Efem Lokanta Hollandia

Leusderweg 60A 3817 KB Amersfoort Nederland Kaart

Over restaurant Efem Lokanta Hollandia

Een avondje op en top Turks

Je vergeet even waar je bent door de typisch Turkse uitstraling van de houten tafels, gezellige gekleurde verlichting en de bedrijvigheid in de open keuken. Heerlijke Lahmacun, dan een Sinan mix en zoete Baklava toe. Verras je vrienden, collega's of familie met een diner en feest compleet met Turkse muziek en een buikdanseres!

Meer informatie over restaurant Efem Lokanta Hollandia

Maandag t/m Zaterdag 10:00 - 22:00
Voordelig
Ton S.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Beahaman .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Het eten was heerlijk ,alleen waarom ze tapenade zonder brood als voorgerecht serveren is ons een raadsel ,beslist geen aanrader ,de locatie had wat sfeervoller gemogen ,veel te veel licht.
Martin.brouwer .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Restaurant met een prima prijs/kwaliteit verhouding. Eenvoudige inrichting maar wel functioneel. Kwaliteit gerechten bovengemiddeld goed. Komen hier zeker nog een keer tereug.
Mail15 .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
Heer;ijk gegeten , gastvrije en vriendelijke bediening. Goede wijn. Beslist niet duur een .aanrader want het mag er zeker drukker worden . Dat verdient het restaurant.
Gea V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Prima keuken, vriendelijke mensen en heerlijk gegeten. Klein minpuntje: bier stond (nog) niet gekoeld dus moesten langer op ons drankje wachten!
Henk L.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Met de AH bon van de kortingsactie hier gegeten.
Voorgerecht "gebakken mosselen" was lekker maar was wel erg klein !
De smaken waren goed voor de vegatarische tajine en de tajine met lamsvlees.
Maar er waren jammer genoeg maar 10 blokjes lamsvlees en zo wordt de korting met de AH bon wel teniet gedaan. Na gerecht was wel prima.
Erwin V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Hier is het prima eten voor een wel zeer schappelijke prijs. De sfeer is familiair, gezellig. Het eten is prima, tuurlijk, het is geen michelin-ster, maar er is ook niks op aan te merken. Gewoon goeie smaken.
Catwomen .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Heerlijk gegeten zeker een aanrader. Service heel vriendelijk en behulpzaam.
Dus met twee woorden super restaurant. Ik zou zeker terug gaan als ik weer eens in de buurt ben.
K.van.wee .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Heerlijk gegeten. Pittige garnalen vooraf, lekker gegrild vlees en ijs toe. En supervriendelijke mensen. Geen luxe restaurant, gewoon betaalbaar kwaliteitseten. Aanbevolen!
Wenjwemmenhove W.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Hebben hier goed gegeten
Prijs technichs gezien
Duurde wat lang voordat het voorgerecht kwam 45 minuten en jammer geen Turks brood erbij.
Wel gekregen toen we er om vroegen maar vind het er bij horen of voor dat je het voorgerecht krijgt als je zolang moet wachten ...als
Eten was lekker vers bereid vriendelijke bediening maar niet te snel ..kan beter
Toetje was erg lekker baklava met ijs en
Aankleding restaurant summier ...mag wel intiemer wat knusser
Wc' keurig schoon eenvoudig maar netjes
maar komen nog wel eens terug
De prijs is goed maar kan niet hoger vinden wij .
Fan Wemmenhove
Boogschutter112 .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Vriendelijke bediening en lekker eten.
Inrichting is vrij kaal.
Heerlijke baklava en garnalen in knoflookroom mmmmmmmmmmmmmm
Ppetra .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
Fijn dat je hier met de AH restaurantactie á la carte kunt eten. Vriendelijke bediening. De menukaart en de kwaliteit van de gerechten zijn zonder verrassingen, precies zoals wij verwacht hadden.
Tietia B.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2016
Wederom heerlijk gegeten!
Het is een eerlijke keuken, met verse ingrediienten en met liefde gemaakt.
Een aanrader dus.
Tietia.
Emvanravestijn .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Een door een familie gerund restaurant. Nette, rustige service. Nette prijzen - alles correct op de bon en afgerekend met de IENS-actie. Het eten smaakte prima en prima porties. Het lamsvlees van de iets goedkopere gerechten had iets malser gemogen (tajin). U kunt hier gerust gaan eten!
Herman O.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Voor ons een hernieuwde kennismaking: het restaurant kenden we reeds, maar dat was op een andere lokatie.
We werden vriendelijk ontvangen en mochten een tafeltje uitzoeken. Het restaurant is niet groot en alle tafeltjes waren deze avond gereserveerd. Omdat blijkbaar iedereen op bijna dezelfde tijd gereserveerd had liepen de tijden tussen de 'gangen' door enigzins op. Dat was eigenlijk het enige minpunt: de bediening was uiterst vriendelijk en correct en het eten meerde smaakvol en lekker. Wij hebben genoten van ons etentje hier en komen zeker terug.
Casper V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Goede vriendelijke bediening, vraag om de rekening vroeg om een beetje geduld, doch was niet echt storend.
Rene G.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
Fantastisch restaurant! Zeer onverwachts lekker. Supervers eten en meer dan genoeg. Het voorgerecht bestond uit 8 'bolletjes' tapenades die je normaal alleen op de markt kunt kopen voor veel te veel geld. Hoofdgerecht allerlei heerlijk bereid vlees en bijbehorende lekkernijen. Toetje de beste baklava die ik ooit heb gegeten. Prima sfeer. Wij gaan hier zeker vaker heen! De kok heeft van mij een diepe buiging gekregen :-D
Tietia B.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2016
Wij hebben ongelooflijk lekker gegeten.
Het eten wordt zeer ambachtelijk bereid, zuiver, eerlijk, prettig gekruid.
Alles heel vers, ik heb nog niet eerder zo lekker Turks gegeten, en ik voelde mij zeer welkom.
Zeer aan te bevelen als je zonder poespas, schappelijk geprijsd geweldig wilt eten.
Hans en Tietia
Ben H.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2016
Heel lekker gegeten via de AH-actie. We konden alles kiezen van de kaart als het maar drie gangen waren. Uitstekend van smaak!
We komen zeker weer terug!
Setty B.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
Wat een sfeervol en ontzettend gezellig restaurant. De salade's als voorgerecht is een echte aanrader. Bij de hoofgerecht hadden we de tajine kip en tajine efem. Erg lekker, goed van smaak. Als nagerecht yoghurt met honig en de baklava, heerlijk. Goede service, hoewel het goed druk was. En erg vriendelijk. Tot nu toe ons favorite restaurant in Amersfoort.