Efeze

6,6
Duur
Esther K.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2016
Onhandig, niet geolied personeel, het ging allemaal niet echt als vanzelf.
Het brood vooraf was goed maar de pizza's waren van zeer matige kwaliteit. De bodem was alsof het uit de supermarkt kwam, de topping minimaal en van weinig kwaliteit. Mijn pizza salami PIKANT was totaal niet pikant. Heel erg jammer en voor de prijs die men er voor vraagt verwacht ik eten van betere kwaliteit.
Nina118 .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
We werden vriendelijk welkom geheten door het personeel.
Het restaurant is wat kitsch ingericht. Wel passend bij de sfeer.

We kregen een mandje brood met 4 personen. Droog wit stokbrood met kruidenboter. Ik had Turks brood verwacht in een Turks/ Italiaans restaurant. Voor dit brood moesten we later 1 euro per persoon voor afrekenen. 1 euro voor 2 stukjes droog stokbrood.
Het eten was niet bijzonder en zeker geen aanrader. De Yogurtlu Adana (lamsgehakt) zou volgens de menukaart op een bedje van Turks brood liggen. Er lagen 2 stukjes brood langs. Elk gerecht had dezelfde soort zoute vleesjus. De Karisik Izgara (mix grill) was erg veel, maar ook erg droog vlees. Mijn tafelgenoot had de kabeljauw gekozen. Dat bleek een erg klein stukje te zijn. Zij heeft uiteindelijk met ons meegegeten. De zalmpizza was goed van smaak.
De toetjes was royaal en lekker.
Ik zou dit restaurant niet aanraden.
WelGoed .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2015
We hebben hier een lasagne gegegeten. De lasagne met gehakt was op zich goed, de vegetarische lasagne die ik had besteld vond ik niet erg lekker. De groenten waren helemaal gaar, de lasagne bladen helemaal week. Ik ben er niet kapot van. We hebben inclusief 4 drankjes en een mandje brood met kruidenboter bijna 50 euro betaald en dat vind ik best veel geld. De bedienig was super vriendelijk. Ik zou zeggen hou je bij de Turkse keuken en doe dat goed, laat de lasagne varen.
13Corrie .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2015
Het menu is vooral gericht op Pizza en ovenpasta. Als vegetarier wil ik juist wat anders , omdat je al zo vaak veroordeeld wordt tot Pizza en gegratineerde groenten. Jammer wat de Turkse keuken heeft zoveel meer te bieden.
Uiteindelijk gekozen voor een tomatensoep en een halve Pizza. De tomatensoep was veel te zout en daardoor kan ik er niet veel meer over zeggen. De Pizza was wat flauw.
De bediening was wat onhandig. Vriendelijk maar onhandig. De gevraagde kruidenboter wordt in eerste instantie niet gebracht en in tweede instantie pas na het voorgerecht.
Al met al vind ik de kaart te eenzijdig en de prijs kwaliteit verhouding onvoldoende, met andere woorden : veel te duur voor de geleverde kwaliteit.
Maartenkuppens .
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2015
Vrijdag 17-4-2015 bij Efeze wezen eten. We werden erg onhandig welkom geheten. Op zijn blaadje stonden drie reserveringen en hij heeft drie keer moeten vragen onder welke naam we gereserveerd hadden en voor hoeveel personen.
Vervolgens werd er wel netjes gevraagd of hij onze jassen kon aannemen.
Nadat wij aan tafel waren gegaan kregen we direct de menu kaart. En werden onze drankjes opgenomen.
Het duurde echter 20 minuten voor gij terug kwam om onze bestelling voor het eten op te nemen.
Als voorgerecht nam ik de mosselen en als hoofdgerecht een tonijnsteak.
Het voorgerecht liet erg lang op zich wachten maar was smakelijk. Een mandje met brood waren ze vergeten neer te zetten en dat kwam dus tegelijk met het voorgerecht.

Vervolgens duurde het weer erg lang voordat ze onze borden amateuristisch kwamen uithalen.
We hadden nu ook wel weer in een tweede drankje maar dat hadden de overs niet in de gaten. Na veel seinen konden we eindelijk een nieuw drankje bestellen.
Het hoofdgerecht was eigenlijk niet meer te eten doordat de chef de tonijn steak ongeveer drie kwartier op de grill had laten liggen. Dit was ook het geval bij die van mijn vriendin. Wij hebben hier wat van gezegd en de reactie van de over was: o OK.
Wij wilden geen nieuwe want we waren onderhand bijna drie uur verder!!!
Vervolgens na ons derde drankje wilden we afrekenen, maar ook dit was geen prioriteit van de obers en we moesten na 20! Minuten zelf de rekening maar eens gaan vragen.
Ondanks dat er bijn niemand in de zaak zat, duurde alles veel te lang en het hoofdgerecht hadden ze echt verprutst. Kosten voor redelijk voorgerecht, slecht hoofdgerecht, drie normale biertjes en kopje cappuccino: €42,50

