Eetpark Beilen

7,1
Erg rumoerig
Hendrikrenkema .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Voor een groot eetpark viel het niet tegen, het eten was goed en er is keuze genoeg alles ziet er keurig uit en het eten was vers
de sfeer is natuurlijk niet als dat van een knus restaurant, er word constant doorelkaar heen gelopen en het is er zeer rumoerig.
als je thuis komt kan je kleding gelijk bij de was, anders ruik je dagen lang naar baklucht.
Patrick H.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Verwacht hier geen haute-cuisine. Je kan hier in 2 uur zo veel eten als je wilt. Het aanbod is groot. De gelegenheid ziet er mooi en schoon uit. Er is voldoende personeel om de borden op te ruimen.
Het eten: veel aanbod, niet supergoed, wel ruim voldoende van kwaliteit.
Diana O.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Gisteren heerlijk en gezellig gegeten in Eetpark Beilen.Heel vriendelijk personeel en het eten was heerlijk!! De kids hebben ook lekker gesmult.Volgende keer word het zeker wel weer Eetpark Beilen als ik eens een keer lekker uit eten wil!
Denise M.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2016
Voor een all-you-can-eat wereldrestaurant was het eten zeker van goede kwaliteit. Sashimi was mals, het vlees van de platen heerlijk bereid en je kan zien dat deze chef's lol in hun werk hebben.
Er wordt hygiënisch te werk gegaan met handschoenen, de bakken worden regelmatig bijgevuld, of vervangen en zoals het een wereldrestaurant betaamd: er is genoeg en voor een ieder wat wils.

Nadeel was de ietwat afwezige service dan wel het kille decor, waardoor Eetpark Beilen eerder aandeed als een wegrestaurant in plaats van een wereldrestaurant waar kwaliteit gelukkig WEL mogelijk is voor de prijs die er wordt gevraagd. Top!
Sylvia V.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Nu al meerdere malen heerlijk gegeten. Een overdaad aan keus, er is voor ieder wat x 2! Bediening us vriendelijk, doch jong, maar dat mag de pret niet drukken. Er is ook een geweldig mooie speelhoek voor kinderen! Wij gaan zeker weer meerdere malen terugkomen.
Bert-Jan B.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
Tweede keer dat we hier komen, vooral omdat de kinderen het graag willen. Bij binnenkomst viel ons op dat de vloer enorm plakkerig was, ook de stoelen plakten wat. Geeft meteen al een beetje een matige indruk. Bij een dergelijk restaurant hoef je verder niet teveel van de ambiance te verwachten, dus verder geen commentaar daarop.
De sushi en teppanyaki smaakte erg goed. Viel ons absoluut positief mee. Saladebar is weinig creatief: veel vetten salades en we hoopten ook een beetje gezonde varianten te vinden naast de sla en tomaatjes. Bak bleef ook lang niet bijgevuld.
Bij het dessert blije gezichten van de kinderen, die ervan smulden. Voor ons verse koffie en jus d'orange.
Al met al redelijk positief. Maar volgende keer weer naar een gezellig restaurant.
Ron B.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2016
Heerlijk gegeten, wat een keus! Met buikpijn naar huis, maar dat kwam niet door de kwaliteit maar door teveel lekkers! Vooral die suikerspin, hoe kom je er op! Genoten!
Miranda V.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2016
Wereld restaurants, een fenomeen in het noorden.
Vast bedrag voor bepaalde tijd eten en drinken, al dan niet met bier en wijn.
En je verwacht vaak een vreet schuur vol trainingspakken met b of c kwaliteit vlees en veel bami en nasi wat te lang op buffet ligt.
Hier is dat zeker niet het geval.
Veel keuze en alles vers. Van heerlijke gerookte ham soorten, heel gepocheerde zalm en ook gerookte zalm, zoute haring, diverse andere vis soorten, saladesin diverse soorten. Hapjes, sushi, soepen, chinees buffet, terpajaki, wokken of van de bbq. Alles is goed tot zeer goed te noemen.
Ook italiaans buffet en oud hollandse gerechten buffet.
Lamscotelen van de grill, hmmmmmmm. Gevulde biefrolletjes of eend van de plaat, heetlijk.
Biefstuk of ribeye zoals je graag gebakjen wilt hebben. Bereid door oostersekoksmet vriendelijke lach.
Schoon en netjes overal. Ook op mega drukke avonden. Ook de dranken buffet.
