Eetkavee Dikke Tût

Marwei 19 8508 RA Delfstrahuizen Nederland Kaart
31-514542075

Meer informatie over restaurant Eetkavee Dikke Tût

• Catering , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Jeannette1968 .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Heerlijk een caesar salade gegeten met gebakken kipfilet. Er werd ook nog stokbrood geserveerd met heerlijke kruidenboter. Ook de uiensoep was top. Eveneens met stokbrood.
De service was prima en vriendelijk.
Het zitten aan het water geeft een heerlijk vakantie gevoel.
Wij komen graag terug.
Het was top.
Kees H.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2015
Regelmatig aten we hier zomers tijdens onze vaartochtjes. Een beetje "bij gebrek aan beter". De bediening door bijklussende studenten had weinig niveau en onder de drukte leed kennelijk ook de keuken. Hoe anders was het toen wij vandaag afmeerden. Een meer dan ruime voldoende voor zalm, sliptongtjes, twee soorten aardappelen, meerdere groentes en gemengde salade. Ook de bediening was goed. Een heerlijk glas witte wijn bevorderde deze heel positieve ervaring. Alhoewel het nodige aan de sfeer was gedaan, zou een upgrade van het restaurant zelf niet "voor zijn tijd zijn". Samenvattend: ruim voldoende!
Ed R.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
We hebben hier al vaker gegeten en gedronken wanneer we langs het Tjeukermeer komen. Gezellig eetcafé met een eenvoudige maar lekkere keuken en een vriendelijke bediening. In de zomer is het goed toeven op het terras aan het water.
Meestal kiezen we hier voor een van de visgerechten, daar zijn ze goed in.
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2015
De locatie aan het water is mooi. De geserveerde gerechten zijn niet onaardig. Kip burrito vind je niet overal. De bediening heeft echter weinig oog voor service. Gevraagde drankjes worden niet geserveerd maar wel berekend. Het berekende bedrag teruggeven is genoeg excuus. En verder moet je niet zeuren. ' anders gaat u toch ergens anders eten' Dat gaan we volgende keer zeker doen
Tirza Z.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2014
Eetcafe aan het water. Terras wat smoezelig en er is weinig aandacht besteed aan gezelligheid en decoratie buiten onder het afdakje. Binnen oogt het wel knusser. Standaard menu voor een eetcafe. Ruime porties brood en patat maar de kwaliteit en smaak van de hoofdgerechten laat te wensen over. De salade heeft weinig smaak en de dressing ontbreekt. De angus biefstuk medium bestelt maar well done op het bord. Vlees is weinig mals en smaakvol. De mosselen zijn hier en daar aangebrand met een vreemde paneermeel smaak. Gezien alle punten kan ik hier geen voldoende voor geven.
Oosterpoorters .
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2014
We hadden gereserveerd naar aanleiding van een tussenstop met de fiets in het verleden . Het leek ons destijds al een leuke tent.
We werden bevestigd in onze eerste indruk. De locatie is uniek , heerlijk terras , ondergaande zon over het water en een bont gemêleerd gezelschap aan gasten. De bediening heeft alle begrip als we wat langer buiten willen zitten en geeft aan dat de klant bepaalt wanneer zij willen eten.
De kaart is niet al te groot maar voor elk wat wils. We hebben één vegetarische disgenote en ook zij wordt op haar wenken bedient. Vele variaties zijn mogelijk en zowel de bediening als de keuken probeert te voldoen aan de verwachtingen van de klant. goede broodjes vooraf ,
de vis is goed bereid , lekkere nagerechten en per saldo een heel acceptabele factuur.
Onze gasten en wij komen hier beslist met en goed gevoel eens terug.
Dick07 .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2013
Dit is een pretentieloos eetcafe. Wij hebben er met genoegen gegeten met uitzicht op langsvarende boten. De bediening was zeer vriendelijk en supersnel. De biefstuk, varkenshaas en sliptongetjes smaakten goed. De rode en witte wijn waren aangenaam. De prijs-kwaliteit-verhouding is prima. Hier kunnen wij best nog wel eens langsgaan.
Dick07
Kees H.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2013
Mijn vrouw vond de vegetarische burrito prima, alhoewel de bijbehorende saus VEEL TE peperachtig was. Maar de Schnitzel Dikke Tût (je mag dan toch wel iets verwachten), was ruim onvoldoende. Een droge lap gepaneerd vlees met een lepel saus van onbekende herkomst er op gekwakt. Frites was veel te droog gebakken (meer dikke chips), de sperziebonen met lapje spek was niet anders dan zeven jaar geleden. Sla was slecht (zuur) aangemaakt. Zo'n zaak kan alleen bestaan dankzij de aanloop van weinig kieskeurige toeristen. Kwaliteit is ver te zoeken. De bediening werkt rommelig en weet van elkaar niet war men mee bezig is. Kennelijk geen werkafspraken?
Florine K.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2013
Hier hebben ze nou gewoon begrepen hoe het werkt.
Begin juli waren we hier met 8 personen, waaronder 4 kinderen. Er kwamen meteen puzzelboekjes voor de kinderen (dus geen kabouter plop kleurplaat voor 10-jarigen), er kwam zonder gedoe kraanwater en dit werd ongevraagd bijgevuld, het eten was prima voor deze prijs (geen sterrenniveau maar goede prijs-kwaliteit verhouding), de bediening was goed en vlot, toen men de kinderen zag bedelen om onze koekjes kwam er een schaaltje met extra koekjes, alle kinderen kregen een kleinigheidje (dus niet: je krijgt alleen een kadootje bij een kindermenu), enzovoort!
Het is zo simpel: als de kinderen gezellig spelen, blijven de ouders ook langer zitten en wordt er ook meer besteld, ja toch?
Kortom, wij waren erg tevreden, en daarbij zaten we ook nog heerlijk aan het water op het terras; een prima begin van onze vakantie!