan met theewater en een draaiplateau met verrukkelijke zoete en hartige hapjes. We hebben tot 3 keer een nieuwe kan theewater laten brengen. Na van alle heerlijke gerechtjes gesmuld te hebben, werden we tot slot verwend met een lekker stukje warme quiche. Gezellige sfeer en een hele vriendelijke en attente bediening. Beslist de moeite waard om nog eens over te doen.
MurielG .
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2014
Leuke koffie en theewinkel in het centrum van Ede. Altijd een fijne plek om even een kopje koffie te drinken tijdens het winkelen. Gelijk wat lekkere bonbons meenemen naar huis.