Efeze

Markt 9 6901 AG Zevenaar Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Efeze

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Jouw recensie over het restaurant Efeze

Yasemin B.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2017
Gezellige sfeer de, kwaliteit eten wat niet in elk restaurant te vinden is. Super bedienning. Zeker voor herhaling vatbaar.
Esther K.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
Efeze heeft mij persoonlijk benaderd en vroeg ons het een tweede kans te geven. Afgelopen zaterdag zijn wij geweest en zijn wederom voor de pizza gegaan. Het deeg was stukken beter, lekker krokant en tot op het hart van de pizza voldoende stevig. De pizza was goed gevuld met goede groenten.

De bediening begroette ons vriendelijk bij binnenkomst en wees ons naar onze plek. Ze vroegen ons de jassen aan te nemen en waren correct in bediening. Vroegen keurig of alles naar wens was en was zeer galant.

Efeze, bedankt dat jullie nog eens hebben uitgenodigd. De herkansing is goed geslaagd, chapeau!
Esther K.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2016
Onhandig, niet geolied personeel, het ging allemaal niet echt als vanzelf.
Het brood vooraf was goed maar de pizza's waren van zeer matige kwaliteit. De bodem was alsof het uit de supermarkt kwam, de topping minimaal en van weinig kwaliteit. Mijn pizza salami PIKANT was totaal niet pikant. Heel erg jammer en voor de prijs die men er voor vraagt verwacht ik eten van betere kwaliteit.
13Corrie .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2015
Het menu is vooral gericht op Pizza en ovenpasta. Als vegetarier wil ik juist wat anders , omdat je al zo vaak veroordeeld wordt tot Pizza en gegratineerde groenten. Jammer wat de Turkse keuken heeft zoveel meer te bieden.
Uiteindelijk gekozen voor een tomatensoep en een halve Pizza. De tomatensoep was veel te zout en daardoor kan ik er niet veel meer over zeggen. De Pizza was wat flauw.
De bediening was wat onhandig. Vriendelijk maar onhandig. De gevraagde kruidenboter wordt in eerste instantie niet gebracht en in tweede instantie pas na het voorgerecht.
Al met al vind ik de kaart te eenzijdig en de prijs kwaliteit verhouding onvoldoende, met andere woorden : veel te duur voor de geleverde kwaliteit.
Ans F.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2014
Heerlijk op het terras gezeten. Italiaanse Pizza gegeten met vriendelijke bediening.
Gewoon lekker niets bijzonders maar zoals het moet zijn. Lekker!
Tom T.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2014
Voorafgaand aan een theaterbezoek hier min of meer bij toeval terechtgekomen. We hadden weinig tijd en al een stevige lunch achter de kiezen. Daarom een wat beperkte maaltijd, deels buiten de kaart om. Geen enkel probleem en zeer vriendelijke en attente bediening die meedacht. Uitstekende linzensoep en gehaktballetjes van lamsvlees met een yoghurtsaus. Verder een prima pizza gegeten. Prijs/kwaliteit is hier in orde.
Tineke H.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2013
Gister hier met zussen en broer elk een calzone en een vegetarische pizza gegeten. Prima na een lange wandeling in de buurt. De bodem eas lekker en vulling ok. Niks mis mee. Overige gerechten op de kaart leken aan de dure kant. De bediening was vriendelijk, maar niet attent. We hebben zowel de tweede ronde drankjes als de rekening binnen gehaald, omdat de dames op het terras niet goed rondkijken. Het decor binnen nogal kitsch, daar moet je van houden.
Christel K.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2013
Slechtse pizza ooit hier gegeten. Alles behalve vers. Smaakt naar kant en klaar pizza uit de fabriek en erg zout. Verder trage en niet correcte bediening. Voor ons de eerste en de laatste keer.
Arthur H.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2013
Als je hier wilt eten, kun je het beste 1 van de prima pizza's bestellen. De vlees en vis gerechten zijn slecht en ongeïnteresseerd bereid. Vlees is veel te zout, droog en te hard gebakken. Gebakken aardappels niet gaar en veel te vet. Bediening is erg vriendelijk.