Eetkavee De Belhamel

Meer informatie over restaurant Eetkavee De Belhamel

7,2
Rosaje .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Afgelopen donderdag gegeten. Er was een feestavond op het plein, dus was het druk en ik begrijp,dat het personeel dan ook moe is. Alleen hoofdgerecht genomen. Duurde lang voordat drinken kwam. We hebben maaltijd salade en een mixed grill besteld . Op de salade was veel dressing aangebracht....zonde! Ik at mee dressing dan salade ...voortaan deze maar apart laten serveren zodat je zelf kan beslslissen hoeveel dressing.
Mixed grill was erg zout...stuk biefstuk en spareribs laten staan omdat dit veel te zout was. Voor ons niet voor herhaling vatbaar.
Edith D.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2016
Op woensdagavond het dagmenu gegeten bij de belhamel. Op de website stond kipspies met abrikoos omwikkeld met spek en saus. We kregen gefrituurde kipstukjes met hete saus. Vreselijke vette hap. Salade moest apart worden bijbesteld. We lunchen regelmatig bij de Belhamel en dat is wel lekker, maar we gaan er nooit meer dineren. Echt een afknapper.
Mieke.wempe .
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2016
We hadden gebakken scholfilet besteld met een glas witte wijn, de wijn kwam maar niet, ook niet na herhaaldelijk vragen. De scholfilet was slap, nat en waterig. Daar hebben we wat van gezegd, het antwoord wat we kregen was dat ze de kok zouden vragen het een volgende keer wat krokanter te bakken. Geen excuses, niets! Mijn advies,leer het personeel omgaan met klachten!
Els J.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2016
Wij zijn al een groot aantal keren geweest met 7 vriendinnen voor de belhamel bites, het is ons super bevallen. Elke keer voor herhaling vatbaar. Ook met mijn verjaardag gaan wij met plezier naar de Belhamel.
Snij53 .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2015
Wij hebben genoten van de Belhamel bites . Er is een enorme keuze keuze aan gerechtjes , en de meeste zijn bijzonder lekker. Er waren maar weinig gerechten die we wat karig vonden ( meloen met ham) , maar de meeste waren uitzonderlijk lekker en beslist geen doorsnee ( buikspek met chocolade -peper saus bijvoorbeeld ) . Ook de ganzeborst en kalfsribeye vonden we heel lekker. Ook de toetjes waren overheerlijk: veel keuze en vaak met een zeer intense smaak.
Beslist een aanrader . En voor de verscheidenheid en aard van de gerechten vonden wij de prijs zeer redelijk.

Vanzundertsylvana .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2015
Klein maar gezellig en vriendelijk personeel.

Lunch of diner het is allemaal lekker en juiste hoeveelheid.

De prijzen zijn in verhouding.

Voor kinderen een lekker menuutje met een leuke presentatie.

Invalidetoilet en baby comode aanwezig.

Enigste minpuntje:ze hebben maar 1 kinderstoel. Dus bij reservering aangeven dat je een kinderstoel nodig hebt.

Karel T.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2015
Vandaag met tweeën geluncht. Wanneer er een groep gezamenlijk bijeen zit, weet je dat het luidruchtig kan zijn. Daar dan ook niet door af laten leiden. We vonden een plaatsje aan de stamtafel, waar een dame alleen aan het lunchen was. De stoelen geven voorkeur aan mensen met een smalle taille, maar zijn verder wel comfortabel. Er is een uitgebreide kaart.

De koffie verkeerd - telkens weer een vraag wat opgediend wordt - werd zonder schotel op een klein dienblad met te gebruiken delicatessen geserveerd. Koffie zelf was goed. We hebben twee maaltijdsalades besteld: één met warme brie en één met geroosterde kip en bacon. Of we er stokbrood bij wilden. ja graag. Maar dat bleek later echt overbodig daar er bij de salade al twee stukken stokbrood zaten en de portie zodanig uit de kluiten was gewassen, dat gaatjes zeker niet gevuld hoefden te worden. De geserveerde maaltijdsalades verdienen zeker een pluim: vers, veelzijdig, uitgebalanceerd en ruime porties. Mijn egaa kon zelfs haar smakelijke warme brie salade niet op.

