Eetwinkel Lekkerrr

Zaterdag 12:00 - 20:00

• Airconditioning , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Moon D.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2016
Wij komen graag hier eten met het gezin (2 kids). Zijn altijd leuk met kinderen en ze willen dan ook graag hier naar toe voor de leuke kado'tjes bij het kindermenu.
Je ziet duidelijk dat de eigenaar mee gaat met de tijd, elke keer als we hier gaan eten is er wel iets veranderd in het interieur en staat er iets nieuws op de menu kaart.
En altijd verse producten.
Ga zo door!
Ericq .
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2015
Voorheen een prima zaak, maar sinds de overname is het huilen.

Aan ambitie ontbreekt het niet, maar ik heb liever een behoorlijke smakelijke maaltijd en daar ontbreekt het hier tegenwoordig bijna standaard aan:
- de frites is bleek, geen spoortje goudbruin te ontdekken en smaakt bovendien nergens naar,
- uitsmijters zijn te lang en te heet gebakken met als resultaat een lap gummi met verbrande randen,
- (goulash)kroketten zijn melige worsten en ronduit smakeloos,
- het meubilair en vloer in het afhaalgedeelte is niet opgeruimd en te vaak voorzien van een kleurig sausjespallet waarvan een deel reeds aangekoekt. Bah!

Ik bedank voor de rest, ik rij in het vervolg liever een paar kilometer om naar Hoogland.
Ard V.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2014
Inmiddels weer een aantal maar wat afgehaald.
Decor: Rommelig, vooral het snackbardeel is wat onduidelijk. Ook de alarmsensoren, daarvan zie je de mensen soms schrikken en onverwachtse bewegingen maken. ook de mogelijke bestellingen bij de snackbar zijn slecht te lezen.
Service: Is veel beter geworden, behalve als je met een zakje vol opgespaard muntgeld betaald, blijkbaar willen ze dat liever niet.
Eten: Goed, de patat is soms te flauw, maar zout hebben we in huis.
Frietsaus, tegenwoordig in mooie mini emmertjes ook Belgische frietsaus is nu te krijgen
ook veel meer keuze in broodjes en dergelijke om meet te nemen.
En ja bestel je nasi schijven ... weer bami natuurlijk, dat is mij nu al 3x overkomen hier
Renilde S.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2014
Op dinsdag geluncht bij eetwinkel Lekkerr. Het is een bijzondere combinatie van een mooie snackbar en een lunchroom. Na een matige start in 2013 is het eten en de bediening nu echt op orde. Voor de lunch is dit echt een aanwinst in Emiclaer, met een lekker uitgebreide kaart en een gezellige inrichting. Een lekker kopje earl grey thee met een carpaccio salade en een provencette (Franse panini) salami. Snel geserveerd en erg lekker. Met name de salade was voorzien van veel smakelijke ingrediënten met een goede dressing. Voor de lunch is dit in ieder geval een uitstekende keuze.
Richard D.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2013
vandaag eten afgehaald werd goed geholpen alleen bij thuis komt misde we een paar dingen zoals bij de kroket mosterd dat hoort er bij. geen servetten de burgers waren wel oke maar de mayo was een beetje zuur de satesaus was super dun en alles lag in mijn zakje plaats van in mijn bakje komt omdat het veel te dun is de smoothie was wel heerlijk dat was wel een lichtpuntje vind het na de verbouwing niet beter worden en we halen altijd al friet daar vanaf het begin maar nu overwegen we niet meer daar eten te halen zonde maar ja
Bibi .
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2013
Afgelopen week heerlijk gegeten bij lekkerrr! De winkel doet echt zijn naam aan. Zelf heb ik spare ribs gegeten en m'n vriendin een geitenkaassalade echt lekker, als toetje een bakje met schepijs. Echt een aanrader voor iedereen die in de buurt is van Amersfoort.
Qriztov D.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2013
Begonnen als snackbar, maar zijn onlangs uitgebreid met soort restaurantgedeelte. Ambitieus maar duidelijk te hoog gegrepen. Verkeerde bestellingen, trage bediening en eten op snackbarniveau wat op een plat bordje ineens voor culinair moet doorgaan. Een uitsmijter wordt gebakken op een veel te hete bakplaat waardoor het ei een taaie aangebakken bruine rand krijgt. Als je er iets van zegt worden de schouders opgehaald.
Regine G.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2013
Behalve dat ze er in de zomer het beste ijs van Amersfoort-Noord hebben, zijn de patatjes en broodjes ook nog een supervers want klaargemaakt waar je bijstaat! Dit zijn werkelijk de meest vriendelijkeen gastvrije snackbareigenaars die ik ooit heb ontmoet. Niets is teveel, het is er brandschoon en ze werken met voldoende personeel. Door de 3 functies (snackbar, broodjeszaak, ijssalon) is er voor iedereen wel wat naar keuze te bestellen. Ik ga hier regelmatig heen en ben nog nooit teleurgesteld.
Ard V.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2012
Meestal haal ik hier af, maar gezien de regen buiten maar eens gegeten. Borden schoon, het dienblad niet en de tafel ook niet.
Iets extra bijbestellen .. wachten wachten .. wachten.
Eet je aan de kleine hoge tafel dan staan telkens op hun bestelling mensen tegen de tafel aan te leunen.
Dan ineens bewegen ze heftig want dat electronische schijfje gaat trillen en piepen en gaat je bordschikking min of meer overstuur door de hevige beweging. Gevolg je zit meteen onder met mayonaise.
De friet is er goed en de snacks zijn ook goed.