Eetrijk in 't Vossenveen

Postweg 3 7665 SW Albergen Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Eetrijk in 't Vossenveen

De-Jong20 .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Heerlijk genoten van een bijzonder vijf gangen menu. Een heus herfst voorgerecht met eekhoorntjes brood, tamme kastanjes en verse (natte) noten was de topper van de avond. De combinatie van smaken was echt heel goed. Verder maken de ingrediënten uit eigen of nabije tuin en de presentatie met bloemen het eten bij Eetrijk tot een feestje! Wij komen zeker terug.
Febe D.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2016
Wij hebben genoten van de mooi bereidde gerechtjes. Stuk voor stuk verrassende combinaties en aparte ingredienten. Als je de aubergine eens anders wilt eten? Het 'dulce leche' nagerecht is ook aan te raden. Vriendelijke en enthousiaste eigenaren.
Jan L.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2016
Culinair kunstenaar Lucas heeft iedere gang ware kunstwerkjes geleverd, een streling voor de tong en een lust voor het oog. Leuk dat je met relatief simpele en (h)eerlijke ingredienten dergelijke smaaksensaties kunt creeren. Heel boeiend en lekker in een verrassende omgeving. Al met al aanrader, we komen graag nog eens terug.
Roland F.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Verrassende en heerlijke combinaties...
We aten in een prachtige tuin, verrassende, maar goed passende en vakkundig klaargemaakt gerechten.
Bijvoorbeeld de combinatie van Duif met bosbiet en klaverzuring... of het hopijs, met peer, chocolade en kriekbier. We hebben het geproefd, en het was erg lekker.
De vriendelijkheid van de bediening maakt goed dat ze nog niet zo goed was ingewerkt.