En een dessert buffet waar je u tegen zegt.
Tip, gebakjen aardbeien uit de wok met scheutje jus d orange geserveerd met bol vanille ijs.
Voor een wereld restaurant de beste en ook nog eens de goedkoopste.
Katia .
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
Fijn restaurant, buffet vorm dus voor elk wat wils en heel erg uitgebreid. Goede kwaliteit, maar soms wel erg druk. Heerlijk toetjes buffet, maar ook de pannenkoeken, wok en grill kunnen we erg waarderen. Ook met kinderen echt super. Gastvrijheid van het personeel ook een pluim waard.
Als we in Drenthe zijn moeten we hier een avond eten!
Harm K.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2016
was de tweede keer dat we er gegeten hebben ontvangst was goed en het eten was heeerlijk,de koks wilden je nog wel meer toe ,nee een die hier niet tevreden is moet nooit weer buiten huis gaan eten ,heel goed EETPARK.
Fred-Leonie .
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2016
Eetpark Beilen is een groot buffet-restaurant in Beilen bij de afrit van de A28. Ondanks dat het zo groot is, is het gezellig ingericht. Voordat je binnen komt moet je eerst afrekenen en eventueel munten kopen voor likeuren en/of sterke drank. Alle andere drankjes zoals bier, wijn, verse sinaasappelsap, frisdranken, koffie en thee zijn bij de prijs inbegrepen. Je betaalt voor 2 uur, verlenging is mogelijk. De begintijd staat op de kassabon afgedrukt. Pinnen is mogelijk, creditcards worden niet geaccepteerd. Alles, ook de drankjes staan in buffetvorm en alles moet je zelf pakken of inschenken. Aan de tafels wordt alleen afgeruimd. De gerechten bestaan uit Europese, Chinese en Japanse gerechten. Ongelooflijk veel. Bij de Europese gerechten onder andere vis en vlees schotels, salades enz. Bij de Chinese gerechten alles wat je in een Chinees restaurant aantreft, bij de Japanse gerechten de sushi’s en warme gerechten. Aan de andere kant kun je allerlei soorten vis en vlees laten grillen, daarnaast is een wok balie en geheel links een pizza balie en pannenkoeken balie. Ook uit de nagerechten heb je een grote keus. Allerlei soorten ijs, kleine crème brulee’s die ter plaatse gebrand worden, tiramisu’s, fruit, een chocolade fontein en nog veel meer. We hebben nog nooit zoveel verschillende gerechten bij elkaar gezien. En wat we ook genomen hebben, alles smaakte perfect en werd ook goed gegrild of gewokt. Voor verspilling wordt 1 euro per
drankje en 2 euro per gerecht in rekening gebracht. Ik vraag met alleen af hoe ze dat controleren omdat in het restaurant niet met geld wordt afgerekend. Wij vonden dit een prima restaurant, een goede formule en we zullen hier zeker terug komen als we weer in Drente zijn.
Natascha57 .
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
Een all you can eat restaurant, zeer uitgebreid assortiment, zelfs pannekoeken en pizzaatjes, het eten was erg lekker met een goede prijs kwaliteit verhouding.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2015
Wij komen hier nu al een tijdje en regelmatig eten. Eigenlijk zegt dat genoeg: we gaan altijd weer met een goed gevoel naar huis. Het eten is heerlijk en gevarieerd. En vers! Bovendien wordt alles goed schoon gehouden, zelfs als het druk is. De bakken en schalen worden ook steeds bijgevuld. Top! Er is voor iedereen wel iets naar zijn/haar zin. Zelf ben ik een grote liefhebber van sushi en die is hier echt goed met veel keuze. De sushichef is in de leer geweest in Japan en dat is te merken. Hij probeert regelmatig iets nieuws. Ook voor kinderen is het prima, want daarvoor is een flinke speelhoek gemaakt. De service is vlot en professioneel vriendelijk en als er een probleempje is wordt dat snel opgelost. Het wordt zelfs gewaardeerd, want (zoals ze zelf zeggen) daardoor kunnen ze alleen maar beter worden. Die houding tref je niet in elk restaurant. Ik lees ergens iets over stokbrood waar vet uit druipt. Dat verbaast me, want het stokbrood wordt vers gesneden en is van zichzelf niet vet. Daar moet dus iets zijn gebeurd en het is wel zo netjes om dan het personeel er op aan te spreken in plaats van achteraf via deze site gaan klagen. De locatie is niet romantisch te noemen, het ligt nu eenmaal langs de weg. Voordeel is dan wel weer dat er altijd een parkeerplek te vinden is. Maar binnen vind ik het juist opvallend hoe de grote ruimte is ingedeeld zodat het niet massaal overkomt. Voor ons blijft het een topper en wij blijven komen.