De bediening is niet uitzonderlijk, noch naar boven, noch naar beneden, maar wel zoals je verwachten mag in een eet-café. Gewoon goed dus.
Inrichting en aankleding van het café is doorsnee. Netjes, maar niet bijzonder.
Liene85 .
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2014
Het is op vrijdagavond erg druk en dat begrijp ik, maar om nou 2 hapjes (Belhamel Bites) te krijgen in 1.5uur is toch wel erg karig... Verder maakt het personeel opmerkingen als 'kun je ff naar voren?" en er wordt nauwelijks iets te drinken aangeboden. De kwaliteit van de Bites is erg wisselend, zo stellen de tonijncarpaccio en de kalfsrosbief niets voor. Voor de prijs van 29.75 onbeperkt Bites eten mag je echt wel meer verwachten. Jammer, we hadden er veel zin in. .
Dirk L.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2014
Het eten is altijd top! Voorgerechten zijn prima. De spare ribs zijn perfect! Prijs-kwaliteit verhouding is gewoon een dikke plus!!

Service is ook altijd goed, geen overdreven aanwezigheid van serveerders/serveersters, lekker nuchter! Komen vaak langs om even te kijken of je nog drinken hebt, top!

Het decor is wat dat betreft wat minder, sommige plekken zijn niet heel fijn om te zitten. Het is ook te klein aangezien het vrijwel altijd bomvol zit.
Robert I.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2013
Wederom bij De Belhamel gegeten met een groep van 10 personen.

We zaten op de verhoging bij de ingang. Het nadeel van deze plaats is dat het aan de muurzijde een bank betreft. Dus als je naar de wc moet en je zit in het midden, dan moet een deel van de bank opschuiven om dat mogelijk te maken. Als je weer terugkomt van de wc moet je dat kunstje nogmaals doen. Geen goede zitplaats voor een groep dus.

Ook nu had ik niet de indruk dat de kaart veel veranderd was t.o.v. mijn vorige bezoeken.

De bediening is altijd vriendelijk en de bestellingen werden correct uitgevoerd. Hoewel duidelijk was dat wij als groep wat te vieren hadden (o.a. grote bos bloemen moest in een vaas gezet worden en cadeaus werden uitgepakt), werd er door de bediening niets extra's geregeld om degene in het zonnetje te zetten. Een stukje vuurwerk of sterretjes bij het dessert had leuk geweest.

Ik zal bij dit restaurant zeker nog wel een keer gaan eten. Niet om me te laten verrassen, maar omdat de prijs/kwaliteit-verhouding goed is.
Robert I.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2012
Zonder reserveren is het nauwelijks mogelijk om op een donderdagavond een tafel te krijgen. De zaak zit altijd stampvol.
Dat merk je aan de mate van het geluid in de zaak. Temeer omdat er op de vloer straatklinkers liggen die het geluid goed weerkaatsen.

Ik heb hier al meerdere keren gegeten, en het valt mij op dat de kaart nauwelijks veranderd. De Hooiwagen is volgens mij het handelsmerk van dit restaurant en wordt leuk geserveerd in een echte hooiwagen.
De hoeveelheid saté is aan de weinige kant. Als je vraagt om extra saté, krijg je nog een klein bakje extra.

De herentoilet is zeer klein en als de wc-deur open gaat, heb ik het idee dat enkele tafeltjes precies kunnen zien wie er in het urinoir aan het plassen is.

Parkeren kan in de ondergrondse parkeergarage of op de omliggende parkeerplaatsen. De parkeergarage blijft de hele avond geld kosten tot een maximum bedrag van 6 euro, op de omliggende parkeerplaatsen kun je na 18:00 uur gratis parkeren (tenzij het koopavond is)
Don L.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2012
Gezellig eetcafe, verwacht er niet te veel van, gewoon prima! Was wel druk vrijdag en dat was te merken aan de service, erg lang wachten op bediening.
NJBogers .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2012
Een gezellig 'eetkavee' in het centrum van Etten-Leur. We eten hier regelmatig en de kwaliteit van het eten is constant. Altijd eten we hier goed. De gerechten op de kaart zijn geen culinaire gerechten, maar het betreft hier gerechten die je verwacht in een eetcafé. Vooral de saté en de hooiwagen zijn naar ons idee echte aanraders. Overigens kun je hier ook heerlijk lunchen. Een echte aanrader!