Efeze heeft voor ons zijn naam waar gemaakt, wij hadden al wel wisselende verhalen gehoord, maar ik ga er nooit meer heen en ik raad u aan zoek een ander lekker restaurant.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2014
Weer heerlijk bij Efeze gegeten. Het enige jammere was dat bepaalde gerechten van de kaart niet aanwezig waren en dit niet vooraf maar bij bestelling pas gemeld werd. De smaak was heerlijk.
De service is over het algemeen goed, gisteren was er echter iemand waarvan je verwacht dat hij ingewerkt werd. Net die kleine details van een soepele interactie misten, leert hij vast wel met zulke goede leermeesters.
Decor is geweldig, geen fruttige kleedjes op tafel, gewoon klassiek en strak.
Ernst_C .
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2014
Ik wilde iets speciaals doen voor een date met mijn nieuwe liefde dus een tafel gereserveerd en met de gastvrouw gesproken of ze er iets bijzonders van wilde maken.
Ik kreeg de vraag wat voor thema het moest zijn en nadat ik melde dat ik met een hele leuke vrouw kwam wist ze genoeg.
Eenmaal in het restaurant aangekomen stond er een schitterende tafel klaar welke echt met aandacht op een romantische manier was versierd. Hier was echt moeite en tijd aan besteed. Jammer genoeg kan ik hier geen foto's uploaden want het was werkelijk een plaatje.
Na het eten kwam de gastvrouw met een heel erg mooi bloemstuk aan welke ze heeft aangeboden namens mij aan mijn tafelgenote.
Dit maakte de avond echt helemaal compleet.

Naast een fantastische pizza ( en ik ben een zeikerd over goede bodems ;-) was de bediening erg attent en de gastvrouw verdient echt 100 punten.

Bedankt aan al het personeel voor een onvergetelijke avond.

Ernst
JFafiani .
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2014
Heerlijk op het terras gezeten. Italiaanse Pizza gegeten met vriendelijke bediening.
Gewoon lekker niets bijzonders maar zoals het moet zijn. Lekker!
Tom T.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2014
Voorafgaand aan een theaterbezoek hier min of meer bij toeval terechtgekomen. We hadden weinig tijd en al een stevige lunch achter de kiezen. Daarom een wat beperkte maaltijd, deels buiten de kaart om. Geen enkel probleem en zeer vriendelijke en attente bediening die meedacht. Uitstekende linzensoep en gehaktballetjes van lamsvlees met een yoghurtsaus. Verder een prima pizza gegeten. Prijs/kwaliteit is hier in orde.
Frank811 .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2013
27 oktober hebben mijn vrouw en ik heerlijk gegeten bij Efeze. Mijn vrouw nam de Turkse ham met meloen en ik nam de wijngaardslakken uit de oven. Als hoofdgerecht hadden we de speciale vleesschotel uitgekozen. Het zag er romantisch uit en dat kwam goed van pas omdat we onze trouwdag vierden. Ondanks de drukte was het personeel professioneel en kregen wij een leuk gesprek. Zeker voor herhaling vatbaar. Met vriendelijke groeten, Frank en Loes
Els .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2013
Wat hebben wij hier toch gisteren heerlijk gegeten. We waren met z'n viertjes alles kwam tegelijk bediening correct en gastvriendelijk. Tot slot werden we uitgezwaaid tot aan de deur met pepermuntjes. Zo gastvrij heb ik me nog nergens gevoeld niks was teveel gevraagd.
Tineke H.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2013
Gister hier met zussen en broer elk een calzone en een vegetarische pizza gegeten. Prima na een lange wandeling in de buurt. De bodem eas lekker en vulling ok. Niks mis mee. Overige gerechten op de kaart leken aan de dure kant. De bediening was vriendelijk, maar niet attent. We hebben zowel de tweede ronde drankjes als de rekening binnen gehaald, omdat de dames op het terras niet goed rondkijken. Het decor binnen nogal kitsch, daar moet je van houden.
Christel K.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2013
Slechtse pizza ooit hier gegeten. Alles behalve vers. Smaakt naar kant en klaar pizza uit de fabriek en erg zout. Verder trage en niet correcte bediening. Voor ons de eerste en de laatste keer.
Arthur H.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2013
Als je hier wilt eten, kun je het beste 1 van de prima pizza's bestellen. De vlees en vis gerechten zijn slecht en ongeïnteresseerd bereid. Vlees is veel te zout, droog en te hard gebakken. Gebakken aardappels niet gaar en veel te vet. Bediening is erg vriendelijk.