Hiddo .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2015
We komen hier regelmatig, omdat de prijs kwaliteits verhouding absoluut in orde is.
Vrijwel alle soorten fris, wijn en bier is onbeperkt te nuttigen. Keuze uit vele soorten vlees, vis, sushi en andere gerechten. Wordt snel bijgevuld en goed schoon gehouden. Interieur is netjes, vrij knus, maar uiteraard massaal.
Personeel is gereserveerd vriendelijk. Kortom, voor deze prijs kan en mag je eigenlijk niks meer verwachten.
Bert N.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2015
Een heel groot buffetrestaurant langs de A28 (400 stoelen). Het eten is vers en goed, en gevarieerd, je ziet wat je krijgt. Het is self-service, maar de koks bij de grill- en wokafdeling zijn snel klaar en de afruimdames zijn steeds snel ter plekke voor de lege borden. De locatie (industrieterrein langs de snelweg) moet je van houden (doe ik niet echt), ondanks de grootte zit je er door schotten en zitjes nog best knus bij. In zijn soort is Eetpark Beilen wel goed, denk ik.
Niek A.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2015
Hier lekker gegeten, onwijs veel keus voor ieder wat wils. Ook heel veel voor kinderen zoals pizza's, pannenkoeken en een kinder buffet met friet en snacks.
Jan W.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2015
Met weinig hoge verwachtingen, maar een gezellig avondje in het vooruitzicht gingen met een groep hier eten voor twee uurtjes.
Het eten was zeer divers, voor ieder wat wils én lekker. Goed gegrild vlees en de kant en klare happen waren altijd warm. De mannen achter de wok/gril/bakplaat/.. werken erg hard en ondanks de drukte hoefden we (daardoor) nooit erg lang te wachten. Borden werden snel opgeruimd van de tafel, glazen helaas niet. Het is wel één grote ruimte wat het minder persoonlijk doet overkomen. Het personeel was vriendelijk, soms wat druk.
Smrschippers .
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2015
Zeer goed eten, erg veel keuze, onbeperkt eten/drinken gedurende 2 uur. Zeker een aanrader als er kinderen bij zijn, die kunnen dan spelen in de kinderhoek. Nadeel van dit concept: je eet veel te veel, meer dan dat je normaal zou eten :). Maar zeker een aanrader voor lastige eters: er is altijd wel iets dat iedereen lust!
Trotse Oma R.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2015
ik wil even kwijt dat wij hier nu al een aantal keer hier zijn geweest
klachten hebben wij zeer zeker niet
als je iets niet te eten vind loop je toch even terug naar de kok zou ik zo zeggen in plaats de boel zo zwart te maken hier
deze mensen doen zo hun best om het ieder naar zn zin te maken
keuze zat in eten!!! dus klaag niet over een stukje zalm die niet goed is bla bla bla dan is er veel meer keus wat je dan als nog kan pakken
wij zijn over eetpark beilen zeer tevreden
maar jah gezeur hou je toch
Bert-Jan B.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2015
Tsja: wat mag je van een All you can eat verwachten? Ik had me voorbereid op een 'vreetschuur' en op dat gebied viel het me positief mee. Bij binnenkomst viel op dat de kassa en garderobe rommelig waren, met name bij het vertrek geeft dat problemen met binnenkomend en vertrekkend publiek: alles op een kluitje. Vlakbij zat een soort 'aquarium' voor de rokers: pal naast de desserts! Wat een stank. De ruimte zag er redelijk sfeervol uit, voor dit type restaurant.
Dan het eten: Het is eigenlijk een soort groot wok restaurant, met een hoekje chinese prut (denk hierbij aan de meest gangbare zaken) en sushi. Ik heb me beperkt tot de sushi, die redelijk goed smaakten en waar redelijk wat keuze in was. Daarnaast wilde ik wel wat salades proberen, maar de gezondere salades waren eigenlijk alleen maar slablaadjes.
Dus: voor een All you can eat wel ok, maar grotendeels smakeloos en weinig verrassend.